Ik heb er ook wel eens besteld ja. Maar kan me echt niet meer herinneren of dat lang duurde.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Bami, ik heb er eerder weleens besteld. Duurde idd best wel even, maar wel goedkoop
even denken of ik het de verzendkosten waard vind (ja ik ben cheap ass)
(ik zit inmiddels maar weer op de laptop die ik me net heb toegeëigendquote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens besteld ja. Maar kan me echt niet meer herinneren of dat lang duurde.
Het is wel beduidend goedkoper als je meer besteld (10 flesjes is 24,59 shipping).quote:Op woensdag 3 april 2013 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Bami, ik heb er eerder weleens besteld. Duurde idd best wel even, maar wel goedkoop
even denken of ik het de verzendkosten waard vind (ja ik ben cheap ass)
Voor mij misschien ook wel.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
(ik zit inmiddels maar weer op de laptop die ik me net heb toegeëigend)
voor mij was het mijn allereerste beauty webshop bestelling
nee ik ook niet, is jaren geleden, waren allemaal NYX dingenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Voor mij misschien ook wel.Maar ik weet het dus niet meer zo goed.
ah thanks voor het opzoeken.... ik wil er denk ik 4...quote:Op woensdag 3 april 2013 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is wel beduidend goedkoper als je meer besteld (10 flesjes is 24,59 shipping).
Spees heeft er nu ook 1quote:Op woensdag 3 april 2013 20:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd die autistensheet van Debs![]()
Ik wil het ook![]()
Waar?quote:
WAAR BLIJFT DIE PIC?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ow debs de bikini is echt über tofhad jij nu diezelfde besteld? Ja toch hè?
kan em ook strapless dragen
Yup maar mijn bestelling wordt tussen 10-17 mei geleverdquote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ow debs de bikini is echt über tofhad jij nu diezelfde besteld? Ja toch hè?
kan em ook strapless dragen
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee ik ook niet, is jaren geleden, waren allemaal NYX dingen
2007 ofzo, zoiets?
https://docs.google.com/s(...)2b2NjRWc&usp=sharingquote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar?![]()
![]()
Als de verhuizing klaar is wil ik ook weer een sheet en dan wil ik ook zo'n mooien autisten-toevoeging
DIE STOMME SCHIJT BIANCA, WAT HAAT IK DIE HOER ZEG. DOOD MOET ZE. KEIDOOD. DOOOOOOD.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Koos vindt dat ik chefkok Bianca (die Limburgse zeikhoer) van 24 kitchen goed na kan doen
en ik zit de hele dag al met One Direction in mijn hoofd
Argh serieus ? Naja gelukkig is het nog lange geen zomer niequote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup maar mijn bestelling wordt tussen 10-17 mei geleverd_!
Okay tof, dan hebben we straks wellicht dezelfde.
Haha ja, weet niet door welk artikel dat komt eigenlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Argh serieus ? Naja gelukkig is het nog lange geen zomer nieja maar hij is ook baas
ERMAHGERD SAMEN ZWEMMEN NEPZUSJES ALLES
Schaar zal em op fb zetten![]()
eensch, maar terwijl hij de zapper aan het zoeken was ging ik haar dus na doen en hij vond dat ik er op leek. Ik hoop dat hij me nu niet ook dood wenstquote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
DIE STOMME SCHIJT BIANCA, WAT HAAT IK DIE HOER ZEG. DOOD MOET ZE. KEIDOOD. DOOOOOOD.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mooi verhaal.
Ik was net gaan fietsen met de hont. Dus ik kom terug, staat er een bord aan het begin van de straat, dat je morgen na 7 uur er niet meer mag parkeren ivm werkzaamheden.
Dus ik denk "dafuq, dat bord stond er vanmiddag om 13 uur nog niet". Als ik dus niet met de hont weg was geweest, had ik het niet gezien voor morgen.
Goed, ik verzet m'n auto en bedenk me dat ik een brief hierover heb gehad, dat ze het riool gaan fixen, maar in die brief stond niet dat dat ook in onze straat is. In de brief stond wel hoe lang het zou duren: tot circa 3 mei.
Dus dan ligt tot 3 mei de straat open. Ik moet 6 mei de sleutel van mijn oude huis inleveren. We moeten alles nog verhuizen....
Fuck![]()
Geen idee hoe we dit op gaan lossen. Morgen maar even bellen met die werklui of alleen de parkeerplaatsen, of de hele straat open gaat en of er misschien een deel al eerder weer begaanbaar is
Ik denk dat ik je codering begrijp. En ik hou wel van uitzoeken. Tegen de tijd dat ik m'n spreadsheet ga maken, ga ik misschien nog een keer om de formules vragenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)2b2NjRWc&usp=sharing
Heb alleen de formules ff gefikst, nog niets bijzonders mee gedaan verder.
Dat dacht ik dus ookquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mooi verhaal.
Ik was net gaan fietsen met de hont. Dus ik kom terug, staat er een bord aan het begin van de straat, dat je morgen na 7 uur er niet meer mag parkeren ivm werkzaamheden.
Dus ik denk "dafuq, dat bord stond er vanmiddag om 13 uur nog niet". Als ik dus niet met de hont weg was geweest, had ik het niet gezien voor morgen.
Goed, ik verzet m'n auto en bedenk me dat ik een brief hierover heb gehad, dat ze het riool gaan fixen, maar in die brief stond niet dat dat ook in onze straat is. In de brief stond wel hoe lang het zou duren: tot circa 3 mei.
Dus dan ligt tot 3 mei de straat open. Ik moet 6 mei de sleutel van mijn oude huis inleveren. We moeten alles nog verhuizen....
Fuck![]()
Geen idee hoe we dit op gaan lossen. Morgen maar even bellen met die werklui of alleen de parkeerplaatsen, of de hele straat open gaat en of er misschien een deel al eerder weer begaanbaar is
Goffer goeien timing ookquote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mooi verhaal.
Fuck![]()
welke? (ik heb er nog 3 over die ik toch nooit gebruik, naturel en peach en nog eentje, weet even niet meer hoe die heet, is een stuk donkerder dan naturel en peach iig)quote:
Ik help graagquote:Op woensdag 3 april 2013 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik je codering begrijp. En ik hou wel van uitzoeken. Tegen de tijd dat ik m'n spreadsheet ga maken, ga ik misschien nog een keer om de formules vragen.
En als het dan na een week nog niet gelukt is kom ik waarschijnlijk bij je huilen of jij het alsjeblieeeffft wil doen
Het parkeerterrein hier gaat ook open en ik weet dat daar mensen hun auto stallen die hier niet wonen. Staan twee oldtimers, zag laatst een mannetje speciaal met de fiets naar die auto toe komenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Ik hoop voor je dat het alleen de straat is
ik heb zoiets ook ooit gehad, maar was toen vergeten mijn auto weg te halen, hadden ze eromheen alles weg gehaalden ik met Koos samen de auto over de stoep en deels voortuinen van mensen voorzichtig wegrijden
Mauve. Hij is vrij rozig.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
welke? (ik heb er nog 3 over die ik toch nooit gebruik, naturel en peach en nog eentje, weet even niet meer hoe die heet, is een stuk donkerder dan naturel en peach iig)
ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 3 april 2013 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het parkeerterrein hier gaat ook open en ik weet dat daar mensen hun auto stallen die hier niet wonen. Staan twee oldtimers, zag laatst een mannetje speciaal met de fiets naar die auto toe komen.
Maar al ben je maar op vakantie, dan weet je dus van niks.
Afijn, mijn auto staat nu veilig.. Die verhuizing wordt echt spannend. Hoop echt dat ze het zodanig in fases doen dat ons huis nog bereikbaar blijft
zou kunnen dat die het is, zal ik straks eens kijken voor je? Is een paar keer gebruikt, ik hoef er niks voor. Mits het 'm is he, anders zit ik je blij te maken met een dooie musquote:
Oh tofquote:Op woensdag 3 april 2013 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zou kunnen dat die het is, zal ik straks eens kijken voor je? Is een paar keer gebruikt, ik hoef er niks voor. Mits het 'm is he, anders zit ik je blij te maken met een dooie mus
Hij zit bij mn bestelling bijquote:Op woensdag 3 april 2013 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Spees, ik zag dat jurkje wat je wilde bestellen met die zwart witte triangels net op tv bij een Brits wijffie. Is een tof jurkje, moet je zéker kaufen
quote:
Splatter? je moet echt de juiste techniek vinden anders is het super lastig hoor!!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
Hoerige mani mislukte steeds. Nu nog niet 100% maar ik ben er wel klaar mee nu![]()
Een splatter op de ringvinger...HOE moeilijk kan het zijn denk je?
Ja dat bleek. Na de eerste astma aanval te boven zijn gekomen ontdekte ik hoe ik moest blazen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Splatter? je moet echt de juiste techniek vinden anders is het super lastig hoor!!
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd debs held met mijn spreadsheet
Oh dat is balen jaquote:Op woensdag 3 april 2013 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dat bleek. Na de eerste astma aanval te boven zijn gekomen ontdekte ik hoe ik moest blazen.
Maar dan heb je drie kleuren, lukt de eerste en tweede kleur, doe je de laatste *SPLET!* heel je nagel vol
Opnieuw....dit herhaalde zich tot ik enigszins tevreden was. Rechts nog niet helemaal maar het moet maar. Ik heb geen zin meer
HOEzo jatten ze wel je snacks maar niet je dure lak wat is dezequote:Op woensdag 3 april 2013 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Geen robin's eggs voor mijbeetje zielig dat mn kaart ook weg is
![]()
![]()
Ja was toch een keer eerder ook al. Toen hadden ze mn M&M's gejat maar geen nagellakquote:Op woensdag 3 april 2013 22:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
HOEzo jatten ze wel je snacks maar niet je dure lak wat is deze
ja maar waarom?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja was toch een keer eerder ook al. Toen hadden ze mn M&M's gejat maar geen nagellak_
niet?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar waarom?
ik kan de logica duis echt niet verzinnen
Nee er zat voor velen geld nagellak in, als je naar retail waarde kijkt helemaalquote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar waarom?
ik kan de logica duis echt niet verzinnen
En het snoep erbij, maar niet alleen snoepquote:Op woensdag 3 april 2013 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee jonge je jat dan toch de dure shizzlenizzle
ja maar als de douane dat heeft gedaan doe je er toch een briefje bij ermahgerdquote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, er zitten vaak veel restricties op het uitvoeren van voedingswaarde. Veel meer op zeg, nagellak ofzo.
Maar nagellak mag ook nietquote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, er zitten vaak veel restricties op het uitvoeren van voedingswaren. Veel meer dan op zeg, nagellak ofzo.
Er zat ook geen douane stempel oid bij. Alleen dichtgetaped.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar als de douane dat heeft gedaan doe je er toch een briefje bij ermahgerd
Amerika jwz, maar dat mag ook niet per vliegtuig. Vanuit NL ook nietquote:
kennelijk nietquote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja maar als de douane dat heeft gedaan doe je er toch een briefje bij ermahgerd
sinds wanneer?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Amerika jwz, maar dat mag ook niet per vliegtuig. Vanuit NL ook niet![]()
Mja ik heb mn lakjes en daar gaat t om, maar stom is het wel. Die kaart vind ik nog erger eigenlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 22:24 schreef Stormqueen het volgende:
Daarbij moest Spees toch nog tien kilo afvallen
Ik dacht dat het sowieso op een lijst van verboden goederen stond. Maar volgens mij doen ze er niet zoveel aanquote:
alleen als je het in bulk vervoert.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat het sowieso op een lijst van verboden goederen stond. Maar volgens mij doen ze er niet zoveel aan
Dan kreeg ik vandaag wel een grote om binnen danquote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Amerika jwz, maar dat mag ook niet per vliegtuig. Vanuit NL ook niet![]()
Oh ik dacht dat t soberso niet mocht, my badquote:Op woensdag 3 april 2013 22:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan kreeg ik vandaag wel een grote om binnen dan. Niet elke vervoerder heeft die strenge regels.
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
bij een vriendin van me waren een keer haar (gebruikte) onderbroeken uit haar koffer gejat
Gedver trouwensquote:Op woensdag 3 april 2013 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
ze had ook allemaal dure spullen in haar koffer (lekekr dom op zich), maar die hadden ze niet aangeraakt
Wátquote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
bij een vriendin van me waren een keer haar (gebruikte) onderbroeken uit haar koffer gejat
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
OHJA PAYPAL EN ZORGVERZEKERING, GAAN JULLIE OOK NOG FF LEKKER AFSCHRIJVEN!
Dan zou je er toch wel een briefje instoppen? "OMNOMNOM"quote:Op woensdag 3 april 2013 22:41 schreef Sharana_LV het volgende:
als k als man bij de douane zou werken zou k ook nagellak door laten gaan maar alle m&ms opvreten
ik zou alleen de lege papiertjes terug doen, scheelt troepquote:Op woensdag 3 april 2013 22:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zou je er toch wel een briefje instoppen? "OMNOMNOM"
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou alleen de lege papiertjes terug doen, scheelt troep
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou alleen de lege papiertjes terug doen, scheelt troep
Dan krijg ik ze vast want mijn bestellingen gaan altijd misquote:Op woensdag 3 april 2013 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
of k zou mika en milo in een doos doen
SUCCES ERMEE VOOR DEGENE DIE T ONTVANGT!
en dan een week later bericht in de krant dat iemand van een flat afspringt vanwege doordraaien na het ontvangen van twee kudtkatten
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:43 schreef Sharana_LV het volgende:
of k zou mika en milo in een doos doen
SUCCES ERMEE VOOR DEGENE DIE T ONTVANGT!
en dan een week later bericht in de krant dat iemand van een flat afspringt vanwege doordraaien na het ontvangen van twee kudtkatten
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan krijg ik ze vast want mijn bestellingen gaan altijd mis
Zo van "Ermahgerd mijn Illamasqua bestelling van januari is er eindelijk!!!111einz *maakt open* WAT IS DEZEN????"quote:
DOENNNNquote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ zullen we en katten ruiltopic in F&F openen?
check. Insta-ban ftw!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ zullen we en katten ruiltopic in F&F openen?
hoewel mijn kattenbleektopic toen ook niet werd geslot...quote:Op woensdag 3 april 2013 22:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
+ Peta busje voor de deur morgenochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was ook feest![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
ik had toen ooit eens deze foto in F&F gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was ook feest![]()
ik had toen ooit eens deze foto in F&F gezetErmnerm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was ook feest
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ik had toen ooit eens deze foto in F&F gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was ook feest
Want? Zielig kuikentje? Je voert je kadt toch geen kuikens?
Oh en F&F het is de OUD maar dan voor dieren
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Kuikentje. Kun je in de dierenwinkel kopen en in de vriezer leggen.quote:
Ja dat soort shit iddquote:Op woensdag 3 april 2013 23:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Want? Zielig kuikentje? Je voert je kadt toch geen kuikens?
Oh en F&F het is de OUD maar dan voor dieren
NEE MAN DAS TOCH ZIELIIIIIIIIIIIG!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:09 schreef Mss het volgende:
En daar kunnen ze in F&F niet tegen? Wat een homo's
Want in dat pate-voer zitten geen beestenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEE MAN DAS TOCH ZIELIIIIIIIIIIIG!
Ja dat dusquote:Op woensdag 3 april 2013 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Want in dat pate-voer zitten geen beesten
Dat doe zelfs ik nietquote:Op woensdag 3 april 2013 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat dus
MENSEN DIE HUN BEESTEN VEGETARISCH ETEN GEVENdat is pas erg
Baasquote:Op woensdag 3 april 2013 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo trok altijd eerst de vleugeltjes eraf
Yea, maar daarna t hoofdquote:
Ik vraag mij af of ik zoveel heb uitgegeven of dat mijn saldo ook gewoon lager is nuquote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het saldo bij ING nog steeds kaput? Ik begin me zorgen te maken
JE LAAT JE KAT TOCH NIET BUITEN STRAKS WORDT HIJ OVERREDEN!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pffft. Mobiel uitzoeken is één ding, uitzoeken waar ik hem wil bestellen is nog veel moeilijker.
En ik zou zelf mijn kat niet zo snel kuikens voeren, maar dat is vooral omdat ik dat slecht kan hebben, niet omdat ik het slecht vind. Buiten vangen ze ook vogels, dus ik snap het probleem niet zo..
ik kan niet eens inloggen dus ik gok dat het nog stuk isquote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het saldo bij ING nog steeds kaput? Ik begin me zorgen te maken
Die van mij spetteren met regelmaat de hersentjes tegen de muurquote:Op woensdag 3 april 2013 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo trok altijd eerst de vleugeltjes eraf
Hoezo moeilijker?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pffft. Mobiel uitzoeken is één ding, uitzoeken waar ik hem wil bestellen is nog veel moeilijker.
En ik zou zelf mijn kat niet zo snel kuikens voeren, maar dat is vooral omdat ik dat slecht kan hebben, niet omdat ik het slecht vind. Buiten vangen ze ook vogels, dus ik snap het probleem niet zo..
Ik geef het daarom nooit binnenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die van mij spetteren met regelmaat de hersentjes tegen de muur
OH JA SORRY!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JE LAAT JE KAT TOCH NIET BUITEN STRAKS WORDT HIJ OVERREDEN!
Omdat de telefoon die ik wil lang niet overal verkrijgbaar is en ik hem dus alleen bij (voor mij) onbekende webshops kan vinden. Bepalen welke dan het betrouwbaarste is, vind ik erg lastig.quote:
heb je d'r goed in slaap geschud?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:17 schreef Incantrix het volgende:
En ohaien truste, den baby slaapt eindelijk
Die van mij kwamen eerst nooit buiten eigenlijk. Maar nouja, met de door de peuter ertegenaangespetterde melk en de wascokrijt van diezelfde peuter erbij aan de muuris er niet veel meer te verliezenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik geef het daarom nooit binnenmisschien maar een keer op het balkon, maar ze gooien die beesten ook in de lucht en vangen ze op dus k ben dan weer bang dat er een kat beneden op de grond ligt
Welke telefoon dan.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat de telefoon die ik wil lang niet overal verkrijgbaar is en ik hem dus alleen bij (voor mij) onbekende webshops kan vinden. Bepalen welke dan het betrouwbaarste is, vind ik erg lastig.
is t geen ouder model dan die uit de handel gaat? zo ja -> niet doen want weinig ondersteuning als hij kapot gaat enzoquote:Op woensdag 3 april 2013 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat de telefoon die ik wil lang niet overal verkrijgbaar is en ik hem dus alleen bij (voor mij) onbekende webshops kan vinden. Bepalen welke dan het betrouwbaarste is, vind ik erg lastig.
IK GELOOF HET NIET [/ontkenningsfase]quote:Storing ING opgelost
De storing bij ING is opgelost. Dat zegt een woordvoerder van de bank. Volgens hem zijn de problemen met af- en bijschrijvingen opgelost en zijn deze weer volledig zichtbaar.
Foto: ANP
Ook het saldo wordt weer correct weergegeven, zo stelde de zegsman om vijf voor negen tegen het ANP.
Hij benadrukte dat de bank klanten excuses aanbiedt. ''Iedereen heeft recht op gemakkelijk en foutloos bankieren.'' Hij zegt dat de bank nu ''in detail gaat uitzoeken hoe dit heeft kunnen ontstaan, om dit in de toekomst te kunnen voorkomen.''
ze zeiden vanmiddag toch ook dat alle saldi correct werden weergegevenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK GELOOF HET NIET [/ontkenningsfase]
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Beetje maar, twee keer dat koppie laten klapperen en ze deed niks meer
Efficiëntquote:Op woensdag 3 april 2013 23:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Beetje maar, twee keer dat koppie laten klapperen en ze deed niks meer
Bij mij klopt het wel trouwens, er is gewoon veel afgeschrevenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IK GELOOF HET NIET [/ontkenningsfase]
quote:
Nee, geen ouder model. Een speciale uitvoering van een relatief recent model. Ik wil de Samsung Galaxy S3 mini, maar dan de La Fleur versie. Want bloemetjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is t geen ouder model dan die uit de handel gaat? zo ja -> niet doen want weinig ondersteuning als hij kapot gaat enzo
Daaromquote:Op woensdag 3 april 2013 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ze zeiden vanmiddag toch ook dat alle saldi correct werden weergegeven
Godver, ik haal hem maar weer uit de kast:quote:Op woensdag 3 april 2013 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Nee, geen ouder model. Een speciale uitvoering van een relatief recent model. Ik wil de Samsung Galaxy S3 mini, maar dan de La Fleur versie. Want bloemetjes.![]()
Eauquote:Op woensdag 3 april 2013 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Nee, geen ouder model. Een speciale uitvoering van een relatief recent model. Ik wil de Samsung Galaxy S3 mini, maar dan de La Fleur versie. Want bloemetjes.![]()
Dafuq, je hebt net 3 hoesjes besteld, wat is dan het nut van die bloemetjes?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
ik dacht net FUUUUUU toen ik kon inloggen "het klopt niet", maar de hypotheek is er net af, dus velen geld wegquote:Op woensdag 3 april 2013 23:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij mij klopt het wel trouwens, er is gewoon veel afgeschreven
slaap lekker!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:22 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga tukken darlingsmorgenochtend weer vroeg peuter dag..
Trusten mamabeerquote:Op woensdag 3 april 2013 23:22 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga tukken darlingsmorgenochtend weer vroeg peuter dag..
Die van ons hebben vanavond heerlijk gebakken champignons, gele paprika en taugé gehad.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat dus
MENSEN DIE HUN BEESTEN VEGETARISCH ETEN GEVENdat is pas erg
Die van mij nommen ook sla en wortels enzoquote:Op woensdag 3 april 2013 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die van ons hebben vanavond heerlijk gebakken champignons, gele paprika en taugé gehad.
Het was over van het eten (Wraps nomnomnom) en ze vraten het. Vegetarische kadders
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Godver, ik haal hem maar weer uit de kast:
[ afbeelding ]
Zit ook op de voorkant.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dafuq, je hebt net 3 hoesjes besteld, wat is dan het nut van die bloemetjes?
Kijk dan over een halfjaar naar een nieuwer modelquote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
wat kost zo'n telefoon Bami? Zonder bloemetjes als dat verschil maakt. Ik wil denk ik over half jaartje nieuwe kopen, maar goedkoop en basic smartphone, als 'ie maar snel is.
Ditquote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kijk dan over een halfjaar naar een nieuwer model
ja maar ben gewoon benieuwd naar wat zo'n mini los kostquote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
g-o-o-g-l-equote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar ben gewoon benieuwd naar wat zo'n mini los kost
Ligt eraan of je online koopt of niet, voorzover ik heb gezien. En deze is niet super goedkoop en basic. Weet natuurlijk niet hoe het over een jaar is, maar voor een basic smartphone moet je met 150 euro ook al een eind komen. Ik ben voor deze bijna het dubbele daarvan kwijt.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
wat kost zo'n telefoon Bami? Zonder bloemetjes als dat verschil maakt. Ik wil denk ik over half jaartje nieuwe kopen, maar goedkoop en basic smartphone, als 'ie maar snel is.
Mini is een galaxy S3 maar dan de helftquote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja maar ben gewoon benieuwd naar wat zo'n mini los kost
Tegen die tijd is de S4 er denk ik welquote:Op woensdag 3 april 2013 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Los of met abbo?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ligt eraan of je online koopt of niet, voorzover ik heb gezien. En deze is niet super goedkoop en basic. Weet natuurlijk niet hoe het over een jaar is, maar voor een basic smartphone moet je met 150 euro ook al een eind komen. Ik ben voor deze bijna het dubbele daarvan kwijt.
JA DAT, REN EN SPEES!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:25 schreef Sharana_LV het volgende:
NEE IK WIL GEEN CANDYCRUSHSAGABENDE EN FLIKKER OP MET JE ZOOI
ja das toch prima? of niet?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mini is een galaxy S3 maar dan de helft
En de helft van de prestaties....Hoe ze dat ding ooit een 'S3'hebben durven noemen....quote:Op woensdag 3 april 2013 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mini is een galaxy S3 maar dan de helft
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:25 schreef BBQ-kip het volgende:
ok laat ik het dan zo zeggen "ik ben benieuwd wat je phone kost, wat kost 'ie Bami?"
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA DAT, REN EN SPEES!
EN DAN VOORAL REN![]()
WAAR IS REN EIGENLIJK?
CCS aan t spelenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA DAT, REN EN SPEES!
EN DAN VOORAL REN![]()
WAAR IS REN EIGENLIJK?
die zit te candycrushen natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
JA DAT, REN EN SPEES!
EN DAN VOORAL REN![]()
WAAR IS REN EIGENLIJK?
Is Windows toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sony Xperia Z is wel geyl zeg
Broertje van Brum had die gehad van zn werk
quote:
Ja dat...quote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En de helft van de prestaties....Hoe ze dat ding ooit een 'S3'hebben durven noemen....
Geef dan 3tientjes meer uit als je niet bij een wazige webshop wilt bestellen.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Deze is rond de 280, de versie met bloemetjes iig. In de fysieke winkels kost hij meestal iets boven de 300, is mijn ervaring.
Uitmaken EN WEL NU VERDOMMEquote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Dat is Brum, die speelt het altijd op mijn iPad
hoe bedoel je prestaties? ik ben niet zo van de gadgets dus ik weet er geen reet van. Ik wil kunnen whatsappen, bellen, sms-en en internetten. Meer hoeft nietquote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En de helft van de prestaties....Hoe ze dat ding ooit een 'S3'hebben durven noemen....
In de fysieke winkels hebben ze niet de bloemetjes versie.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geef dan 3tientjes meer uit als je niet bij een wazige webshop wilt bestellen.
Wij wel en Rick heeft nu de Advance. Dat is de geavanceerde S2 zeg maar. Mooi toestelletjequote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja dat...
Zou denk ik nog eerder voor de s2 gaan dan voor de mini. Maar ik heb me er dan ook niet heul hard in verdiept.
Dan lak je er zelf bloemetjes op einz.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
In de fysieke winkels hebben ze niet de bloemetjes versie.
je vergeet de taalvaud!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Candy crush saga, daar zouden nou plaatjes voor op feestboek op moeten komen.
"DEEL DIT ALS JE CANDY CRUSH SAGA EEN HOERENAPP VINDT!"
Dit is een van de enige telefoons die voldoet aan mijn eisen, binnen het juiste formaat. Dus ik vind hem geweldig.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja dat...
Zou denk ik nog eerder voor de s2 gaan dan voor de mini. Maar ik heb me er dan ook niet heul hard in verdiept.
Dan zou ik voor een andere van de galaxy-familie gaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe bedoel je prestaties? ik ben niet zo van de gadgets dus ik weet er geen reet van. Ik wil kunnen whatsappen, bellen, sms-en en internetten. Meer hoeft niet
Er zitten geen punten en comma's in. Als het dan uitgevoerd is in comic sans, is het acceptabelquote:
zal ik doen tante Schaarquote:Op woensdag 3 april 2013 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zou ik voor een andere van de galaxy-familie gaan.
Maar even wijze woorden herhalen: Kijk gewoon over een half jaar, want dan is alles weer veranderd
Oh dan ben ik in de war met een andere....quote:Op woensdag 3 april 2013 23:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Android, Ik koop nooit van mijn leven windows phone
Processorshit enzo....quote:Op woensdag 3 april 2013 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe bedoel je prestaties? ik ben niet zo van de gadgets dus ik weet er geen reet van. Ik wil kunnen whatsappen, bellen, sms-en en internetten. Meer hoeft niet
je vindt zou nou zonder t kunnenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er zitten geen punten en comma's in. Als het dan uitgevoerd is in comic sans, is het acceptabel
Oh ja maakt niet uit puckzie, ik heb gewoon iets tegen windows phonequote:Op woensdag 3 april 2013 23:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dan ben ik in de war met een andere....
[..]
Processorshit enzo....
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ja maakt niet uit puckzie, ik heb gewoon iets tegen windows phone
ah, das wel handig ja. Die ik nu heb wordt wat gaar en traag... en das irritantquote:Op woensdag 3 april 2013 23:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dan ben ik in de war met een andere....
[..]
Processorshit enzo....
dat roept Koos ook altijd, maar ik wil dat hoerige itunes nietquote:Op woensdag 3 april 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Een juist antwoord is altijd: iPhone.
Daar kan elke josti mee omgaan
Kan dat? HOE?quote:
Lekker duurquote:Op woensdag 3 april 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja, hoe vaak gebruik je dat nou? Alleen om muziek erop te zetten en voor updatesquote:Op woensdag 3 april 2013 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat roept Koos ook altijd, maar ik wil dat hoerige itunes niet
En dat.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat roept Koos ook altijd, maar ik wil dat hoerige itunes niet
Bij je app centerquote:
We hadden het niet over prijsquote:
Mja, het is overpriced maar ik ben er na een jaar nog steeds superblij mee. Met mijn ipad ook na 2.5? jaar. En ik ben al snel uitgekeken op zooi dus voor mij is dat zeker wat.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Alhoewel het tweede deel wel waar is
Niet moeilijk, irritant welquote:Op woensdag 3 april 2013 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
en zo moeilijk is itunes nou ook weer niet mensen!
kan ook zonder request volgens mij.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je en request krijgt gewoon rechts op dat kruisje klikken en dan block
ja daar kan t ookquote:Op woensdag 3 april 2013 23:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
kan ook zonder request volgens mij.
In je app center, er is altijd wel een josti die je dat verzoek ooit es heeft gedaan.
ik hoor jou er anders aardig vaak over zeikenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja, hoe vaak gebruik je dat nou? Alleen om muziek erop te zetten en voor updates
Ik ook niet, prima programmaquote:Op woensdag 3 april 2013 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap het probleem met itunes nooit zo
Wel als je windows hebt kthnxbyequote:Op woensdag 3 april 2013 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap het probleem met itunes nooit zo
Ja ik zeik erover als iker muziek en updates mee doequote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik hoor jou er anders aardig vaak over zeiken![]()
maar ik gebruik mijn telefoon ook om plaatjes op te downloaden, bestandjes op zetten etc.
Op vakantie gewoon kaartjes en info in PDF downloaden en offline met GPS kunnen gebruiken etc
Ik denk dat het is geluktquote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je en request krijgt gewoon rechts op dat kruisje klikken en dan block
Naja ik had laatst dat ie mn telefoon niet wilde herkennen bladiebla, kutgezeurquote:
Ook geen problemen mee gehad. Maar ik heb het niet zo lang gehadquote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel als je windows hebt kthnxbye
ik ben te oud voor dropboxquote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik zeik erover als iker muziek en updates mee doe
En die dingen kun je prima zonder itunes/computer. Gewoon dropbox op je phone zetten.
Dat weet ik niet, ik ben een mac-hipsterquote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel als je windows hebt kthnxbye
Dropbox is gewoon een map die synctquote:Op woensdag 3 april 2013 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben te oud voor dropbox![]()
serieus, ik kreeg er laatst een mail over, snapte er geen kut van
nopequote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor android heb je toch ook software nodig? Blackberry ook...
Dan kun je beter geen iPhone nemen idd en gewoon android of windowsquote:Op woensdag 3 april 2013 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
het werkt wel, maar ik wil telefoon gewoon overal kunnen connecten met laptop/pc, zonder specifiek programmaatje wat allerlei gebruiksbeperkingen heeft
ik ben van de complottheorieën dus ik gebruik zulke dingen nietquote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dropbox is gewoon een map die synct
preciesquote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan kun je beter geen iPhone nemen idd en gewoon android of windows
Ik krijg tegenwoordig van die voorgestelde pagina's maar dan met spelletjes. En daar staat dan bij 'die en die' van je vrienden speelt het ook. Stond Rick daar een keer bij, en ik wist zeker dat hij dat niet speelt. Dus dat is ook volslagen stierenontlastingquote:
nope.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neinzquote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Telefoons die je open kunt makenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
nope.
Desnoods kaartje eruit en met card reader in de computer.
En als zo je telefoon oud/dood is en je koopt een nieuwe hoef je alleen het kaartje over te zetten
Torch en Storm waren niet mini hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Blackberry, serieus.... wát is er handig aan die mini toetsjes, mini scherm en dat mini clitje wat je scherm bestuurt??? Wie heeft dat bedacht
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Telefoons die je open kunt maken
Als de batterij sneller op gaat voor 5 euro een nieuwe op ebay bestellen en weer een half jaar vooruit kunnenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Telefoons die je open kunt maken
zijn dat modellen? Ik heb er nul verstand van?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Torch en Storm waren niet mini hoor
Nevermind Omaquote:Op woensdag 3 april 2013 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zijn dat modellen? Ik heb er nul verstand van?
Kies is dan weer wel een aids-programmaquote:Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb wel Kies geinstalleerd maar dat is meer een Samsung ding dan een Android ding.
het interesseert me gewoon geen rukquote:
typen anders best lekker! je moet alleen niet van die grote handen hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Blackberry, serieus.... wát is er handig aan die mini toetsjes, mini scherm en dat mini clitje wat je scherm bestuurt??? Wie heeft dat bedacht
wat is Kies?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kies is dan weer wel een aids-programma
ik heb worstvingertjes, altijd te dik voor zulks een toetsenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
typen anders best lekker! je moet alleen niet van die grote handen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ga ik niet eens proberen uit te leggenquote:
Niet erger dan iTunesquote:Op woensdag 3 april 2013 23:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kies is dan weer wel een aids-programma
HOEzo?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik mag gelukkig geen dropbox gebruiken
Whyquote:Op woensdag 3 april 2013 23:41 schreef Sharana_LV het volgende:
ik mag gelukkig geen dropbox gebruiken
Ik heb dat na 3 miljoen pogingen dus opgegeven met Kiesquote:Op woensdag 3 april 2013 23:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Niet erger dan iTunes
Het doet wat het moet doen en dat is mijn foto's en filmpjes op de pc zetten en back up van mijn foon maken.
updates doe ik wel op de foon zelf.
Omdat telefoon van Gemeente Amsterdam. Alles wat jij in dropbox pleurt is geen eigendom meer van jou en dat mag niet met bestanden van gemeentequote:
Dat denk ik eerderquote:Op woensdag 3 april 2013 23:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dat na 3 miljoen pogingen dus opgegeven met Kies.
Kan ook aan de combinatie met iMac liggen trouwens
lolquote:Op woensdag 3 april 2013 23:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Omdat telefoon van Gemeente Amsterdam. Alles wat jij in dropbox pleurt is geen eigendom meer van jou en dat mag niet met bestanden van gemeente
Maar met prive bestanden wel?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Omdat telefoon van Gemeente Amsterdam. Alles wat jij in dropbox pleurt is geen eigendom meer van jou en dat mag niet met bestanden van gemeente
Jij moet eens naast Lorren in bed gaan liggenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:42 schreef Mss het volgende:
Godverdomme ik liet me net toch een scheet. Het behang krulde van de muren
Oh dat is alleen maar professioneel...ik dacht privequote:Op woensdag 3 april 2013 23:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Telefoon gebruik ik prive maar doe niets met bestanden op telefoon, lees alleen bijlagen maar dat is dan werkgerelateerdquote:Op woensdag 3 april 2013 23:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh dat is alleen maar professioneel...ik dacht prive
Ermahgerd scharen met Lorrenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jij moet eens naast Lorren in bed gaan liggen
OMFG OMDAT IK EEN GINGER BENquote:Op woensdag 3 april 2013 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan wil het niet zeggen, maar ze heeft een persoonlijke ban van dropbox omdat ze een ginger is![]()
En ze verschuilt zich nu achter de gemeente!
DAARDOOR KOMT DE ING-STORING!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG OMDAT IK EEN GINGER BEN
daarom heeft paypal mij gister weer geblokt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |