PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Oh daar heb ik weleens wat van gezien bij Pownews jaquote:Op woensdag 3 april 2013 23:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat verhaal dat gezin steeds bedreigd werd (hun kippen werden onthoofd, brandstichting), toen had die man een hek geplaatst maar dat moest weg van de gemeente. Kwamen ze met de politie dat ding weghalen en ging hij flippen (met vuur naar politie gooien). Eis was toen 8 jaar cel.
Maar nu hebben ze dus 24/7 bewaking tegen die kampers en hun zoon kan niet eens meer thuis wonen vanwege de bedreigingen
quote:
een besturingssysteem erop hebben toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
Hoe krijg je je pc van dat blauwe begin scherm af ?
Jij kunt beter geen PC hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
Hoe krijg je je pc van dat blauwe begin scherm af ?
Er staat opstart herstel aanbevolen doe ik dat blijft hij op een blauw scherm.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
een besturingssysteem erop hebben toch?
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef StijnDa het volgende:
Kunnen jullie zoeken op silver, eredivisie, twente, ST, 442?![]()
Alles gaat gewoon goed, maar elke keer als ik op die combinatie zoek, met name die 442 bij Castaignos loopt de web app vast. Xbox.
Geen probleem voor mij, sowieso heb ik vanavond niet dat de web app vast looptquote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef StijnDa het volgende:
Alles gaat gewoon goed, maar elke keer als ik op die combinatie zoek, met name die 442 bij Castaignos loopt de web app vast. Xbox.
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik had net ook een paar keer een webapp crash.
Hmm apartquote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar lette ik toch even goed op
[..]
Geen probleem voor mij, sowieso heb ik vanavond niet dat de web app vast loopt
Bij mij is het constant op random momentenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef StijnDa het volgende:
Valt tegen.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
Pascal jij bent toch de smart guy met pc's ?
Mijn uurtarief liegt er niet om, nee.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
Pascal jij bent toch de smart guy met pc's ?
Kraak en Smaak- The Future is yoursquote:Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valt tegen.
@Rijst en TimmyT, welk nummer was het?
Wat is het probleem als er stond dat windows verkenner niet meer reageerde en vanaf toen je pc niet meer verder gaat dan een blauw scherm als je hem opnieuw opstart ?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn uurtarief liegt er niet om, nee.
Zoiets?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is het probleem als er stond dat windows verkenner niet meer reageerde en vanaf toen je pc niet meer verder gaat dan een blauw scherm als je hem opnieuw opstart ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zoiets?Nee ken je dat opstart menu van windows 7 waar je kan inloggen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een account met wachtwoord heb.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ik heb geen mavo gedaan hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ken je dat opstart menu van windows 7 waar je kan inloggen ?
Als je een account met wachtwoord heb.
Jij voert je computer zeker worstenbroodjes?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
Bij mij loopt de webapp echt nooit vast.
Nou dat scherm krijg ik maar ik kan niet inloggen en niet door gaan.quote:
Is dat op dezelfde PC als waar je dat virus afgelopen week op had?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou dat scherm krijg ik maar ik kan niet inloggen en niet door gaan.
En het scherm is iets ingezoomd waardoor mijn muis blokkerig is
kun je hem met het uitknopje gewoon uitdoen en hem in de compabiliteitsmodus(of zo) starten?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou dat scherm krijg ik maar ik kan niet inloggen en niet door gaan.
En het scherm is iets ingezoomd waardoor mijn muis blokkerig is
Eerst nog tegen mij zeggen: "Mijn beeld van jouquote:Op woensdag 3 april 2013 23:44 schreef pascal08 het volgende:
Lekker nummertje om nog even door de speakers te pompen om kwart voor 12.
Dat kwam niet door je muzieksmaak, maar door je posts over weekendjes doorhalen met pilletjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Eerst nog tegen mij zeggen: "Mijn beeld van jou" en vervolgens de zelfde muziek gaan luisteren?
Ja maar dat is er van af.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat op dezelfde PC als waar je dat virus afgelopen week op had?
Je bedoel via herstel modus ?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kun je hem met het uitknopje gewoon uitdoen en hem in de compabiliteitsmodus(of zo) starten?
Ookquote:
ja, kan wel...quote:
Pak je Windows cd, of download de .iso via een andere PC en installeer Windows gewoon opnieuw. Grote kans dat je hele register naar de klote is en je problemen zult blijven houden. Een virusscanner is bovendien wel aan te raden, anders kan je over een week weer alles opnieuw installeren.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ook
Het gebeurde nadat er in beeld kwam windows verkenner reageert niet en toen ging mijn windows balk weg.
Startte ik pc opnieuw op en kapot
Volgens mij heb ik die cd niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pak je Windows cd, of download de .iso via een andere PC en installeer Windows gewoon opnieuw. Grote kans dat je hele register naar de klote is en je problemen zult blijven houden. Een virusscanner is bovendien wel aan te raden, anders kan je over een week weer alles opnieuw installeren.
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Gefeliciteerd DS2!!!
Hahaha Sommige Mensen Letten Echt Niet Op, ik ben de eerste!
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee jo DS Hartstikke gefeliciteerd gappie!![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee jo DS Hartstikke gefeliciteerd gappie!![]()
![]()
Google is zeker ook kapot hè?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die cd niet.
Dus dan downloaden gewoon via piratebay of zijn die niet goed ?
Die cd er in doen en dan komt het automatisch in beeld ?
Gefeliciteerd DSquote:Op donderdag 4 april 2013 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
BedanktIk heb trouwens het idee dat ik vannacht weer niks ga verkopen
Volgens mij is DS (net als ik) nog niet op de leeftijd dat we het al vervelend vinden om ouder te wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd DSOuder worden is niet altijd leuk, maar het alternatief is een stuk vervelender
Nou, eigenlijk welquote:Op donderdag 4 april 2013 00:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij is DS (net als ik) nog niet op de leeftijd dat we het al vervelend vinden om ouder te worden
Oh ik heb daar echt geen last van.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mag dan wel jarig zijn maar ik moet vandaag wel studeren en nog wat voor school doen. Maar ik heb alle tijd daarvoor.
[..]
Nou, eigenlijk wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Branden met ImgBurn en in je PC'tje stoppen.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:04 schreef Djeetje het volgende:
Dankje Pascal
Ik ga er morgen op een andere pc naar kijken
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:05 schreef pascal08 het volgende:
DS gefeliciteerd pik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Hoe oud ben je? Ik heb er ook nog niet echt last van, maar soms als ik 16 jarige kippetjes zie ronddartelen voel ik me (net te) oudquote:Op donderdag 4 april 2013 00:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh ik heb daar echt geen last van.
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:05 schreef pascal08 het volgende:
DS gefeliciteerd pik.Misschien is het ook wel goed.. want anders ga ik elke dag tot 2 uur door ofzo. Niet dat ik dat nu niet doe trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik zit in ieder geval niet tot 2 uur op internet.
21quote:Op donderdag 4 april 2013 00:07 schreef StijnDa het volgende:
Feli DS
[..]
Hoe oud ben je? Ik heb er ook nog niet echt last van, maar soms als ik 16 jarige kippetjes zie ronddartelen voel ik me oud
Boefje.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel goed.. want anders ga ik elke dag tot 2 uur door ofzo. Niet dat ik dat nu niet doe trouwensMaar ik zit in ieder geval niet tot 2 uur op internet.
Volgens mij kun jij jezelf heel goed beheersen. Je opent nooit packs en toen het internetslot niet werkte ging je ook op tijd naar bed.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel goed.. want anders ga ik elke dag tot 2 uur door ofzo. Niet dat ik dat nu niet doe trouwens
FEESTJUHH!!!! DUBBEL FEEESSJJUUH!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 00:08 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb mijn ¤ 3.000 weer terug trouwens
Na de 21e begint je aftakeling. Voor je het weet wil je alleen nog maar een relaxte fauteuil kopen. Ik heb last van mijn voet, raadde een vriend van mij een pedicure aan. Echt, als de gesprekken die je met je vrienden voert over dat soort onderwerpen gaat, dan voel je gewoon dat je weer een stukje dichter bij het einde bentquote:Op donderdag 4 april 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
21Jij ook zoiets toch?
Ja oke, maar dat betekent niet dat ik het vervelend vindt dat ik niet meer tot die leeftijdscategorie behoor
Dit weekend feesten op de tunes van Armin van Buuren en alle andere grote trance bazenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
FEESTJUHH!!!! DUBBEL FEEESSJJUUH!!!
[ afbeelding ]
Ja, 20quote:Op donderdag 4 april 2013 00:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
21Jij ook zoiets toch?
Ja oke, maar dat betekent niet dat ik het vervelend vindt dat ik niet meer tot die leeftijdscategorie behoor
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na de 21e begint je aftakeling. Voor je het weet wil je alleen nog maar een relaxte fauteuil kopen. Ik heb last van mijn voet, raadde een vriend van mij een pedicure aan. Echt, als de gesprekken die je met je vrienden voert over dat soort onderwerpen gaat, dan voel je gewoon dat je weer een stukje dichter bij het einde bent
Lekker festivalnummertjequote:Op woensdag 3 april 2013 23:44 schreef pascal08 het volgende:
Lekker nummertje om nog even door de speakers te pompen om kwart voor 12.
Ik wil ook.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit weekend feesten op de tunes van Armin van Buuren en alle andere grote trance bazen
Nou, toen mijn broer nog hier woonde en ik nog geen TV op mijn kamer had ging ik altijd beneden zitten en daar TV kijken en achter de oude laptop omdat ik toen zelf nog geen laptop had (nee, ik ging niet fappen) Nu kijk ik in het weekend wel lang TV maar door de week niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij jezelf heel goed beheersen. Je opent nooit packs en toen het internetslot niet werkte ging je ook op tijd naar bed.
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na de 21e begint je aftakeling. Voor je het weet wil je alleen nog maar een relaxte fauteuil kopen. Ik heb last van mijn voet, raadde een vriend van mij een pedicure aan. Echt, als de gesprekken die je met je vrienden voert over dat soort onderwerpen gaat, dan voel je gewoon dat je weer een stukje dichter bij het einde bent
Haha ja daarom, en de lekkerdere jongere chicks zijn ook makkelijker op te pikkenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, 20![]()
True, true. Er zijn ook oudere chicks die nu wel in de goede categorie zitten maar eerst nog onbereikbaar waren
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil ook.Ga dan naar Electronic Family ofzo. Je komt toch uit Noord Holland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud ben jij Mathijs? 18/19?quote:
Dat moet echt nietquote:
Koop een boksbalquote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef TBakkert het volgende:
weet iemand een site om goedkope PS3 controllers te kopen? Ik rage wel eens en zo eentje van 60 euro vind ik dan niet erg praktisch
20quote:Op donderdag 4 april 2013 00:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij Mathijs? 18/19?
Dan ben je heul niet veel jonger dan ikquote:
Hardcore!quote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef TBakkert het volgende:
weet iemand een site om goedkope PS3 controllers te kopen? Ik rage wel eens en zo eentje van 60 euro vind ik dan niet erg praktisch
geen optiequote:
ja, zo rol ik, weetjequote:
Nou er zit een plekje op de zijkant van mijn linkervoet, en die doet echt gemeen pijn. Dus ik zal wel moeten als ik er van af wilquote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat moet echt nietDat wil je zelf dan
Gewoon ff afschrapen johquote:Op donderdag 4 april 2013 00:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou er zit een plekje op de zijkant van mijn linkervoet, en die doet echt gemeen pijn. Dus ik zal wel moeten als ik er van af wil
vriend van me zei dat AZ alle regelingen moest laten keuren en dat ze wel begin/midden april bezorgd zouden wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tbakkert, weet jij wanneer we de kaarten krijgen?
of van die lievve visjensquote:
Ja ben toen een dag of twee niet op FOK! geweestquote:Op donderdag 4 april 2013 00:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh nog gefeliciteerd dan MathijsIk wist niet dat je jarig was
?
Begrijpelijkquote:Op donderdag 4 april 2013 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ben toen een dag of twee niet op FOK! geweest![]()
Allemaal familie en opstap met vrienden enzo
beter behandelen die dingenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:14 schreef TBakkert het volgende:
klopt, ik moet me leren beheersen, dat hoor ik wel vakerquote:Op donderdag 4 april 2013 00:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
beter behandelen die dingenkansloze prijzen ja, maar kunnen meesta lwel jaren mee
Tanden op elkaar en raggen met dat ding. Scheelt je tijd, geld en een slecht gevoel omdat je naar de pedicure bent geweest.quote:
Is jouw Google ook al kapot?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, ik moet me leren beheersen, dat hoor ik wel vaker![]()
Ik probeer toch morgen te gaan als ze tijd heeft. Als ik het fout doe dan heb ik een probleem met het feestje. Moet ik gaan chillen in een rolstoel. Dan voel je je nog ouderquote:Op donderdag 4 april 2013 00:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Tanden op elkaar en raggen met dat ding. Scheelt je tijd, geld en een slecht gevoel omdat je naar de pedicure bent geweest.
sorry, ik begin lui te worden door FOK!quote:Op donderdag 4 april 2013 00:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is jouw Google ook al kapot?
http://www.tmart.com/Whit(...)ation-3_p107247.html
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik probeer toch morgen te gaan als ze tijd heeft. Als ik het fout doe dan heb ik een probleem met het feestje. Moet ik gaan chillen in een rolstoel. Dan voel je je nog ouder
Niagarawatervallenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een grote, lege muur. Ik ga deze foto op 1.60 x 90 formaat op canvas laten drukken. Wordt echt briljant
[ afbeelding ]
Is de resolutie van de foto hoog genoeg..?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:24 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb een grote, lege muur. Ik ga deze foto op 1.60 x 90 formaat op canvas laten drukken. Wordt echt briljant
[ afbeelding ]
quote:
Van die foto iig nietquote:Op donderdag 4 april 2013 00:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is de resolutie van de foto hoog genoeg..?
Ik hoop niet dat 'ie die puush gaat gebruiken.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gadverdamme.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Godverdomme Pascal, halfgekauwde paasei op mijn toetsenbord
waar is dat? lijkt een beetje op Iguazu, maar is het niet toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:24 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daar ben ik geweest toen ik nog rijk wasquote:
Dat zijn inderdaad dingen nog om uit te zoeken. Het is nog een idee. Maar zoiets gaat het zeker wel wordenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga zo ook. Nog even op 2 kaarten bieden en hopen dat ik ze winquote:Op donderdag 4 april 2013 00:28 schreef TBakkert het volgende:
ik ga slapen, DS2, een hele fijne verjaardag!
trusten allemaal
11 mannen in de woonkamer?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me ookals groot canvasdoek
quote:
Dan ben je net dat jongetje uit de film In Oranje. Dat Thomas Acda zijn pa is die dood gaat maar gewoon nog leeft.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:31 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me ookals groot canvasdoek
Doe deze dan.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je snapt dat niet, want toen was je nog niet geboren
als je ziet hoeveel er vermoord worden, komt er elke week weer een plekkie bijquote:Op donderdag 4 april 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mirjam Sterk zegt gewoon dat je geen Journalistiek moet gaan studeren, kom je toch niet aan een werk
Oké beetje grappigquote:Op donderdag 4 april 2013 00:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, dadelijk zit Toefjes elke dag zo in zijn nieuwe stoel :
[ afbeelding ]
Ik niet, dat was ook de dag nadat hij ons liep te Shhh'en bij die wanprestatie tegen VVVquote:Op donderdag 4 april 2013 00:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké beetje grappig![]()
Al vind ik het sneu voor Mark
Ik had heel graag een wanprestatie tegen Roda gezien met een 2-0 uitslag voor ons.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik niet, dat was ook de dag nadat hij ons liep te Shhh'en bij die wanprestatie tegen VVV
Ja ach gut wat zijn wij PSV'ers toch verwend de afgelopen jarenquote:Op donderdag 4 april 2013 00:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik had heel graag een wanprestatie tegen Roda gezien met een 2-0 uitslag voor ons.
Verwend ben jeKan niet elke week feest zijn.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 april 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ga zo ook. Nog even op 2 kaarten bieden en hopen dat ik ze win
Instelling, ik vind dat altijd zo'n lame excuus. Denk je dat ze niet goed willen spelen? Geen kampioen hoeven te worden?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ach gut wat zijn wij PSV'ers toch verwend de afgelopen jarenHet gaat ook niet om de uitslag, maar om de instelling waarmee ze toen in het veld stonden. En dat is dezelfde instelling die ons tegen Heerenveen de punten heeft gekost.
Maar dan is het nog erger, want dan is het kwaliteit. Dan word je dus blijkbaar op kwaliteit verslagen door Heerenveen. En heb je het op kwaliteit moeilijk thuis tegen VVV.quote:Op donderdag 4 april 2013 00:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Instelling, ik vind dat altijd zo'n lame excuus. Denk je dat ze niet goed willen spelen? Geen kampioen hoeven te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |