PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Oh daar heb ik weleens wat van gezien bij Pownews jaquote:Op woensdag 3 april 2013 23:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat verhaal dat gezin steeds bedreigd werd (hun kippen werden onthoofd, brandstichting), toen had die man een hek geplaatst maar dat moest weg van de gemeente. Kwamen ze met de politie dat ding weghalen en ging hij flippen (met vuur naar politie gooien). Eis was toen 8 jaar cel.
Maar nu hebben ze dus 24/7 bewaking tegen die kampers en hun zoon kan niet eens meer thuis wonen vanwege de bedreigingen
quote:
een besturingssysteem erop hebben toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
Hoe krijg je je pc van dat blauwe begin scherm af ?
Jij kunt beter geen PC hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
Hoe krijg je je pc van dat blauwe begin scherm af ?
Er staat opstart herstel aanbevolen doe ik dat blijft hij op een blauw scherm.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
een besturingssysteem erop hebben toch?
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef StijnDa het volgende:
Kunnen jullie zoeken op silver, eredivisie, twente, ST, 442?![]()
Alles gaat gewoon goed, maar elke keer als ik op die combinatie zoek, met name die 442 bij Castaignos loopt de web app vast. Xbox.
Geen probleem voor mij, sowieso heb ik vanavond niet dat de web app vast looptquote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef StijnDa het volgende:
Alles gaat gewoon goed, maar elke keer als ik op die combinatie zoek, met name die 442 bij Castaignos loopt de web app vast. Xbox.
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik had net ook een paar keer een webapp crash.
Hmm apartquote:Op woensdag 3 april 2013 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar lette ik toch even goed op
[..]
Geen probleem voor mij, sowieso heb ik vanavond niet dat de web app vast loopt
Bij mij is het constant op random momentenquote:Op woensdag 3 april 2013 23:33 schreef StijnDa het volgende:
Valt tegen.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
Pascal jij bent toch de smart guy met pc's ?
Mijn uurtarief liegt er niet om, nee.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
Pascal jij bent toch de smart guy met pc's ?
Kraak en Smaak- The Future is yoursquote:Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valt tegen.
@Rijst en TimmyT, welk nummer was het?
Wat is het probleem als er stond dat windows verkenner niet meer reageerde en vanaf toen je pc niet meer verder gaat dan een blauw scherm als je hem opnieuw opstart ?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn uurtarief liegt er niet om, nee.
Zoiets?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is het probleem als er stond dat windows verkenner niet meer reageerde en vanaf toen je pc niet meer verder gaat dan een blauw scherm als je hem opnieuw opstart ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zoiets?Nee ken je dat opstart menu van windows 7 waar je kan inloggen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een account met wachtwoord heb.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ik heb geen mavo gedaan hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ken je dat opstart menu van windows 7 waar je kan inloggen ?
Als je een account met wachtwoord heb.
Jij voert je computer zeker worstenbroodjes?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:46 schreef Kamikazie het volgende:
Bij mij loopt de webapp echt nooit vast.
Nou dat scherm krijg ik maar ik kan niet inloggen en niet door gaan.quote:
Is dat op dezelfde PC als waar je dat virus afgelopen week op had?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou dat scherm krijg ik maar ik kan niet inloggen en niet door gaan.
En het scherm is iets ingezoomd waardoor mijn muis blokkerig is
kun je hem met het uitknopje gewoon uitdoen en hem in de compabiliteitsmodus(of zo) starten?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nou dat scherm krijg ik maar ik kan niet inloggen en niet door gaan.
En het scherm is iets ingezoomd waardoor mijn muis blokkerig is
Eerst nog tegen mij zeggen: "Mijn beeld van jouquote:Op woensdag 3 april 2013 23:44 schreef pascal08 het volgende:
Lekker nummertje om nog even door de speakers te pompen om kwart voor 12.
Dat kwam niet door je muzieksmaak, maar door je posts over weekendjes doorhalen met pilletjes.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Eerst nog tegen mij zeggen: "Mijn beeld van jou" en vervolgens de zelfde muziek gaan luisteren?
Ja maar dat is er van af.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat op dezelfde PC als waar je dat virus afgelopen week op had?
Je bedoel via herstel modus ?quote:Op woensdag 3 april 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kun je hem met het uitknopje gewoon uitdoen en hem in de compabiliteitsmodus(of zo) starten?
Ookquote:
ja, kan wel...quote:
Pak je Windows cd, of download de .iso via een andere PC en installeer Windows gewoon opnieuw. Grote kans dat je hele register naar de klote is en je problemen zult blijven houden. Een virusscanner is bovendien wel aan te raden, anders kan je over een week weer alles opnieuw installeren.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ook
Het gebeurde nadat er in beeld kwam windows verkenner reageert niet en toen ging mijn windows balk weg.
Startte ik pc opnieuw op en kapot
Volgens mij heb ik die cd niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Pak je Windows cd, of download de .iso via een andere PC en installeer Windows gewoon opnieuw. Grote kans dat je hele register naar de klote is en je problemen zult blijven houden. Een virusscanner is bovendien wel aan te raden, anders kan je over een week weer alles opnieuw installeren.
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Gefeliciteerd DS2!!!
Hahaha Sommige Mensen Letten Echt Niet Op, ik ben de eerste!
quote:Op donderdag 4 april 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee jo DS Hartstikke gefeliciteerd gappie!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |