Is een harde cyberattack door oostblokkers.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:13 schreef Infection het volgende:
En maar blijven denken dat het een 'storing' is.
Alleen heb ik daar niet zoveel mee te maken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:27 schreef sonnyspek het volgende:
Deutsche bank ligt er ook uit zie ik op die allestoringen.nl site.
Nou, dan is het dus geen toeval.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen heb ik daar niet zoveel mee te maken.
Het is belangrijk om te weten of het toeval is of niet.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zolang ING maar werkt.
Maarja, dat doet het dus niet.
Of je nou via internet bankieren 2 weken op je gegevens moet wachten of via de post, wat maakt het uit?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:58 schreef TLC het volgende:
Misschien ben ik ouderwets maar wat ben ik blij dat ik niet meedoe met internetbankieren.
Schijnt weer te werken.quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:50 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens de telegraaf ligt ideal vandaag plat
Dit of iets in de trend van Chinezen...quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is een harde cyberattack door oostblokkers.
Durft alleen niemand te zeggen.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:44 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/video/49245(...)-betaalrekening.html
Wat een held
De communicatieafdeling van de ing is nu druk in overleg of ze dit als smoes kunnen gebruiken om de schuld af te schuivenquote:
twitter:renevanbrakel twitterde op vrijdag 05-04-2013 om 20:02:46Problemen bij banken vandaag kwamen door DDOS-aanval, zegt Vereniging van Nederlandse Banken. #NOS reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |