SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo-vid by Moira's studiegenootjes - Fake ID uit Nijmegen, awesome stoners maken awesome muziek![]()
Stonervoer/drinken:
- Warm stokbrood met gesmolten kruidenboter
- Verse Hero Multifruit sap
- Fruity King tropisch fruit sap
- Alles van Milka
- Alles dat chocola bevat
- Stroopwafels
- Frisia spek
- Ribbelchips
- Cakebeslag
- Jodenkoeken
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 04-04-2013 13:53:52 ]Fuck the EBU.![]()
Doe niet zo fucking emo Moria.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Ik had vanmiddag dus de perfecte joint (voor mijn doen). Hij bleef de hele tijd rechtop staan
Your beauty never ever scared me.![]()
Nice nicequote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik had vanmiddag dus de perfecte joint (voor mijn doen). Hij bleef de hele tijd rechtop staan
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
ziet er goed uit Amaquote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
nice onequote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 94% gewijzigd door Oerbeer op 04-04-2013 02:00:44 ]![]()
Hallo dronken Studeurquote:Op donderdag 4 april 2013 02:26 schreef Studeur het volgende:
ik ben dronken want iemand was jarig [ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Vind je het gek dat je om 3uur 's middags wakker wordt als je om half4 's nachts nog zit te postenquote:
En ook een eenzame ochtend merk ikquote:[ONZ STONERS!] #96 - Eenzame nachten![]()
*roggel*Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
De topic pointer was prachtig, totdat... "treinen".
Valt me trouwens wel op dat er altijd een "" smiley in staat
treinen
Kijk dat bedoel ik.. we zijn zo eenzaam dat heb binnen 4 posts al over treinen gaatquote:![]()
moirapolyquote:Op donderdag 4 april 2013 09:22 schreef Olment het volgende:
![]()
![]()
De allerliefste Fokker vind ik nog altijd mezelf. Ik haal altijd lekkere dingen voor mezelf, kijk naar de films die ik tof vind, speel mijn favoriete games, maak elke ochtend trouw mijn ontbijtje.
Ahumquote:Op donderdag 4 april 2013 10:19 schreef Ugjerke het volgende:
De allerliefste Fokker vind ik nog altijd mezelf. Ik haal altijd lekkere dingen voor mezelf, kijk naar de films die ik tof vind, speel mijn favoriete games, maak elke ochtend trouw mijn ontbijtje.![]()
![]()
Je zult wel blij zijn met iemand die zo goed voor je zorgt en precies weet wat je wel en niet wilt.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:19 schreef Ugjerke het volgende:
De allerliefste Fokker vind ik nog altijd mezelf. Ik haal altijd lekkere dingen voor mezelf, kijk naar de films die ik tof vind, speel mijn favoriete games, maak elke ochtend trouw mijn ontbijtje.
Jij maakt nooit een ontbijtje voor me.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Je zult wel blij zijn met iemand die zo goed voor je zorgt en precies weet wat je wel en niet wilt.Ik tref het maar!
Je bent toch ook maar een Lucky ass hequote:Op donderdag 4 april 2013 10:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij maakt nooit een ontbijtje voor me.
[..]Ik tref het maar!
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jij maakt nooit een ontbijtje voor me.
virtueel ontbijtje![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Damn, jij bent goed in het maken van virtueel ontbijtquote:![]()
Heb zelf nou ook wel honger gekregen fmlquote:Op donderdag 4 april 2013 10:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Damn, jij bent goed in het maken van virtueel ontbijt![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb zelf nou ook wel honger gekregen fml
Whahahha... Vas toch.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb zelf nou ook wel honger gekregen fml
Kijk Mur lief aan,,, misschien maakt die wel ontbijt voor jeHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Nee die laat broodjes te lang in de oven zittenquote:Op donderdag 4 april 2013 11:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahahha... Vas toch.
Kijk Mur lief aan,,, misschien maakt die wel ontbijt voor je![]()
Daar ben je lekker meequote:Op donderdag 4 april 2013 11:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee die laat broodjes te lang in de oven zitten
Ik heb overigens liever zo'n ontbijtje, als je me toch wil verwennen.
Die zoete broodjes lijken mij lekkerder voor een lunch of tussendoor.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
tjaquote:Mehhhh, 1x gegeten in Engeland; never again. Wat voelde ik me smerig na zo'n vet ontbijt zeg, kan je net zo goed een hamburger halen bij Maccie.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:10 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoete broodjes lijken mij lekkerder voor een lunch of tussendoor.![]()
Je zit 1 keer even niet op te letten, en dat is het gene wat ze kan onthouden.
Op mijn vrije maandag om half 7 voor haar opstaan om koffie en worstenbroodjes te maken, en haar daarna achterop de fiets naar het station brengen daar hoor je nooit wat over.![]()
Bruine bonen voor ontbijt? Je blijft gelijk op de pot zitten tot de middag of wat?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:10 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoete broodjes lijken mij lekkerder voor een lunch of tussendoor.
Tja.. schijnbaar gaat niet alleen de liefde van de man door de maagquote:Op donderdag 4 april 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
Op mijn vrije maandag om half 7 voor haar opstaan om koffie en worstenbroodjes te maken, en haar daarna achterop de fiets naar het station brengen daar hoor je nooit wat over.
Ik ben niet zo'n macfan. Voor dat geld kun je ook echt eten halen. Ik vind het al heel typisch dat ze tegenwoordig adverteren met "Onze patat is gemaakt van echte aardappelen".quote:Op donderdag 4 april 2013 11:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tja
[..]
Mehhhh, 1x gegeten in Engeland; never again. Wat voelde ik me smerig na zo'n vet ontbijt zeg, kan je net zo goed een hamburger halen bij Maccie.
Die worsten mogen trouwens wel gewisseld worden met wat bacon. Dat is inderdaad net iets te vettig. Bonen, ei en toast daarintegen zijn heerlijk bij een ontbijt.
Oké. PI?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
Op mijn vrije maandag om half 7 voor haar opstaan om koffie en worstenbroodjes te maken, en haar daarna achterop de fiets naar het station brengen daar hoor je nooit wat over.![]()
Dat zijn witte bonen in tomatensaus.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Bruine bonen voor ontbijt? Je blijft gelijk op de pot zitten tot de middag of wat?
Had ze worstenbroodjes als ontbijt? Dat is wat telt 's morgens. Ochtenden zijn geen momenten voor sentimenten als "Het is de gedachte die telt"quote:Op donderdag 4 april 2013 11:13 schreef Murdera het volgende:
Op mijn vrije maandag om half 7 voor haar opstaan om koffie en worstenbroodjes te maken, en haar daarna achterop de fiets naar het station brengen daar hoor je nooit wat over.
Witte bonen, bruine bonen, totmatensaus wel of niet... maakt nie uitquote:Op donderdag 4 april 2013 11:16 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat zijn witte bonen in tomatensaus.
Toch geen bonen bij ontbijtBeter een croissant en broodje met kaas uit de oven +
Whehe, gelukkig maakte m'n vader me wakker dat ik zo naar de tandarts moet, anders was ik er zo doorheen geslapenquote:Op donderdag 4 april 2013 08:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je om 3uur 's middags wakker wordt als je om half4 's nachts nog zit te posten
Fuck the EBU.![]()
Croissant is ook lunchvoer. Beetje eiersalade ertussen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Witte bonen, bruine bonen, totmatensaus wel of niet... maakt nie uit
Toch geen bonen bij ontbijtBeter een croissant en broodje met kaas uit de oven +
![]()
Als je nou eens niet weet wat je moet eten 's morgens, pak dan eens een pot witte bonen in tomatensaus. Ik beloof je dat je er geen spijt van zult krijgen. Witte bonen in tomatensaus, lekker.
Euj.quote:
Dat maakt me niks uit hoor ik maakte maar een grapjequote:Op donderdag 4 april 2013 11:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Had ze worstenbroodjes als ontbijt? Dat is wat telt 's morgens. Ochtenden zijn geen momenten voor sentimenten als "Het is de gedachte die telt".
![]()
ik voel me net een aardappel
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Zie het nu pas!quote:Op donderdag 4 april 2013 09:22 schreef Olment het volgende:
Wanneer heeft hij dat veranderd?
Haten op Moirapolyquote:
Fuck the EBU.![]()
geile topicnotify. Keiharde fap gemachtIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
SOBERSOquote:Op donderdag 4 april 2013 11:22 schreef stefanhaan het volgende:
geile topicnotify. Keiharde fap gemachtHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat maakt me niks uit hoor ik maakte maar een grapje.
Dit soort kansen moet je aangrijpen, Vas. Of wil je niet wakker worden met die dingen uit je virtuele ontbijtje? Of met Mur die op een zilveren schaal onder de slagroom en aardbeitjes ligt? Dan moet je hem wel een beetje onder druk zetten. Onder druk wordt een bloemkool een diamantje namelijk.
quote:Nu nog een aluhoedje op.quote:
nog steeds geen alufolie in huisquote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dan haal je toch wat op de pof?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nog steeds geen alufolie in huisOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat je dit uit je vingers krijgt zegquote:Op donderdag 4 april 2013 11:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]Dit soort kansen moet je aangrijpen, Vas. Of wil je niet wakker worden met die dingen uit je virtuele ontbijtje? Of met Mur die op een zilveren schaal onder de slagroom en aardbeitjes ligt? Dan moet je hem wel een beetje onder druk zetten. Onder druk wordt een bloemkool een diamantje namelijk.
![]()
![]()
Mijn vingers zijn magisch.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je dit uit je vingers krijgt zeg
Dat je er niet mee instemtquote:Op donderdag 4 april 2013 11:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je dit uit je vingers krijgt zeg![]()
"Mur op een zilveren schaal onder de slagroom en aardbeitjes"![]()
Godverdomme, ik heb écht geen zin om naar de tandarts te gaan
Even grondig de tandjes poetsen
Fuck the EBU.![]()
Moet ik eigenlijk ook.. Stuk van me tand is afgebroken.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:33 schreef Moira. het volgende:
Even grondig de tandjes poetsen
Maar... tandarts.....
ik ben al een jaar niet geweest omdat ik zo bang benquote:Op donderdag 4 april 2013 11:33 schreef Moira. het volgende:
Even grondig de tandjes poetsenWel braaf tandjes poetsen elke dag jeweet.
Kweet niet man,, tandartsen... Nee,, niet voor mij weggelegdquote:Op donderdag 4 april 2013 11:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik ben al een jaar niet geweest omdat ik zo bang benWel braaf tandjes poetsen elke dag jeweet.
Dat lukt me ook wel.. Maar afspraak maken en afspraak houden is iets heel andersquote:Op donderdag 4 april 2013 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Mietjes, ik lig altijd doodkalm op de tandartsstoel
Lekker he, dat lachgas.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Mietjes, ik lig altijd doodkalm op de tandartsstoel
![]()
Oké, ik ben evil.
Succes Moira, laat maar weten als we de FOK!knokploeg moeten inschakelen..quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef Moira. het volgende:
Ik ga nu naar de tandarts liefjensWish me luck
Tot straks!
Veel geluk!quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef Moira. het volgende:
Ik ga nu naar de tandarts liefjensWish me luck
Tot straks!Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hoe vaak zou jij drukken?quote:Hoor je al onheilspellende muziek, ratelende kettingen en luidkeels gekrijs?quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 11:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hoe vaak zou jij drukken?
[..]
Hoor je al onheilspellende muziek, ratelende kettingen en luidkeels gekrijs?
Fuck the EBU.![]()
Als er een bom ontploft bij Sky Radio en er wordt een beloning uitgeloofd voor de gouden tip, doe ik jullie bij dezen een plezier: Ik was het.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dat is nog netjes. Ik denk dat ik al snel een keer of honderd zal drukken, een miljoen klinkt zo fijn. Maar het ligt er ook aan of ik last krijg van een lamme arm. Als ik massamoord pleeg, wil ik er wel de rest van mijn leven profijt van hebben.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
tussen de 5 en 10x zou wel een mooi bedrag zijn
Top 3 Most Evil Stoners:
1. Murdera, 200 moorden
2. Ugjerke, circa 100 moorden
3. Vaseline_, 5-10 moordenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ja maar nee, zou in m'n huidige situatie al blij zijn als ik maar 1x mocht drukkenquote:Op donderdag 4 april 2013 12:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is nog netjes. Ik denk dat ik al snel een keer of honderd zal drukken, een miljoen klinkt zo fijn. Maar het ligt er ook aan of ik last krijg van een lamme arm. Als ik massamoord pleeg, wil ik er wel de rest van mijn leven profijt van hebben.![]()
![]()
wat moet je met zo'n 8k?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar nee, zou in m'n huidige situatie al blij zijn als ik maar 1x mocht drukken![]()
Dat is waar, 10.000 euro zou al heel welkom zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar nee, zou in m'n huidige situatie al blij zijn als ik maar 1x mocht drukken
Maar ja, als die knop dan voor je ligt.. ach kan nog wel een keertje drukken..Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Oh scherp, het is in dollars inderdaad. Nog maar een paar keer extra drukken.quote:
Wel apart eigenlijk dat des te lager de beloning wordt, des te vaker ik zou drukken.
Ja true wel, die ene meer of minder.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:13 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat is waar, 10.000 euro zou al heel welkom zijn.
Maar ja, als die knop dan voor je ligt.. ach kan nog wel een keertje drukken..![]()
![]()
En de kans is toch het grootste dat het een of andere arme ziel uit de Derde Wereld is.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja true wel, die ene meer of minder.
Ooooh, ik leer toch wat over mijzelf door zo'n stripje.Ik zou mij diep moeten schamen.
Wat is twee keer de helft, Mur?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
twee keer de helft is ook een stomme vraag, want het kan op meerdere manieren opgevat worden. Doordat het slecht verwoord is.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
2×0,5 = 1quote:
Maar "de helft" is gewoon een domme uitspraak die mogelijkheden tot interpretaties geeft.![]()
Je kan alles wel op meerdere manieren opvatten, als je het verkeerd doet.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:21 schreef stefanhaan het volgende:
twee keer de helft is ook een stomme vraag, want het kan op meerdere manieren opgevat worden. Doordat het slecht verwoord is.Er is maar een juiste manier.
Junkies
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
PATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Zit je me op te zoeken?
Hey Daan, pardon?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
PATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Zit je me op te zoeken?
Hoe kom jij nou in dezen draadje?quote:
In het begin even meegelezen, daarna eigenlijk weinig tot niet op FOK! geweest en nu weer gevonden.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Blow je?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In het begin even meegelezen, daarna eigenlijk weinig tot niet op FOK! geweest en nu weer gevonden.![]()
Vas zoals altijd.. Straight to the pointquote:
Aaah, kiek eempies oan. Blow ieje nog veule?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
In het begin even meegelezen, daarna eigenlijk weinig tot niet op FOK! geweest en nu weer gevonden.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Niet meer.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Laat ze maar Mur, ze snappen er niks van
Ik weet wel dat er vroeger met de inteeltmeets regelmatig geblowt werd, maar er waren er een paar die oversloegen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
Laat ze maar Mur, ze snappen er niks van
Bestelling is binnen trouwens, vanavond kijken of ik hem aan kan sluiten.![]()
![]()
Patje is gewoon veel boeiender.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
Laat ze maar Mur, ze snappen er niks vanOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bestelling is binnen trouwens, vanavond kijken of ik hem aan kan sluiten.
moet wel lukken, is niet zo lastigIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Yes yes. Iemand moet het zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:28 schreef Olment het volgende:
[..]
Vas zoals altijd.. Straight to the point![]()
kast open, ding erin, kast dicht, drivers opzoeken en installeren, en klaar.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
moet wel lukken, is niet zo lastigDenk ik.
![]()
![]()
Die topicpointer
Die zijn hier altijd briljant.quote:
Knuffel en treinen in 1 zin.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Tandarts viel wel mee trouwens, 2 gaatjes rechtsonder bij m'n hoektand/kleine kies, paar andere kleine gaatjes gaan weer weg als ik goed blijf poetsen
Volgende week worden allebei m'n linker verstandskiezen getrokkenMag ik 2 dagen niet roken! 2 dagen!!!
![]()
Nu is m'n lip rechtsonder wel verdoofd dus dat ziet er vooral vreemd uit als ik 'oe'-klanken maak, helemaal scheefEn het tintelt schijtirritant nu de verdoving aan het uitwerken is
Fuck the EBU.![]()
Jeej! Je vond mijn topic toen al goedquote:Op donderdag 4 april 2013 13:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja omdat:
ONZ / [ONZ STONERS] leren rollen
Wat een eerquote:Ja godverquote:Op donderdag 4 april 2013 12:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
Mono verandert wel je slaap/waakritme heh?
Fuck the EBU.![]()
dat 2 dagen roken is alleen voor het herstel procesquote:Op donderdag 4 april 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
Tandarts viel wel mee trouwens, 2 gaatjes rechtsonder bij m'n hoektand/kleine kies, paar andere kleine gaatjes gaan weer weg als ik goed blijf poetsen
Volgende week worden allebei m'n linker verstandskiezen getrokkenMag ik 2 dagen niet roken! 2 dagen!!!
![]()
Nu is m'n lip rechtsonder wel verdoofd dus dat ziet er vooral vreemd uit als ik 'oe'-klanken maak, helemaal scheefEn het tintelt schijtirritant nu de verdoving aan het uitwerken is
Je kunt ook wel roken,, alleen herstelt het dan een paar dagen langerDat was mijn keuze althans toen 2 vd 3 verstandskiezen eruit moesten.
Weet ik idd, en anders vergroot het de kans op ontstekingen.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:07 schreef Olment het volgende:
[..]
dat 2 dagen roken is alleen voor het herstel proces
Je kunt ook wel roken,, alleen herstelt het dan een paar dagen langerDat was mijn keuze althans toen 2 vd 3 verstandskiezen eruit moesten.
Ik heb echt geen zin in nóg meer of nóg langer gezeik met m'n gebit, dus denk dat ik me daar maar gewoon aan ga houden![]()
Moet ik wel hier wat minder online komen, though
Fuck the EBU.![]()
ik heb wel een tip voor je.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders ga je ff na de shop. Of pak je het eerste beste papieren iets aan de linkerkant van je
Treinkaartje gebruiken.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
te herkenbaarquote:Op donderdag 4 april 2013 13:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat moment als je volle asbak omvalt, WAAAH![]()
Lekker in de vloerbedekking ofzo, of in je bed
Godver, da's idd klotequote:Op donderdag 4 april 2013 13:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat moment als je volle asbak omvalt, WAAAHGewoon niet moeilijk doen en stofzuiger eroverheen
Fuck the EBU.![]()
gelukkig heb ik een gladde vloer en dat is de reden dat ik ook nooit meer in m'n bed zit met een jointjequote:Op donderdag 4 april 2013 13:11 schreef Olment het volgende:
[..]
te herkenbaar![]()
Lekker in de vloerbedekking ofzo, of in je bedTeringzooi
![]()
Vorige week nog gehad. Asbak op bed, jointje erbij. Ding was STAMP vol. dus ik sta op om um leeg te gooien, tyft dat ding om. HEEEL me bed vol met as :Squote:Op donderdag 4 april 2013 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gelukkig heb ik een gladde vloer en dat is de reden dat ik ook nooit meer in m'n bed zit met een jointjeTeringzooi
gebeurt bij mij gelukkig nooit dat ik de asbak omgooi. Wel soms dat ik er wat shit uit blaas
bij mij altijd dat anderen hem omtiefen, of bierflesjes, dat doen ze ook vaak.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:16 schreef stefanhaan het volgende:
gebeurt bij mij gelukkig nooit dat ik de asbak omgooi. Wel soms dat ik er wat shit uit blaas![]()
Maar wel begrijpelijk.Mijn huiskamer setup is gewoon kut.
![]()
geef dan ook aan wat het antwoord isquote:Op donderdag 4 april 2013 13:17 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / Win een 6-persoons Keezbord!
Hier, doe 's mee, leuk spelletje als je stoned bent
Hoeveel punten krijg je extra als je als eerste een pion binnen hebt?
* 5
* 10
* 450
Alsk win ist een Blow/Keezmeet @ my place
Ik moet het nog wel lerenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:17 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / Win een 6-persoons Keezbord!
Hier, doe 's mee, leuk spelletje als je stoned bent
Zit wel al in de FOK groep
Ik wil graag even een applaus voor mezelf omdat ik zojuist met verdoofde lip een slokje cola heb weten te nuttigen ZONDER het over m'n kin te laten druipen
Fuck the EBU.![]()
Moet je even de regels doorlezen op de site die erbij staat, het bordspel speel je enkel online met een puntentelling namelijkquote:Op donderdag 4 april 2013 13:18 schreef Olment het volgende:
[..]
geef dan ook aan wat het antwoord is
Hoeveel punten krijg je extra als je als eerste een pion binnen hebt?
* 5
* 10
* 450
Alsk win ist een Blow/Keezmeet @ my place![]()
![]()
regels doorlezenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je even de regels doorlezen op de site die erbij staat, het bordspel speel je enkel online met een puntentelling namelijkDas het zelfde als eerst de handleiding lezen voordat je je nieuwe tv aansluit
Zullen wij een potje doen dan? Moet je het me wel ff lerenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moet je even de regels doorlezen op de site die erbij staat, het bordspel speel je enkel online met een puntentelling namelijk
En ik weet niet hoe de site werkt
Fuck the EBU.![]()
Jongen, het is 4 seconden werk en je kan een gratis spel winnenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:20 schreef Olment het volgende:
[..]
regels doorlezenDas het zelfde als eerst de handleiding lezen voordat je je nieuwe tv aansluit
Nee, zit op m'n werkquote:Op donderdag 4 april 2013 13:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zullen wij een potje doen dan? Moet je het me wel ff leren
En ik weet niet hoe de site werktalleen FOK!ken dus.
![]()
Ohquote:Op donderdag 4 april 2013 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, het is 4 seconden werk en je kan een gratis spel winnen
[..]
Nee, zit op m'n werkalleen FOK!ken dus.
hommo
Fuck the EBU.![]()
Als je het had verteld wist ik het nou alquote:Op donderdag 4 april 2013 13:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen, het is 4 seconden werk en je kan een gratis spel winnen
[..]
Nee, zit op m'n werkalleen FOK!ken dus.
Alsof ik dat uit m'n hoofd weetquote:Op donderdag 4 april 2013 13:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je het had verteld wist ik het nou alweet ik veul! Gewoon even lezen, staat gewoon onder "spelregels" volgens mij.
![]()
Lief dagboek,
Ik heb zo'n gevoel van "ik moet poepen, maar als ik op de WC gaat zitten zal vast blijken dat het vals alarm is".
Kusjes,
Mij.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Thanksquote:Op donderdag 4 april 2013 13:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof ik dat uit m'n hoofd weetweet ik veul! Gewoon even lezen, staat gewoon onder "spelregels" volgens mij.
Je krijgt 5 punten voor elke pion die je binnenhaalt.
edit:
Diegene die als eerste zijn/haar pion binnen heeft krijgt hiervoor 10 punten extra.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja leuk, verklein mijn kansen op dat Keezbord maar.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks
edit:
Diegene die als eerste zijn/haar pion binnen heeft krijgt hiervoor 10 punten extra.
Fuck the EBU.![]()
Is vast een schatquote:Zie je, niks moeilijks aanquote:Op donderdag 4 april 2013 13:23 schreef Olment het volgende:
[..]
Thanks
edit:
Diegene die als eerste zijn/haar pion binnen heeft krijgt hiervoor 10 punten extra.![]()
![]()
nou nog blowers vinden die niet te lui zijn om de link naar de prijsvraag te zoekenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja leuk, verklein mijn kansen op dat Keezbord maar.
Klopt!quote:
whehequote:Op donderdag 4 april 2013 13:29 schreef Olment het volgende:
[..]
nou nog blowers vinden die niet te lui zijn om de link naar de prijsvraag te zoeken
Fuck the EBU.![]()
nou,, nou,,quote:Op donderdag 4 april 2013 13:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is vast een schat
[..]
Zie je, niks moeilijks aan
Gewoon drukken die hap.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb zo'n gevoel van "ik moet poepen, maar als ik op de WC gaat zitten zal vast blijken dat het vals alarm is".
Kusjes,
Mij.![]()
Koffie en shag. Als dat niets teweeg brengt, is het de moeite niet waard om naar de wc te gaan.quote:
Deze man weet.. Werkt perfect. Sterke bak koffie.. Dikke boomstam shag, en drol bouwe 10 min laterquote:Op donderdag 4 april 2013 13:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Koffie en shag. Als dat niets teweeg brengt, is het de moeite niet waard om naar de wc te gaan.
Goeie combi ja, herkenbaar. Of speed, of xtcquote:Op donderdag 4 april 2013 13:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Koffie en shag. Als dat niets teweeg brengt, is het de moeite niet waard om naar de wc te gaan.![]()
![]()
er op klikken zou ik al te veel moeite vinden.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:29 schreef Olment het volgende:
[..]
nou nog blowers vinden die niet te lui zijn om de link naar de prijsvraag te zoeken![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goeie combi ja, herkenbaar. Of speed, of xtcKoffie en shag hapt mijn baas nog wel.. Denk niet dat ik er speed of xtc doorheen krijgquote:Op donderdag 4 april 2013 13:42 schreef Murdera het volgende:
sos helpt ook goed, alleen dan wil ik nooit.
Lol, ook echt alleen lompe vrouwen hierquote:Op donderdag 4 april 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He hoi ik ben ook lomp wil je mijn beste vriendinnetje worden?
Tevens LompeVrouw
Fuck the EBU.![]()
Koffie shag en sos dus?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:44 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Koffie en shag hapt mijn baas nog wel.. Denk niet dat ik er speed of xtc doorheen krijg![]()
![]()
Was daar niet zo'n knop voorquote:
En HOI
Nu nog niet, maar als je zo blijft doen wellicht in een volgende fasequote:Op donderdag 4 april 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He hoi ik ben ook lomp wil je mijn beste vriendinnetje worden?Merciquote:Ja niet dat je meteen denkt dat ik elke dag stoned ben ofzo maar ik heb vroeger wel eensquote:!!! gerookt en ga binnenkort weer eens
![]()
En hier zitten vast toffe mensen, dat zie ik nu al![]()
Ik heb aan 9 van de 10 mensen hier een schijthekel.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ja niet dat je meteen denkt dat ik elke dag stoned ben ofzo maar ik heb vroeger wel eens!!! gerookt en ga binnenkort weer eens
![]()
En hier zitten vast toffe mensen, dat zie ik nu alen we zijn maar met z\n 10en.
![]()
Maar je vindt me wel een lieve kankerhoer toch?quote:Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb aan 9 van de 10 mensen hier een schijthekel.en we zijn maar met z\n 10en.
Fuck the EBU.![]()
Gelukkig dat je ook niet kunt tellenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb aan 9 van de 10 mensen hier een schijthekel.en we zijn maar met z\n 10en.
Dan is het maar goed dat ik er benquote:Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2013 13:50:45 ]![]()
Dit topic barst van de toffe mensenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar als je zo blijft doen wellicht in een volgende fase
[..]
Merci
[..]
Ja niet dat je meteen denkt dat ik elke dag stoned ben ofzo maar ik heb vroeger wel eens!!! gerookt en ga binnenkort weer eens
![]()
En hier zitten vast toffe mensen, dat zie ik nu al
Fuck the EBU.![]()
quote:Jullie met je Milka shitquote:Op donderdag 4 april 2013 13:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja alles van milka moest er eigenlijk in, ghehe
CAKEBESLAG![]()
Nou nou.. Alles? Die Milka Tuc lijkt mij niet te vreten. Ik ben sowieso alleen fan van Caramel & Oreoquote:Op donderdag 4 april 2013 13:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja alles van milka moest er eigenlijk in, ghehe
Ik wist wel dat je stiekem van me hieldquote:Op donderdag 4 april 2013 13:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jodenkoeken als stonervoer
Dan heb je de paaseitjes van Hork nog niet geproefdquote:Op donderdag 4 april 2013 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
Oh alleen maar chocoladesletten zie ik
Fuck the EBU.![]()
Ssst niet hardop.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je stiekem van me hieldNu weet vas dat ik het niet over haar had.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:51 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Jullie met je Milka shit
CAKEBESLAG![]()
![]()
![]()
Speed heb ik nou nooit van hoeven schijten. Integendeel, ik heb juist het idee dat mijn lijf dan alles prima vind. Wel eten, niet eten, wel schijten, niet schijten, boeiend.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goeie combi ja, herkenbaar. Of speed, of xtc
xtc geen ervaring mee.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ssst niet hardop.Nu weet vas dat ik het niet over haar had.
![]()
Oh sorry, zal voortaan fluisteren![]()
![]()
Dat is serieus mijn meest gebruikte koosnaampje voor chicks.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar je vindt me wel een lieve kankerhoer toch?
True story.![]()
![]()
Koekjes en snoep enz eet ik wel eens maar ik geef eigenlijk altijd de voorkeur aan een zak chips. Eet ook zo makkelijk weg hahaquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Hihi beter.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh sorry, zal voortaan fluisteren![]()
![]()
![]()
Ik ben vereerdquote:Op donderdag 4 april 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is serieus mijn meest gebruikte koosnaampje voor chicks.
True story.
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is serieus mijn meest gebruikte koosnaampje voor chicks.
True story.
Deze man!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:51 schreef Olment het volgende:
[..]
[..]
Jullie met je Milka shit
CAKEBESLAG![]()
Ik wil als stoner drinken erbij hebben: Sisi No Bubbles
Ik vind de mango versie te goddelijk als ik stoned benYour beauty never ever scared me.![]()
True, maar soms vind ik het te zoutig en ga ik liever voor wat zoetigs.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koekjes en snoep enz eet ik wel eens maar ik geef eigenlijk altijd de voorkeur aan een zak chips. Eet ook zo makkelijk weg haha
Ik heb bijna altijd iets hartigs/zoutigs en iets zachts/zoetigs in huis, altijd kunnen kiezen
Fuck the EBU.![]()
Perensap.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil als stoner drinken erbij hebben: Sisi No Bubbles
En dan de dag erna zo'n heerlijk ruikende zwarte drugsdrol van alle chemicaliënquote:Op donderdag 4 april 2013 13:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Speed heb ik nou nooit van hoeven schijten. Integendeel, ik heb juist het idee dat mijn lijf dan alles prima vind. Wel eten, niet eten, wel schijten, niet schijten, boeiend.
xtc geen ervaring mee.![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan de dag erna zo'n heerlijk ruikende zwarte drugsdrol van alle chemicaliën![]()
.
We gaan niet meer samen aan de sos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan wel die van 100% sap. en niet van die half aangelengdequote:
Nee, aan de x? Hele avond knuffelenquote:Op donderdag 4 april 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
We gaan niet meer samen aan de sos..
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan de dag erna zo'n heerlijk ruikende zwarte drugsdrol van alle chemicaliën![]()
.
Oh damn, ik heb echt een te kleine wc eigenlijk voor dat soort drollen. Dan is dat hokje te snel gevuld met pure schijtdampen en moet de deur helaas open blijven om flauwvallen te voorkomen. Maar het is wel gaaf als je letterlijk de dampen eraf ziet komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Vond het wel een romantisch ideequote:Op donderdag 4 april 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
We gaan niet meer samen aan de sos.
Ja nee, deze!quote:Op donderdag 4 april 2013 13:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Dan wel die van 100% sap. en niet van die half aangelengde
Fuck the EBU.![]()
Dat perensap van Looza smaakt inderdaad naar gesmolten perenijsjes.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 13:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Oh damn, ik heb echt een te kleine wc eigenlijk voor dat soort drollen. Dan is dat hokje te snel gevuld met pure schijtdampen en moet de deur helaas open blijven om flauwvallen te voorkomen. Maar het is wel gaaf als je letterlijk de dampen eraf ziet komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
Lekkahquote:Op donderdag 4 april 2013 13:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat perensap van Looza smaakt inderdaad naar gesmolten perenijsjes.Waar het hart van vol is..quote:
Fuck the EBU.![]()
"knuffelen" ja.quote:Op donderdag 4 april 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, aan de x? Hele avond knuffelen.
![]()
![]()
Dit.quote:
Dit nog meer.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je mag er zelf bij staan als je wilt. Towerbridgen met een pilletje in ons mik.
Strak (whehe) planquote:Op donderdag 4 april 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je mag er zelf bij staan als je wilt. Towerbridgen met een pilletje in ons mik.Die blinddoeken we welquote:Op donderdag 4 april 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh wacht nee, dan gaan mono en mur verliefd naar elkaar kijken.
Abort mission
Fuck the EBU.![]()
Klinkt als een "NOW KISS" momentje.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Strak plan
[..]
Die blinddoeken we welOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
* Olment verwacht wel pics danquote:Op donderdag 4 april 2013 14:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klinkt als een "NOW KISS" momentje.
Nee een 'now fuck' momentjequote:Op donderdag 4 april 2013 14:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Klinkt als een "NOW KISS" momentje.![]()
![]()
Why not both?quote:
Mij naar mono laten kijken en dan nog verwachten dat ik het langer dan 3 slagen zou redden.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je mag er zelf bij staan als je wilt. Towerbridgen met een pilletje in ons mik.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kom later nog wel even gluren/meeposten..![]()
![]()
![]()
Daarom:quote:Op donderdag 4 april 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mij naar mono laten kijken en dan nog verwachten dat ik het langer dan 3 slagen zou redden.quote:![]()
Een maar?quote:Wie had het over slaan? Niet dat het een slecht idee is.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mij naar mono laten kijken en dan nog verwachten dat ik het langer dan 3 slagen zou redden.
Gelukkig wel, werd er kotsmisselijk van.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:13 schreef Moira. het volgende:
Haha Horkjen heeft zeker de lobi uit de topicpointer weggehaald![]()
![]()
Dezequote:Op donderdag 4 april 2013 14:13 schreef Moira. het volgende:
Haha Horkjen heeft zeker de lobi uit de topicpointer weggehaald
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:13 schreef Moira. het volgende:
Haha Horkjen heeft zeker de lobi uit de topicpointer weggehaald
Moner had iets over onze liefde in de topicpointer gezetquote:
Hork heeft dat vervangen door cakebeslag
Fuck the EBU.![]()
Het werd wel weer tijd voor een fatsoenlijke topicpointer ja. Al die mensen die constant over seks praten![]()
![]()
neuken?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:27 schreef Monopoly het volgende:
Het werd wel weer tijd voor een fatsoenlijke topicpointer ja. Al die mensen die constant over seks praten![]()
whehequote:Op donderdag 4 april 2013 14:27 schreef Monopoly het volgende:
Het werd wel weer tijd voor een fatsoenlijke topicpointer ja. Al die mensen die constant over seks praten
Fuck the EBU.![]()
bahquote:Op donderdag 4 april 2013 14:27 schreef Monopoly het volgende:
![]()
OH.. zat nog steeds op page 7 ^^ dus zag nog de oude pointerquote:Op donderdag 4 april 2013 14:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Moner had iets over onze liefde in de topicpointer gezet
Hork heeft dat vervangen door cakebeslag
25 posts per paginaquote:Op donderdag 4 april 2013 14:32 schreef Olment het volgende:
[..]
OH.. zat nog steeds op page 7 ^^ dus zag nog de oude pointer
Fuck the EBU.![]()
pff.. kwestie van meerdere topics open hebben in meerdere tabbladenquote:
Hoezo eindelijk? 4 jaar geleden heb ik die kanker 13 pagina's al opgepoetstquote:Op donderdag 4 april 2013 14:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
EindelijkJe hebt hem door
TROUW MET ME
Maar met jou trouwen; altijd![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Hebben jullie dit ook altijd:
Als je benodigdheden dubbel hebt (vuurtjes, tipboekjes, pakjes vloe) je ze dan juist kwijt raakt?
Dit weekend weer alle 3 m'n vuurtjes verloren en nu wil ik een jointje gaan draaien zie ik dat ik m'n goeie tipboekje kwijt ben (heb hier die van mascotte, maar die zijn wat minder fijn vind ik).
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja maar jij hebt nu toch ook 999 per pagina ?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo eindelijk? 4 jaar geleden heb ik die kanker 13 pagina's al opgepoetst
Maar met jou trouwen; altijd![]()
![]()
![]()
![]()
Dingen hebben pootjes gekregenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Piye het volgende:
Als je benodigdheden dubbel hebt (vuurtjes, tipboekjes, pakjes vloe) je ze dan juist kwijt raakt?
Dit weekend weer alle 3 m'n vuurtjes verloren en nu wil ik een jointje gaan draaien zie ik dat ik m'n goeie tipboekje kwijt ben (heb hier die van mascotte, maar die zijn wat minder fijn vind ik).![]()
![]()
Ik had voorheen altijd mijn wonderdoos. Al mijn drugs en drugs atributen zaten daar altijd in. Zo kon ik niets kwijt rakenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Piye het volgende:
Dit weekend weer alle 3 m'n vuurtjes verloren en nu wil ik een jointje gaan draaien zie ik dat ik m'n goeie tipboekje kwijt ben (heb hier die van mascotte, maar die zijn wat minder fijn vind ik).![]()
![]()
Ik heb "Als x, dan raakt alles kwijt".quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Piye het volgende:
Dit weekend weer alle 3 m'n vuurtjes verloren en nu wil ik een jointje gaan draaien zie ik dat ik m'n goeie tipboekje kwijt ben (heb hier die van mascotte, maar die zijn wat minder fijn vind ik).Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Waarom noemen mensen dreadlocks altijd rasta's?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Cannabis wierrook is best wel heel erg spangtijd voor hippiekleren en rasta's
Je moet ook alles bij elkaar bewaren in een doosje en na het draaien gelijk weer terug in het doosje doenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Piye het volgende:
Dit weekend weer alle 3 m'n vuurtjes verloren en nu wil ik een jointje gaan draaien zie ik dat ik m'n goeie tipboekje kwijt ben (heb hier die van mascotte, maar die zijn wat minder fijn vind ik).
Fuck the EBU.![]()
Dreadlocks met kroeshaar zijn toch rasta'squote:Op donderdag 4 april 2013 14:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Waarom noemen mensen dreadlocks altijd rasta's?![]()
![]()
Jeweet mijn vent, jeweetquote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nu toch ook 999 per pagina ?
Fuck the EBU.![]()
Voor veel mensen wel blijkbaar.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dreadlocks met kroeshaar zijn toch rasta's
Same Time Postquote:Op donderdag 4 april 2013 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is het idee in de blanke dreadlock scene in elk geval.
SaTiPo![]()
Ook in moeilijke tijden.![]()
Zulke bikini'squote:Op donderdag 4 april 2013 14:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
http://instagram.com/p/XrjdjwoTaN/
Die Esmee is echt kapot lekker !
Daar lijken je tieten echt kleine platgedrukte rolletjes in
Fuck the EBU.![]()
Weet niet wat voor borsten jij hebt of kent...quote:Op donderdag 4 april 2013 14:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zulke bikini's
Daar lijken je tieten echt kleine platgedrukte rolletjes in
maar platgedrukte rolletjes.... ?!
Ook in moeilijke tijden.![]()
Lekkere tettenquote:Op donderdag 4 april 2013 14:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet niet wat voor borsten jij hebt of kent...
![]()
![]()
Ja, zelfs dikke tieten staan lelijk in dat soort bikini'squote:Op donderdag 4 april 2013 14:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Weet niet wat voor borsten jij hebt of kent...
Gewoon een fatsoenlijke haltertop.Fuck the EBU.![]()
true storyquote:Op donderdag 4 april 2013 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, zelfs dikke tieten staan lelijk in dat soort bikini's
Gewoon een fatsoenlijke haltertop.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2013 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is het idee in de blanke dreadlock scene in elk geval.Tsja als iemand rasta's zegt denk ik niet aan de locks maar aan de mensen.quote:
Nu maakt de context het wel duidelijk dus eigenlijk boeit het geen fuck.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Het zal wel aan de kwaliteit van de foto liggen, want ik zie het niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
http://instagram.com/p/XrjdjwoTaN/
Die Esmee is echt kapot lekker !Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: