SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:16 schreef µ het volgende:
Bitcoin can't crash because...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit nu bij bitstamp.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:17 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik begin mijn vertrouwen in MtGox ook te verliezen.
Niet dat ik daar nog handelde, maar het feit dat ze bijna 10x groter zijn dan iedere andere exchange maakt het toch wel riskant.
quote:
quote:Instawallet — a site that offers a quick way to create your own Bitcoin wallet — just announced that it's been hacked and will not reopen until it can "develop an alternate architecture."
Here's the announcement on the site.
Read more: http://www.businessinside(...)2013-4#ixzz2PQxo912P
mja was te verwachten he?quote:
het netwerk aanzich kun je niet zo maar plat gooien omdat het p2p is. Een exchange kun je wel lastig vallen met ddosquote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef Taciho het volgende:
[alu-hoedje mode on]
Misschien is dit heel ver gezocht maar misschien probeert de Amerikaanse overheid wel om bitcoins te hacken. Ze dekte zichzelf goed in door te zeggen dat ze het toelieten om zo te laten zien hoe democratisch ze zijn, en achter de schermen proberen ze het hele bitcoin netwerk plat te gooien en paniek te zaaien.
[/alu-hoedje mode off]
Als ze het netwerk plat wilden hebben hadden ze dat al lang gedaan, daar hoeven ze echt geen site voor te hacken.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef Taciho het volgende:
[alu-hoedje mode on]
Misschien is dit heel ver gezocht maar misschien probeert de Amerikaanse overheid wel om bitcoins te hacken. Ze dekte zichzelf goed in door te zeggen dat ze het toelieten om zo te laten zien hoe democratisch ze zijn, en achter de schermen proberen ze het hele bitcoin netwerk plat te gooien en paniek te zaaien.
[/alu-hoedje mode off]
de bubble barst omdat eea startup opeens gehackt isquote:Op woensdag 3 april 2013 22:41 schreef µ het volgende:
www.geenstijl.nl/mt/archi(...)ijkt_cyberjihad.html
bitcoin genoemd op geenstijl.nl
Bodem bereikt en weer stabiel/omhoogquote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef Stokkie_ het volgende:
Denk niet dat we al op de bodem zitten, gok 110-115 morgenochtend.
MtGox doet het niet eens..quote:Op woensdag 3 april 2013 22:46 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Bodem bereikt en weer stabiel/omhoog
Inderdaad: http://bitcoinity.org/markets?currency=USD&exchange=mtgoxquote:
Mijn order op 91 euro is er anders net doorheen gegaan. Beetje F5'en en je komt er wel doorquote:Op woensdag 3 april 2013 22:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad: http://bitcoinity.org/markets?currency=USD&exchange=mtgox
Maar niemand kan nu invloed erop uitoefenen, soort stuurloos schip op zee op deze manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |