quote:Op woensdag 3 april 2013 22:21 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er niks aan doen, maar met dit soort plaatjes waarin ze Duitsland zo gebruiken moet ik altijd zo hard lachen he
Was wel lachen geweest als hij jou een soa had gegevenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat jij junamii anaal hebt genomen. Echt, koning.
hoe maak je de eerste open?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slim bedacht, moet je telkens één aanschaffen om de verpakking van de ander te openen. Infinite loop!
Zou wel sick zijn, als ik m'n fwb niet had was dat sowieso gebeurdquote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Was wel lachen geweest als hij jou een soa had gegeven!
Door een 2e te kopen, enz. etc. Geniaal, degene die dit bedacht heeft.quote:
maar hoe maak je die 2e open?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wel sick zijn, als ik m'n fwb niet had was dat sowieso gebeurd!
[..]
Door een 2e te kopen, enz. etc. Geniaal, degene die dit bedacht heeft.
Bazenhumorquote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik hóór het ook gewoon als ik het lees
Weet ik veel, blijf het grappig vindenquote:
Zoek ff voor mequote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je moet die van de butterfly even opzoeken
oh hahaquote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je moet die van de butterfly even opzoeken
hahaquote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef VeerEli het volgende:
Wel echt dus, net even op google translate gekeken
[..]
Zoek ff voor me
Yeah, mn ¤300 is terugquote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hey, ING problematiek is verholpen. Heb ineens ¤60 meer! Had ik nieteens doorgehad anders
!
Ik had gisteren overgemaakt voor die gram manquote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hey, ING problematiek is verholpen. Heb ineens ¤50 meer! Had ik nieteens doorgehad anders
!
Hallo hallo, ING werkt weer. Geen reden meer tot paniek, ramen en deuren kunnen weer geopend wordenquote:
Zou je het de volgende keer weer gewoon cash kunnen doen, dit wekt argwaanquote:Op woensdag 3 april 2013 22:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had gisteren overgemaakt voor die gram man.
Mijn editgedragquote:Op woensdag 3 april 2013 22:27 schreef aight1 het volgende:
dWc is het nou 50 of 60
WAT MOET IK DENKEN
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had gisteren overgemaakt voor die gram man.
spangquote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef VeerEli het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #86
is diz dude fo real?
Waarom staat er geen picca van jou in dat topic?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef VeerEli het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #86
is diz dude fo real?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |