Bazenhumorquote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik hóór het ook gewoon als ik het lees
Weet ik veel, blijf het grappig vindenquote:
Zoek ff voor mequote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je moet die van de butterfly even opzoeken
oh hahaquote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je moet die van de butterfly even opzoeken
hahaquote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef VeerEli het volgende:
Wel echt dus, net even op google translate gekeken
[..]
Zoek ff voor me
Yeah, mn ¤300 is terugquote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hey, ING problematiek is verholpen. Heb ineens ¤60 meer! Had ik nieteens doorgehad anders
!
Ik had gisteren overgemaakt voor die gram manquote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hey, ING problematiek is verholpen. Heb ineens ¤50 meer! Had ik nieteens doorgehad anders
!
Hallo hallo, ING werkt weer. Geen reden meer tot paniek, ramen en deuren kunnen weer geopend wordenquote:
Zou je het de volgende keer weer gewoon cash kunnen doen, dit wekt argwaanquote:Op woensdag 3 april 2013 22:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had gisteren overgemaakt voor die gram man.
Mijn editgedragquote:Op woensdag 3 april 2013 22:27 schreef aight1 het volgende:
dWc is het nou 50 of 60
WAT MOET IK DENKEN
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik had gisteren overgemaakt voor die gram man.
spangquote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef VeerEli het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #86
is diz dude fo real?
Waarom staat er geen picca van jou in dat topic?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:28 schreef VeerEli het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #86
is diz dude fo real?
quote:Eindhoven heeft plan voor eigen wietteelt
In navolging van Breda en Tilburg heeft ook de gemeente Eindhoven haar plannen voor eigen wietteelt op de post gedaan richting minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie. Het idee is dat een professioneel bedrijf de wietteelt zal regelen. Dit bedrijf komt dan onder toezicht van de gemeente te staan.
Het plan zorgt ervoor dat coffeeshops geen drugs meer hoeven te krijgen uit het criminele circuit. Illegale telers worden daardoor buitenspel gezet. Bovendien kan de kwaliteit van de aangeboden waar ook meteen worden gecontroleerd. Dat meldt Omroep Brabant.
De minister heeft aan gemeenten gevraagd om hun plannen over de teelt in te dienen. Als hij genoeg materiaal verzameld heeft, zal hij gaan onderzoeken of er wettelijke mogelijkheden zijn om ervoor te zorgen dat gemeenten hun eigen stuf kunnen verbouwen.
Ben niet zo van het regelmatig posten van pics. Maar als het goed is krijg ik volgende week mijn lading kleding binnen die ik heb besteld, dus zal dan eentje posten speciaal voor jou ok?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Waarom staat er geen picca van jou in dat topic?
Graag, dan zou ik me een zeer speciale boy voelen :$quote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben niet zo van het regelmatig posten van pics. Maar als het goed is krijg ik volgende week mijn lading kleding binnen die ik heb besteld, dus zal dan eentje posten speciaal voor jou ok?
Wanneer krijg ik een speciale pic van jou?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ben niet zo van het regelmatig posten van pics. Maar als het goed is krijg ik volgende week mijn lading kleding binnen die ik heb besteld, dus zal dan eentje posten speciaal voor jou ok?
Komt in orde schat, ik ben een vrouw van mijn woord.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Graag, dan zou ik me een zeer speciale boy voelen :$
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik een speciale pic van jou?
Ow geez, dit wordt me wat te gortig allemaal. Maar ok, beloofd dat de next one na die voor Gorgonzola komt voor jou is ok baby?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer krijg ik een speciale pic van jou?
Wut?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik wil als 4e een 'WE TRIPPY MAYNE' pic.
Ik offer me op voor het team, je mag het een speciale SC-foto noemen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ow geez, dit wordt me wat te gortig allemaal. Maar ok, beloofd dat de next one na die voor Gorgonzola komt voor jou is ok baby?
Eerste keer in tien jaar dat iemand dit vraagt.quote:
Ja maar dacht er toen net niet aan.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje laat kut. Alles werkt weer.
Of dat ze links en rechts uit beeld verdwijnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik offer me op voor het team, je mag het een speciale SC-foto noemen.
Als dem legs maar goed in beeld staan.
Wat een ordinaire man ben jijquote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Of dat ze links en rechts uit beeld verdwijnen.
Hahaha ik zal jullie namen specifiek als tekst boven de foto zetten.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik offer me op voor het team, je mag het een speciale SC-foto noemen.
Als dem legs maar goed in beeld staan.
Godsamme manquote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Zeg tegen je moeder dat ik m'n cab money nog terug wil.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Modus het volgende:
[..]
dag stinkerdquote:Op woensdag 3 april 2013 22:42 schreef VeerEli het volgende:
Ik ga m'n laatste peukje doen en afsluiten, doei schatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |