quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar is m'n vuur, geef m'n vuur, je hebt m'n vuur, ik zoek m'n vuur.
I love you, I love you, ik wil je likken, opeten, alles, I love you, sssshhttt, don't make a sound, I love you, ssht, ssshtt, niemand mag het weten but I love you I love you.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar is m'n vuur, geef m'n vuur, je hebt m'n vuur, ik zoek m'n vuur.
kkkkkkkkkkkkk sonquote:Op woensdag 3 april 2013 22:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee. Ik weet ze allebei van gezicht en het zijn andere meisjes.
Backstory benodigd.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Juminelle is een kloon van ziba domkop.
Juminelle is vele malen slimmer dan die ziba.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Juminelle is een kloon van ziba domkop.
Ziba doet zich dom voor, net als 2nutz.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Juminelle is vele malen slimmer dan die ziba.
2,08/10, wat een kutbenamingquote:Op woensdag 3 april 2013 22:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het refereren aan een aansteker als anie?
Nee domme koe, kan tog niequote:Op woensdag 3 april 2013 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ziba doet zich dom voor, net als 2nutz.
Iemand zei het, maar het was het gayste ooit omdat het klinkt als anus.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2,08/10, wat een kutbenaming. Beter 'littie'
C'mon son, gewoon aansteker/vuurtje.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2,08/10, wat een kutbenaming. Beter 'littie'
Ze kan zich ook dommer voordoen. Ik heb een picca van die ziba. Wss fake maar was wel betrouwbare link volgens mijquote:Op woensdag 3 april 2013 22:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Juminelle is vele malen slimmer dan die ziba.
Nee, nootjes is écht dom.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ziba doet zich dom voor, net als 2nutz.
Wilde eerst vas zeggen maar dan had ik deze opmerking vaker gezienquote:
zeg dan anoe of littie iddquote:Op woensdag 3 april 2013 22:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over het refereren aan een aansteker als anie?
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wilde eerst vas zeggen maar dan had ik deze opmerking vaker gezien.
Juminelle?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:10 schreef Panzermaus het volgende:
Wie van jullie heeft haar nu gemeet dan.Koppige kaulos.
pls stop
Jij bent koppige kaolo, Juminelle is niet de chick van de fotos lul.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:10 schreef Panzermaus het volgende:
Wie van jullie heeft haar nu gemeet dan.Koppige kaulos.
pls stop
Echt zo.quote:
jumi meisje fok neuk cb jongen fok ziba random hoer fok jumi /ziba vraagteken vraagtekenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:09 schreef Bitterlemon het volgende:
Oké, gaat nog even duren voordat ik dit begrijp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |