quote:Op zondag 7 april 2013 11:06 schreef kensei het volgende:
Goed verhaal, lekker kort
10/10 would read again
Tweakers is echt het meest treurige forum ooit, het forum heeft belachlijk veel regels & als je ook maar een beetje off topic gaat gaan er 10 nerdjes huilenquote:Op zondag 7 april 2013 12:54 schreef Stevenzenl het volgende:
Kijken hier wel is gasten dat League of Legends topic op Tweakers? Hogere wiskunde LoL daar hoor..
gesproken als een echte zolderkamermaagdquote:
Jij spreekt als een balhaar.quote:Op zondag 7 april 2013 13:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
gesproken als een echte zolderkamermaagd
Nooo... ik vond je grappig (geen 'qq' van 'crycry' maar 'xD)quote:
zeer slechte observist tevens bronze 5 detected.quote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Suicidale gast in een midlifecrisis detected.
Haters gaan haten, maar goed je praat onzin. Lets talk LOL.quote:
880 elo bronze IV detectedquote:Op zondag 7 april 2013 17:19 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Suicidale gast in een midlifecrisis detected.
www.probuilds.netquote:Op zondag 7 april 2013 18:51 schreef Euribob het volgende:
Ik ben nu bezig met het bekijken van mogelijke builds voor mijn chars op mobafire, maar ik kom tot de conclusie dat ik de recommended build van de game zelf eigenlijk nog wel het fijnste vind.
neequote:Op zondag 7 april 2013 19:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Kensei en BaajGaydian op hun e-penisje getrapt
Scherp observatievermogen, je hebt me helemaal doorquote:Op zondag 7 april 2013 19:17 schreef Snorrenbaard het volgende:
Kensei en BaajGaydian op hun e-penisje getrapt
dit moest wel een keer gezegd worden eigenlijk.quote:Op zondag 7 april 2013 18:26 schreef kensei het volgende:
[..]
880 elo bronze IV detected![]()
En maar video's maken van kills op hersenloze mensen
Lol? Niet bekend met het FOK!tv userportret?quote:Op zondag 7 april 2013 20:03 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mwah hij doet het tenminste, ik zie Baaj nog niet met zn stem op youtube durven komen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |