Patrick Lodewijks?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:40 schreef tong80 het volgende:
Welke keeper speelde een wedstrijd uit met gebroken nek ?
Ben wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Juist.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:44 schreef Asap het volgende:
Die van Manchester City? Bernd Trautmann? Had dat een keer gelezen in de vi
Johan Cruijff.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:49 schreef PIETR het volgende:
Wie was in 1971 de beoogd opvolger van Kindvall bij Feyenoord?
Ik als 'chef Wikipedia' had het laatst ook een keer daarop gelezen. Verder wist ik het ook niet. Nog een Feyenoord vraag, omdat het hier zo gezellig is:quote:Op donderdag 4 april 2013 16:02 schreef PIETR het volgende:
Ik wist het ook niet hoor. Zag het net op Wikipedia, toen ik een vraag opzocht voor een VI-quiz. Maar tis inderdaad Cruijff. Swart bijna naar Feyenoord ja? Dat wist ik ook niet.
HSV niet goed. Coerver ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik gok naar HSV. Interim ligt op het puntje van m'n tong maar ik kom er niet op nu
Iig niet Wiel Coerver toch? Dat was geen interim natuurlijk.
Jan Mulder ookquote:Op donderdag 4 april 2013 16:02 schreef PIETR het volgende:
Ik wist het ook niet hoor. Zag het net op Wikipedia, toen ik een vraag opzocht voor een VI-quiz. Maar tis inderdaad Cruijff. Swart bijna naar Feyenoord ja? Dat wist ik ook niet.
Betis Sevilla ? De interim weet ik niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 17:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik als 'chef Wikipedia' had het laatst ook een keer daarop gelezen. Verder wist ik het ook niet. Nog een Feyenoord vraag, omdat het hier zo gezellig is:
Naar welke club vertrok Ernst Happel in 1973? En wie was zijn interim dat seizoen bij Feyenoord?
Helemaal goedquote:Op donderdag 4 april 2013 17:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Betis Sevilla ? De interim weet ik niet.
Misschien Ad Zonderland ?
Zonderland was trainer en later manager directeur van FC Den Bosch. Destijds echt mijn club. Kwam van Feijenoord. Meende me iets te herinneren.quote:
In welk seizoen dan ?quote:Op donderdag 4 april 2013 18:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Jan Mulder heeft 1 seizoen voor Feyenoord gespeeld heur
Niet dat ik weet hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |