PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
dat heb ikquote:Op woensdag 3 april 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu wil ik een team met als driehoek achterin:
[ afbeelding ]
Dat was ik nou net aan het maken in wefut, haha,quote:Op woensdag 3 april 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maak dan. Je hebt toch coins zat.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
verrassendquote:
Maar jij hebt ongeveer 100 teams.quote:
Dat verbaast me nog met jouw gelukquote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef ThadCastle het volgende:
Pack 8 Onouha.
Van de 8 packs waren er 7 goed
quote:
9, 10 en 11 waren kutquote:Op woensdag 3 april 2013 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat verbaast me nog met jouw geluk
nietesquote:Op woensdag 3 april 2013 19:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar jij hebt ongeveer 100 teams.
Dit lijkt me echt een chille speler. Die statsquote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef BDIL het volgende:
LIMA 81: Acceleration: 78 / Agility: 87 / Balance: 72 / Jumping: 72 / Reactions: 81 / Sprint Speed: 86 / Stamina: 80 / Strength: 79 / Aggression: 69 / Interceptions: 37 / Positioning: 79 / Vision: 75 / Ball Control: 85 / Crossing: 71 / Curve: 85 / Dribbling: 83 / Finishing: 89 / Free Kicks: 88 / Heading: 79 / Long Passing: 66 / Long Shots: 88 / Marking: 42 / Penalties: 89 / Short Passing: 74 / Shot Power: 93 / Sliding Tackle: 33 / Standing Tackle: 47 / Volleys: 82 | IG: 84
goede upgrade welquote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef BDIL het volgende:
WOLFSWINKEL 79: Acceleration: 76 / Agility: 78 / Balance: 80 / Jumping: 78 / Reactions: 85 / Sprint Speed: 79 / Stamina: 80 / Strength: 76 / Aggression: 76 / Interceptions: 49 / Positioning: 84 / Vision: 69 / Ball Control: 76 / Crossing: 46 / Curve: 77 / Dribbling: 79 / Finishing: 91 / Free Kicks: 44 / Heading: 77 / Long Passing: 48 / Long Shots: 75 / Marking: 23 / Penalties: 99 / Short Passing: 69 / Shot Power: 86 / Sliding Tackle: 18 / Standing Tackle: 37 / Volleys: 92 | IG: 83
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef BDIL het volgende:
LIMA 81: Acceleration: 78 / Agility: 87 / Balance: 72 / Jumping: 72 / Reactions: 81 / Sprint Speed: 86 / Stamina: 80 / Strength: 79 / Aggression: 69 / Interceptions: 37 / Positioning: 79 / Vision: 75 / Ball Control: 85 / Crossing: 71 / Curve: 85 / Dribbling: 83 / Finishing: 89 / Free Kicks: 88 / Heading: 79 / Long Passing: 66 / Long Shots: 88 / Marking: 42 / Penalties: 89 / Short Passing: 74 / Shot Power: 93 / Sliding Tackle: 33 / Standing Tackle: 47 / Volleys: 82 | IG: 84
haha kut ik quote de verkeerdequote:Op woensdag 3 april 2013 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]86 sprint speed
Dan zou hij toch meer pace moeten hebbnem
Per dag gemiddeld nog geen half uur ik doe weken helemaal niks echt niet om stoer te doen. En in periode van tentamens geef ik even gas.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even voor de mensen die HBO doen: hoeveel studeren jullie per dag? inb4 lol_hbo
Dit. Ik doe meestal alles in de laatste twee weken. Elk kwartiel zeg ik weer dat ik goed ga plannen en werken, maar nee hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Per dag gemiddeld nog geen half uur ik doe weken helemaal niks echt niet om stoer te doen. En in periode van tentamens geef ik even gas.
Dat doe ik nu dus ook. Nu moet ik nog wel bewijzen dat ik het kanquote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dit. Ik doe meestal alles in de laatste twee weken. Elk kwartiel zeg ik weer dat ik goed ga plannen en werken, maar nee hoor.
Thanks, gefixt.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef BDIL het volgende:
Pascal Izmaelov Porto versie is CAM geen RW
Dat jij nog zo hard aan het handelen bent terwijl je eigenlijk niks met die coins doetquote:Op woensdag 3 april 2013 19:33 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis Lima richting eind van de week
Waarschijnlijk had ik er meer voor kunnen krijgen maar ach
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar even een leuk team bedenken met hattricky
Hard aan het handelen? Ik checkte even hoe goedkoop hij nu al was en toen stond hij erquote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat jij nog zo hard aan het handelen bent terwijl je eigenlijk niks met die coins doet
Wel netjes though
Hij koopt wel veel packs van zijn coinsquote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat jij nog zo hard aan het handelen bent terwijl je eigenlijk niks met die coins doet
Wel netjes though
Oh sollyquote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hard aan het handelen? Ik checkte even hoe goedkoop hij nu al was en toen stond hij er
Ja klopt maar dat is weinig moeitequote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh sollyMaar ook al met Gervinho enzo
Maar wtf is er met de squad builder aan de hand dan, bijna al mijn teams staan op 0 sterren
442 vind ik echt verschrikkelijk.quote:
Daar kom ik nu pas achterquote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
balo gaat daar geen 9 chem halen toch?
noobquote:
?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Gervinho is ook nu al super goedkoop
Wou juist KPB proberen. Dan maar met Maggio of Pepe. De vleugelspelers zijn toch onzichtbaar in deze formatie volgens mijquote:Op woensdag 3 april 2013 19:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verder wel tof, Montolivo of Nocerino cm dan maar
Laagste bin net 220k. Dat vind ik goedkoop voor het eerste uur.quote:
Mag ik even een opmerking maken, die kaart van Lima klopt niet, hij speelt niet meer bij Braga, maar bij Benfica dus hoe kan dan de IF kaart van Braga zijn :S Das een fout van wefut, Reemi , even verbeteren !!quote:
#SommigeMensenBijWeFutLettenEchtNietOpquote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mag ik even een opmerking maken, die kaart van Lima klopt niet, hij speelt niet meer bij Braga, maar bij Benfica dus hoe kan dan de IF kaart van Braga zijn :S Das een fout van wefut, Reemi , even verbeteren !!
nee hoor, vleugelspelers die de hele zijkant bestrijken zijn het best daarquote:Op woensdag 3 april 2013 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wou juist KPB proberen. Dan maar met Maggio of Pepe. De vleugelspelers zijn toch onzichtbaar in deze formatie volgens mij
ja baasquote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mag ik even een opmerking maken, die kaart van Lima klopt niet, hij speelt niet meer bij Braga, maar bij Benfica dus hoe kan dan de IF kaart van Braga zijn :S Das een fout van wefut, Reemi , even verbeteren !!
Een type als Pedro dus, die loopt echt van voor naar achterquote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor, vleugelspelers die de hele zijkant bestrijken zijn het best daar
van links naar rechtsquote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Een type als Pedro dus, die loopt echt van voor naar achter
quote:
jaquote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Een type als Pedro dus, die loopt echt van voor naar achter
sjongejonge jezus is weer toegeslagenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
lekker jezus, panisch kut ding, voor de 3e keer ofzo, godverdomme jezus
Dat Fellaini 190k is en dus best wel duur, maar voor de rest een tof team. Moet zeggen dat ik Fellaini zelf ook graag wil hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie hiervan?
Ziet er goed uit, alleen is Valbuena wel heel slap voor op RM.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Prijs is niet echt van belangquote:Op woensdag 3 april 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat Fellaini 190k is en dus best wel duur, maar voor de rest een tof team. Moet zeggen dat ik Fellaini zelf ook graag wil hebben
Ja maar als ik Ben Arfa er neer zet, moet Sissoko ofzo CDM en krijg je een vrij standaard BPL team. Dat was ook wel mijn gedachte btw hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, alleen is Valbuena wel heel slap voor op RM.
Wel redelijk toch.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
was dat? tecond?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel redelijk toch.
Hazard op LM is echt zonde, daar komt hij totaal niet uit de voeten. Verder zou ik gewoon lekker voor Diaby of (IF) Sissoko gaan op CDM.Wil je nu mijn vraag beantwoorden?
Ja maar wat is een leuke optie ipv Hazard?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel redelijk toch.
Hazard op LM is echt zonde, daar komt hij totaal niet uit de voeten. Verder zou ik gewoon lekker voor Diaby of (IF) Sissoko gaan op CDM.Wil je nu mijn vraag beantwoorden?
quote:
Zo gelogenquote:
Lamah heeft goede verdedigende stats? Anders gewoon Bale ofzo? Het is nu toch gewoon een saai BPLteam uiteindelijk, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Ja maar wat is een leuke optie ipv Hazard?
Kan ook dit doen btw :
[ afbeelding ]
En wat is je vraag?
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef Maver24 het volgende:
SIF Robben is denk ik de beste speler in UT, look at those stats, Nomnomnomnom
Hij hoort in dit rijtje thuis qua stats.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef Maver24 het volgende:
SIF Robben is denk ik de beste speler in UT, look at those stats, Nomnomnomnom
Volgend jaar zal hij wel een dikke downgrade krijgen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Hij hoort in dit rijtje thuis qua stats.
[ afbeelding ]
Ja dat vind ik ookquote:Op woensdag 3 april 2013 20:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lamah heeft goede verdedigende stats? Anders gewoon Bale ofzo? Het is nu toch gewoon een saai BPLteam uiteindelijk, dat is wel jammer.![]()
GAM / [FIFA 13: FUT] #941 jammer kent
Dat was echt een gigant.quote:
Hoeveel heb je er voor betaald ?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
SIF Fellaini maar alvast gekocht. Zolang ik IF Gervinho en SIF Tong kan hij in mijn ene team, daarna kan hij naar mijn nieuwe team
185k in de juiste formatie en positie. Verder zie ik ze er alleen maar duurder opstaan in andere formaties en posities.quote:
Oke nice, ik ga die van mij ook nog even halen voor de CM positiequote:Op woensdag 3 april 2013 20:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
185k in de juiste formatie en positie. Verder zie ik ze er alleen maar duurder opstaan in andere formaties en posities.
beter ga je studerenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg net een bericht van een Nederlander (hij was een Feyenoorder maar hij zag niet dat ik de Aajx away kit gebruikte) Hij zei: Vilhena and De Vrij <3 Hij had een BraSkill team en ik won 0-4 met mijn non-rare team met o.a. 2 goals van De Vrij. Nu sta ik in de finale met dat team.
DS2quote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg net een bericht van een Nederlander (hij was een Feyenoorder maar hij zag niet dat ik de Aajx away kit gebruikte) Hij zei: Vilhena and De Vrij <3 Hij had een BraSkill team en ik won 0-4 met mijn non-rare team met o.a. 2 goals van De Vrij. Nu sta ik in de finale met dat team.
Ik denk dat hij duurder gaat worden als meer mensen SIF Vertonghen gaan kopen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Oke nice, ik ga die van mij ook nog even halen voor de CM positie
Sorryquote:Op woensdag 3 april 2013 20:20 schreef ThadCastle het volgende:
Godver wefut zei dat bruno cesar een benfica IF heeft maar dat is niet zo. Wilde hem met lima in de spits zetten
Zijn ze zo onderhand klaarquote:Op woensdag 3 april 2013 20:27 schreef ThadCastle het volgende:
Hopen bij randoms op een braziliaanse cam. Stop ik mooi lima in dat team :p
Ik ga niet 's avonds studerenquote:
Dat was de prijs van if robbenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:27 schreef over_hedge het volgende:
die sif robben 1.2 miljoen zag ik er 1. Volgens mij best goedkoop
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 3 april 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga niet 's avonds studeren
Ik zou mijn team 'SMLENO-team' moeten noemen, dan gaan mensen vragen wat het betekent.
Wat wil je zeggen dat dit de afspiegeling van Robben is op dit moment ?quote:
Doe eens een andere UI, dit is irritant.quote:
Jaquote:Op woensdag 3 april 2013 20:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen dat dit de afspiegeling van Robben is op dit moment ?!
Ja zag het laterquote:
Oki. Morgenmiddag kan ik hem wel drawen iigquote:Op woensdag 3 april 2013 20:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Morgen voor 20:45 hebben we gedrawed. Dat is de dodelijn
Balen vnv geen CL voor mij
mag ik echt niet forfeiten nu?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oki. Morgenmiddag kan ik hem wel drawen iig
Waarom niet?
Waarom eindigt je zin met een punt?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga niet 's avonds studeren
Ik zou mijn team 'SMLENO-team' moeten noemen, dan gaan mensen vragen wat het betekent.
Vrienden zeiden dat de mensen waar we gaan zitten geen cl gaan kijken. Iets met exchange studentsquote:Op woensdag 3 april 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oki. Morgenmiddag kan ik hem wel drawen iig
Waarom niet?
Jou neem ik ook niet meer serieusquote:
Ik kan vrijdag pas weer spelen. Morgen avond na 9u tot vrijdag middag ben ik foetsiequote:Op woensdag 3 april 2013 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mag ik echt niet forfeiten nu?dan kunnen we drawen en morgenmiddag ben ik vrij dus kan ik meteen alles spelen
Wat ga je daar doen danquote:Op woensdag 3 april 2013 20:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vrienden zeiden dat de mensen waar we gaan zitten geen cl gaan kijken. Iets met exchange students
Vdm en DS moeten ook nog tegen elkaarquote:Op woensdag 3 april 2013 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mag ik echt niet forfeiten nu?dan kunnen we drawen en morgenmiddag ben ik vrij dus kan ik meteen alles spelen
Diego - Essien - Ramos -Varane -Coentrao - Xabi - Khedira- CR7 - Ozil -Di Maria- Benzemaquote:
Oki.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Doe eens een andere UI, dit is irritant.
Screentje van dat team?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:36 schreef over_hedge het volgende:
Blijft raar soms met fifa.. had een team van 1.4miljoen. Speelde echt kut. Nu heb ik een team van 120k of zo. en dat speelt super.
morgenavond na 9, oftewel je kan morgen de hele dag tot 9quote:Op woensdag 3 april 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kan vrijdag pas weer spelen. Morgen avond na 9u tot vrijdag middag ben ik foetsie
hij doet het weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
hij doet het weerWie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Lange spelers hebben meestal niet zo'n hoge jumping..quote:
Nice.quote:
Ziet er tof uit. Ben wel bang voor hoe het speeltquote:
hij voelt veel sneller aan. More like 80. en maakt goede loopacties door zijn traitquote:Op woensdag 3 april 2013 20:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice.Ik ben dat Van Wolfswinkel voor mij te weinig pees heeft.
hypotheek op Yilmazquote:
Heb de odds niet eens gezien hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 20:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Krijg je maar de helft voor, maar vooruit.
Misschien wel realistischer.
fucking YOLO, als ie maar omringd is door genoeg p'squote:Op woensdag 3 april 2013 20:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nice.Ik ben bang dat Van Wolfswinkel voor mij te weinig pees heeft.
Doe trouwens één keer gek en koop Lloris. Echt een hele goede keeper.
zal wel pure griep zijn maar ja, ik koop toch scherp inquote:Op woensdag 3 april 2013 20:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ziet er tof uit. Ben wel bang voor hoe het speelt
ohquote:Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Zuster, hij doet het weer." Dacht dat je daar op doelde.![]()
Hij is niet heel groot voor een CB toch ?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lange spelers hebben meestal niet zo'n hoge jumping..
Aiii, stilvallen is het slechtste wat er kan gebeuren volgens mijn leraarquote:Op woensdag 3 april 2013 17:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verschrikkelijk slecht.Ik kon echt nauwelijks iets zeggen en zat alleen maar zo van: euuuuuh
Kevin zijn procurement is dik in ordequote:Op woensdag 3 april 2013 20:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zal wel pure griep zijn maar ja, ik koop toch scherp in
nee maar 1,89m echt een midgetquote:Op woensdag 3 april 2013 20:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij is niet heel groot voor een CB toch ?
189 is best grootquote:Op woensdag 3 april 2013 20:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hm nu ben ik toch wel benieuwd, zou die als lonestriker werken? Wilde ook nog graag Lens proberen en dat maakt een 433 team wel makkelijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
hij voelt veel sneller aan. More like 80. en maakt goede loopacties door zijn trait
Wat heb ik gedaan?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
Door die kut POTS krijg ik deze al dagen niet meer uit mijn hoofd
ROKUH DRINKUH VECHTUH STELUH, HET KAN ME ALLEMAAL ECHT NIETS MEER SCHELUHHH
1.89m..klein is het in ieder geval niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij postte hem laatst toch hier?quote:
Mensen die sshen letten er echt niet op waar ze tegen spelen. Als ik tegen een team van een paar miljoen moet met mijn silvers dan sshen ze ook weleens..ook gewoon bij 1-0 ofzoquote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
De finale heb ik even gewonnen, ik kwam al snel 2-0 achter maar toen kwam ik terug en ik stond 2-4 voor. Daarna weer een goal van de tegenstander en daarna een fout van Jorgensen waardoor het 4-4 werd. Gaat de tegenstander een beetje sshhh doen terwijl ik een non-rare team hebToen was ik boos dus in de verlenging scoorde ik nog 2x en in de 120e minuut een corner die hij vrij in kon koppen en vervolgens scoorde zijn keeper uit de rebound. Maar ik heb toch gewonnen dus die tegenstander kan oprotten met zijn shhh en ik ga hem nu ook een bericht sturen
oh sorry, dacht echt dat jij het was. Maar hij is wel catchyquote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee man, ik kijk wel uit. Slecht voor mijn image enzo
okequote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef Djeetje het volgende:
Als ik local streaming doe met xpsplit krijg ik zwart scherm ?
Inderdaad. Zelfs als je de beste spelers eruit pikt hem je amper iemand die zo'n bal met zijn weak foot met zoveel gevoel neer kan leggen over de keeper.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:55 schreef DeWesp het volgende:
Simpele goal zegt ie dan. Ja hoor, zo zie je er in een Eredivisie-weekend altijd een stuk of 8.
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef Djeetje het volgende:
Als ik local streaming doe met xpsplit krijg ik zwart scherm ?
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry, dacht echt dat jij het was. Maar hij is wel catchy
Ik wilde de tegenstander sshen bij mijn laatste goal maar dat heb ik toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mensen die sshen letten er echt niet op waar ze tegen spelen. Als ik tegen een team van een paar miljoen moet met mijn silvers dan sshen ze ook weleens..ook gewoon bij 1-0 ofzo
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef Tim86 het volgende:
Weet iemand waar strakkeman woont? Als Real wint kunnen we rondjes voor zijn huis gaan rijden en gaan toeteren.
Zal hem zo eens bekijken, zit net even een boterham met pindakaas te eten.quote:
1 ding tegelijk doenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal hem zo eens bekijken, zit net even een boterham met pindakaas te eten.
Dat klopt niet wat je zegt? Of heb je in dat tweede rijtje de jumping ook weggelaten? Want anders horen Vertonghen en Ogbonna toch ook in het eerste rijtje.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1.89m..klein is het in ieder geval niet.
Dit zijn alle spelers die 1.89m of langer zijn, 82 jumping of meer hebben en 70 pace of meer.
[ afbeelding ]
Zijn dus maar 12 spelers in het hele spel..
Als ik alleen naar CB's kijk en de pace weglaat kom ik tot dit rijtje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal hem zo eens bekijken, zit net even een boterham met pindakaas te eten.
als iemand het bij mij doet dan doe ik het ook wel terug, maar ik ben altijd bang dat karma dan terug komt to bite me in the assquote:Op woensdag 3 april 2013 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde de tegenstander sshen bij mijn laatste goal maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
Je snapt hem nietquote:
verkeerde puush gepost, dit moet hem zijn:quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat klopt niet wat je zegt? Of heb je in dat tweede rijtje de jumping ook weggelaten? Want anders horen Vertonghen en Ogbonna toch ook in het eerste rijtje.
Wat is er met de houten doos gebeurd ?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
verkeerde puush gepost, dit moet hem zijn:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je minder sportief? Je zei toch ook dat je geen celebrations doet en de replays skipt (wat ik ook doe)quote:Op woensdag 3 april 2013 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als iemand het bij mij doet dan doe ik het ook wel terug, maar ik ben altijd bang dat karma dan terug komt to bite me in the ass
Ik merk ook wel dat ik tegen random people veel minder sportief ben dan pakweg 2 jaar geleden..dat doet deze community met je
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Reeeeeeeeeemi of Pascal, thanks voor het adden van Overtoompje
Denk dat je bij Thorben moet zijn.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:01 schreef Tim86 het volgende:
Reeeeeeeeeemi of Pascal, thanks voor het adden van Overtoompje
Die ligt nu op de oprit. Morgen komen ze het fixen. Maar heb wel lang staan discussiëren met die gasten. Vonden dat we het maar op de verzekering van mijn moeder moesten gaan verhalen, maar zij waren op het dak aan het werk, dus het valt gewoon onder die verzekering van dat bedrijf en die willen vast binnen hun no claim ofzo blijvenquote:
Dan ga ik even langs de Turkenwijken zoquote:Op woensdag 3 april 2013 21:04 schreef Thorb het volgende:
Strakkeman woont in Utreg, net zoals Pace86.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk het niet
Met Overtoom heb ik niets gedaan.
Red je het dan nog om voor morgenochtend thuis te zijn?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ga ik even langs de Turkenwijken zo
Meeting in Overvecht?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ga ik even langs de Turkenwijken zo
waar gaat dit over?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ligt nu op de oprit. Morgen komen ze het fixen. Maar heb wel lang staan discussiëren met die gasten. Vonden dat we het maar op de verzekering van mijn moeder moesten gaan verhalen, maar zij waren op het dak aan het werk, dus het valt gewoon onder die verzekering van dat bedrijf en die willen vast binnen hun no claim ofzo blijven
Uiteindelijk stemden ze ermee in, maar ik kan daar zo slecht tegen. Als mijn moeder alleen thuis was geweest dan weet ik zeker dat ze zich wel had laten afbluffen.
Het is geen UP hequote:Op woensdag 3 april 2013 21:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik 'm heb ingevoerd, dus dan gaan de credits naar Reemi.
Kutformatiequote:Op woensdag 3 april 2013 21:06 schreef dion_v_k het volgende:
Het 1e pakje wat ik open sinds lange tijd![]()
![]()
[ afbeelding ]
lekker jezusquote:Op woensdag 3 april 2013 21:06 schreef dion_v_k het volgende:
Het 1e pakje wat ik open sinds lange tijd![]()
![]()
[ afbeelding ]
What. The. Fuck. iiiiiis dit.quote:
Mooi dat het is opgelost maar wat een stel armoedzaaiers zijn het ookquote:Op woensdag 3 april 2013 21:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die ligt nu op de oprit. Morgen komen ze het fixen. Maar heb wel lang staan discussiëren met die gasten. Vonden dat we het maar op de verzekering van mijn moeder moesten gaan verhalen, maar zij waren op het dak aan het werk, dus het valt gewoon onder die verzekering van dat bedrijf en die willen vast binnen hun no claim ofzo blijven
Uiteindelijk stemden ze ermee in, maar ik kan daar zo slecht tegen. Als mijn moeder alleen thuis was geweest dan weet ik zeker dat ze zich wel had laten afbluffen.
Het is vooral actie en reactie..uit mezelf zal ik niet snel iets onsportiefs doen. Maar vroegah was ik het braafste kind van de klas en ging ik in de 88e minuut bij een 4-3 stand voor mij nog braaf in de aanval, terwijl ik dan 3 sweaty goals tegen had gehad en 3x een ssh celebration. Nu hou ik hem dan gewoon in de ploeg.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je minder sportief? Je zei toch ook dat je geen celebrations doet en de replays skipt (wat ik ook doe)
Hoezo heb je die nog niet gezien danquote:Op woensdag 3 april 2013 21:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
What. The. Fuck. iiiiiis dit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga naar 1min10. Die hoofdbewegingen die hij maakt bij het woordje "rap-teksten"quote:Op woensdag 3 april 2013 21:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
What. The. Fuck. iiiiiis dit.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik weinig tijd heb de laatste weken. Toetsen, examentraining en heel veel getraind.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoezo heb je die nog niet gezien dan
Ja idd. Je moet zo goed opletten met dat soort shit. En het gros van de Nederlanders heeft niet eens door dat ze genaaid worden.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mooi dat het is opgelost maar wat een stel armoedzaaiers zijn het ookAlsof door jouw moeder dat ding ervan af is gekankerd
malaga kijkenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Zijn de wedstijden nog wat, kom net thuis zette hem even op Galatasary - RM maar het kon me niet boeien.
IF Balo. K-o-n-i-n-g.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden![]()
Alleen nog een aanval verzinnen. Iemand nog een leuke suggestie?
en ik vind Malaga-Dortmund veel spannenderquote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Galatasaray nog best aardig meevoetbalt.
Ik heb alleen niet zo veel met beide ploegen. En ik vind het leuk om Sneijder weer eens te zien ballen.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ik vind Malaga-Dortmund veel spannenderal twee 100% kansen gezien
1. Ik vond NIF Balo niet super bijzonder, maaropzich kan ik daar nog inkomen. Maar wie moet ik dan op CAM en als andere spits zetten. Di Natale Miccoli en IF Palacio waren pure prut. IF Jovetic als andere spits zou wel tof zijn, maar wie CAM dan ?quote:
ik ook niet, maar van goed, spannend voetbal kan ik altijd genietenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb alleen niet zo veel met beide ploegen. En ik vind het leuk om Sneijder weer eens te zien ballen.
Ik heb ook wel eens expres een penalty gemist ja. Of dat de tegenstander kort uittrapt en dat ik dan expres mis. Als de tegenstander irritant is dan doe ik dat soort dingen niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is vooral actie en reactie..uit mezelf zal ik niet snel iets onsportiefs doen. Maar vroegah was ik het braafste kind van de klas en ging ik in de 88e minuut bij een 4-3 stand voor mij nog braaf in de aanval, terwijl ik dan 3 sweaty goals tegen had gehad en 3x een ssh celebration. Nu hou ik hem dan gewoon in de ploeg.
Al is onsportief wellicht niet de juiste term, maar eerder wat minder naïef
Heb ook weleens expres een pingel gemist ofzo, daar begin ik ook niet meer aan.
Higuain is ook een baas dusjaquote:Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Benzema is echt een koning. Zonde dat hij niet de absolute nummer 1 is
Ik heb ze beide. IF Balo is echt nog een stuk beter, maar ik was ook wel te spreken over de NIF. CAM-opties in Serie A: Boateng, ((S)IF) Hamsik, Jovetic zou ook nog kunnen. IF Milito in de spits naast Balo is ook een mooie optiequote:Op woensdag 3 april 2013 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1. Ik vond NIF Balo niet super bijzonder, maaropzich kan ik daar nog inkomen. Maar wie moet ik dan op CAM en als andere spits zetten. Di Natale Miccoli en IF Palacio waren pure prut. IF Jovetic als andere spits zou wel tof zijn, maar wie CAM dan ?
Benzema
Niet in dat team wat ik heb gemaakt dus, dus daar heb ik allemaal niet zoveel aan. IF Milito was ook niet mijn soort spits.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ze beide. IF Balo is echt nog een stuk beter, maar ik was ook wel te spreken over de NIF. CAM-opties in Serie A: Boateng, ((S)IF) Hamsik, Jovetic zou ook nog kunnen. IF Milito in de spits naast Balo is ook een mooie optie
Of SIF Quacliarella ofzo.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ze beide. IF Balo is echt nog een stuk beter, maar ik was ook wel te spreken over de NIF. CAM-opties in Serie A: Boateng, ((S)IF) Hamsik, Jovetic zou ook nog kunnen. IF Milito in de spits naast Balo is ook een mooie optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo ben weer helemaal bij met the Walking Dead.Godverdomme open ik die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
SUKKELquote:Op woensdag 3 april 2013 21:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Godverdomme open ik die spoiler.
Op LM is Hazard echt kut. Beter Lamahquote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem worden![]()
Alleen nog een aanval verzinnen. Iemand nog een leuke suggestie?
Loop 3 afleveringen achter.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
SUKKELwanneer ga je de finale kijken dan?
Sorry man!quote:Op woensdag 3 april 2013 21:19 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Godverdomme open ik die spoiler.
Maak dan van Jovetic een CAM. Heeft-ie zo op het eerste oog echt prima stats voorquote:Op woensdag 3 april 2013 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet in dat team wat ik heb gemaakt dus, dus daar heb ik allemaal niet zoveel aan. IF Milito was ook niet mijn soort spits.
Heeft er iemand met Cossu gespeeld? En IF Montolivo kan er ook nog maar heb liever iets meer pace
Die lijkt me pas kut. En ik heb Hazard nog geen een keer gehad dus even proberen.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Op LM is Hazard echt kut. Beter Lamah
Kan toch niet in dat teamquote:Op woensdag 3 april 2013 21:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maak dan van Jovetic een CAM. Heeft-ie zo op het eerste oog echt prima stats voor
Je kan voor IF Cavani en SIF Hamsik gaan + een serie a spits naar keuze, moet je wel Candreva vervangen door Maggio...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet in dat team wat ik heb gemaakt dus, dus daar heb ik allemaal niet zoveel aan. IF Milito was ook niet mijn soort spits.
Heeft er iemand met Cossu gespeeld? En IF Montolivo kan er ook nog maar heb liever iets meer pace
probeer dan een andere opstelling, 3-4-2-1 of zo, want Hazard vond ik alleen goed op LF...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die lijkt me pas kut. En ik heb Hazard nog geen een keer gehad dus even proberen.
En dan heb ik geen LM nodig?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
probeer dan een andere opstelling, 3-4-2-1 of zo, want Hazard vond ik alleen goed op LF...
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je kan voor IF Cavani en SIF Hamsik gaan + een serie a spits naar keuze, moet je wel Candreva vervangen door Maggio...
eensquote:Op woensdag 3 april 2013 21:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
probeer dan een andere opstelling, 3-4-2-1 of zo, want Hazard vond ik alleen goed op LF...
jawel, maar Hazard op LM is gewoon geldverspilling.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dan heb ik geen LM nodig?3421 vond ik trouwens een tyfus opstelling
en de rest staat weer op completingquote:Op woensdag 3 april 2013 21:24 schreef DuTank het volgende:
Konko webapp, echt de helft van de keren als ik op een speler zoek dan krijg ik die konko error van "Oops someting went wrong"![]()
![]()
Ik speel met Neymar op LM in 3-5-2 opstelling en dat gaat fantastisch.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want ik wil de rest van het team zo hebben, die LM is hierbij slechts opvulling.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
jawel, maar Hazard op LM is gewoon geldverspilling.
je kunt ook 4-3-2-1 doen of iets dergelijks toch?
Ik wilde wijs klinken JA!quote:Op woensdag 3 april 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want ik wil de rest van het team zo hebben, die LM is hierbij slechts opvulling.
En hoezo geldverspelling? Dan verkoop ik hem toch weer? Kost me helemaal niks
Kutschot Ebouequote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef StijnDa het volgende:
Goede aanvalJammer dat hij er niet in wilde, 2-1 was nog een klein beetje spannend geweest
Gala wordt mijns inziens nog best bestolen ook...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef StijnDa het volgende:
Goede aanvalJammer dat hij er niet in wilde, 2-1 was nog een klein beetje spannend geweest
Nope, moet een belg of Everton zijn. Pienaar spreekt me ook niet echt aanquote:Op woensdag 3 april 2013 21:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wilde wijs klinken JA!
Fellaini haalt het zeker niet als je Bale neerzet?
Dit klinkt wel bekend jaquote:Op woensdag 3 april 2013 21:24 schreef DuTank het volgende:
Konko webapp, echt de helft van de keren als ik op een speler zoek dan krijg ik die konko error van "Oops someting went wrong"![]()
![]()
Viel wel mee tochquote:
Ik vond IF Pienaar wel lekker spelen, maar misschien wel wat traagjesquote:Op woensdag 3 april 2013 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nope, moet een belg of Everton zijn. Pienaar spreekt me ook niet echt aan
Nu is het vanavond lekker stil op de rotondes zonder die idioten met Turkse vlaggen en toeters.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gala wordt mijns inziens nog best bestolen ook...
Niet dat ik hoop dat Gala doorgaat, Real is voor de halve finales veel mooier.
Ik gok op 2 Spaanse en 2 Duitse ploegen in de semi's
In een turkenwijk wonenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nu is het vanavond lekker stil op de rotondes zonder die idioten met Turkse vlaggen en toeters.
Meh het leek meer op een punterquote:Op woensdag 3 april 2013 21:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Viel wel mee tochHard ingeschoten, alleen geen hoek uitgezocht. Metertje links of rechts was erg lastig geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |