PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
dat heb ikquote:Op woensdag 3 april 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu wil ik een team met als driehoek achterin:
[ afbeelding ]
Dat was ik nou net aan het maken in wefut, haha,quote:Op woensdag 3 april 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maak dan. Je hebt toch coins zat.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
verrassendquote:
Maar jij hebt ongeveer 100 teams.quote:
Dat verbaast me nog met jouw gelukquote:Op woensdag 3 april 2013 19:22 schreef ThadCastle het volgende:
Pack 8 Onouha.
Van de 8 packs waren er 7 goed
quote:
9, 10 en 11 waren kutquote:Op woensdag 3 april 2013 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat verbaast me nog met jouw geluk
nietesquote:Op woensdag 3 april 2013 19:24 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar jij hebt ongeveer 100 teams.
Dit lijkt me echt een chille speler. Die statsquote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef BDIL het volgende:
LIMA 81: Acceleration: 78 / Agility: 87 / Balance: 72 / Jumping: 72 / Reactions: 81 / Sprint Speed: 86 / Stamina: 80 / Strength: 79 / Aggression: 69 / Interceptions: 37 / Positioning: 79 / Vision: 75 / Ball Control: 85 / Crossing: 71 / Curve: 85 / Dribbling: 83 / Finishing: 89 / Free Kicks: 88 / Heading: 79 / Long Passing: 66 / Long Shots: 88 / Marking: 42 / Penalties: 89 / Short Passing: 74 / Shot Power: 93 / Sliding Tackle: 33 / Standing Tackle: 47 / Volleys: 82 | IG: 84
goede upgrade welquote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef BDIL het volgende:
WOLFSWINKEL 79: Acceleration: 76 / Agility: 78 / Balance: 80 / Jumping: 78 / Reactions: 85 / Sprint Speed: 79 / Stamina: 80 / Strength: 76 / Aggression: 76 / Interceptions: 49 / Positioning: 84 / Vision: 69 / Ball Control: 76 / Crossing: 46 / Curve: 77 / Dribbling: 79 / Finishing: 91 / Free Kicks: 44 / Heading: 77 / Long Passing: 48 / Long Shots: 75 / Marking: 23 / Penalties: 99 / Short Passing: 69 / Shot Power: 86 / Sliding Tackle: 18 / Standing Tackle: 37 / Volleys: 92 | IG: 83
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:25 schreef BDIL het volgende:
LIMA 81: Acceleration: 78 / Agility: 87 / Balance: 72 / Jumping: 72 / Reactions: 81 / Sprint Speed: 86 / Stamina: 80 / Strength: 79 / Aggression: 69 / Interceptions: 37 / Positioning: 79 / Vision: 75 / Ball Control: 85 / Crossing: 71 / Curve: 85 / Dribbling: 83 / Finishing: 89 / Free Kicks: 88 / Heading: 79 / Long Passing: 66 / Long Shots: 88 / Marking: 42 / Penalties: 89 / Short Passing: 74 / Shot Power: 93 / Sliding Tackle: 33 / Standing Tackle: 47 / Volleys: 82 | IG: 84
haha kut ik quote de verkeerdequote:Op woensdag 3 april 2013 19:26 schreef Rijst het volgende:
[..]86 sprint speed
Dan zou hij toch meer pace moeten hebbnem
Per dag gemiddeld nog geen half uur ik doe weken helemaal niks echt niet om stoer te doen. En in periode van tentamens geef ik even gas.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even voor de mensen die HBO doen: hoeveel studeren jullie per dag? inb4 lol_hbo
Dit. Ik doe meestal alles in de laatste twee weken. Elk kwartiel zeg ik weer dat ik goed ga plannen en werken, maar nee hoor.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Per dag gemiddeld nog geen half uur ik doe weken helemaal niks echt niet om stoer te doen. En in periode van tentamens geef ik even gas.
Dat doe ik nu dus ook. Nu moet ik nog wel bewijzen dat ik het kanquote:Op woensdag 3 april 2013 19:31 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Dit. Ik doe meestal alles in de laatste twee weken. Elk kwartiel zeg ik weer dat ik goed ga plannen en werken, maar nee hoor.
Thanks, gefixt.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef BDIL het volgende:
Pascal Izmaelov Porto versie is CAM geen RW
Dat jij nog zo hard aan het handelen bent terwijl je eigenlijk niks met die coins doetquote:Op woensdag 3 april 2013 19:33 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Gratis Lima richting eind van de week
Waarschijnlijk had ik er meer voor kunnen krijgen maar ach
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar even een leuk team bedenken met hattricky
Hard aan het handelen? Ik checkte even hoe goedkoop hij nu al was en toen stond hij erquote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat jij nog zo hard aan het handelen bent terwijl je eigenlijk niks met die coins doet
Wel netjes though
Hij koopt wel veel packs van zijn coinsquote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat jij nog zo hard aan het handelen bent terwijl je eigenlijk niks met die coins doet
Wel netjes though
Oh sollyquote:Op woensdag 3 april 2013 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hard aan het handelen? Ik checkte even hoe goedkoop hij nu al was en toen stond hij er
Ja klopt maar dat is weinig moeitequote:Op woensdag 3 april 2013 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh sollyMaar ook al met Gervinho enzo
Maar wtf is er met de squad builder aan de hand dan, bijna al mijn teams staan op 0 sterren
442 vind ik echt verschrikkelijk.quote:
Daar kom ik nu pas achterquote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
balo gaat daar geen 9 chem halen toch?
noobquote:
?quote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Gervinho is ook nu al super goedkoop
Wou juist KPB proberen. Dan maar met Maggio of Pepe. De vleugelspelers zijn toch onzichtbaar in deze formatie volgens mijquote:Op woensdag 3 april 2013 19:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verder wel tof, Montolivo of Nocerino cm dan maar
Laagste bin net 220k. Dat vind ik goedkoop voor het eerste uur.quote:
Mag ik even een opmerking maken, die kaart van Lima klopt niet, hij speelt niet meer bij Braga, maar bij Benfica dus hoe kan dan de IF kaart van Braga zijn :S Das een fout van wefut, Reemi , even verbeteren !!quote:
#SommigeMensenBijWeFutLettenEchtNietOpquote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mag ik even een opmerking maken, die kaart van Lima klopt niet, hij speelt niet meer bij Braga, maar bij Benfica dus hoe kan dan de IF kaart van Braga zijn :S Das een fout van wefut, Reemi , even verbeteren !!
nee hoor, vleugelspelers die de hele zijkant bestrijken zijn het best daarquote:Op woensdag 3 april 2013 19:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wou juist KPB proberen. Dan maar met Maggio of Pepe. De vleugelspelers zijn toch onzichtbaar in deze formatie volgens mij
ja baasquote:Op woensdag 3 april 2013 19:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mag ik even een opmerking maken, die kaart van Lima klopt niet, hij speelt niet meer bij Braga, maar bij Benfica dus hoe kan dan de IF kaart van Braga zijn :S Das een fout van wefut, Reemi , even verbeteren !!
Een type als Pedro dus, die loopt echt van voor naar achterquote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee hoor, vleugelspelers die de hele zijkant bestrijken zijn het best daar
van links naar rechtsquote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Een type als Pedro dus, die loopt echt van voor naar achter
quote:
jaquote:Op woensdag 3 april 2013 19:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Een type als Pedro dus, die loopt echt van voor naar achter
sjongejonge jezus is weer toegeslagenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:55 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
lekker jezus, panisch kut ding, voor de 3e keer ofzo, godverdomme jezus
Dat Fellaini 190k is en dus best wel duur, maar voor de rest een tof team. Moet zeggen dat ik Fellaini zelf ook graag wil hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie hiervan?
Ziet er goed uit, alleen is Valbuena wel heel slap voor op RM.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Prijs is niet echt van belangquote:Op woensdag 3 april 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat Fellaini 190k is en dus best wel duur, maar voor de rest een tof team. Moet zeggen dat ik Fellaini zelf ook graag wil hebben
Ja maar als ik Ben Arfa er neer zet, moet Sissoko ofzo CDM en krijg je een vrij standaard BPL team. Dat was ook wel mijn gedachte btw hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, alleen is Valbuena wel heel slap voor op RM.
Wel redelijk toch.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
was dat? tecond?quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel redelijk toch.
Hazard op LM is echt zonde, daar komt hij totaal niet uit de voeten. Verder zou ik gewoon lekker voor Diaby of (IF) Sissoko gaan op CDM.Wil je nu mijn vraag beantwoorden?
Ja maar wat is een leuke optie ipv Hazard?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:02 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel redelijk toch.
Hazard op LM is echt zonde, daar komt hij totaal niet uit de voeten. Verder zou ik gewoon lekker voor Diaby of (IF) Sissoko gaan op CDM.Wil je nu mijn vraag beantwoorden?
quote:
Zo gelogenquote:
Lamah heeft goede verdedigende stats? Anders gewoon Bale ofzo? Het is nu toch gewoon een saai BPLteam uiteindelijk, dat is wel jammer.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Ja maar wat is een leuke optie ipv Hazard?
Kan ook dit doen btw :
[ afbeelding ]
En wat is je vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |