Zuid Europa en Afrika.. ik ben eigenlijk een soort van vuilnisbakkenrasjequote:Op donderdag 4 april 2013 21:35 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
waar komen je gekleurde voorgangers vandaan?
Ik heb ook twee neptanden, maar dat is juist vervelend omdat de rest wel verkleurdquote:Op donderdag 4 april 2013 21:31 schreef MarMar het volgende:
Ha scheelt weer, ik heb wat donkergekleurde voorouders wat maakt dat ik snel bruin en een paar neptanden die nooit verkleuren
Jah, als je je mond wijd open doet (in mijn geval dan) en dat doe ik gewoonlijk niet recht in het gezicht van mensenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik heb ook twee neptanden, maar dat is juist vervelend omdat de rest wel verkleurdVan dichtbij zie je dan wel verschil
Hoezo beter dan zonnebanken voor de tan? Ivm huid beschadigen/verouderen snap ik, maar tan zelf?quote:Op donderdag 4 april 2013 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je een goede mooie kwalitatieve tan wilt, dan kun je sowieso beter melanotan gebruiken dan zonnebanken. Het beste is natuurlijk gewoon zonnen. Ik heb huidtype 3 dus ik bruin nog redelijk snel. Als gingers deze shit gebruiken dan worden ze bruin en hun haren worden bruin.Melanotan is dus meer iets voor mensen met huidtype 1 of zo.
Omdat zonnebanken erg schadelijk is. Als je melanotan gebruikt dan krijg je veel sneller die tan door een beetje zonlicht of een paar keer zonnebanken. Voor dezelfde tan moet je veel vaker onder zonnebank wat automatisch schadelijker is. Het beste kun je onder de zon. Gebruik wel een goede zonnebrandcrème want de meeste zonnebrandcrèmes blokkeren 90% van het binnenkomende zonlicht waardoor je veel minder snel bruin wordt.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:44 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoezo beter dan zonnebanken voor de tan? Ivm huid beschadigen/verouderen snap ik, maar tan zelf?
Meh, mijn health city is van de week basic fit geworden. Geen zonnebank meer
Ik niet hoor, ik poets gewoon goed.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:15 schreef Pastapipos het volgende:
Iedereen bleekt hier z'n tanden, gaat iedereen ook nog aan de melanotan?![]()
Heb t zelf niet op zulke troep inspuiten
Ik drink 2 liter thee per dag, funest voor mijn parelwitte tandjesquote:Op donderdag 4 april 2013 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik poets gewoon goed.
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik drink 2 liter thee per dag, funest voor mijn parelwitte tandjes
Ik 2L colaquote:Op donderdag 4 april 2013 22:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik drink 2 liter thee per dag, funest voor mijn parelwitte tandjes
Flos iedere dag, poets 2x per dag + mondwater, wat moet ik nog meer doen?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..], daarom poetsen, ik drink ook veel thee.
Tenzij groene theequote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef ChesterPerry het volgende:
2 liter thee? dan loop je met een hartslag van 220 rond
Hoezo?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:39 schreef ChesterPerry het volgende:
2 liter thee? dan loop je met een hartslag van 220 rond
Bah, succes met je diabetes.quote:
Wanneer post je een foto die wel van jezelf is?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mijn nieuwe spijkerbroek?
ooitquote:Op donderdag 4 april 2013 22:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wanneer post je een foto die wel van jezelf is?
moet ik dat nog uitleggen.... cafeine...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:43 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Bah, succes met je diabetes.
Wie zegt dat ik thee met caffeine drink?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:50 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
moet ik dat nog uitleggen.... cafeine...
De kleur had wel iets donkerder gemogen.quote:Op donderdag 4 april 2013 22:47 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mijn nieuwe spijkerbroek?
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
De kleur had wel iets donkerder gemogen.
Eentje met wietblaadjesmotief.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
ik ga denk ik paar gouden tanden nemen, is wel baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |