abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124890400
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Kan ik ergens terugvinden hoelang die LIF ban is?

De zomer komt eraan, ik wil nog goede creme's hebben voor mijn huid, weten hoe ik een sixpack krijg, wat de beste pillen tegen tegen hooikoorts zijn, weten hoe ik mijn tanden nog witter krijg en een dikke tattoo laten zetten. -O-
Mi maang.

Als je een crème koopt, koop er dan één waar geen paraffine in zit. Paraffine verstopt je poriën waardoor alle talg er niet uit kan en het gevolg is dat je een verstopte huid krijgt die niet kan ademen. Definitief af te raden die shit. De reden dat ze het erin stoppen is omdat het goedkoop en inert is. Inert betekent dat het geen reactie aangaat met andere chemicaliën. Paraffine zit in bijna elke crème. Als je een gezonde en mooie huid wilt dan koop je een crème zonder die shit.

Als je white white teeth zoals een ekte ekte baas wilt. Dan moet je deze en deze aanschaffen.

Thank me later. :)
If not now, then when.
pi_124890506
quote:
6s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mi maang.

Als je een crème koopt, koop er dan één waar geen paraffine in zit. Paraffine verstopt je poriën waardoor alle talg er niet uit kan en het gevolg is dat je een verstopte huid krijgt die niet kan ademen. Definitief af te raden die shit. De reden dat ze het erin stoppen is omdat het goedkoop en inert is. Inert betekent dat het geen reactie aangaat met andere chemicaliën. Paraffine zit in bijna elke crème. Als je een gezonde en mooie huid wilt dan koop je een crème zonder die shit.

Als je white white teeth zoals een ekte ekte baas wilt. Dan moet je deze en deze aanschaffen.

een expert, deze
pi_124890681
quote:

[..]

Mi maang.

Ervaring met die bleekdingen?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_124890725
Voor niks getypt.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 13:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Niet dat ik echt crèmes gebruik en mijn tanden ga bleken eigenlijk.
:D
If not now, then when.
pi_124890835
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ervaring met die bleekdingen?
Ja. Wat wil je weten?
If not now, then when.
pi_124890875
quote:

[..]

Mi maang.

heb je zelf die bleek gebruikt voor je tanden? Ik moet ze binnenkort weer eens laten bleken en dat ziet er prima uit.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_124890962
quote:
5s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja. Wat wil je weten?
Hoe veel bleekt t? Heb je voor/na pics?
En lijkt me niet tof om die shit op je tandvlees te hebben.
pi_124891069
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:49 schreef Seam het volgende:

[..]

heb je zelf die bleek gebruikt voor je tanden? Ik moet ze binnenkort weer eens laten bleken en dat ziet er prima uit.
Ja mi broodje. Ben nog niet bij het witte witte, waar ik wil zijn. Doe het ook niet zo vaak. Shit is natuurlijk erg sterk en niet erg goed voor je tanden, vandaar dat je na het bleken die andere gel moet gebruiken om je tanden weer goed te krijgen. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:50 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Het bleekt 1,1% per 2,334 minuten. Geen idee man. :D Het bleekt gewoon. Als je daarmee bedoelt hoe wit het wordt; dat bepaal je zelf. Nog niet, zie boven.
If not now, then when.
pi_124891092
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:50 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

dit is wel het principe waarmee vrijwel alle thuisbleekmiddelen werken, heb zelf ook zoiets gebruikt.
Hier staat meer info: http://www.tandenblekenho(...)en-bleekkliniek.html
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 4 april 2013 @ 20:58:07 #185
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124891356
quote:

[..]

Mi maang.

:D ziet eruit als een sterkere variant als wat ik laatst bij de tandarts heb gedaan, moest twee weken lang met een bitje in slapen. Die link van jou shipped niet naar Nederland volgens mij..
BEASTMODE
  donderdag 4 april 2013 @ 21:01:04 #186
187510 IrCute
Americunt
pi_124891536
Crest whitestrips _O_ Ben nu ook weer bezig met een kuurtje
pi_124891725
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:58 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

:D ziet eruit als een sterkere variant als wat ik laatst bij de tandarts heb gedaan, moest twee weken lang met een bitje in slapen. Die link van jou shipped niet naar Nederland volgens mij..
Oh, deze hoef je maar max. 30 minuten in te houden en daarna nog 20 minuten die andere gel voordat je gaat slapen en klaar. :D Ah ja, klopt, dan moet je deze hebben: http://www.amazon.com/Rem(...)1LY/ref=pd_sbs_hpc_1

quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:01 schreef IrCute het volgende:
Crest whitestrips _O_ Ben nu ook weer bezig met een kuurtje
Wow, deze madame is niet meer natty. Fuck dit.
If not now, then when.
pi_124891889
Heb trouwens ook info over die crest whitestrips opgezocht, maar veel mensen gaven aan dat ze de volgende dag erg veel last van hun tanden hadden.
If not now, then when.
pi_124892104
quote:
7s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:53 schreef Seam het volgende:

[..]

dit is wel het principe waarmee vrijwel alle thuisbleekmiddelen werken, heb zelf ook zoiets gebruikt.
Hier staat meer info: http://www.tandenblekenho(...)en-bleekkliniek.html
Wel mooi dat je hier een op maat gemaakte mal krijgt. :) Hoeveel euries kostte dit?
If not now, then when.
  donderdag 4 april 2013 @ 21:13:30 #190
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_124892190
Die custom mal heb ik nog van de tandarts. Scheelt een hoop gel
BEASTMODE
pi_124892296
Iedereen bleekt hier z'n tanden, gaat iedereen ook nog aan de melanotan? :P
Heb t zelf niet op zulke troep inspuiten
pi_124892420
quote:
15s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb trouwens ook info over die crest whitestrips opgezocht, maar veel mensen gaven aan dat ze de volgende dag erg veel last van hun tanden hadden.
Lijkt mij ook niet goed voor je tanden inderdaad.
pi_124892809
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:15 schreef Pastapipos het volgende:
Iedereen bleekt hier z'n tanden, gaat iedereen ook nog aan de melanotan? :P
Heb t zelf niet op zulke troep inspuiten
Sja, Melanotan. Het is gewoon iets wat je eigen lichaam aanmaakt. Net zoals dat test in je eigen lichaam aangemaakt wordt. :D

Zodra de zonne(bank)stralen je huid binnendringen wordt de aanmaak van melanotan geactiveerd. Door er meer van bij te spuiten, word je huid nog donkerder, je haarkleur en overige lichaamsbeharing. Er is jammer genoeg nog niet zo heel veel (lange termijn) onderzoek naar gedaan waardoor je dus niet uitsluitend kunt zeggen of het erg schadelijk voor je is/zal zijn. Als je het doet, doe het dan zorgvuldig.

Er loopt trouwens een hele thread op DBB hierover. Op BB.com mag er niet over gepraat worden zover ik begrepen heb.
If not now, then when.
pi_124893135
Ha scheelt weer, ik heb wat donkergekleurde voorouders wat maakt dat ik snel bruin en een paar neptanden die nooit verkleuren :P
pi_124893250
beetjen tan, beetjen bleek, beetjen sjeek
pi_124893292
Ik weet wat melanotan is, maar is idd weinig lange termijn onderzoek. Daarom ben ik ook wel afhoudend van dat spul. Misschien als ik volgend jaar een goede cut zet. Zie ik tegen die tijd wel weer
pi_124893325
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:31 schreef MarMar het volgende:
Ha scheelt weer, ik heb wat donkergekleurde voorouders wat maakt dat ik snel bruin en een paar neptanden die nooit verkleuren :P
is niet te zien
pi_124893365
quote:
11s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

is niet te zien
Zomers wel :)
pi_124893418
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:34 schreef MarMar het volgende:

[..]

Zomers wel :)
waar komen je gekleurde voorgangers vandaan?
pi_124893461
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:33 schreef Pastapipos het volgende:
Ik weet wat melanotan is, maar is idd weinig lange termijn onderzoek. Daarom ben ik ook wel afhoudend van dat spul. Misschien als ik volgend jaar een goede cut zet. Zie ik tegen die tijd wel weer
Als je een goede mooie kwalitatieve tan wilt, dan kun je sowieso beter melanotan gebruiken dan zonnebanken. Het beste is natuurlijk gewoon zonnen. Ik heb huidtype 3 dus ik bruin nog redelijk snel. Als gingers deze shit gebruiken dan worden ze bruin en hun haren worden bruin. _O_ Melanotan is dus meer iets voor mensen met huidtype 1 of zo.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')