Ik poets m'n tanden goed. De tandarts zei dat het een routineklusje was en elk half jaar gedaan moet worden.quote:
Je bedoelt dat harde spul tussen je tanden toch? Dat is plak wat keihard is geworden, als je goed flost bouwt het niet meer zo op.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik poets m'n tanden goed. De tandarts zei dat het een routineklusje was en elk half jaar gedaan moet worden.
Routineklusje my arse. Doe ik nooit meer.
Zit die shit in je pakket?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:36 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik poets m'n tanden goed. De tandarts zei dat het een routineklusje was en elk half jaar gedaan moet worden.
Routineklusje my arse. Doe ik nooit meer.
Je doelt op tandsteen? Daarvoor gewoon goed flossen idd.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:38 schreef seto het volgende:
[..]
Je bedoelt dat harde spul tussen je tanden toch? Dat is plak wat keihard is geworden, als je goed flost bouwt het niet meer zo op.
alleen als je 3ton drukt heb je toestemming om hier actief mee te postenquote:Op donderdag 4 april 2013 23:38 schreef o.us2.0 het volgende:
Is de SC waar we gaan opscheppen over elkaars stats?
Zou best kunnen. Ik flos sowieso niet. Ik gebruik die speciale tandenstokers.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:38 schreef seto het volgende:
[..]
Je bedoelt dat harde spul tussen je tanden toch? Dat is plak wat keihard is geworden, als je goed flost bouwt het niet meer zo op.
Kennelijk wel ja. Maar die bitches willen geld verdienen he. Daarom zeggen ze dat het een routineklusje is.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zit die shit in je pakket?
Mattie ik bankdruk 250kg met gemak. Deadlift en squat 250 tot 325.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:40 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
alleen als je 3ton drukt heb je toestemming om hier actief mee te posten
Die hele tandbusiness is een smerige "bedrijfstak".quote:Op donderdag 4 april 2013 23:40 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik flos sowieso niet. Ik gebruik die speciale tandenstokers.
[..]
Kennelijk wel ja. Maar die bitches willen geld verdienen he. Daarom zeggen ze dat het een routineklusje is.
helaasch, is te weinig sahbi. je moet aan jahr00n vragen of je hier mag posten, hij is in zijn vorige leven een dinosaurus geweestquote:Op donderdag 4 april 2013 23:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mattie ik bankdruk 250kg met gemak.
tfoe jahr00n mag kome la ik doe aan kraf magga ik breek hemquote:Op donderdag 4 april 2013 23:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
helaasch, is te weinig sahbi. je moet aan jahr00n vragen of je hier mag posten, hij is in zijn vorige leven een dinosaurus geweest
Een baby-dino maar dat zegt hij er niet bij.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:42 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
helaasch, is te weinig sahbi. je moet aan jahr00n vragen of je hier mag posten, hij is in zijn vorige leven een dinosaurus geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
meet de omvang van biceps en kom dan terug broederquote:Op donderdag 4 april 2013 23:43 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
tfoe jahr00n mag kome la ik doe aan kraf magga ik breek hem
Nog nooit gedaan hier. srs.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
Tandsteen verwijderen? Is toch vaak standaard op controle?
Meetlint scheurt altijd als ik wil metequote:Op donderdag 4 april 2013 23:44 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
meet de omvang van biceps en kom dan terug broeder
kida
Mwuah, ging wel. Heeft voor mij meer nostalgische waarde dan dat het echt goed is/was. Beetje hetzelfde gevoel als dat ik Bassie en Adriaan vandaag de dag kijk. Het gaat enorm tegenvallen, maar toch kijk je.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nog iemand jensen gezien of aan het kijken...? Zoja is het de moeite?
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Een baby-dino maar dat zegt hij er niet bij.hij mest toen nog evoluerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwaa oke, ik start morgen een poging tot terugkijken dan. Kon het eerder altijd wel waarderen, terwijl ik me toen ook al afvroeg waar ik nou eigenlijk naar zat te kijken! Vooral die c-garnituur sterren/tokkies die zijn gasten zijn.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mwuah, ging wel. Heeft voor mij meer nostalgische waarde dan dat het echt goed is/was. Beetje hetzelfde gevoel als dat ik Bassie en Adriaan vandaag de dag kijk. Het gaat enorm tegenvallen, maar toch kijk je.
dat zegt nog niks dat heeft iedereen hier, hoeveel weeg je?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:44 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Meetlint scheurt altijd als ik wil mete
235kg.quote:Op donderdag 4 april 2013 23:46 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
dat zegt nog niks dat heeft iedereen hier, hoeveel weeg je?
beetje skinny, ik zou nog wel ff bulken. hoe lang ben je?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
235kg.
Dit is mijn rug
[ afbeelding ]
True. Terwijl robert zelf een best intelligente kerel is. Toch werd je overladen met de Hermans en gouden kooi-achtige deelnemers die Nederland rijk is. En twee keer week Kim Hollandquote:Op donderdag 4 april 2013 23:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mwaa oke, ik start morgen een poging tot terugkijken dan. Kon het eerder altijd wel waarderen, terwijl ik me toen ook al afvroeg waar ik nou eigenlijk naar zat te kijken! Vooral die c-garnituur sterren/tokkies die zijn gasten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |