SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Waarom drinken mensen dingen waar ze van moeten kotsen?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:34 schreef muhahaha het volgende:
Nu ik eraan denk, mijn zusje en haar vriendin goten zich ook wel eens vol met Malibu en dat eindigde ook altijd in een kitspartij.
Omdat het kan.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom drinken mensen dingen waar ze van moeten kotsen?
Je plant het niet he... het gebeurt.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom drinken mensen dingen waar ze van moeten kotsen?
Jup.quote:
Ahaquote:Op woensdag 3 april 2013 18:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je plant het niet he... het gebeurt.
[..]
Jup.
En door met Savage Gardenquote:
Is een zoetsappig rustig nummer hoorquote:
Ik zet ze zo even op. Eerst even afwassen.quote:
Lijkt me wel fijn hoor een zoon hebben die dagelijks de afwas doetquote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zet ze zo even op. Eerst even afwassen.
Waar ga je apres skidingussen?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik eet zaterdag patat, goede onderlaag voor het apres ski gebeuren
Een zoon hebben doe.de afwas kan doen op mijn leeftijd lijkt mij niet fijnquote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn hoor een zoon hebben die dagelijks de afwas doet
Zucht!!quote:Op woensdag 3 april 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een zoon hebben doe.de afwas kan doen op mijn leeftijd lijkt mij niet fijn
PICS!!!quote:
ik app je zaterdag picsquote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PICS!!!
* Huppelmuts is even eten hoor
Mooiquote:
Yes pleasequote:
Op woensdag moet ze vroeg weg, dus eet.ik laat en moet ik dus even een paar borden afwassenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zucht!!
Maar vertel, hoe krijgt jouw mama het voor elkaar dat jij zo vaak de afwas doet?
Smakelijk!quote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PICS!!!
* Huppelmuts is even eten hoor
Hmm mijn zoon laat het dan heus wel staan voor mijquote:Op woensdag 3 april 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op woensdag moet ze vroeg weg, dus eet.ik laat en moet ik dus even een paar borden afwassen
Alleen als ik echt geen zin heb doe ik het niet, maar dat is hoe raar genoeg meestal maar bij 2 borden of zoquote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm mijn zoon laat het dan heus wel staan voor mij
Echt hequote:
Tuurlijk welquote:
Handig.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar soms wast ze die al af als ik net thuis kom en net het eten opgeschept heeft
Ik bestel sowieso al bij thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef muhahaha het volgende:
Gebruik jij pannen bij thuisbezorgt.nl?
Weet ik wel, je had Roti voor ons gemaakt.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bestel sowieso al bij thuisbezorgd.nl![]()
Maar nee, geloof het of niet. Ik kook ook weleens hoor
Die was lekker hequote:Op woensdag 3 april 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik wel, je had Roti voor ons gemaakt.
En zo hoort het ookquote:
Same here maar dan spaghetti.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:12 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga even uitbuiken op de bank, ik heb de GAS opgegeten alsof ik al 5 dagen niks op heb.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:12 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga even uitbuiken op de bank, ik heb de GAS opgegeten alsof ik al 5 dagen niks op heb.
quote:
Ja!! Dat dusquote:
I was this close to finding out!!quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I was this close to finding out!!
* Huppelmuts houdt duim en wijsvinger heel dicht bij elkaar!
Ik zag hetquote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Zo, even playlist gemaakt met de nummers die lola paar weken terug heeft gedraaid
Op Facebook zag ik dat jij een playlist hebt aangemaakt/geupdatequote:
Oh, wist niet dat je dat kon zienquote:Op woensdag 3 april 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op Facebook zag ik dat jij een playlist hebt aangemaakt/geupdate
Bij dezenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je dat kon zienWel dat je kon zien wat iemand geluisterd had
Have funquote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij dezen![]()
* Huppelmuts gaat dwdd kijken
Kloptquote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Oeh, HTMD komt als het goed is straks weer
Leuke woordkeuzequote:
Welke relquote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef Faxie het volgende:
Heb ik nog een rel gemist, of is het alleen maar liefde geweest vandaag
Waar is iedereen?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval niks van meegekregen.
Niet hierquote:
Inmiddels kijk ik Criminal Mindsquote:Op woensdag 3 april 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huppel is DWDD kijken, C_A is voetballen, en waar de rest is weet ik niet.
Maar welke rel?quote:
Waarom?quote:
Goed antwoord. Neuken?quote:
Jeutje!quote:
Waarom niet.quote:
Het loopt al tijden achteruit. Ik zie hier vaak pagina lange gesprekken tussen 2 of 3 mensen. Veel mensen die hier een half jaar geleden posten zijn er nooit meer of nauwelijks meer.quote:
Valt op zich toch wel mee?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet.
[..]
Het loopt al tijden achteruit. Ik zie hier vaak pagina lange gesprekken tussen 2 of 3 mensen. Veel mensen die hier een half jaar geleden posten zijn er nooit meer of nauwelijks meer.
Ze hebben een leven gekregen of vinden het topic niet meer boeiend om wat voor reden dan ookquote:Op woensdag 3 april 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet.
[..]
Het loopt al tijden achteruit. Ik zie hier vaak pagina lange gesprekken tussen 2 of 3 mensen. Veel mensen die hier een half jaar geleden posten zijn er nooit meer of nauwelijks meer.
Of ze hebben het druk met zinloze dingen als kaartenhuizen bouwen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze hebben een leven gekregen of vinden het topic niet meer boeiend om wat voor reden dan ook
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet.
[..]
MsMessy, Knetter, DevilsWhore, TGND, Fera, Grijsbaard, Braamyo, JJH, guitarist, jofu. Zijn er vast nog wel een paar die ik vergeet.quote:
Loka, ik kijk nu een versie van Return of the King die 238 minuten duurt, kennelijk. Dit is langer dan de originele versie, maar korter dan de verlengde versie. Hoe kan dit?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben ook maar een mens
Weet ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze hebben een leven gekregen of vinden het topic niet meer boeiend om wat voor reden dan ook
Van triviantkaarten.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of ze hebben het druk met zinloze dingen als kaartenhuizen bouwen.
Jij dus?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of ze hebben het druk met zinloze dingen als kaartenhuizen bouwen.
De meeste daarvan posten sowieso al niet zoveel meer volgens mij...quote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MsMessy, Knetter, DevilsWhore, TGND, Fera, Grijsbaard, Braamyo, JJH, guitarist, jofu. Zijn er vast nog wel een paar die ik vergeet.
[..]
Loka, ik kijk nu een versie van Return of the King die 238 minuten duurt, kennelijk. Dit is langer dan de originele versie, maar korter dan de verlengde versie. Hoe kan dit?
Superraar wel, het zit er ook precies tussenin ofzoquote:Op woensdag 3 april 2013 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
MsMessy, Knetter, DevilsWhore, TGND, Fera, Grijsbaard, Braamyo, JJH, guitarist, jofu. Zijn er vast nog wel een paar die ik vergeet.
[..]
Loka, ik kijk nu een versie van Return of the King die 238 minuten duurt, kennelijk. Dit is langer dan de originele versie, maar korter dan de verlengde versie. Hoe kan dit?
Ik ben pas op 2 uur.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Superraar wel, het zit er ook precies tussenin ofzoMisschien de credits erafknipt?
Damnquote:
Die heb jij gemaakt?quote:
Lol.quote:
Ook zonder zou ik geen poging wagen. Luiheid.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol.
Hoef ik niet eens te proberen met kind, hond en kat in huis
Dit dusquote:Op woensdag 3 april 2013 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook zonder zou ik geen poging wagen. Luiheid.
Het was huiswerkvermijding, ook een soort luiheidquote:Op woensdag 3 april 2013 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook zonder zou ik geen poging wagen. Luiheid.
Beeldkwaliteit is wel ruk. Dus kan zijn dat het iets langzamer is afgespeeld. Ofzo.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nu wel nieuwsgierig hoe het kan
Niet efficient want nu moet je het huiswerk alsnog doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was huiswerkvermijding, ook een soort luiheid
Nee hoor, geen verplichtingenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet efficient want nu moet je het huiswerk alsnog doen.
Wat moet je doen?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:02 schreef Faxie het volgende:
Even huiswerk maken... bleh is weer wennen
Ik doe nou opleiding tot offset drukker. Morgen moet ik weer naar Veenendaal.quote:
quote:
Ow ja dat lijkt me wel tofquote:Op woensdag 3 april 2013 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga morgen rellen (ik zag je het vragen) maar voor jou info ik ga morgen heel boos bellen
Moet ik het voor je opnemen?
Zoals ik al zei, heeft geen haastquote:Op woensdag 3 april 2013 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het komt er heus aan. J. doet het even
Jupquote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef Faxie het volgende:
Hee wacht eens, ben ik nu ook aan het soggen?
LIEFDE!!quote:
Sowieso sogquote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef Faxie het volgende:
Hee wacht eens, ben ik nu ook aan het soggen?
1dayfly the fucking motherfuckersquote:Op woensdag 3 april 2013 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ja dat lijkt me wel tof
Wie ga je bellen?
Je ding (naam kwijtquote:Op woensdag 3 april 2013 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1dayfly the fucking motherfuckers
verzenddatum stond continu op 3-4 verplaatst naar 5-4quote:Op woensdag 3 april 2013 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je ding (naam kwijt) is niet geleverd vandaag?
Kom je gezellig Disney kijken met mij? Samen onder een dekentje op de bank met een bak thee erbij?quote:
De webshop?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
1dayfly the fucking motherfuckers
Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op woensdag 3 april 2013 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verzenddatum stond continu op 3-4 verplaatst naar 5-4
Daar gaan we dus even niet mee akkoord he?
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom je gezellig Disney kijken met mij? Samen onder een dekentje op de bank met een bak thee erbij?
Zonder dekentje en met fruitbier ipv thee dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik heb het al warm zat en ik luister muziekjes
Zo diep mogelijk uitademen, dat haalt de spanning van het middenrif afquote:Op woensdag 3 april 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Hik sprik sprauw
Ik geef de hik aan jou
Ik geef de hik aan een anderman
Die de hik sprik sprauw verdragen kan
![]()
![]()
![]()
Dan krijg ik het nog warmerquote:Op woensdag 3 april 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zonder dekentje en met fruitbier ipv thee dan?
Uhm teveel om op te noemenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan krijg ik het nog warmer
Ik hou het bij een glaasje water mop
Welke disneys staat er nog in de planning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dank u maar ik denk dat ik gewoon nog een HJ pakquote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef twi het volgende:
Zestien kleine slokjes water is het recept voor de genezing van de hik.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Als het goed is zijn de dikgedrukte films de films die ik de afgelopen dagen heb gekeken
Lekker bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herbie![]()
![]()
Kan altijd ervoor en erna ook nog. Maar dan zonder hik!quote:Op woensdag 3 april 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank u maar ik denk dat ik gewoon nog een HJ pak
Hoe gaat dat in zijn werk met een Micra?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:36 schreef twi het volgende:
Overigens haal ik veel genoegdoening uit het extra gas geven wanneer iemand mij vlak voor een rotonde in gaat proberen te halen terwijl ik zelf al net iets over de maximum snelheid zit. Net weer zo'n idioot die na de rotonde nog langszij wil komen. Helaas man, net niet genoeg gas bij gegeven.
schuin door de bocht?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk met een Micra?
Goede chauffeurs kunnen zelfs met minder gereedschap uitblinken.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe gaat dat in zijn werk met een Micra?
Neequote:Op woensdag 3 april 2013 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Goede chauffeurs kunnen zelfs met minder gereedschap uitblinken.
Kop hem er maar in!
Kijk maar uit voordat Myr al helemaal wild wordtquote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef twi het volgende:
Ik ben de laatste dagen in een ware Faxie-grappen mode.
Hihi
HIhi
Ruik ik een uitdaging? Ownee, ik rook iets anders.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:41 schreef twi het volgende:
Mijn Micra rijdt jouw Polootje er nog uit. Superkart!
Je piemel te lang niet gewassen?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ruik ik een uitdaging? Ownee, ik rook iets anders.
Myr houdt niet van slap he, dat moet je ondertussen toch wel wetenquote:Op woensdag 3 april 2013 21:45 schreef twi het volgende:
Ik had vanavond de slappe lach door zo'n grapje, ze keek me boos aan...
Wat is jouw piemelwasroutine?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je piemel te lang niet gewassen?
heb je daar in iedergeval heul de avond geen last vanquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn stalker was zo moe dat die al ligt te pitten
Je blijft er wel verdomd vaak mee praten he Huppel?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zou ook moe worden als ik een paar dagen lang aan het stalken wasquote:Op woensdag 3 april 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Myr houdt niet van slap he, dat moet je ondertussen toch wel weten
Gast...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je piemel te lang niet gewassen?
Ik had em sowieso even verteld wat de bedoeling was en als dat niet kan /blockquote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou ook moe worden als ik een paar dagen lang aan het stalken was
Fijn hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb je daar in iedergeval heul de avond geen last van
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je blijft er wel verdomd vaak mee praten he Huppel?
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou ook moe worden als ik een paar dagen lang aan het stalken was
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn hoor
[..]![]()
Ik doe beleefd![]()
Maar vandaag heb ik hem zo goed als niet gesproken. Hij kwam uit zn werk, ging alles op mn FB liken, zei op fb chat dat ie moe was en toen stilte
[..]
Heb ik gedaan, duurt ff voor het doordringt bij hemquote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had em sowieso even verteld wat de bedoeling was en als dat niet kan /block
Ja inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had em sowieso even verteld wat de bedoeling was en als dat niet kan /block
Jij lijkt me wel zo een type die zijn snikkel na gebruik aan de gordijnen afveegt.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen routine, nu ik er over nadenk.
Of je routine doe je onbewustquote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen routine, nu ik er over nadenk.
ik heb die love quotes even gemistquote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, duurt ff voor het doordringt bij hem![]()
Dat alles liken vind ik niet eens zo storend. Van die zoetsappige love-quotes op mn fb plaatsen gaat veel te ver
Die creativiteit moet toch ergens vandaan komen. Waar veeg jij hem aan af?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel zo een type die zijn snikkel na gebruik aan de gordijnen afveegt.
Mijnenvegerquote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb die love quotes even gemist
maar nu gebruik ik de laatste tijd alleen maar FB voor stomme spelletjes
Meestal aan de theedoek in de keuken.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Die creativiteit moet toch ergens vandaan komen. Waar veeg jij hem aan af?
Ah, je hebt aan mijn gordijnen geroken toen je hier was?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel zo een type die zijn snikkel na gebruik aan de gordijnen afveegt.
Dat kan ook.quote:
Nee, ik heb gekeken.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah, je hebt aan mijn gordijnen geroken toen je hier was?
Haha heb jij geen Hello Kitty dekentje?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Meestal aan de theedoek in de keuken.
DMquote:Op woensdag 3 april 2013 21:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb die love quotes even gemist
maar nu gebruik ik de laatste tijd alleen maar FB voor stomme spelletjes
Ik heb hem niet meer aanraakt sinds er een oranje paprika-goldstrike substantie overheen is gegaan...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heuh nee joh, die heb ik bij jullie laten liggen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer aanraakt sinds er een oranje paprika-goldstrike substantie overheen is gegaan...
Dat is al wel een tijdje hoor. Ik heb al een tijd geen seks meer.quote:
Ook niet met je zelf?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al wel een tijdje hoor. Ik heb al een tijd geen seks meer.
Ow gooi maar weg.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer aanraakt sinds er een oranje paprika-goldstrike substantie overheen is gegaan...
Jammer.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is al wel een tijdje hoor. Ik heb al een tijd geen seks meer.
Dan heb je meer gevoel voor richting en kun je het een en ander aan preventieve opruiming doen.quote:
Dat is iets minder lang geleden. Maar dat komt niet in de gordijnen.quote:
sorryquote:Op woensdag 3 april 2013 21:56 schreef twi het volgende:
[..]
Oh gelukkig maarquote:Op woensdag 3 april 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is iets minder lang geleden. Maar dat komt niet in de gordijnen.
quote:
Nog iets minder als 100 postsquote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik had ook goldstrike in de TT moeten zetten
Minder danquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik had ook goldstrike in de TT moeten zetten
Bodempje kan sowieso geen kwaadquote:Op woensdag 3 april 2013 22:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgende keer leg ik eerst een bodempje voor ik aan de goldstrike ga
Goed plan inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 22:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgende keer leg ik eerst een bodempje voor ik aan de goldstrike ga
2 boterhammen als avond eten was niet echt een goed bodempjequote:
Lekker slimquote:Op woensdag 3 april 2013 22:11 schreef Viro het volgende:
[..]
2 boterhammen als avond eten was niet echt een goed bodempje![]()
En joint laat ik staan tot ik ga slapen. Viel op heenweg bijna in slaap
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Viro het volgende:
De 12de wil ik ook erbij zijn, gaat een epic meet worden. Ben bezig een chauffeur of chauffeuse te regelen![]()
Maar ik ben er niet bij dus dan toch wel iets minder epic?!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Viro het volgende:
De 12de wil ik ook erbij zijn, gaat een epic meet worden. Ben bezig een chauffeur of chauffeuse te regelen![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ben er niet bij dus dan toch wel iets minder epic?!
Whut! jij bent er niet bij?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ben er niet bij dus dan toch wel iets minder epic?!
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:14 schreef Viro het volgende:
Dit wilde ik dus zeggen, toen drukte ik op alt+a ipv alt+squote:
Nopequote:
Je kan me altijd appenquote:
quote:
quote:
Motor is sneller.quote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit of ik nu met het OV of de motor zou gaan
Dat had ik me ook al bedachtquote:Op woensdag 3 april 2013 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Motor is sneller.
OV is handiger ivm alles wat je mee moet nemen
Dan is het inderdaad minder episch....quote:
hmm... lastig dit... ik vraag nog ff verderquote:Op woensdag 3 april 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel... kan je wel vanaf utrecht oppikken?
Jij kan denken?quote:
Waarom chauffeur nodig? Je kan niet blijven slapen?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad minder episch....
[..]
hmm... lastig dit... ik vraag nog ff verder
Jullie mannen wel!!quote:
Knie is gisteren weer uit kom geschoten, voorlopig geen auto rijdenn, sporten etc etcquote:Op woensdag 3 april 2013 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom chauffeur nodig? Je kan niet blijven slapen?
BAKKESquote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie mannen wel!!
Vin heb ik zo mn twijfels over
Niet zo'n bekkie jij hequote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie mannen wel!!
Vin heb ik zo mn twijfels over
Ik mag dat want ik heb de oorlog nog meegemaakt. Jij moet gewoon wat respect hebben voor oudere mensenquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag dat want ik heb de oorlog nog meegemaakt. Jij moet gewoon wat respect hebben voor oudere mensen
Tering, jij bent echt oudquote:Op woensdag 3 april 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag dat want ik heb de oorlog nog meegemaakt. Jij moet gewoon wat respect hebben voor oudere mensen
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n opmerking is vragen om dit soort reactiesEn ik hou het nog vrij normaal.
Maar als zij oud is ben ik het ookquote:Op woensdag 3 april 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n opmerking is vragen om dit soort reactiesEn ik hou het nog vrij normaal.
Haar schuldquote:Op woensdag 3 april 2013 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als zij oud is ben ik het ook
Mannen die denken alles te kunnen fixen met kusjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wraakacties zullen volgen!!quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen die denken alles te kunnen fixen met kusjesDuctapeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat of W5quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afghaanse_Oorlog_(1979-1989)quote:
Die zijn best handig maar laten wel erge striemen achterquote:Op woensdag 3 april 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan heb je ook nog tie-rippies
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannen die denken alles te kunnen fixen met kusjesJe vindt het wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahahahaquote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn best handig maar laten wel erge striemen achter
Je zat er niet middenin dus je hebt het niet meegemaaktquote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afghaanse_Oorlog_(1979-1989)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Golfoorlog_van_1990-1991
http://nl.wikipedia.org/wiki/Golfoorlog
http://nl.wikipedia.org/wiki/Irak-Iranoorlog
En er zijn er vast nog wel meer![]()
Pick one
Die 4 heb ik ook meegemaaktquote:Op woensdag 3 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afghaanse_Oorlog_(1979-1989)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Golfoorlog_van_1990-1991
http://nl.wikipedia.org/wiki/Golfoorlog
http://nl.wikipedia.org/wiki/Irak-Iranoorlog
En er zijn er vast nog wel meer![]()
Pick one
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zat er niet middenin dus je hebt het niet meegemaakt
Gedeelde smartquote:Op woensdag 3 april 2013 22:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Die 4 heb ik ook meegemaakt![]()
Dan ben ik ook oud volgens jouw beredenering
Dat durf je ook alleen maar te roepen omdat je weet dat ik "bang" ben voor je mama en tantequote:
Ik lig dubbel hierquote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat durf je ook alleen maar te roepen omdat je weet dat ik "bang" ben voor je mama en tante
Wait whut?!quote:Op woensdag 3 april 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat durf je ook alleen maar te roepen omdat je weet dat ik "bang" ben voor je mama en tante
ja lach maarquote:Op woensdag 3 april 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lig dubbel hier![]()
Nee hoor, anders ook
Vraag maar aan Vinquote:
Vin?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja lach maar
[..]
Vraag maar aan Vin
Doe ik ookquote:Op woensdag 3 april 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja lach maar
[..]
Vraag maar aan Vin
Nee, ze willen mij wel graag ontmoetenquote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Viro het volgende:
Wat heb ik gemist? Vin, heb Huppel jouw ma en tante ontmoet?
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:47 schreef Viro het volgende:
Wat heb ik gemist? Vin, heb Huppel jouw ma en tante ontmoet?
M'n ma nodigt Hups uit via mij voor gourmetten bij m'n neef, voor een verjaardag bij mijn tante etc.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n ma nodigt Hups uit via mij voor gourmetten bij m'n neef, voor een verjaardag bij mijn tante etc.
M'n tante (een andere) die zegt dat Hups zo graag in de familie wilt komen, maar dat dat niet mag omdat Hups haar zoon uitscheld voor kakkerlak.
Ofzo
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n ma nodigt Hups uit via mij voor gourmetten bij m'n neef, voor een verjaardag bij mijn tante etc.
M'n tante (een andere) die zegt dat Hups zo graag in de familie wilt komen, maar dat dat niet mag omdat Hups haar zoon uitscheld voor kakkerlak.
Ofzo
Kan alleen maar meevallen, toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ze willen mij wel graag ontmoeten
Vast nietquote:
Ik had een 2-persoons luchtkasteel gekocht, omdat ik die nog niet had en nodig zou hebben bij de muhahaha meet.quote:
Dit speelt zich af op Facebookquote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja he, alsof ik tijd heb om topic hele dag in gaten te houden
Die moeder van je is scherpquote:Op woensdag 3 april 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had een 2-persoons luchtkasteel gekocht, omdat ik die nog niet had en nodig zou hebben bij de muhahaha meet.
Kom ik thuis, vraagt m'n ma "wat heb je gekocht?". Ik: "een luchtbed". Zij: "1 of 2 persoons?" Ik: "2 persoons". Zij: "Is dat voor hier of voor daar?"![]()
_!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |