SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Waarom drinken mensen dingen waar ze van moeten kotsen?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:34 schreef muhahaha het volgende:
Nu ik eraan denk, mijn zusje en haar vriendin goten zich ook wel eens vol met Malibu en dat eindigde ook altijd in een kitspartij.
Omdat het kan.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom drinken mensen dingen waar ze van moeten kotsen?
Je plant het niet he... het gebeurt.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom drinken mensen dingen waar ze van moeten kotsen?
Jup.quote:
Ahaquote:Op woensdag 3 april 2013 18:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je plant het niet he... het gebeurt.
[..]
Jup.
En door met Savage Gardenquote:
Is een zoetsappig rustig nummer hoorquote:
Ik zet ze zo even op. Eerst even afwassen.quote:
Lijkt me wel fijn hoor een zoon hebben die dagelijks de afwas doetquote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zet ze zo even op. Eerst even afwassen.
Waar ga je apres skidingussen?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik eet zaterdag patat, goede onderlaag voor het apres ski gebeuren
Een zoon hebben doe.de afwas kan doen op mijn leeftijd lijkt mij niet fijnquote:Op woensdag 3 april 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me wel fijn hoor een zoon hebben die dagelijks de afwas doet
Zucht!!quote:Op woensdag 3 april 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een zoon hebben doe.de afwas kan doen op mijn leeftijd lijkt mij niet fijn
PICS!!!quote:
ik app je zaterdag picsquote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PICS!!!
* Huppelmuts is even eten hoor
Mooiquote:
Yes pleasequote:
Op woensdag moet ze vroeg weg, dus eet.ik laat en moet ik dus even een paar borden afwassenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zucht!!
Maar vertel, hoe krijgt jouw mama het voor elkaar dat jij zo vaak de afwas doet?
Smakelijk!quote:Op woensdag 3 april 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PICS!!!
* Huppelmuts is even eten hoor
Hmm mijn zoon laat het dan heus wel staan voor mijquote:Op woensdag 3 april 2013 18:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op woensdag moet ze vroeg weg, dus eet.ik laat en moet ik dus even een paar borden afwassen
Alleen als ik echt geen zin heb doe ik het niet, maar dat is hoe raar genoeg meestal maar bij 2 borden of zoquote:Op woensdag 3 april 2013 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm mijn zoon laat het dan heus wel staan voor mij
Echt hequote:
Tuurlijk welquote:
Handig.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar soms wast ze die al af als ik net thuis kom en net het eten opgeschept heeft
Ik bestel sowieso al bij thuisbezorgd.nlquote:Op woensdag 3 april 2013 19:06 schreef muhahaha het volgende:
Gebruik jij pannen bij thuisbezorgt.nl?
Weet ik wel, je had Roti voor ons gemaakt.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bestel sowieso al bij thuisbezorgd.nl![]()
Maar nee, geloof het of niet. Ik kook ook weleens hoor
Die was lekker hequote:Op woensdag 3 april 2013 19:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik wel, je had Roti voor ons gemaakt.
En zo hoort het ookquote:
Same here maar dan spaghetti.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:12 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga even uitbuiken op de bank, ik heb de GAS opgegeten alsof ik al 5 dagen niks op heb.
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:12 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga even uitbuiken op de bank, ik heb de GAS opgegeten alsof ik al 5 dagen niks op heb.
quote:
Ja!! Dat dusquote:
I was this close to finding out!!quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I was this close to finding out!!
* Huppelmuts houdt duim en wijsvinger heel dicht bij elkaar!
Ik zag hetquote:Op woensdag 3 april 2013 19:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Zo, even playlist gemaakt met de nummers die lola paar weken terug heeft gedraaid
Op Facebook zag ik dat jij een playlist hebt aangemaakt/geupdatequote:
Oh, wist niet dat je dat kon zienquote:Op woensdag 3 april 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op Facebook zag ik dat jij een playlist hebt aangemaakt/geupdate
Bij dezenquote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je dat kon zienWel dat je kon zien wat iemand geluisterd had
Have funquote:Op woensdag 3 april 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij dezen![]()
* Huppelmuts gaat dwdd kijken
Kloptquote:Op woensdag 3 april 2013 20:06 schreef Vinniiee het volgende:
Oeh, HTMD komt als het goed is straks weer
Leuke woordkeuzequote:
Welke relquote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef Faxie het volgende:
Heb ik nog een rel gemist, of is het alleen maar liefde geweest vandaag
Waar is iedereen?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval niks van meegekregen.
Niet hierquote:
Inmiddels kijk ik Criminal Mindsquote:Op woensdag 3 april 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Huppel is DWDD kijken, C_A is voetballen, en waar de rest is weet ik niet.
Maar welke rel?quote:
Waarom?quote:
Goed antwoord. Neuken?quote:
Jeutje!quote:
Waarom niet.quote:
Het loopt al tijden achteruit. Ik zie hier vaak pagina lange gesprekken tussen 2 of 3 mensen. Veel mensen die hier een half jaar geleden posten zijn er nooit meer of nauwelijks meer.quote:
Valt op zich toch wel mee?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet.
[..]
Het loopt al tijden achteruit. Ik zie hier vaak pagina lange gesprekken tussen 2 of 3 mensen. Veel mensen die hier een half jaar geleden posten zijn er nooit meer of nauwelijks meer.
Ze hebben een leven gekregen of vinden het topic niet meer boeiend om wat voor reden dan ookquote:Op woensdag 3 april 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet.
[..]
Het loopt al tijden achteruit. Ik zie hier vaak pagina lange gesprekken tussen 2 of 3 mensen. Veel mensen die hier een half jaar geleden posten zijn er nooit meer of nauwelijks meer.
Of ze hebben het druk met zinloze dingen als kaartenhuizen bouwen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze hebben een leven gekregen of vinden het topic niet meer boeiend om wat voor reden dan ook
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet.
[..]
MsMessy, Knetter, DevilsWhore, TGND, Fera, Grijsbaard, Braamyo, JJH, guitarist, jofu. Zijn er vast nog wel een paar die ik vergeet.quote:
Loka, ik kijk nu een versie van Return of the King die 238 minuten duurt, kennelijk. Dit is langer dan de originele versie, maar korter dan de verlengde versie. Hoe kan dit?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt niet, ik ben ook maar een mens
Weet ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze hebben een leven gekregen of vinden het topic niet meer boeiend om wat voor reden dan ook
Van triviantkaarten.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of ze hebben het druk met zinloze dingen als kaartenhuizen bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |