Heb Firefox, zal 's met IE proberen.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Probeer 's een andere browser, ik kan er wel in op firefox maar krijg in opera de * sorry het is te druk * melding
Ik vind dit een interessante. Het is een feit dat de ING zelf ook maar wat riepwat je in zekere zin als liegen zou kunnen zien, want men bracht het als 'dit is de waarheid' terwijl men volgens mij zelf wist dat het giswerk was.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:07 schreef Wokkel het volgende:
Mensen zijn gewoon onverantwoordelijk bezig door maar wat te roepen op twitter etc. Het Haren effect is dichterbij dan je denkt.
Nee, maar de paniek was een beetje overdreven. Het was direct duidelijk dat dit niet kon kloppen.quote:
Gelukkig heeft de ING er alles aan gedaan om die paniek weg te nemenquote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, maar de paniek was een beetje overdreven. Het was direct duidelijk dat dit niet kon kloppen.
Dit soort dingen kan zomaar een weekje duren volgens mij, hoop herstelacties voor nodig.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:21 schreef kilon het volgende:
Ik ga niet op mijn rekening kijken, heeft weinig zin denk ik. Als het maar snel opgelost is (voor morgenochtend) en ik geen geld kwijt ben vind ik het allemaal wel best.
Ja nou echt wel! Inderdaad! Ik vind het ook!quote:Op woensdag 3 april 2013 21:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja want cyberattacks gaan er nooit komen.
Nou echt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 21:08 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja nou echt wel! Inderdaad! Ik vind het ook!Zijn er zat geweest, alleen dat weten we officieel niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zijn "we" en weet jij het officieus dan wel? Bron?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zijn er zat geweest, alleen dat weten we officieel niet.
we = het klootjesvolk zoals wij hier.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:18 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wie zijn "we" en weet jij het officieus dan wel? Bron?
[ afbeelding ]
Ik vind je stelling inderdaad best grappig. Vooral omdat het hier over een vermoedelijke storing op een mainframecomputer van de ING bank gaat en de gevolgen daarvan.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
we = het klootjesvolk zoals wij hier.
Geen bron, maar terroristen hebben het vaak genoeg geprobeerd. Google maar.
Of buitenlandse overheden.
Maar lach er maar om, je ziet nu hoe kwetsbaar een economie is.
Ja ik zeg toch niet dat het hier om een cyberaanval gaat ofzo ?quote:Op woensdag 3 april 2013 21:23 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik vind je stelling inderdaad best grappig. Vooral omdat het hier over een vermoedelijke storing op een mainframecomputer van de ING bank gaat en de gevolgen daarvan.
Ja, laten we het vooral gaan hebben over terroristische pogingen een economie onderuit te halen, het is geen fightclub hoor.
En google maar, want "het staat op internet dus het is waar?" Please.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:50 schreef quirina het volgende:
Link met #ING-problemen? CNBC: Websites of major US banks are being targeted in an unrelenting global cyber conflict. http://t.co/ULxQOua6cY
Bron: Twitter
Hmm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |