abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126163284
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:15 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Omdat ik mensen ken die het doen. Je hebt altijd je wettenbundel bij je. Enige wat je hoeft te doen is wetten markeren en deze op je tentamens weten terug te vinden
:')_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:36:50 #127
88831 Shreyas
De beste
pi_126187663
quote:
14s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:12 schreef Reemi het volgende:
Informatica
Waar?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:38:10 #128
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126187723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:36 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Waar?
Mijn plan is de UvA. :) Hoezo?
Smile like you mean it
www.wefut.com
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:41:47 #129
88831 Shreyas
De beste
pi_126187924
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:11 schreef Sebesse het volgende:
Zodra ik kinderen krijg, word ik huisvrouw, net zoals mijn moeder destijds was. En net als haar wil ik naast mijn eigen kinderen, oppasmoeder worden. Als de kinderen oud genoeg zijn, probeer ik mijn werk weer op te pakken (Inmiddels 40)! En dan vooral werken om samen met mijn man en gezin op vakantie te kunnen, of een dierentuintje te bezoeken. En als we alles heelhuids en in gezonde toestand doorkomen, rustig genieten van een pensioen saampjes :@ *;
^O^
Waren er maar meer vrouwen zoals jij, zou het werkloosheidsprobleem meteen de kop indrukken. Bovendien was het vroeger meer regel dan uitzondering dat vrouwen huismoeder/huisvrouw waren en dat was helemaal zo slecht nog niet. Tenminste werden kinderen toen nog écht opgevoed in plaats van die slechte kinderdagverblijven/BSOs die met het jaar duurder worden. En vrouwen die een beetje afhankelijk zijn van een man. dat doet ook wonderen om het aantal echtscheidingen terug te dringen = minder singles, dat kost de staat minder geld en zorgt voor meer beschikbare woonruimte _O_
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:42:22 #130
88831 Shreyas
De beste
pi_126187955
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef Reemi het volgende:

[..]

Mijn plan is de UvA. :) Hoezo?
Gewoon interesse :)
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:44:13 #131
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_126188048
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:42 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Gewoon interesse :)
Wat ga jij doen dan? :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:44:34 #132
88831 Shreyas
De beste
pi_126188066
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Reemi het volgende:

[..]

Wat ga jij doen dan? :)
Ik studeer niet meer
pi_126188073
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

^O^
Waren er maar meer vrouwen zoals jij, zou het werkloosheidsprobleem meteen de kop indrukken. Bovendien was het vroeger meer regel dan uitzondering dat vrouwen huismoeder/huisvrouw waren en dat was helemaal zo slecht nog niet. Tenminste werden kinderen toen nog écht opgevoed in plaats van die slechte kinderdagverblijven/BSOs die met het jaar duurder worden. En vrouwen die een beetje afhankelijk zijn van een man. dat doet ook wonderen om het aantal echtscheidingen terug te dringen = minder singles, dat kost de staat minder geld en zorgt voor meer beschikbare woonruimte _O_
Als je het zo door redeneert! Mijn vriend rondt nu een hbo afleiding af, en heeft ondertussen een goedlopend bedrijf. Als ik architect ben geworden, en onze relatie overleeft de tand der tijds, kunnen we het ons ook wel veroorloven zo'n ouderwets kunstje te flikken.

Ga ik me trouwens helemaal richten op gezonde voeding voor mij, mijn man en kinderen (weer net zoals mijn moeder). Daarbij ben ik ook dol op klussen in en rondom het huis (word niet voor niets architect)! :D
pi_126188122
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2013 19:00 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

is dit een grap?
Grap?

Wat zou hier grappig en onserieus aan zijn?
pi_126188180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

^O^
Huismoeders vereren :') :') :')
  dinsdag 7 mei 2013 @ 20:51:22 #136
88831 Shreyas
De beste
pi_126188419
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:46 schreef Thezeurminator het volgende:

[..]

Vereren is een groot woord, ik vind wel dat die keuzevrijheid moet bestaan. Het gaat erom hoe je bent als mens, hoe je nadenkt over je toekomst en zolang je niet financieel loopt te teren op kosten van de staat is er niets mis mee.
pi_126188722
Ik zou nooit een uitkering aanvragen. -O-

Daarbij, kinderen nemen als je meteen de zorg afstaat aan puberale groepsleidsters. :'(
  dinsdag 7 mei 2013 @ 21:21:19 #138
88831 Shreyas
De beste
pi_126190097
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:57 schreef Sebesse het volgende:
Daarbij, kinderen nemen als je meteen de zorg afstaat aan puberale groepsleidsters. :'(
Het ergste is dat die ouders vaak ook echt denken dat ze goed bezig zijn :')
pi_126195284
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:45 schreef Sebesse het volgende:

[..]

Grap?

Wat zou hier grappig en onserieus aan zijn?
gast :'), waar moet ik beginnen :')
het is zo :') allemaal
There are only 151 Pokémon.
pi_126195404
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 20:46 schreef Thezeurminator het volgende:

[..]

Waren er nog maar huismoeders tegenwoordig. Iedereen pleurt zijn kind maar in de BSO omdat ze niet even kunnen wachten tot hun kinderen oud genoeg zijn om alleen achter te laten en hun carriere belangrijker vinden. Neem dan geen kinderen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 07-05-2013 22:40:51 ]
pi_126195961
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:38 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

gast :'), waar moet ik beginnen :')
het is zo :') allemaal
Volgens mij ben jij eerder :')
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_126196848
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 22:49 schreef Nafi het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij eerder :')
Misschien, maar je leven tot op het detail uitgestippeld hebben vind ik wel behoorlijk :') waardig
There are only 151 Pokémon.
pi_126206407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2013 23:03 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

Misschien, maar je leven tot op het detail uitgestippeld hebben vind ik wel behoorlijk :') waardig
Tot op zekere hoogte kan het nog, maar niet alles moet vast staan inderdaad.
Price is what you pay, value is what you get
  woensdag 8 mei 2013 @ 09:42:48 #144
349633 SiIk
Echt zijde
pi_126206697
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2013 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Ja hoi dit is geen ´wie gaat de beste studie doen´ topic en je hoeft ook niet op de man te spelen, dankje
Dit geldt nogsteeds.
Discussies over al dan niet huisvrouw worden en je leven uitstippelen lijken me hier ook niet geheel relevant.
Over de zomervakantie heendenken is voor sommigen al moeilijk genoeg :P
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_126209035
Rechten, rijksuniversiteit Groningen
pi_126209069
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:55 schreef MrGreen95 het volgende:
Rechten, rijksuniversiteit Groningen
Yay! Goeie keuze. ;)
Al motivatiebrief enzo geschreven?
pi_126209231
quote:
10s.gif Op woensdag 8 mei 2013 10:56 schreef Etsu het volgende:

[..]

Yay! Goeie keuze. ;)
Al motivatiebrief enzo geschreven?
ja, en 31 mei de toelatingstoets:)
Jij bent al een rechtenstudentje?
pi_126215739
Ik ben het soms echt zat hoor. Het enige wat je hier hoort zijn een stel ingenomen, chagrijnige, bèta-studenten, voor wie een baan en geld het enige belangrijke zijn in 't leven. Ja, ik ga Engelse Taal en Cultuur studeren, en ik weet wel dat de baankans heel klein is, maar het is de enige studie die mij aanspreekt, heel erg aanspreekt zelfs, het is mijn passie. En ik ben liever gelukkig dan rijk. Ik studeer liever iets wat ik enorm interessant vind en waarmee ik goede academische vaardigheden opdoe en mijn kennis verbreed, dan dat ik iets studeer waar ik doodongelukkig van word. Tja, dan werk ik maar onder mijn niveau, ik geloof dat het uiteindelijk wel op zijn pootjes terecht komt. En nee, dat is niet naïef van mij, jij bent gewoon een cynische lul. Je hebt het recht niet om de studie van een ander af te kraken, om het een pretstudie te noemen (wat Engels zeker niet is).

Bovendien zou ik niet eens een bètastudie kunnen doen. Ik doe vwo c&m, omdat ik heel slecht ben in wiskunde, natuurkunde/scheikunde, economie, hoe hard ik ook mijn best doe. Maakt dat mij meteen dom? Nee, natuurlijk niet. Het zou wat zijn, als iedereen goed was in hetzelfde. Dan zou de baankans pas laag zijn.

Het leven gaat niet alleen om geld en een baan, want daar heb je niks aan als je ongelukkig bent. Het gaat ook om immateriële zaken, en daar gaat de studie Engels dan ook om voor mij.
“I hope you read some fine books and kiss someone who thinks you’re wonderful, and don’t forget to make some art — write or draw or build or sing or live as only you can.”
-Neil Gaiman
pi_126216478
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef kimandthedoctor het volgende:
Ik ben het soms echt zat hoor. Het enige wat je hier hoort zijn een stel ingenomen, chagrijnige, bèta-studenten, voor wie een baan en geld het enige belangrijke zijn in 't leven. Ja, ik ga Engelse Taal en Cultuur studeren, en ik weet wel dat de baankans heel klein is, maar het is de enige studie die mij aanspreekt, heel erg aanspreekt zelfs, het is mijn passie. En ik ben liever gelukkig dan rijk. Ik studeer liever iets wat ik enorm interessant vind en waarmee ik goede academische vaardigheden opdoe en mijn kennis verbreed, dan dat ik iets studeer waar ik doodongelukkig van word. Tja, dan werk ik maar onder mijn niveau, ik geloof dat het uiteindelijk wel op zijn pootjes terecht komt. En nee, dat is niet naïef van mij, jij bent gewoon een cynische lul. Je hebt het recht niet om de studie van een ander af te kraken, om het een pretstudie te noemen (wat Engels zeker niet is).

Bovendien zou ik niet eens een bètastudie kunnen doen. Ik doe vwo c&m, omdat ik heel slecht ben in wiskunde, natuurkunde/scheikunde, economie, hoe hard ik ook mijn best doe. Maakt dat mij meteen dom? Nee, natuurlijk niet. Het zou wat zijn, als iedereen goed was in hetzelfde. Dan zou de baankans pas laag zijn.

Het leven gaat niet alleen om geld en een baan, want daar heb je niks aan als je ongelukkig bent. Het gaat ook om immateriële zaken, en daar gaat de studie Engels dan ook om voor mij.
Dat slaat dus echt nergens op, net alsof de meeste beta-afgestudeerden zoveel verdienen.
pi_126217162
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 13:57 schreef kimandthedoctor het volgende:

Ik wou dat ik deze levensinstelling had! ^O^

Goed bezig, lieverd! Een tante van mij was vertaalster, daar zit wel markt in! Of, ondertiteling fabriciëren! (Als je echt geïnteresseerd bent in de Engelse literatuur moet je natuurlijk niet Jersey Shore gaan ondertitelen. _O- ) Engels docenten heb je natuurlijk nooit genoeg aan. Op mijn middelbare school lopen alleen al 3 Engels docentes en een stagaire rond, waar we gewoon een middelgrote middelbare school zijn (1000 leerlingen?).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')