abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125805081
quote:
13s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, want de vragen zijn dan ook echt supermakkelijk en liggen allemaal voor de hand.

Stop met trollen aub.
Er is er eentje op zijn E-penis getrapt met z'n fiscaal recht _O-
pi_125805112
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:16 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Dat dyslectisch zijn is echt een goed voorbeeld ja ^O^
Jezelf rukken is ook niet moeilijk.. Ja, maar je kan ook je armen hebben moeten laten amputeren..
Wat een drogredenatie zeg
Niet zo projecteren, jouw vergelijking sloeg juist nergens op. Overigens ga je niet eens in op mijn argumenten wat al genoeg zegt over de aard van de gehele discussie
pi_125805311
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:17 schreef Loop-y het volgende:

[..]

Niet zo projecteren, jouw vergelijking sloeg juist nergens op. Overigens ga je niet eens in op mijn argumenten wat al genoeg zegt over de aard van de gehele discussie
Ik geef toch aan dat het drogredenatie is.
Tevens zouden er op het HBO ook geen pretstudies zijn volgens jouw argumenten, terwijl je dit zelf wel stelt. Dankzij mensen als jij worden WO'ers arrogant genoemd.

Laten we even eerlijk zijn. Op een aantal studies na zal elke studie gewoon easy zijn als je een beetje verstand hebt. Zo lastig is het allemaal niet, hooguit veel. Als je voltijd studeert heb je er tijd zat voor..
pi_125805507
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:15 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Omdat ik mensen ken die het doen. Je hebt altijd je wettenbundel bij je. Enige wat je hoeft te doen is wetten markeren en deze op je tentamens weten terug te vinden
Dit is waar. Je kunt rechten echt halen zonder een reet uit te voeren. Niet eens middelbareschool-niveau. :')
pi_125805665
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit is waar. Je kunt rechten echt halen zonder een reet uit te voeren. Niet eens middelbareschool-niveau. :')
:{w
pi_125805695
quote:
18s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

:{w
Kom op zeg. Ga eens een echte studie als vrijetijdsmanagement doen in plaats van je leven te vergooien met bier en allerlei drugs die studenten vandaag de dag verzinnen.
pi_125805781
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Rechtenstudenten vinden dat nooit leuk om te horen, maar het is wel de waarheid
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:31:39 #83
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_125805792
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:14 schreef Loop-y het volgende:

[..]

En dat weet je hoe? Heb je de studie daadwerkelijk ervaren? Zelfs dan is er nog sprake van een subjectief oordeel. Je kan bijvoorbeeld dyslectisch zijn en nooit een boek over Nederlands recht kunnen begrijpen, maar tegelijkertijd een rekenwonder zijn die al zijn medestudenten verslaat tijdens een studie Econometrie.

De hele discussie over pretstudies is zinloze zelfpijperij.
Een beetje op je teentjes getrapt?

Met pretstudies bedoel ik niet zozeer dat ze makkelijk zijn, maar dat je er geen fuck... nou ja, je hebt er persoonlijk misschien wel wat aan, maar je kunt er niet zoveel mee.
Toevallig kwam ik donderdag een vriendin van vroeger tegen waarmee ik ook op de havo heb gezeten. Zij deed Cultuur & Maatschappij, ik Natuur & Techniek. Zij zegt notabene nog zelf tegen me dat ze met haar diploma keuze heeft uit 3 HBO opleidingen die ze kan gaan doen, en ze baalt daar enorm van. Hoeveel verschillende opleidingen je met mijn profiel zou kunnen doen weet ik niet, maar in ieder geval een stuk meer, net zoals de keuze uit het aantal beroepen.

Als je zo'n studie toch wil doen omdat je er een passie voor hebt oid moet je dat ook zeker doen, begrijp me niet verkeerd, maar ik was gewoon benieuwd of die mensen hun toekomstperspectieven bij die keuze hebben betrokken.
pi_125805810
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:31 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Rechtenstudenten vinden dat nooit leuk om te horen, maar het is wel de waarheid
Heb je zelf rechten gestudeerd, dat je er zo'n goed beeld van hebt? :)
pi_125805876
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Heb je zelf rechten gestudeerd, dat je er zo'n goed beeld van hebt? :)
Ik hou het er maar bij dat ik mensen ken die het doen :P
pi_125805899
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:33 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik hou het er maar bij dat ik mensen ken die het doen :P
Waarom zo vaag? :P Je hoeft je niet te schamen voor kennis.
pi_125805942
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom zo vaag? :P Je hoeft je niet te schamen voor kennis.
Kennis? Een boek uit de kast kunnen pakken en artikelen op kunnen zoeken? Je kunt veel ook gewoon googlen :P
pi_125805988
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:34 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Kennis? Een boek uit de kast kunnen pakken en artikelen op kunnen zoeken? Je kunt veel ook gewoon googlen :P
Wauw, jij weet het echt goed. :P Alsof je er ervaring mee hebt. :P
pi_125806020
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:35 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wauw, jij weet het echt goed. :P Alsof je er ervaring mee hebt. :P
Je blijft vissen he? :9
pi_125806104
Rechten :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:49:22 #91
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125806612
Mensen die druk maken om welke studies mensen kiezen :')
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:49:50 #92
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125806634
Sowieso mensen die zich druk maken om iets kleins :')
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_125807248
Sowieso mensen :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_125812889
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
Jij bent egocentrisch ingesteld?
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
  zaterdag 27 april 2013 @ 22:41:24 #95
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125812913
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 22:40 schreef Nafi het volgende:

[..]

Jij bent egocentrisch ingesteld?
Heeft er niks mee te maken?
pi_125813154
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef LittleBrownie het volgende:
#TeamMiley
pi_125814256
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:31 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Een beetje op je teentjes getrapt?

Met pretstudies bedoel ik niet zozeer dat ze makkelijk zijn, maar dat je er geen fuck... nou ja, je hebt er persoonlijk misschien wel wat aan, maar je kunt er niet zoveel mee.
Toevallig kwam ik donderdag een vriendin van vroeger tegen waarmee ik ook op de havo heb gezeten. Zij deed Cultuur & Maatschappij, ik Natuur & Techniek. Zij zegt notabene nog zelf tegen me dat ze met haar diploma keuze heeft uit 3 HBO opleidingen die ze kan gaan doen, en ze baalt daar enorm van. Hoeveel verschillende opleidingen je met mijn profiel zou kunnen doen weet ik niet, maar in ieder geval een stuk meer, net zoals de keuze uit het aantal beroepen.

Als je zo'n studie toch wil doen omdat je er een passie voor hebt oid moet je dat ook zeker doen, begrijp me niet verkeerd, maar ik was gewoon benieuwd of die mensen hun toekomstperspectieven bij die keuze hebben betrokken.
Met andere woorden: indien er in de maatschappij geen vraag is naar een bepaalde vaardigheid, dan is die vaardigheid per definitie makkelijk of irrelevant? Dan zou Rechten een van de relevantste studies zijn aangezien de samenleving zou instorten wanneer elke rechtsgeleerde zijn werk per direct zou neerleggen, zonder ingenieurs zouden we nog wel een tijd kunnen overleven.
  zaterdag 27 april 2013 @ 23:19:19 #98
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_125814620
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef Loop-y het volgende:

[..]

Met andere woorden: indien er in de maatschappij geen vraag is naar een bepaalde vaardigheid, dan is die vaardigheid per definitie makkelijk of irrelevant? Dan zou Rechten een van de relevantste studies zijn aangezien de samenleving zou instorten wanneer elke rechtsgeleerde zijn werk per direct zou neerleggen, zonder ingenieurs zouden we nog wel een tijd kunnen overleven.
Niet per definitie, wel voor die pretstudies die ik eerder noemde. Niet elke studie is namelijk even relevant op ieder moment van onze jaartelling.

quote:
Dan zou Rechten een van de relevantste studies zijn aangezien de samenleving zou instorten wanneer elke rechtsgeleerde zijn werk per direct zou neerleggen, zonder ingenieurs zouden we nog wel een tijd kunnen overleven
Ja, net zoals vuilnisman. Want als die hun werk zouden neerleggen zou iedereen door de stank niet meer kunnen werken. :O Wie weet zijn rechtsgeleerden wel de eersten die hun taak zouden moeten overnemen ~:)
pi_125814748
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 23:19 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

Niet per definitie, wel voor die pretstudies die ik eerder noemde. Niet elke studie is namelijk even relevant op ieder moment van onze jaartelling.

[..]

Ja, net zoals vuilnisman. Want als die hun werk zouden neerleggen zou iedereen door de stank niet meer kunnen werken. :O Wie weet zijn rechtsgeleerden wel de eersten die hun taak zouden moeten overnemen ~:)
Aha! Je bent het dus met me eens dat we niet naar maatschappelijke relevantie horen te streven. Mooi.
  zaterdag 27 april 2013 @ 23:27:53 #100
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_125814997
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 23:21 schreef Loop-y het volgende:

[..]

Aha! Je bent het dus met me eens dat we niet naar maatschappelijke relevantie horen te streven. Mooi.
Dat zeg ik niet. De kans dat alle rechtsgeleerden hun werk gezamelijk neerleggen is klein, dus is het naar mijn idee niet zo slim als je een studie rechten doet als je puur kijkt je naar je kansen op de arbeidsmarkt. Dan liever een technische-studie, in ieder geval iets met wiskunde, omdat daar op dit moment gewoon meer vraag naar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')