Niet doen, vooral bij Aardrijkskunde zijn er nog zoveel mogelijke antwoorden buiten het correctievoorschrift.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben aan het twijfelen of ik het correctievoorschrift wel wil zien
Ik ga het sowieso niet doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Ben aan het twijfelen of ik het correctievoorschrift wel wil zien
Ik wel jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:03 schreef Aarbei het volgende:
Haha ik wil echt erover praten, bij 1 had iedereen hopelijk Global shift?
Sedimentatiegesteente dacht ik. Je zag de lagen duidelijk zitten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:10 schreef Kloktijd het volgende:
Heb dubbele gevoelens bij dit examen. Wel sowieso voldoende, maar sommige vragen zoals die van massabeweging begreep ik niet goed wat er werd bedoeld.
Was kalksteen trouwens metamorf gesteente?
Het wordt toch gevormd door druk, omdat die kalkskeletjes van diertjes op elkaar worden gedrukt?
Sediment, want gelaagd...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:10 schreef Kloktijd het volgende:
Heb dubbele gevoelens bij dit examen. Wel sowieso voldoende, maar sommige vragen zoals die van massabeweging begreep ik niet goed wat er werd bedoeld.
Was kalksteen trouwens metamorf gesteente?
Het wordt toch gevormd door druk, omdat die kalkskeletjes van diertjes op elkaar worden gedrukt?
Ik had dat er ALLESVERNIETIGDE LAVASTROMEN waren. Theatraal is mijn ding.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat hadden jullie trouwens bij de vraag waarom de vulkaanuitbarsting toch gevaarlijk was?
Ik had doordat het in een gebied met gletsjers ligt bestaat er een kans op een lahar.
Grafiek D was ook niet Bangkok dus maakt geen verschilquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef arachide. het volgende:
Keuze uit; hanoi, singapore, yagun (ofzo) en bangkok.
Wat schrijf ik op: grafiek d is hongkong.
Kill me.
Ik wist die niet zeker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Wat hadden jullie trouwens bij de vraag waarom de vulkaanuitbarsting toch gevaarlijk was?
Ik had doordat het in een gebied met gletsjers ligt bestaat er een kans op een lahar.
Ik had vliegverkeer :p.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Er stond: Gebruik bron 1. Dus heb aan de hand daarvan maar wat in de ruimte geluldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had dat er ALLESVERNIETIGDE LAVASTROMEN waren. Theatraal is mijn ding.
Ik had dat er door de beving van de aarde een lawine kon ontstaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik had dat er ALLESVERNIETIGDE LAVASTROMEN waren. Theatraal is mijn ding.
De lava die vrijkwam bij de uitbarsting van de vulkaan stroomt de vulkaan af en vormt een gevaar voor de directe omgeving van de vulkaan. Zo had ik het ingevuld.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik had uitschuiving.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:03 schreef Aarbei het volgende:
Haha ik wil echt erover praten, bij 1 had iedereen hopelijk Global shift?
''Bij de uitbarsting komt veel CO2 vrij. Dit zorgt voor opwarming van de aarde. De gletsjers in het gebied kunnen hierdoor gaan smelten.''quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:13 schreef jordyqwerty het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |