Ik kan haar juist niet uitstaanquote:Op maandag 13 mei 2013 20:53 schreef arachide. het volgende:
Ik ben nu die jufkok filmpjes aan het bekijken, die zijn echt keihandig. Beter dan die mannenstem, dat gesmek in mijn oor, ik word er niet goed van.
Haha zijn wel tegenovergestelden ja! Smakkende stem met een gruwelijke rrrr en een vrouw met zachte g!quote:
Zo'n brabants vrouwke, da kenk wel leie.quote:
Die zachte g maakt me echt niet uit. Meer dat ze klinkt als een onzeker meisje van een jaar of 16quote:Op maandag 13 mei 2013 21:08 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haha zijn wel tegenovergestelden ja! Smakkende stem met een gruwelijke rrrr en een vrouw met zachte g!
Over welke onderwerpen kijk je filmpjes?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo'n brabants vrouwke, da kenk wel leie.
Nee maarik heb echt superslecht les gehad, merk ik nu.
Aarde, die hele itcz is mij niet helder. Maargoed, dus, uuhm, zon + windstromen en shit. En de boel wiebelt en daardoor heeft azie een moesson.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Over welke onderwerpen kijk je filmpjes?
Die ITCZ komt doordat de aarde scheef staat geloof ikquote:Op maandag 13 mei 2013 21:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Aarde, die hele itcz is mij niet helder. Maargoed, dus, uuhm, zon + windstromen en shit. En de boel wiebelt en daardoor heeft azie een moesson.
Ja, daarom wiebelt die. Toch?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Die ITCZ komt doordat de aarde scheef staat geloof ik
De aarde staat scheef en doordat de zon om de aarde draait verandert ie meen ik. Maargoed, je kan gewoon zien waar die ITCZ ligt in januari en in juli ligt in de atlasquote:
Jep, de maker van het filmpje dat iemand op de vorige pagina stuurde. Hij heeft een gebruikersnaam die je niet kunt onthouden en zit op de eye-pet dus kan ik geen link hier zetten helaas.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:27 schreef Loop-y het volgende:
Weet iemand of er nog filmpjes te vinden zijn over dijken, rivierstromingen, zandsuppletie etc.? Eigenlijk het hele natuurlijke aspect van het domein Nederland
http://www.schooltv.nl/do(...)r-de-tweede-fase/ug/quote:Op maandag 13 mei 2013 21:27 schreef Loop-y het volgende:
Weet iemand of er nog filmpjes te vinden zijn over dijken, rivierstromingen, zandsuppletie etc.? Eigenlijk het hele natuurlijke aspect van het domein Nederland
Ga op tijd slapen, gebruik je atlas, er staat meer in dan je denkt. Als je vast komt te zitten gebruik een andere invalshoek (politiek, economisch, sociaal, natuur, plant die even in je hoofdquote:Op maandag 13 mei 2013 21:35 schreef Miss_Lioness het volgende:
Ik ga hier hard op falen =/
Te weinig doordenkenIk mis altijd wel wat of ik sla de plank compleet mis.
Iemand nog wat tips? Die vragen op StudyFlow werken niet echt want ze gaan te gericht op stof terwijl de examens meer vaardigheden zijn. Of dan zijn de vragen echt belachelijk vaag en dan moet ik blijkbaar 3 of 4 dingen noemen terwijl er gewoon staat leg dit uit.
- Minder overlast voor recreatie. Anders is er om de zoveel tijd een zandsuppletie op het strand, waardoor mensen niet op het strand kunnen lopen.quote:Op maandag 13 mei 2013 20:36 schreef arachide. het volgende:
Wat is het nut van de zandmotor dan? In plaats van eens in de zoveel tijd zand spuiten, gooien ze er nu een berg voor 20 jaar op?
Oh, misschien was ik dan minder slecht in AK dan ik dachtquote:Op maandag 13 mei 2013 21:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga op tijd slapen, gebruik je atlas, er staat meer in dan je denkt. Als je vast komt te zitten gebruik een andere invalshoek (politiek, economisch, sociaal, natuur, plant die even in je hoofd).
Bij vragen met bronnen, kijk altijd even naar die bronnen, er staat vaak wel iets bruikbaars in. Daarnaast, het correctievoorschrift is een voorschrift! Er staat meestal 'een voorbeeld van een goed antwoord' dus dat betekent niet dat jouw antwoord per definitie fout is
Ik ga het wel nakijken, heb Nederlands toch al nagekeken en veel erger kan het niet zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 21:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh, misschien was ik dan minder slecht in AK dan ik dachtIk heb bijna nooit iets van die voorbeelden, maar dan kan het in mijn ogen wel gewoon een juiste reden zijn.
Ik ga AK sowieso niet nakijken.
Het belangrijkste bij Wereld is denk ik verbanden zien.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:47 schreef Miss_Lioness het volgende:
Iemand een goed filmpje met betrekking tot de examen toepassingsvragen over wereld?
De stof zelf vind ik niet echt aansluiten aan wat ik moet antwoorden bij de vragen van Wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die halveringstijd van radioactieve elementen ofzo? Ook geen ideequote:Op maandag 13 mei 2013 20:17 schreef arachide. het volgende:
Help, ik kom ineens dingen tegen als "Benoem de twee meest gebruikte technieken om onderzoek te doen naar het klimaat in het holoceen en leg uit wat ze inhouden."
Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh?
Dat heb ik echt nooit gehad.
En positieve/negatieve koppeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |