Denk niet dat ze dat elk jaar opnieuw gaan vragen hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 22:00 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Grote kans hoor ... Beetje standaard vraag.
Wel als het zo'n beetje een standaard vraag is =Cquote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat elk jaar opnieuw gaan vragen hoor
Iets met kolonialisme zit er wel elk jaar inquote:Op zondag 12 mei 2013 22:01 schreef Miss_Lioness het volgende:
[..]
Wel als het zo'n beetje een standaard vraag is =C
Publiek-private samenwerking ben ik in elke tegen gekomen. Ook de economie van de ASEAN. Een gebied met opening ook, bijv. de Kerf of de Slufter. Beetje dynamisch handhaven ook. En subductie ook elk jaar.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Iets met kolonialisme zit er wel elk jaar in
Allemaal gratis punten, behalve die waterzaken, die liggen me iets minderquote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Publiek-private samenwerking ben ik in elke tegen gekomen. Ook de economie van de ASEAN. Een gebied met opening ook, bijv. de Kerf of de Slufter. Beetje dynamisch handhaven ook. En subductie ook elk jaar.
Of gentrification in de steden en gebiedskenmerken in afrika, zuid-amerika of azie opzoeken etc. AK wordt sowieso wel een voldoendequote:Op zondag 12 mei 2013 22:23 schreef Push. het volgende:
[..]
Publiek-private samenwerking ben ik in elke tegen gekomen. Ook de economie van de ASEAN. Een gebied met opening ook, bijv. de Kerf of de Slufter. Beetje dynamisch handhaven ook. En subductie ook elk jaar.
Ik weet dat met het doorlaten van water (slurfter) het getijdensysteem wordt 'hersteld', maar had er nog nooit van gehoord hoor. Staat ook niet in mijn boek, of in samengevatquote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef CWAV het volgende:
Jordy: jij doet in je redenatie net alsof plaf ineens een boel zout water overal ligt en alles zout is. In de Slufter krijg je door getijden invoer van zout water en dus een overgang van zoet naar brak naar zout. En sommige plantjes vinden dat lekker. En daar komen dan mogelijk weer andere diersoorten op af. Dus gunstig voor biodiversiteit.
Alle vragen over zout ester gunstig voor biodiversiteit komen daar een beetje op neer.
Ben hem in veel oude examens tegengekomen maar telkens anders gevraagd. Zou dus zeggen grote kans dat hij in 1 van de twee tijdvakken zit dit jaar.
Welk boek heb je? Als je De Geo hebt, dan moet het erin staan. Weet nog dat ik dat heb geleerd voor m'n toets. Maar kan zo gauw niet exact paginanummer noemen, wel bij 't deel over Nederland.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik weet dat met het doorlaten van water (slurfter) het getijdensysteem wordt 'hersteld', maar had er nog nooit van gehoord hoor. Staat ook niet in mijn boek, of in samengevatMaargoed, ik snap het nu
BuiteNLandquote:Op zondag 12 mei 2013 22:59 schreef CWAV het volgende:
[..]
Welk boek heb je? Als je De Geo hebt, dan moet het erin staan. Weet nog dat ik dat heb geleerd voor m'n toets. Maar kan zo gauw niet exact paginanummer noemen, wel bij 't deel over Nederland.
Het lijkt me ook allemaal hartstikke logisch etc als je het al jaren hoort, maar het is allemaal zo nieuw voor mijquote:
Succes hequote:Op zondag 12 mei 2013 23:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het lijkt me ook allemaal hartstikke logisch etc als je het al jaren hoort, maar het is allemaal zo nieuw voor mijAh, zolang de nadruk ligt op leefomgeving (steden), wereld en aarde (vooral endogene processen), moet het goed komen
Ik vind aardrijkskunde een stuk makkelijker dan Nederlands.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:27 schreef Aarbei het volgende:
Nu we allemaal t examen Nederlands hebben overleefd (of juist niet); waar zijn die zenuwen voor aardrijkskunde?
Wel even afkloppen!!quote:Op maandag 13 mei 2013 18:29 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Ik vind aardrijkskunde een stuk makkelijker dan Nederlands.
Geen zenuwen. Weet al dat t niet heel best gaat wordenquote:Op maandag 13 mei 2013 18:27 schreef Aarbei het volgende:
Nu we allemaal t examen Nederlands hebben overleefd (of juist niet); waar zijn die zenuwen voor aardrijkskunde?
Zou wel willen. Maar geen tijd. En m'n hoofd zit toch helemaal vol na Nederlands.quote:
Ga samengevat nog even doornemen en dan vind ik 't wel goed, straks nog natuurkunde proefexamen en dan ist wel goedquote:
Vind samengevat voor AK nou niet bepaald héél handig. Wat ga jij eruit leren eigenlijk?quote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef CWAV het volgende:
[..]
Ga samengevat nog even doornemen en dan vind ik 't wel goed, straks nog natuurkunde proefexamen en dan ist wel goed
Ja, ik werk bij Cito, als je je e-mail geeft zal ik wel even het examen inclusief de antwoorden doorsturen.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:06 schreef Miss_Lioness het volgende:
had gehoord dat er iets in komt mbt de klimaatsverandering en de invloed ervan op zowel politiek en economisch gebied.
Iemand die me daar wat info over kan verschaffen?
Waar heb je deze info vandaan als ik vragen magquote:Op maandag 13 mei 2013 19:06 schreef Miss_Lioness het volgende:
had gehoord dat er iets in komt mbt de klimaatsverandering en de invloed ervan op zowel politiek en economisch gebied.
Iemand die me daar wat info over kan verschaffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |