Ja, maar dat is geen garantie voor een goed cijfer. Stel dat die dit jaar heel moeilijk is!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dan doe je niks. Jij had toch een 9,0 voor een oud examen?
Daar heb ik dus geen zin in.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Je kunt ook niet meer zo heel veel doen toch? Beetje theorie nog doornemen en opgaven maken.
Anders ga je nu even ontspannen en morgenochtend nog wat opgaven maken (als je het aankan om vroeg uit je bed te komen).quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:28 schreef Miousana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is geen garantie voor een goed cijfer. Stel dat die dit jaar heel moeilijk is!
[..]
Daar heb ik dus geen zin in.
Maar ik goed, ik moet nu van mezelf opgaven maken. Het einde is in zicht.
Ben al bezig!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:30 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Anders ga je nu even ontspannen en morgenochtend nog wat opgaven maken (als je het aankan om vroeg uit je bed te komen).
Vergelijking aan 50 gelijk stellen, daar was je waarschijnlijk al op gekomen. Dan gewoon je assenstelsel op 100 bij 100 zetten en dan intersect - enter - enter - enter en je krijgt je waarde voor t.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:42 schreef Neraice het volgende:
Kan iemand vraag 10 van 2011-1 uitleggen? Krijg de grafieken niet goed voor intersect.
Snelheidsfunctie opstellen en daar de integraal van nemen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:09 schreef HungryHippocrite het volgende:
Hoe bereken je nu de baanafstand bij een parametervoorstelling ?
;.;
Met het integreren van de snelheidsfunctie v=√((dx/dt)2 + (dy/dt)2)quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:09 schreef HungryHippocrite het volgende:
Hoe bereken je nu de baanafstand bij een parametervoorstelling ?
;.;
Ik zit nog even theorie door te nemen, en die stellingen te bekijken maar verschilt per persoon denk ik. Ik heb al best veel oude examens gedaan dus daarom vind ik het wel genoeg,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:11 schreef De_Nater het volgende:
Hoe pakken jullie dit last minute eigenlijk aan? Opgaven en verder niets, of is er nog theorie opfrissing?
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:12 schreef Miousana het volgende:
[..]
Met het integreren van de snelheidsfunctie v=√((dx/dt)2 + (dy/dt)2)
Staat al dik veel, ik heb alle goniometrie omschrijf formules en een paar primitieven. Verder nog formule voor zwaartepunt.quote:
Bij 2011-1 is de eerste manier fout.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:48 schreef koningjim het volgende:
Maakt niet uit, als je het goed tuseen haakjes doet komt het op hetzelfde neer.
Ik doe het altijd apart van elkaar, want dat klopt naar mijn weten altijd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:46 schreef Neraice het volgende:
Wanneer moet je nou twee formules in 1 integraal van elkaar aftrekken en wanneer de ene integraal aftrekken van de andere?
Huh als ik dat precies invoer zoals het in het correctievoorschrift staat (http://www.eindexamens.le(...)ectievoorschrift.pdf) kom ik op iets anders uit. Heb m'n GR wel op rad staanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:19 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Nee staat niet dat het hoeft dus je kan gewoon plotten en dan optie max doen.
Dit idd, apart klopt altijd. Bij oppervlaktes mag je ze ook in 1 integraal schrijven. Bij inhouden niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik doe het altijd apart van elkaar, want dat klopt naar mijn weten altijd.
Ik kan daar verder hier niets mee, kijk alles nog eens goed na zou ik zeggen. Radialen, ingevoerde functie en instellingen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:00 schreef Nafi het volgende:
[..]
Huh als ik dat precies invoer zoals het in het correctievoorschrift staat (http://www.eindexamens.le(...)ectievoorschrift.pdf) kom ik op iets anders uit. Heb m'n GR wel op rad staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |