Succes!quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:56 schreef Neraice het volgende:
Ik ga jullie vanaf zaterdag stalken want ik sta een 4.8 en wil een voldoende komen te staan.
Thanks. Heb eerlijk gezegd ook de afgelopen jaren structureel te weinig gedaan. Ga vanaf zaterdag keihard leren en (vooral) oefenen en hoop er dan toch nog een aardig cijfer uit te slepen. Onze SE's zijn relatief moeilijk dus het moet te doen zijn.quote:
Gelukkig wel ja, ik kan daar echt niks vanquote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:30 schreef R-K het volgende:
Mensen, de meetkunde is slechts 20% van het examen. Als je niks van meetkunde bakt kun je nog altijd een 8,0 halen. Dus beetje vertrouwen, dan komt het goed.
Klopt, maar naast meetkunde zitten er toch altijd enkele lastige opgaven in. Gaat dan heel snel met je cijfer.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:30 schreef R-K het volgende:
Mensen, de meetkunde is slechts 20% van het examen. Als je niks van meetkunde bakt kun je nog altijd een 8,0 halen. Dus beetje vertrouwen, dan komt het goed.
Dit ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 18:34 schreef Reemi het volgende:
Oefenen gaat niet heel slecht. Alleen meetkunde blijft drama
En toch is het meetkunde-niveau in de examens de laatste jaren achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:12 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Dit ja.![]()
De rest is nog wel te doen, alleen meetkunde is onmogelijk.
Onze school doet dit jaar mee aan het pilot-examen en daar is een deel van de meetkunde (vierkoorden enzo) vervangen door vectors enzo, moet wel zeggen dat dat het niet per se makkelijker maakt (zie pilot examen van vorig jaar)quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:16 schreef Fox. het volgende:
Dat meetkunde gaat inderdaad nergens over, vind het nog steeds vreemd dat er geen vector / lineaire algebra in zit in plaats van klassieke meetkunde. Daar heb je echt veel meer aan in vrijwel elke studierichting.
Is gewoon andere manier van naar wiskunde kijken. Deal with it.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:16 schreef Fox. het volgende:
Dat meetkunde gaat inderdaad nergens over, vind het nog steeds vreemd dat er geen vector / lineaire algebra in zit in plaats van klassieke meetkunde. Daar heb je echt veel meer aan in vrijwel elke studierichting.
Haha hier ook. Ik zie de meetkunde best wel snel en als je het eenmaal ziet, is het lekker punten binnen slepen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 22:15 schreef TanteSidonia het volgende:
waarschijnlijk uitzondering hier, maar ik hoop op lekker wat meetkunde![]()
En gewoon lekker lange diepe integraalrekeningen zijn ook heerlijk. Differentieren wat minder en alsjeblieft geen irritante logaritmische/g^x allemehoela functies
Ik ga ook voor de 8.9 maar betwijfel idd of het lukt, en anders een 6.9quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:57 schreef De-Haas het volgende:
Ik meld me ook, dit weekend hard aan de studie voor wiskunde B. Ik hoop een 8.9 te halen maar ik denk niet dat dat lukt.
Bewijzen, de rest kan ik eigenlijk allemaal wel goed. Dit weekend maar veel gaan oefenen en hopen. Hoe zit t met jou?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:01 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de 8.9 maar betwijfel idd of het lukt, en anders een 6.9
Wat zijn bij jou de struikelblokken?
Jaa ook bewijzenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:06 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Bewijzen, de rest kan ik eigenlijk allemaal wel goed. Dit weekend maar veel gaan oefenen en hopen. Hoe zit t met jou?
Ik dacht dat bij wiskunde rekenfouten juist niet drastisch veel uitmaakten? Wat had je precies als rekenfout dan?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:06 schreef Nutkicker22 het volgende:
Zonet een 8puntsvraag gemaakt. Alle stappen goed, alleen 2 onnodige rekenfouten gemaakt, en dat tikt hard aan. 4 van de 8 punten maar ... Ik maak vaak rekenfouten (bijv. - teken per ongeluk weglaten). Hopen dat het dinsdag beter gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |