Zet het dan snel op een zweeds accountquote:Op woensdag 3 april 2013 18:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb juist geld toegekregen op mijn rekening. En niet zo'n beetje ook. Raak 't maar even niet aan
Pics van je bedragquote:Op woensdag 3 april 2013 18:24 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb juist geld toegekregen op mijn rekening. En niet zo'n beetje ook. Raak 't maar even niet aan
Een vriend van mij kreeg een keer per abuis 4000 euro op z'n rekening van de vrienden van de Belastingdienst. Veel bier, peuken, etc. verder belde de Belasting dat 'ie het allemaal terug mocht betalen. Alles was op.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Zet het dan snel op een zweeds accounten dan als ze gaan aankloppen bij je deur weet je van niks, blame it op de storing
Gaat niet zo makkelijk volgens mij.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:25 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Zet het dan snel op een zweeds accounten dan als ze gaan aankloppen bij je deur weet je van niks, blame it op de storing
Geen screenshots, kan opeens niet meer inloggen op de app. Maar ik heb opeens duizenden meerquote:
Ja, daar ben ik dus bang voor. Laat dat bedrag maar lekker op mijn spaarrekening staanquote:Op woensdag 3 april 2013 18:27 schreef Zapato het volgende:
[..]
Een vriend van mij kreeg een keer per abuis 4000 euro op z'n rekening van de vrienden van de Belastingdienst. Veel bier, peuken, etc. verder belde de Belasting dat 'ie het allemaal terug mocht betalen. Alles was op.
Dat wordt gewoon weer van je rekening af gehaald; saldo of geen saldo.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen screenshots, kan opeens niet meer inloggen op de app. Maar ik heb opeens duizenden meer. Meteen overgemaakt naar mijn spaarrekening.
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:30 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geen screenshots, kan opeens niet meer inloggen op de app. Maar ik heb opeens duizenden meer. Meteen overgemaakt naar mijn spaarrekening.
Meh, nu twijfel ik of ik hem weer terug moet boeken naar mijn betaalrekening. (Betaal- en spaarrekening is allebei bij de ING).quote:Op woensdag 3 april 2013 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon weer van je rekening af gehaald; saldo of geen saldo.
Zou het? Zou het?>!quote:Op woensdag 3 april 2013 18:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Nergens last van hier, ik vermoed omdat ik bij de ABN zit
Ik zou het terugboeken en rustig afwachten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Meh, nu twijfel ik of ik hem weer terug moet boeken naar mijn betaalrekening. (Betaal- en spaarrekening is allebei bij de ING).
Bitcoins van kopen, nachtje wachten (aangezien die best hard stijgt), morgen weer verkopen, geld terug op je rekening zetten.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon weer van je rekening af gehaald; saldo of geen saldo.
Dat zou je kunnen overwegen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bitcoins van kopen, nachtje wachten (aangezien die best hard stijgt), morgen weer verkopen, geld terug op je rekening zetten.
En anders kan je iig een nachtje goed hard aan!quote:Op woensdag 3 april 2013 18:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bitcoins van kopen, nachtje wachten (aangezien die best hard stijgt), morgen weer verkopen, geld terug op je rekening zetten.
Je kan toch wachten tot het van je betaalrekening wordt afgehaald, als daar dan ineens dik in de min staat, kan je het altijd weer van je spaarrekening overboeken. Maar dan sta je wel een dik bedrag rood.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Meh, nu twijfel ik of ik hem weer terug moet boeken naar mijn betaalrekening. (Betaal- en spaarrekening is allebei bij de ING).
En daar betaal je wel rente over toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:42 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Je kan toch wachten tot het van je betaalrekening wordt afgehaald, als daar dan ineens dik in de min staat, kan je het altijd weer van je spaarrekening overboeken. Maar dan sta je wel een dik bedrag rood.
Dan moet je wel van gokken houden, ze kunnen ook opeens heel hard dalen.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja, en dan ben je de sjaakquote:Op woensdag 3 april 2013 18:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan moet je wel van gokken houden, ze kunnen ook opeens heel hard dalen.
Hier vijf twintig, valt allegaar mee gelukkig. Heb niet op mn spaarrekening gekeken, kan het daar ook van af zijn?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:03 schreef Lawrzs het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde. Gelukkig maar 20 euro.
Bij mij is iig van de spaarrekening niets wegquote:Hier vijf twintig, valt allegaar mee gelukkig. Heb niet op mn spaarrekening gekeken, kan het daar ook van af zijn?
Het is maar wat je een probleem noemtquote:Op woensdag 3 april 2013 19:24 schreef pieter12 het volgende:
Veel klanten van ING zien woensdag het verkeerde saldo als zij inloggen bij internetbankieren. Soms zijn er honderden euro's verdwenen.
Dat blijkt uit honderden meldingen op sociale media. Een woordvoerder van ING ontkent tegenover NU.nl dat er een probleem is.
Ik weet nooit zo goed wat ik daarmee aan moet.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gelukkig heb ik wel al mijn rentepunten nog
Niks, want wat je via de ING met die rentepunten koopt kost in de winkel evenveel zonder rentepunten. Alleen de kortingsbonnen zijn interessant.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik daarmee aan moet.
4000 euro aan bier en peuken .. was de belastingdienst zo traag, die bier en peuken achterlijk duur, of was die vriend de grootste alcoholist en nicotineverslaafde van de wereld?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:27 schreef Zapato het volgende:
[..]
Een vriend van mij kreeg een keer per abuis 4000 euro op z'n rekening van de vrienden van de Belastingdienst. Veel bier, peuken, etc. verder belde de Belasting dat 'ie het allemaal terug mocht betalen. Alles was op.
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:50 schreef Deetch het volgende:
misschien moet je studeren ipv de kroeg in op een woensdag?
Niet alleen maar drugs, zaten ook wel paar grotere uitgaven bij (vakantie geloof ik), maar om aan te geven dat het vrij snel op was aan korte termijngeneugten.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:13 schreef Henno het volgende:
[..]
4000 euro aan bier en peuken .. was de belastingdienst zo traag, die bier en peuken achterlijk duur, of was die vriend de grootste alcoholist en nicotineverslaafde van de wereld?
Hoezo? ING is toch kut?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 23:35 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Wat een mongool ben jij, je schopt een 3 jaar oud topic omhoog voor deze mededeling?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |