Ja, volgens mij nog wel een spaarrekening, maar daar mag ik niet bij.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef datismijnmening het volgende:
Je hebt toch wel een andere rekening of creditcard?
Snel uitgeven en ruim over je limiet gaan, voordat die storing wordt opgelost!quote:Op woensdag 3 april 2013 16:46 schreef antfukker het volgende:
Ik heb nu maar ineens -100 euro op mijn rekening. Ik had -2500.
Bedankt ING!!
Creditcard is juist voor dit soort situatiesquote:Op woensdag 3 april 2013 16:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, volgens mij nog wel een spaarrekening, maar daar mag ik niet bij.Nee, wat moet een student met een creditcard, heb al schulden genoeg.
Ja, goed punt. Maar zo vaak komt dit nou ook weer niet voor.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Creditcard is juist voor dit soort situaties
Ja, daar gebruik ik het ook altijd voor.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Creditcard is juist voor dit soort situaties
Je creditcard gebruiken als extra geldquote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja, daar gebruik ik het ook altijd voor.
Zonder die gewenste mentale aanpassing vind ik hem leukerquote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet photoshoppen, maar denk maar in dat ipv rabo de ing er staat.
Dat zeg jij toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je creditcard gebruiken als extra geld
Uit eten.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:50 schreef Deetch het volgende:
misschien moet je studeren ipv de kroeg in op een woensdag?
Nee...quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet photoshoppen, maar denk maar in dat ipv rabo de ing er staat.
Als ik soms studenten zo hoor schijnen ze allemaal van lucht te leven dus dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Schalks. het volgende:
Hmm ik moet dalijk boodschappen doen. Kan een probleempje worden.
Even kijken.
Ik gebruik em meestal om dingen op internet te bestellen en vluchten te boeken.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee...
Ik zeg dat je je creditcard kunt gebruiken als back-up als je eens een keer niet bij je geld kunt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |