Geduld is niet je sterkste kant he?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef RanTheMan het volgende:
dat is pas een originele kick snakelady
Ach ja, C'est la vie. Kan wel zeggen dat we er ondertussen beide gelukkiger uit zijn gekomen, ik wel tenminste en de kinderen ook.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ai, zo te lezen is de reden van de verhuizing wat minder leuk.
Maar ziet er leuk uit! Fris!
Dank je!quote:
Ja, het andere huis had kleur aan de muren maar aangezien deze klaar werd geleverd en het van noodzaak was dat we er zo snel mogelijk in konden heb ik er maar voor gekozen om de muren even zo te laten, schilderen kost best veel tijd en geld.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ziet er goed uit snakelady!Is het minder kleurig dan je vorige huis? Ik twijfel nu even of ik er helemaal naast zit, maar ik dacht er meteen aan.
Bed voor je meiden ziet er van de achterkant mooi uit
Dankje! Ik heb ze zelf opgeknapt het waren oude bruine caféstoelen die bij mijn ouders in de garage stonden. Ze zijn ouder als ik zelf benquote:
Wat leuk, en mooi gedaan! Kleurtjesquote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Dankje! Ik heb ze zelf opgeknapt het waren oude bruine caféstoelen die bij mijn ouders in de garage stonden. Ze zijn ouder als ik zelf ben
Leuk ingerichtquote:Op woensdag 3 april 2013 16:42 schreef snakelady het volgende:
Nieuw jaar, nieuw huis!
Ongeveer 5 weken geleden zijn de kinderen en ik in ons nieuwe appartement gaan wonen, een nieuwbouw.
Het is niet super groot maar we zijn er enorm blij mee!!
De gang, spiegel hangt ondertussen.
[ afbeelding ]
slaapkamer van de meiden.
[ afbeelding ]
Woonkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn slaapkamer.
[ afbeelding ]
Er moet nog het een en ander gedaan worden maar aangezien ik donderdag de sleutel kreeg en het zaterdag allemaal klaar was, toch niet heel; slecht gedaan!
Dank je, dat zijn lichteiken meubels met een laagje whitewash.quote:Op woensdag 3 april 2013 23:31 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Leuk ingerichtWat voor meubels(et) is dat? Mooi soort hout vind ik.
Heb precies zo'n stoel in het bruin in mijn slaapkamer staan.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Dankje! Ik heb ze zelf opgeknapt het waren oude bruine caféstoelen die bij mijn ouders in de garage stonden. Ze zijn ouder als ik zelf ben
een hangmatstoel?quote:Op zondag 14 april 2013 14:36 schreef Sannne het volgende:
Hier weet ik me echt nog geen raad mee... Wil graag een hangmat, maar ook een tafel met een stoel erbij.. Keuzes..
Leuke woning! Waar heb je de plankjes vandaan die boven de commode hangen? Vind ze erg leuk!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |