Nu ik eraan denk, mn ouders zijn aan het verbouwen en we hebben nog een plank nodig, en aangezien jij toch niks met je leven doet mogen we jou gebruiken?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zei lekkere mannen, niet gehandicapte clowns.
lolquote:Op woensdag 3 april 2013 17:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nu ik eraan denk, mn ouders zijn aan het verbouwen en we hebben nog een plank nodig, en aangezien jij toch niks met je leven doet mogen we jou gebruiken?
Ghehehequote:Op woensdag 3 april 2013 17:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nu ik eraan denk, mn ouders zijn aan het verbouwen en we hebben nog een plank nodig, en aangezien jij toch niks met je leven doet mogen we jou gebruiken?
Zijn ze jou aan het verbouwen, want dan ben ik willing om mee te werken als plank, mits gebruikt om je tandjes te laten rapen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:06 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Sorry zeggen terwijl je het niet meentquote:Op woensdag 3 april 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
GheheheIk moest echt hard lachen sorry wd
CB houdt niet van die skinny bitches, geef hem eens wat hips en ass.quote:
Heb je er ook een voor mij? :$quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
CB houdt niet van die skinny bitches, geef hem eens wat hips en ass.
Ditquote:Op woensdag 3 april 2013 17:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sorry zeggen terwijl je het niet meent.
ja hallo wil nog beetje aardig overkomenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sorry zeggen terwijl je het niet meent.
Nee het huis. Maar laat maar eigenlijk, denk dat je te snel breekt. Letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zijn ze jou aan het verbouwen, want dan ben ik willing om mee te werken als plank, mits gebruikt om je tandjes te laten rapen.
Akkoord.quote:
Dat station zijn we al jaren gepasseerd.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja hallo wil nog beetje aardig overkomen
Ben niet zo snel geraakt door zwakzinnigen.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:12 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nee het huis. Maar laat maar eigenlijk, denk dat je te snel breekt. Letterlijk en figuurlijk.
Best redelijk wel.quote:
Bek houwe die is mijnequote:
Best redelijk.quote:
quote:
Ik neem ze beiden ok?quote:
Wil wel ruilen voor die tattoobodybuildmevrouwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |