Ik probeer om het positief te benaderen, niet gelijk al continu 'nee' moeten zeggen. Maar wat jij zegt idd, 10x achter elkaar hem ergens moeten weghalen en eigen speelgoed aanbieden dat hij opeens niet meer interessant vindt... Na een tijdje ben ik er ook wel klaar meequote:Op woensdag 3 april 2013 15:40 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Haha ik had dit geschreven kunnen hebben. En als je dan corrigeert en hem weghaalt bij hetgene waar hij niet aan mag komen grijpt hij iedere kans aan om maar zo snel mogelijk weer terug naar die plek te komen. Ondertussen ondeugend lachen en mij aankijken..
Ook een leuke. Nee E. je mag niet aan de fotolijst op het kastje komen. Hij pakt een auto gaat ermee op de kast rijden en ondertussen gaat dat andere handje snel naar de fotolijst. Zodra hij mij zag kijken reed hij weer verder met de auto.
Het gaat ook echt helemaal nergens over. Otje deed er de afgelopen tijd gemiddeld 85 per week en hier vinden ze het helemaal prima.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:57 schreef kaatjejannie het volgende:
Hij past ook al niet echt meer in het reisnestje van de duo. Ik leg hem er nu maar wat schuin in. 4 maanden... [ afbeelding ]
Hij moest volgens het cb 100 gram in de week aankomen. Hij was nu in 3 weken 250 gram aangekomen. Dat baarde de wijkverpleegkundige wel zorgen. Misschien bijvoeden? Of kv. Maar ik moest wel zeker over 2 weken maar komen wegen.
Nee dus. En sla die 6 mnd afspraak ook maar over. Ik kom wel met 11 maanden. Dat vond ze te lang duren, dus nu maar als compromis 7.5 maand gedaan. Als ik me zorgen maak dan kom ik wel wegen. maar alleen omdat ik dat wil, niet omdat zij dat willen.
Ah, dat vroeg ik me ook al af laatst.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik maak dat niet echt schoon. Ik heb ooit eens gelezen dat je alleen schoon moet maken, daar waar je bij kan, dat vuil er vanzelf uitkomt. Heb ik bij Sofie ook altijd zo gedaan. Haar oren doen het nog gewoon (oke, ze gebruikt ze dan weer niet)
waar ik met mn pink bij kan maak ik schoon. Heel soms met een wattenstaafje zn schelp, als mn pink te dik isquote:Op woensdag 3 april 2013 16:29 schreef Ticootje het volgende:
Hoe maken jullie de oren schoon?
Ik heb de oren van Bram schoon gemaakt. De schelp zeg maar. Maar binnen zitten ook nog stukken, maar daar kan ik moeilijk met een staafje gaan zitten porren. Hoe maak ik dat ook schoon?
nou ja, een echte afwijking is ook bij een bolle als de jouwe (of de mijnequote:Op woensdag 3 april 2013 17:11 schreef kaatjejannie het volgende:
z'n curve week af naar beneden. Maar als die zo door was gegaan dan had ik commentaar gekregen dat ie te dik was....
Check, ik had een vrijkaartje. Anders had ik het niet gedaan denk ik. Is wel leuk als je baby niet precies ergens tijdens de film moet gaan slapen. Eerste helft van de film ging prima, tweede helft bezig met baby (8 maanden) sussen want toen was het eigenlijk bedtijd. Was een lege zaal trouwens op een ander stel mit baby na... 5 minuten voor t einde van de film sliep ze (op mij, dat was dan stiekem wel weer even heel fijn en schattig want dat doet ze noooit meer)quote:Op woensdag 3 april 2013 18:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is iemand wel eens met baby naar de film gegaan. En zo ja, is het wat? De films lijken me matig, maar het leek me op zich wel leuk.
Alleen met boter? Smeer kaas? Geitensmeerkaas? Sesampasta?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:34 schreef Zoë23 het volgende:
Ticootjevolgens plan haha
Tinu
Fruit gooit ze er gelijk uit. Wel een tijd appelstroop geprobeerd maar dat wil niet. Bij fruitmousse/puree gaat ze gelijk over dr nek
Kaas krijgt ze niet weg, jam is wel oké
Zonder boter valt beter dan met merk ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 20:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen met boter? Smeer kaas? Geitensmeerkaas? Sesampasta?
Mijn mini heeft echt vieze oren, niet te missen gele drab elke dag.. Mn grote had/heeft dat ook nooit, dus die doe ik lang zo frequent niet. Niets tequote:Op woensdag 3 april 2013 21:40 schreef pessie het volgende:
Zo'n eerste pasfoto is zo leuk! Moet binnenkort ook met Lauren, we willen in mei naar Frankrijk en nemen haar toch wel graag mee![]()
Luuk is idd een lekker Spekkie kJ!
Verder nog meer leuke foto's gezien![]()
Zoë, lijkt er dus idd wel op dat het met beleg te maken heeft. Met jam kun je ook variëren in smaken. Misschien staat er op de Kleintjes lijst nog iets wat je kunt proberen?
Oortjes schoonmaken heb ik bij Nathan nog nooit gedaan volgens mij en doe ik bij Lauren ook niet![]()
Wij hadden hier vandaag zon, dat is al de helft en maakt weinig slaap goed te doen. Nu nog hitte
Oh, E had precies hetzelfde. Rode keel, rode oren maar niet ontstoken. En maar hoesten, paniek s nachts. Echt zielig. Uiteindelijk, na 4 weken en 2 huisartsbezoeken, bleek ze een bronchitis te hebben. Je kan eigenlijk niks doen tegen hoesten bij d'r... Tussikind hielp bij Phaidra's mini, bij mij niet (achteraf logisch). Neusspray, hoofdeinde omhoog, ehm. Is ze ook erg verkouden? Ui op d'r kamertje? Beterschap!quote:Op woensdag 3 april 2013 23:11 schreef Troeta het volgende:
Ik moet Mex zijn oren wel schoonmaken. Moet ik warme olie in zijn oren laten lopen, dan word het dunner ofzo en als het er uit komt moet ik het weg halen.
Deed het eerst nooit, maar bij dokters enzo zagen ze altijd dat hij heel veel oorsmeer had.
Laatst ook nog bij de gehoortest, die vrouw moest iets heel diep in zijn oren doen en er kwam een bagger uit.
Met wattenstaafjes mag je er idd niet in zitten, maar vieze oren is ook weer niet goed.
Jullie nog tips voor mijn hoestende baby? Ze stikt steeds in het hoesten. Ben bij de dokter geweest en ze heeft een beetje rode oren, rode keel enzo, maar net niet ziek genoeg voor antibiotica enzo. Neusspray gebruik ik al, maar daarna hoest ze juist heel erg.
Nee, ze heeft hier eigenlijk nooit last van gehad. Als ze wakker werd 's nachts was het voorheen alleen voor een voeding, en de laatste tijd was een speentje geven genoeg. Tot het hoesten begon, toen werd ze vaak wakker en had moeite met in slaap komen. Nu is het hoesten eigenlijk 's nachts niet meer het probleem, maar ze is gewoon klaarwakker. Ze wil wel slapen heb ik het idee maar het lukt 'r niet. Ik weet ook niet zo goed wat te doen hoor, moet ik haar het zelf laten oplossen (ze huilt niet echt, althans, uiteindelijk natuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2013 08:26 schreef Zoë23 het volgende:
Tante soesa
Vervelend dat t hoesten blijft![]()
Vind 't maar raar dat wakker blijven, heeft jou meisje daar ook vaker last van?
gisternacht ging ik gewoon met dr naar beneden want in bed liggen is dan frustrerend. We hebben vannacht de stokke kinderwagen maar boven gezetdaarin komt ze tot rust en daarna heeft ze lekker geslapen
Vind het zo frustrerend dat er duidelijk iets is maar ik geen idee heb wat ik voor S kan doen. Hoop maar dat de med z'n best doen. Vriend en ik weten t na al die maanden soms ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |