PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762🍆
quote:
Misschien heb ik binnenkort HD PVRquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Bijna de bekendmaking van het TOTW.... spann0nd
fabianskiquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef Ajacied7 het volgende:
OEOEOEHEHEH IK PLAS BIJNA IN M'N BROEK VAN DE SPANNINGquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Vind je dat ik goed ben dan ?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zou nice zijn. Kan je eindelijk je skills aan de wereld vertonen.
Real-Galaquote:Op woensdag 3 april 2013 15:53 schreef quer het volgende:
welke wedstrijd word uitgezonden vanavond op nederland 3?
Je bent niet slecht voor je leeftijdquote:
Real Galaquote:Op woensdag 3 april 2013 15:53 schreef quer het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Pizarro, Ricky en Lima hebben dus een hattrick gescoord. IF Carroll komt er waarschijnlijk niet van
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 03-04-2013 om 15:53:507 hattricks this week. Crazy reageer retweet
wordtquote:Op woensdag 3 april 2013 15:53 schreef quer het volgende:
Yesquote:Op woensdag 3 april 2013 15:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Real-Gala
[..]
Je bent niet slecht voor je leeftijd
die zit erin jaquote:Op woensdag 3 april 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als er een bronze IF komt is het sowieso IF Pope want die scoorde een hattrick en heeft nu in totaal 30 goals gemaakt in de League 2.
4 IF kaarten en tot en met mei nog meedoen voor de prijzenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is een stukkie meer dan feyenoord, netjes hoor.
Toch jammer van High Attacking... Ik vind David Luiz bijvoorbeeld heel fijn, want zit overal tussen, maar hij is regelmatig ook nergens te bekennen en dan mis je gewoon een verdedigerquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
OEOEOEHEHEH IK PLAS BIJNA IN M'N BROEK VAN DE SPANNING![]()
nee, ik open toch geen packs ervoor en IF Schurlle is zeker.
Had hij maar net zo goed moeten spelen als Estebanquote:Op woensdag 3 april 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best aardig TOTW hoor maar weer geen IF Fischer
Voordeel is wel dat hij aanvallend ook echt goed is.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toch jammer van High Attacking... Ik vind David Luiz bijvoorbeeld heel fijn, want zit overal tussen, maar hij is regelmatig ook nergens te bekennen en dan mis je gewoon een verdediger
Slaat echt nergens op dat ie 'm niet heeft gekregenquote:
Heb je deze week geanticipeerd of ga je nu inkopen?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
Onze Poolse vriend op RB wordt weer ziek goed (was hij al)
Die is inderdaad erg goedquote:Op woensdag 3 april 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
Onze Poolse vriend op RB wordt weer ziek goed (was hij al)
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Er zitten best veel geile chicks op dat myfreecams
Ja he?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Er zitten best veel geile chicks op dat myfreecams
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel geld is dit?![]()
[ afbeelding ]
Geen van beide.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je deze week geanticipeerd of ga je nu inkopen?
gewoon tamperenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ooit 10000 tokens gezien dus meer richting 800 euroquote:Op woensdag 3 april 2013 16:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een geniale manier om zwart geld wit te wassen. Kan me niet voorstellen dat iemand 75 euro uitgeeft voor een "thaank youuuuu"quote:Op woensdag 3 april 2013 16:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel treurig bezig.
Voor mijn toekomstige random teams proberen hem en ricky in een team te verwerkenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Die Lima heeft wel goeie stats, 85 shooting, ik heb een lange tijd met zijn versie gespeeld in me non rare team en hij is echt heel goed
hoeveel verwacht je dan dat ie gaat worden? net 2 verkocht voor 11kquote:Op woensdag 3 april 2013 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
Reemidoor jouw snelheid heb ik nog een aantal Redmonds kunnen kopen
Pukki ging vorige keer ook ziek omhoog, maar tegen de tijd dat zijn IF in packs zit zakt hij alweer.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:21 schreef quer het volgende:
[..]
hoeveel verwacht je dan dat ie gaat worden? net 2 verkocht voor 11k
Ok.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee jongons, wisten jullie dat Vandermar weer gebannen was? Hij wil jullie iig graag dit laten weten:
4 IF's voor AZ geeft dus aan dat ze boven hun kunnen presteren. Die enkele IF voor Feyenoord geeft aan dat Feyenoord maar matig presteert en dus maar normaal speelt en dus nog beter kan.
Ik weet ook niet wat we ermee moeten, maar hij wil het graag kwijt blijkbaar
Waarom heeft hij een ban dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee jongons, wisten jullie dat Vandermar weer gebannen was? Hij wil jullie iig graag dit laten weten:
4 IF's voor AZ geeft dus aan dat ze boven hun kunnen presteren. Die enkele IF voor Feyenoord geeft aan dat Feyenoord maar matig presteert en dus maar normaal speelt en dus nog beter kan.
Geen idee, op die vraag heb ik nog geen antwoord.quote:
Ik weet er niks van, maar oke zal ik doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je mag niet posten namens een gebande volgens mij, en het is ook totaal niet interessant dus ik zou het maar gewoon weghalen.
Als het voor dat plaatje van opa-seks is, dan is het terecht. Al had ik die keer geen PR gemacht.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja daar was het voor dusquote:Op woensdag 3 april 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het voor dat plaatje van opa-seks is, dan is het terecht. Al had ik die keer geen PR gemacht.
Verder hoop ik dat als er dan toch een club dit jaar een prijs in de kuip gaat winnen, dat het dan maar AZ is
Ik heb het verwijderd, wist het niet sorry sorry egt sorryquote:
gelukkig was ik snel genoeg met mijn trquote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb het verwijderd, wist het niet sorry sorry egt sorry
Dat is meer dat je gaat lopen blaten in andere topics, maar een soort van "ik mis jullie" in je vast SC-topic gaan ze echt niet moeilijk over doen. Anders:quote:
Nee dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is meer dat je gaat lopen blaten in andere topics, maar een soort van "ik mis jullie" in je vast SC-topic gaan ze echt niet moeilijk over doen. Anders:
Thanks he liefe Torbquote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig was ik snel genoeg met mijn tr
Maar deze Gervinho staat op RM. Veranderd dat de zaak niet?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef ThadCastle het volgende:
IF Gervinho gelukkig. Anders had ik ook een Dudeweisertje gemaakt
Zoek maar eens op Gervinho LW 433quote:Op woensdag 3 april 2013 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks he liefe Torb
[..]
Maar deze Gervinho staat op RM. Veranderd dat de zaak niet?
Die IF ziet er wel heel goed uit
1300 coins ja? Wat mot ik daarmee?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zoek maar eens op Gervinho LW 433
Bin 1,8k. De bin was voor totw announcement 800cquote:Op woensdag 3 april 2013 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1300 coins ja? Wat mot ik daarmee?
Okequote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bin 1,8k. De bin was voor totw announcement 800cDus het heeft wel effect
We maken iig een team met SIF Gervinho. IF Farfan en Pizarro zouden we lekker links moeten laten liggen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef Maver24 het volgende:
Ik twijfel nu om een team te maken met Sterkte link Pizarro - Farfan of een team met SIF Gervinho , ach, misschien maak ik wel 2 teams,
Fischer heeft geen IF, dus daar gaat het niet bij op tochquote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Fischer ook. Had ik 7 voor 600c in 433. Allemaal voor meer dan 3k verkocht.
Ik maak gewoon 2 teamsquote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
We maken iig een team met SIF Gervinho. IF Farfan en Pizarro zouden we lekker links moeten laten liggen.
Nee dat was nog van de speculatie. Ik had niet verwacht dat hij hem kreeg dus heb mijn Fischers al voor totw announcement verkocht.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fischer heeft geen IF, dus daar gaat het niet bij op tochDat is dan iets anders
Ja dat heb ik vorige keer al gezien, maar omdat die RB blijft vind ik dat logischerquote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dat was nog van de speculatie. Ik had niet verwacht dat hij hem kreeg dus heb mijn Fischers al voor totw announcement verkocht.
Check ook eens Piszak 41212
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef DePresident. het volgende:
EA, smerige flikkers. Bieden op fitnesskaartjes zorgt er dus voor dat je account gebanned word.
[ afbeelding ]
Ja daag, jij hebt echt wel iets smerigs uit lopen halenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef DePresident. het volgende:
EA, smerige flikkers. Bieden op fitnesskaartjes zorgt er dus voor dat je account gebanned word.
[ afbeelding ]
Zuur. En dan nog wel op aanraden van mijquote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heb je precies gedaan dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef DePresident. het volgende:
Zal bellen nog zin hebben..? Ik voel me echt belazerd namelijk.
[ afbeelding ]
Gast. Ik was samen met Toefjes aan het bieden op fitnesskaartjes. Ik werd van de server gekickt en ben er nooit meer opgekomen. Vooroordelen voor je houden graag.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja daag, jij hebt echt wel iets smerigs uit lopen halen
Gewoon minimaal 5k BIN en dan maar gewoon eentje kopenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef v0lt026 het volgende:
Die 4-1-2-1-2 kaartjes zijn echt een hel om te vinden, laat staan om de auction te winnenIemand een goede methode?
Dafuqquote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef DePresident. het volgende:
Zal bellen nog zin hebben..? Ik voel me echt belazerd namelijk.
[ afbeelding ]
die dingen zijn echt ...... KUT.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef v0lt026 het volgende:
Die 4-1-2-1-2 kaartjes zijn echt een hel om te vinden, laat staan om de auction te winnenIemand een goede methode?
Dat is echt niet daarom gedaan. Daar geloof ik niks van. Zeker na onderzoek niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Gast. Ik was samen met Toefjes aan het bieden op fitnesskaartjes. Ik werd van de server gekickt en ben er nooit meer opgekomen. Vooroordelen voor je houden graag.
Als jij het allemaal beter weet, ga je gang. Ik ga niet zoveel tijd steken in het unbannen van m'n account als ik zeker weet dat ik iets verkeerds gedaan zou hebben.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is echt niet daarom gedaan. Daar geloof ik niks van. Zeker na onderzoek niet.
dan was hij blijkbaar te goedkoopquote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
Lol een speler van mij werd net geautobuyedHij was echt weg nadat ik op list drukte
Geen dank.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
Reemidoor jouw snelheid heb ik nog een aantal Redmonds kunnen kopen
Haha, ik kijk er wel vaker op nu. Zij is gewoon fascinerend om naar te kijken. Die ogen, godverdommequote:
Doet ze nog wat bijzonders ?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ik kijk er wel vaker op nu. Zij is gewoon fascinerend om naar te kijken. Die ogen, godverdomme
Mondeling Frans.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe ging je mondeling Frans?
Ik heb het morgen
Jammer, als ik die miljoenen er opeens op had staan, was ik gelijk weg hier!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef Thorb het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)den-afwijkend-saldo/
site ligt er ook uit nu door drukte
moet je wel het geld kunnen wegsluizenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer, als ik die miljoenen er opeens op had staan, was ik gelijk weg hier!
Enkeltje Argentinie ofzo.
Heb jij je geld nogquote:Op woensdag 3 april 2013 17:13 schreef Thorb het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)den-afwijkend-saldo/
site ligt er ook uit nu door drukte
Tuurlijk, eerst even naar Zwitserland.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet je wel het geld kunnen wegsluizen
Dat wilde ik even checken, maar dat kan dus niet. ING is mijn 2e rekening dus er staat maar iets van 200e op (nu misschien wel een paar duizendquote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb jij je geld nog? Site ligt er idd uit hahahaha
Gordijnen van 500 ekkies?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:20 schreef Toefjes het volgende:
Zo dan. De 2500 euro die ik bij de notaris heb betaald vorige week, is er weer afgeschreven. En de gordijnen zijn ook dubbel afgeschreven. 3000 euro
Waaromquote:Op woensdag 3 april 2013 17:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou je denken![]()
Sowieso dat veel mensen hun geld er morgen gaan afhalen (als het mogelijk is)
Ja, ik hoorde dat hij 's ochtends wakker werd en met z'n verkeerde been uit bed stapte. Sindsdien is hij linksbenig.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Damn, wat had ik vorig jaar graag die IF Andersson willen hebben
Nu is het best kut om er een hybrid omheen te bouwen. Wat een pauperleague zeg. Zat wel te denken aan iets met Olsson LB en evt Almeback CB, maar dan is de rest alweer kudt. Ook jammer dat hij dit jaar ineens linksbenig is..geen idee of hij dat IRL is, maar hij was afgelopen jaren rechts.
Omdat mensen altijd denken dat iets het begin van het einde is.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom? Of bedoel je mensen die hogere saldo hebben nu? Dat is gewoon fraude als je dat eraf haalt.
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde dat hij 's ochtends wakker werd en met z'n verkeerde been uit bed stapte. Sindsdien is hij linksbenig.
Ja, voor de woon- en slaapkamer. Dat is niet duur. Tenminste, als je ze maar 1 keer hoeft te betalenquote:
433 maken en dan olsson almeback lb- cb en dan sana lv? Had ook al even zitten kijken ja maar kom erook niet uitquote:Op woensdag 3 april 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Damn, wat had ik vorig jaar graag die IF Andersson willen hebben
Nu is het best kut om er een hybrid omheen te bouwen. Wat een pauperleague zeg. Zat wel te denken aan iets met Olsson LB en evt Almeback CB, maar dan is de rest alweer kudt. Ook jammer dat hij dit jaar ineens linksbenig is..geen idee of hij dat IRL is, maar hij was afgelopen jaren rechts.
Ik vind alleen 3-4-2-1, 3-5-2 en 4-2-2-2 fijn in FUT dit jaar eigenlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 17:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
433 maken en dan olsson almeback lb- cb en dan sana lv? Had ook al even zitten kijken ja maar kom erook niet uit
freefall, al zal hij altijd relatief duur blijven omdat hij rare is.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:23 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat Gervinho niet meer dan 150k gaat kostenWat gebeurt er met zijn MOTM kaart denken jullie ?
Zal wel wat dalen maar omdat het een MOTM kaart is niet zoveel als bij IF > SIFquote:Op woensdag 3 april 2013 17:23 schreef BDIL het volgende:
Ik hoop dat Gervinho niet meer dan 150k gaat kostenWat gebeurt er met zijn MOTM kaart denken jullie ?
IF Walcott spitsiequote:Op woensdag 3 april 2013 17:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zal wel wat dalen maar omdat het een MOTM kaart is niet zoveel als bij IF > SIF
Ox - Poldi - Gervinho en rennen maar
Gerndt spits in 4222 en dan hiljemark (quote:Op woensdag 3 april 2013 17:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind alleen 3-4-2-1, 3-5-2 en 4-2-2-2 fijn in FUT dit jaar eigenlijk
En dan? Dan heb je een zooitje papiergeld en het bedrag wordt toch wel afschreven.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zou je denken![]()
Sowieso dat veel mensen hun geld er morgen gaan afhalen (als het mogelijk is)
Gerndt niet aan gedacht nee, goeie. Die stats van Hiljemark zijn wel slecht zeg..Andersson is verdedigend nog beter zelfsquote:Op woensdag 3 april 2013 17:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Gerndt spits in 4222 en dan hiljemark () cdm ofzo?
Kan ook in form hiljemarken dan almeback en safari erechter, best vet eerlijk gezegt
75 standing tacklequote:Op woensdag 3 april 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gerndt niet aan gedacht nee, goeie. Die stats van Hiljemark zijn wel slecht zeg..Andersson is verdedigend nog beter zelfs
Als het geld weer netjes bij is geschreven wat onterecht is afgeschreven, stort ik het gelijk naar mijn ASN rekening. Wat een ****** zooitje maakt de ING ervan. Steeds storing, okee, maar dit kan dus echt nietquote:Op woensdag 3 april 2013 17:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En dan? Dan heb je een zooitje papiergeld en het bedrag wordt toch wel afschreven.
Dat bedoelde ik net dus :pquote:Op woensdag 3 april 2013 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het geld weer netjes bij is geschreven wat onterecht is afgeschreven, stort ik het gelijk naar mijn ASN rekening. Wat een ****** zooitje maakt de ING ervan. Steeds storing, okee, maar dit kan dus echt niet
Ik dacht vanochtend al: wat gaat dat saldo hard. En toen zag ik dat die gordijnen pas afgeschreven waren, toen had er al een lichtje moeten gaan branden. Als ze dit niet goed fixen is de ING inderdaad in de terminale fase.quote:
Welke bank maakt er tegenwoordig geen zooitje van?quote:Op woensdag 3 april 2013 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het geld weer netjes bij is geschreven wat onterecht is afgeschreven, stort ik het gelijk naar mijn ASN rekening. Wat een ****** zooitje maakt de ING ervan. Steeds storing, okee, maar dit kan dus echt niet
Nja over ASN heb ik in ieder geval minder klachten dan ING.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Welke bank maakt er tegenwoordig geen zooitje van?
HA HA HAquote:Op woensdag 3 april 2013 17:34 schreef Rijst het volgende:
GODVERKK een CM-CAM gekocht ipv een CAM-CM voor 6k
ASN Bank is nog cleanquote:Op woensdag 3 april 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe nog steeds tevreden over Rabobankquote:Op woensdag 3 april 2013 17:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dochteronderneming van SNS, ik zou het niet vertrouwen. Wel verzelfstandigd though.quote:
me muis is er helemaal vättig van geweurdenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
jezus heeft weer toegeslagen, lekker jezus sjongejonge zeg panisch kut spel
ik heb hem al, draag hem nu ookquote:Op woensdag 3 april 2013 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
godver mijn PME Legend bril is geannuleerd
Later overgenomen en niet de hele SNS was slecht.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dochteronderneming van SNS, ik zou het niet vertrouwen. Wel verzelfstandigd though.
Rabo heeft nu ook problemenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe nog steeds tevreden over Rabobank
SNS.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dochteronderneming van SNS, ik zou het niet vertrouwen. Wel verzelfstandigd though.
Mijn bankrekening heeft problemen maar dat ligt niet aan Raboquote:
Goede vraag. Toen ik gisteren keek zou ik zweren dat Olsson fijnere stats en workrates hadquote:Op woensdag 3 april 2013 17:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Later overgenomen en niet de hele SNS was slecht.
http://wefut.nl/player_compare/2119/5899
Waarom kies je nou weer voor de pees
Pace86quote:Op woensdag 3 april 2013 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goede vraag. Toen ik gisteren keek zou ik zweren dat Olsson fijnere stats en workrates had
Mijn favo linksback heeft maar 81quote:
Starvin Marvinquote:
Verschrikkelijk slecht.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe ging je mondeling Frans?
Ik heb het morgen
Vet! Die ga ik ook maken denk ikquote:Op woensdag 3 april 2013 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Met AZ Overtoom. Op RCB Kan Kum of iedere NL Eredivisie CB
Je m'appelle Kent et je habite en Leidenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verschrikkelijk slecht.Ik kon echt nauwelijks iets zeggen en zat alleen maar zo van: euuuuuh
fypquote:Op woensdag 3 april 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
Door die kut POTS krijg ik deze al dagen niet meer uit mijn hoofd
ROKUH DRINKUH VECHTUH STELUH, HET KAN ME ALLEMAAL GEEN VERKOUDHEID MEER SCHELUHHH
Was het maar zo'n feest. Je moest boeken vergelijken en verder nog meer dingen over boeken vertellen zoals thematiek, motto's, iets over de auteur, samenvatting enz.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je m'appelle Kent et je habite en Leiden
tada
Bonjour! Je m'apelle Kent, comme ci comme ca, rien ne vást plus, voyage voyage, allez les Bleus, il pleut, ou est la syndicate d'initiative, j'adore le chien, merci et au revoir.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verschrikkelijk slecht.Ik kon echt nauwelijks iets zeggen en zat alleen maar zo van: euuuuuh
god wat een ellendequote:Op woensdag 3 april 2013 17:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Je moest boeken vergelijken en verder nog meer dingen over boeken vertellen zoals thematiek, motto's, iets over de auteur, samenvatting enz.
c'est passé voor de fransenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bonjour! Je m'apelle Kent, comme ci comme ca, rien ne vást plus, voyage voyage, allez les Bleus, il pleut, ou est la syndicate d'initiative, j'adore le chien, merci et au revoir.
9.5
quote:
merde du tigrequote:Op woensdag 3 april 2013 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bonjour! Je m'apelle Kent, comme ci comme ca, rien ne vást plus, voyage voyage, allez les Bleus, il pleut, ou est la syndicate d'initiative, j'adore le chien, merci et au revoir.
9.5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een mongolen
Spoiler die shit manquote:
Nee man, eerst met pijlen op hun schieten dan een nekschot, wonden met zout besmeren en dood laten bloedenquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee man, eerst met pijlen op hun schieten dan een nekschot, wonden met zout besmeren en dood laten bloeden
quote:
Dat is zeker de Kroatische manierquote:Op woensdag 3 april 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee man, eerst met pijlen op hun schieten dan een nekschot, wonden met zout besmeren en dood laten bloeden
watjesquote:
Bij dieren is het zieligquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:55 schreef Thorb het volgende:
Dat is gewoon iemand die de Dolan meme niet meer aan kon zien en het recht in eigen hand heeft genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een mongolen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dolan?quote:Op woensdag 3 april 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon iemand die de Dolan meme niet meer aan kon zien en het recht in eigen hand heeft genomen
Die is nog ergerquote:Op woensdag 3 april 2013 18:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto dan, Hij geeft geen fuck
Dit soort rommel..quote:
Hij doet het niet maar als busquets het leuk vond zal het wel niet grappig zijn. Sowieso vind ik die meme's dom.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit soort rommel..
[ afbeelding ]
Posste psychedelicate straks wat shit van..hij vond dat helemaal geweldig. En Toefjes kon het ook waarderen. Rest vond het kut. In dat Funny pics topic op fok posten ze die shit ook vaak.
quote:
Beter nietquote:Op woensdag 3 april 2013 18:14 schreef psychedelicate het volgende:
Laatste om het af te leren dan maar.
[ afbeelding ]
Gelukkig werkt ie nietquote:Op woensdag 3 april 2013 18:14 schreef psychedelicate het volgende:
Laatste om het af te leren dan maar.
[ afbeelding ]
quote:
Dit deed ik toen ik 8 was. Die gozer is 40 ofzo.quote:
Dit vind ik een beetje respectloos naar onze gewaardeerde FUT-opa.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:27 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gast mag wel afgeschoten wordensamen met ze mede smeerlappen
Hij verdient er zijn geld meequote:Op woensdag 3 april 2013 18:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit deed ik toen ik 8 was. Die gozer is 40 ofzo.
Je weet wel wie het is hequote:Op woensdag 3 april 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje respectloos naar onze gewaardeerde FUT-opa.
Ad vdbquote:
Dat zijn geen leuke grappen meneertje pace86quote:Op woensdag 3 april 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje respectloos naar onze gewaardeerde FUT-opa.
lolquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef BDIL het volgende:
Wat een primitieve volk ook de meeste turkenZe vielen een radio station aan omdat die een prognose gaven dat Real zou winnen
Domme mongooltjesquote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef BDIL het volgende:
Wat een primitieve volk ook de meeste turkenZe vielen een radio station aan omdat die een prognose gaven dat Real zou winnen
Sorry goalbenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke grappen meneertje pace86
Zeker dezelfde groep die een tunnel wilde graven naar het Schalke stadion zodat ze naar de training van Gala konden kijkenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:46 schreef BDIL het volgende:
Die foto doet er 20 min over om te weergevenquote:
Ik poesh hem wel evenquote:Op woensdag 3 april 2013 18:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die foto doet er 20 min over om te weergeven
Inmiddels wel de excuses aan de moeder van Jackson aangeboden.quote:
KUTRIJST IK WAS TE VROEGquote:
quote:
Neequote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Zou real met minimaal 3 doelpunten verschil winnen?
Ja, ze klappen er hard overheen. 3-0 yo.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:10 schreef Fuszy het volgende:
Zou real met minimaal 3 doelpunten verschil winnen?
quote:Op woensdag 3 april 2013 19:15 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ja, ze klappen er hard overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |