PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762🍆
quote:
Misschien heb ik binnenkort HD PVRquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Bijna de bekendmaking van het TOTW.... spann0nd
fabianskiquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef Ajacied7 het volgende:
OEOEOEHEHEH IK PLAS BIJNA IN M'N BROEK VAN DE SPANNINGquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Vind je dat ik goed ben dan ?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zou nice zijn. Kan je eindelijk je skills aan de wereld vertonen.
Real-Galaquote:Op woensdag 3 april 2013 15:53 schreef quer het volgende:
welke wedstrijd word uitgezonden vanavond op nederland 3?
Je bent niet slecht voor je leeftijdquote:
Real Galaquote:Op woensdag 3 april 2013 15:53 schreef quer het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Pizarro, Ricky en Lima hebben dus een hattrick gescoord. IF Carroll komt er waarschijnlijk niet van
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 03-04-2013 om 15:53:507 hattricks this week. Crazy reageer retweet
wordtquote:Op woensdag 3 april 2013 15:53 schreef quer het volgende:
Yesquote:Op woensdag 3 april 2013 15:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Real-Gala
[..]
Je bent niet slecht voor je leeftijd
die zit erin jaquote:Op woensdag 3 april 2013 15:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als er een bronze IF komt is het sowieso IF Pope want die scoorde een hattrick en heeft nu in totaal 30 goals gemaakt in de League 2.
4 IF kaarten en tot en met mei nog meedoen voor de prijzenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:03 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is een stukkie meer dan feyenoord, netjes hoor.
Toch jammer van High Attacking... Ik vind David Luiz bijvoorbeeld heel fijn, want zit overal tussen, maar hij is regelmatig ook nergens te bekennen en dan mis je gewoon een verdedigerquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
OEOEOEHEHEH IK PLAS BIJNA IN M'N BROEK VAN DE SPANNING![]()
nee, ik open toch geen packs ervoor en IF Schurlle is zeker.
Had hij maar net zo goed moeten spelen als Estebanquote:Op woensdag 3 april 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best aardig TOTW hoor maar weer geen IF Fischer
Voordeel is wel dat hij aanvallend ook echt goed is.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toch jammer van High Attacking... Ik vind David Luiz bijvoorbeeld heel fijn, want zit overal tussen, maar hij is regelmatig ook nergens te bekennen en dan mis je gewoon een verdediger
Slaat echt nergens op dat ie 'm niet heeft gekregenquote:
Heb je deze week geanticipeerd of ga je nu inkopen?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
Onze Poolse vriend op RB wordt weer ziek goed (was hij al)
Die is inderdaad erg goedquote:Op woensdag 3 april 2013 16:06 schreef Thorb het volgende:
Onze Poolse vriend op RB wordt weer ziek goed (was hij al)
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Er zitten best veel geile chicks op dat myfreecams
Ja he?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Er zitten best veel geile chicks op dat myfreecams
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoeveel geld is dit?![]()
[ afbeelding ]
Geen van beide.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je deze week geanticipeerd of ga je nu inkopen?
gewoon tamperenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ooit 10000 tokens gezien dus meer richting 800 euroquote:Op woensdag 3 april 2013 16:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een geniale manier om zwart geld wit te wassen. Kan me niet voorstellen dat iemand 75 euro uitgeeft voor een "thaank youuuuu"quote:Op woensdag 3 april 2013 16:12 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel treurig bezig.
Voor mijn toekomstige random teams proberen hem en ricky in een team te verwerkenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Die Lima heeft wel goeie stats, 85 shooting, ik heb een lange tijd met zijn versie gespeeld in me non rare team en hij is echt heel goed
hoeveel verwacht je dan dat ie gaat worden? net 2 verkocht voor 11kquote:Op woensdag 3 april 2013 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
Reemidoor jouw snelheid heb ik nog een aantal Redmonds kunnen kopen
Pukki ging vorige keer ook ziek omhoog, maar tegen de tijd dat zijn IF in packs zit zakt hij alweer.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:21 schreef quer het volgende:
[..]
hoeveel verwacht je dan dat ie gaat worden? net 2 verkocht voor 11k
Ok.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee jongons, wisten jullie dat Vandermar weer gebannen was? Hij wil jullie iig graag dit laten weten:
4 IF's voor AZ geeft dus aan dat ze boven hun kunnen presteren. Die enkele IF voor Feyenoord geeft aan dat Feyenoord maar matig presteert en dus maar normaal speelt en dus nog beter kan.
Ik weet ook niet wat we ermee moeten, maar hij wil het graag kwijt blijkbaar
Waarom heeft hij een ban dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee jongons, wisten jullie dat Vandermar weer gebannen was? Hij wil jullie iig graag dit laten weten:
4 IF's voor AZ geeft dus aan dat ze boven hun kunnen presteren. Die enkele IF voor Feyenoord geeft aan dat Feyenoord maar matig presteert en dus maar normaal speelt en dus nog beter kan.
Geen idee, op die vraag heb ik nog geen antwoord.quote:
Ik weet er niks van, maar oke zal ik doen.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je mag niet posten namens een gebande volgens mij, en het is ook totaal niet interessant dus ik zou het maar gewoon weghalen.
Als het voor dat plaatje van opa-seks is, dan is het terecht. Al had ik die keer geen PR gemacht.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja daar was het voor dusquote:Op woensdag 3 april 2013 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het voor dat plaatje van opa-seks is, dan is het terecht. Al had ik die keer geen PR gemacht.
Verder hoop ik dat als er dan toch een club dit jaar een prijs in de kuip gaat winnen, dat het dan maar AZ is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |