Je onderschrijft precies met deze reactie wat ik dus bedoelde. Bedankt daarvoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Maak je geen illusies, ik zat niet op je te wachten, ik heb niet eens een idee wie je bent, ik vond het gewoon een nodeloos stomme opmerking.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je onderschrijft precies met deze reactie wat ik dus bedoelde. Bedankt daarvoor.
Ik zou er zeker niet voor wegblijven, geen haar op mijn hoofd. Maar ik vond het wel een rotopmerking, en zo random. Echt iets wat je niet hóeft te posten, maar toch maar even doet om je kont tegen de krib te gooien. Maar zijn reactie hier vind ik pas echt sneu. De ironie: spreken over 'tuthoela's'(quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
Echt? Omdat iemand het nodig vind een opmerking te maken die mss niet helemaal in het kusjekroel stramien past?
Kom op ladies, die lange tenen mogen ook wel ietsjes in getrokken worden hoor. Ik snap wel dat je liever oh's en ah's hoort over je foto's, maar zo naar was deze opmerking toch niet?
Ja, dat eigenlijk. En verder moeten we het eigenlijk vooral niet groter maken dan het is. Dat is een beetje het risico van een welles-nietes-discussie op een forum. Voor je het weet wordt het een enorme discussie omdat de verleiding groot is om op alles te reageren. Doe ik nu ook aan mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat zeker. Ik vind het ook een tikkie uit proportie alsof hij al een tijdje op zoek was naar een kans om dit er nou toch eens allemaal uit te gooien.
Maar goed, ik heb verder geen last van hem, postend of niet-postend, ik vind het allemaal prima.
Das natuurlijk best lastig, op een openbaar forum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:46 schreef Kleurdoos het volgende:
dan gaat het me er niet om wat buitenstaanders van r vinden
ik vind het niet zo erg dat ie klaar is met OUD. maar ik vraag me af hoe lang hij 't volhoudt want hij krijgt toch wel gratiesj een portie aandacht zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, ik heb verder geen last van hem, postend of niet-postend, ik vind het allemaal prima.
OUD / De wereld van kinderfeestjes... (2)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
er was toch een topic over kinderfeestjes met ideeen enzo? kan het nergens vinden. Alleen eentopic over waar je een kinderfeestje viert. Iemand beter in zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |