abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 april 2013 @ 08:46:53 #226
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_124865531
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 08:45 schreef sonnyspek het volgende:
Volgens bronnen zouden de Noord-Koreanen een middenlange-afstandsraket aan de oostkust neerzetten en klaarzetten om te gebruiken. Hij zou op 15 april afgeschoten worden want dat is het daar een speciale dag.
Hoax, want vandaag of morgen zou NK alles plat nuken. Dus beetje mosterd na de maaltijd zo'n raket op de 15e.

Oh wacht, beide gevallen zijn weer loze dreigingen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 4 april 2013 @ 08:59:25 #227
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_124865745
quote:
Volgens bronnen zouden de Noord-Koreanen een middenlange-afstandsraket aan de oostkust neerzetten en klaarzetten om te gebruiken. Hij zou op 15 april afgeschoten worden want dat is het daar een speciale dag.
en maar rekken en bluffen
komt niets van terecht zo
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_124866018
quote:
Kortom, weer dom geschreeuw van ze. Vandaag of morgen was t gisteren, 15 april wordt t nu met een nucleare dreiging die voor onze neus hangt. Als ze nog even zo doorgaan mag van mij direct wel een bommentapijt over de belangrijkste faciliteiten in NK
  donderdag 4 april 2013 @ 09:24:07 #229
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_124866161
quote:
Mooi verjaardagscadeau voor mijn moeder.
  donderdag 4 april 2013 @ 09:27:23 #230
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_124866227
Ze durven toch niet, de mietjes.
The End Times are wild
pi_124866606
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 15:06 schreef theguyver het volgende:
ze hadden in vergelijking met duitsland een gelijkwaardig leger.
De Fransen liepen, net als de Engelsen, hopeloos achter bij de Duitsers. Je verwart oorzaak en gevolg. De Blitzkrieg was mogelijk, omdat de Duitsers aan het begin van de oorlog over materieel beschikte dat veruit superieur was aan wat de Fransen en de Engelsen daar tegenover konden zetten. Dito met de Russen. Maar die wonnen het uiteindelijk door hun mentaliteit, en de enorme aantallen 'partizanen' die de Duitsers nog met hun blote handen te lijf gingen als ze niks anders hadden.
"Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt." (Francis Bacon)
  donderdag 4 april 2013 @ 09:50:33 #232
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_124866692
Nou nog op de knop durven drukken Kim _O- _O- })
Als ie het niet doet dan is het een broekepoepert

quote:
do 04 apr 2013, 09:36
'Raket met groot bereik staat klaar'

Pyongyang - Zuid-Korea heeft donderdag laten weten dat Noord-Korea aan de oostkust een raket heeft geïnstalleerd met een 'aanzienlijk' bereik.

De minister van Defensie van Zuid-Korea denkt echter dat de langeafstandsraket, vermoedelijk een KN-08, niet in staat is om de Verenigde Staten te bereiken.

Noord-Korea heeft gisteren een officieel dreigement geuit tegen de VS. Het leger van Noord-Korea gaf definitieve goedkeuring voor het gebruik van nucleaire wapens. Het is 'een antwoord op de dreiging van de VS', die raketafweersystemen gaan plaatsen op het eiland Guam.

Ook nucleair wetenschapper Siegfried Hecker, verbonden aan het Centrum voor Internationale Veiligheid van de universiteit Stanford, zei deze week dat hij niet gelooft dat Noord-Korea de capaciteiten heeft om Amerika te raken met zijn wapens. "Ook de komende jaren niet". Hecker denkt zelfs dat het niet zou lukken Zuid-Korea te bombarderen. "Zelfs al heeft Pyongyang de techniek in huis, waarom zou het een nucleaire aanval starten als het weet wat het terug kan verwachten? Dat zou het einde van het regime van Noord-Korea betekenen.
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  donderdag 4 april 2013 @ 09:55:50 #233
104871 remlof
Europees federalist
pi_124866829
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:50 schreef HD9 het volgende:

[..]

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_staat_klaar___.html
pi_124866853
quote:
China maant V.S. tot kalmte in regio.

De Chinese president Xi Jingping heeft de V.S. dringend verzocht te stoppen met toenemende militaire druk in de regio. "De V.S. nemen een aanvallende houding aan terwijl deze controlerend dient te zijn", aldus Xi. Het Pentagon zegt op haar beurt dat herpositionering van militaire eenheden een antwoord is op de dreigende houding van Noord Korea. Uit preventief oogpunt zijn Amerikaanse bases in Japan, Zuid Korea en Hawaii versterkt en in hogere staat van paraatheid gebracht.

Ik voorspel dat Obama als de bliskem zn poppetjes weer richting vrouw en kinderen stuurt.
Do not f*ck the Chinese :o _O_

*O* Xi *O* Xi *O* Xi *O*
pi_124866958
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:50 schreef HD9 het volgende:

[..]

Het afweer systeem op Guam is denk ik toch tegen raketten die richting Australie/Amerika gaan, gezien de ligging van het eiland. Just in case :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124867133
quote:
12s.gif Op woensdag 3 april 2013 23:25 schreef Confetti het volgende:
Laat het maar losbarsten.

Wij zijn toch neutraal. Fuck de NAVO.
? :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_124867254
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:56 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Ik voorspel dat Obama als de bliskem zn poppetjes weer richting vrouw en kinderen stuurt.
Do not f*ck the Chinese :o _O_

*O* Xi *O* Xi *O* Xi *O*
pi_124867412
De Chinook maakt als multifunctioneel werkpaard deel uit van de ruggengraat van het Amerikaanse (troepen)transportwezen. _O-

pi_124867538
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:21 schreef PierreBetfair het volgende:
De Chinook maakt als multifunctioneel werkpaard deel uit van de ruggengraat van het Amerikaanse (troepen)transportwezen. _O-

Tering, wat een beroerde kloon ben jij.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_124867673
  donderdag 4 april 2013 @ 10:33:28 #241
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_124867737
quote:
11s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:30 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
:o hebben de NK nu ook al duikbootjes?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_124867748
quote:
11s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:30 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
:')
pi_124867779
Ach dat dreigen over en weer, ik zie niet zo snel wat gebeuren.

Wat wel opvalt is dat een hoop mensen/experts nu zeggen dat NK geen raket met een atoombom kan afschieten maar voor de eerste kernproef riep iedereen ook al dat NK dat niet zou kunnen.
Ich hock in meinem Bonker
pi_124867808
Ach, het zou alsnog pure zelfmoord zijn voor N-korea als ze echt tot een aanval overgaan.
pi_124867875
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 09:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Kortom, weer dom geschreeuw van ze. Vandaag of morgen was t gisteren, 15 april wordt t nu met een nucleare dreiging die voor onze neus hangt. Als ze nog even zo doorgaan mag van mij direct wel een bommentapijt over de belangrijkste faciliteiten in NK
Noord Korea kan zonder buitenlandse hulp gewoon niet functioneren als land, door dat dreigen kregen ze steeds hulpgoederen, olie etc.

Nu gaat o.a. het Westen niet meer daarvoor buigen en wordt het een beetje "wie heeft de langste"?.

Daarnaast is het dan ook niet ondenkbaar dat Noord Korea uiteindelijk een oorlog zal beginnen (of een aanval uitvoeren) als laatste poging om het land te redden, want op deze manier houden ze het geen 10 jaar meer uit en ze zijn denk ik nogal huiverig geworden (realistischer) door alle rellen in landen met een dictatuur.

Een kat in het nauw maakt inderdaad rare sprongen, dus niet geheel ongevaarlijk.
pi_124867885
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

:o hebben de NK nu ook al duikbootjes?
quote:
Marine: de kleinste van de drie met 60.000 man personeel. De marine heeft de activiteiten gesplitst; een vloot in de Gele Zee en de ander in de Japanse Zee. De circa 1000 schepen kunnen gebruik maken van 19 havens. Vanwege de ligging van Noord-Korea kunnen de vloten elkaar niet bijstaan in geval van oorlog. De westvloot heeft Namp'o als hoofdkwartier en de oostvloot T'oejo-dong. Van de ruim 400 grote schepen zijn de 90 onderzeeboten het meest bedreigend.
volgens wiki dan maar hebben doen ze ze zeker.
Ich hock in meinem Bonker
pi_124868433
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:35 schreef Blaadjes het volgende:
Ach dat dreigen over en weer, ik zie niet zo snel wat gebeuren.

Wat wel opvalt is dat een hoop mensen/experts nu zeggen dat NK geen raket met een atoombom kan afschieten maar voor de eerste kernproef riep iedereen ook al dat NK dat niet zou kunnen.
Voor echte schade aan te richten in de V.S. is het niet eens nodig om een nuke op de V.S. te gooien.

Door het incident in de Fukushima kerncentrale heeft 30% van de geboren kinderen last van een schildklieraandoening bijvoorbeeld:

http://rt.com/usa/fukushima-us-children-thyroid-291/
  donderdag 4 april 2013 @ 10:59:49 #248
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_124868499
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Voor echte schade aan te richten in de V.S. is het niet eens nodig om een nuke op de V.S. te gooien.

Door het incident in de Fukushima kerncentrale heeft 30% van de geboren kinderen last van een schildklieraandoening bijvoorbeeld:

http://rt.com/usa/fukushima-us-children-thyroid-291/
Nee. :')

28% Heeft MEER kans op een schildklier aandoening.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 4 april 2013 @ 11:01:11 #249
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124868552
Is das bom al gedropt jah?
"Do the monkey with me"
pi_124868562
quote:
2s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nee. :')

28% Heeft MEER kans op een schildklier aandoening.
Je snapt mijn punt wel neem ik aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')