Minstens één aflevering wordt geproduceerd door Niels Arden Oplev, die ook meewerkte aan de Deense Milennium-trilogie, dus dat belooft wel veel goeds!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:54 schreef CoolGuy het volgende:
Te gek! Ik heb het boek gelezen, aangezien ik fan ben van boeken van Stephen King, dus ik wil dit graag zien, ook al is het bagger
SPOILER: zware spoiler uit het boek!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn.. Dean Norris is uitstekend gecast voor 'Big Jim'. Hij speelt vaker van dat soort rollen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:37 schreef DJKoster het volgende:
*schopje*
Nog 10 dagen. Cast is nu wel bekend: "Under the Dome" (2013) - Full cast and crew
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lyssa op 14-06-2013 21:17:20 ]
Bepaalde scenes worden vast weggehaald..quote:Op woensdag 3 april 2013 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
Top. Zal wel behoorlijk afgezwakt worden voor de TV qua visuele narigheid
Door het het boek kwam ik niet heen. Hopelijk houd ik het bij deze serie wel vol
Sowieso heel veel met die gestoordelingquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Bepaalde scenes worden vast weggehaald..
Ik noem iets in de kast met Junior...
De eerste is er alquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:01 schreef Broer123 het volgende:
Dean Norris is echt ideaal voor de rol. Ook Barbie is precies zoals ik me had ingebeeld. Hopelijk gaan ze niet al te veel (onnodige) veranderingen maken, zoals bij the walking dead. Ik denk wel dat het een hit gaat worden.13,1 miljoen mensen hebben gisteren gekeken en dat is véél voor een zomerprogramma!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar misschien moeten we het woord "boek" maar niet te vaak laten vallen, anders krijgen we weer drama a la Game of Thrones enzo
[ Bericht 7% gewijzigd door Pek op 25-06-2013 21:27:37 ]The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |