quote:
Vorig jaar was het geluid in klokgebouw echt goed!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:35 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ja, iedereen inclusief mezelf veel plezier.
Ben echt benieuwd of het geluid net zo goed is als vorige keer. In dat geval wordt het echt smullen, vooral bij wavolizer
Ben echt zo benieuwd naar zn set, hoop echt dat ie afsluit met snoeiharde industrial!quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:35 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ja, iedereen inclusief mezelf veel plezier.
Ben echt benieuwd of het geluid net zo goed is als vorige keer. In dat geval wordt het echt smullen, vooral bij wavolizer
Zou mooi zijn. Op dat geluid horen rollende kicks en harde snaresquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:00 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Ben echt zo benieuwd naar zn set, hoop echt dat ie afsluit met snoeiharde industrial!
Wil wel maar zit weekje in la France..quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:42 schreef Sethje het volgende:
Dit word m!
Komen er nog FOKers deze kant op?
Als er nog mensen zijn die kaarten zoeken of die interesse hebben om op de zondag (Charly lownoise & mental theo, yellow claw, mr polska, partysquad, de kraaien) te komen, let me know
[ afbeelding ]
Tof aanbod. Maar ik moet werken op hardshock voor MIquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:42 schreef Sethje het volgende:
Dit word m!
Komen er nog FOKers deze kant op?
Als er nog mensen zijn die kaarten zoeken of die interesse hebben om op de zondag (Charly lownoise & mental theo, yellow claw, mr polska, partysquad, de kraaien) te komen, let me know
[ afbeelding ]
Ik snap niet waarom die dnb en dubstep elementen af en toe erdoor moeten. Verder niets tegen de noisecontrollers ofzo, maar ik erger me aan die stukjesquote:
potverdikkie, wat een toffe lijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:42 schreef Sethje het volgende:
Ik was rond half 6 helemaal kapot en gesloopt, maar bij Wavolizer kwam alle energie terugquote:Op zondag 21 april 2013 20:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zeker! Bij Wavolizer deed zelfs de bass pijn aan mijn oren.
Was weer een mooie editie.
Herkenbaar.quote:Op zondag 21 april 2013 20:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was rond half 6 helemaal kapot en gesloopt, maar bij Wavolizer kwam alle energie terug
Achter de trailer zit sowieso altijd wel een leuk plaatje, en vervolgens is het anthem ruk.quote:Op maandag 22 april 2013 10:54 schreef 16meter het volgende:
Ik vind het plaatje niet eens heel slecht, behalve die overbodige pitch kicks. Watsmetmij.
Noisy's, zo te horen?
Ik vind die kicks best zo. Ik ken iig veel slechterequote:Op maandag 22 april 2013 10:54 schreef 16meter het volgende:
Ik vind het plaatje niet eens heel slecht, behalve die overbodige pitch kicks. Watsmetmij.
Noisy's, zo te horen?
Best een leuk plaatjequote:Op maandag 22 april 2013 10:54 schreef 16meter het volgende:
Noisy's, zo te horen?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 april 2013 15:49 schreef DjThera het volgende:
Bohhhh Loudness was vet zeg, wat is t geluid daar toch ook heeeeeeeeeeeerlijk
Mijn tracklist:
01 Dj Thera ft. Yuna-X - It's A Fine Day (Loudness Live Mix)
02 2 Best Enemies - Phases (Harpless mix)
03 The Machine - Sound Of The Machine
04 Geck-o - How Low Can You Go
05 Dj Thera ft. Yuna-X - Surreal (Loudness Live Mix)
06 Atmozfears - Up Top
07 Dj Thera & Delete - Welcome
08 Exit Mind & Zirkum - The Shadow
09 Dj Thera & Frequencerz - Incoming
10 Vazard & Delete - Let's Get Weird
11 Prefix & Density - Soundwaves
12 Audiofreq - Welcome To The Future
13 Dj Thera ft. Yuna-X - Vanity (Loudness Live Mix)
14 Hardstyle Mafia - Out Of Control
15 Phrantic - Loudness Dj Tool
16 Dj Thera - The Twilight Breaking Zone Point
17 TBA - I Do What I Want
18 Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Dj Tool)
19 Solutio & The I's vs Prefix & Density - Tanya
20 Degos & Re-Done - Connected
En verder ben ik vandaag heel erg trots
http://www.q-dance.com/ne(...)-rshow-hosted-thera/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |