Stond toevallig tijdje geleden nog 2x in Frieslandquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:51 schreef Waffle het volgende:
[..]
Friesland en Delft. Volgens mij nog niet echt iets in de buurt, maar ik houd het in de gaten.
Haha dan heb ik dat gemist, maar Friesland is ook nog redelijk groot voor iemand die geen eigen auto heeftquote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Stond toevallig tijdje geleden nog 2x in Friesland
Errrrrrrug fijn.quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/lanoz/lanoz-de-zomertijdmachine
Van zo'n playlist word je blij als je inlogt op SoundCloud
Jij woont toch gewoon in Friesland?quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Stond toevallig tijdje geleden nog 2x in Friesland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Als je moet kakken die dag dan weet je wanneer!quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:21 schreef KeesBromfiets het volgende:
The headhunterz op hardfest gvd,, ach kan ik iig wat zitten eten tijdens de sitdowns
Beter opent hij om 12, met wildstyles erachteraan. Kan ik nog mooi ff uitslapen na koninginnennacht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:41 schreef hoenselman het volgende:
[..]
Als je moet kakken die dag dan weet je wanneer!
quote:Op dinsdag 9 april 2013 10:47 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/lanoz/lanoz-de-zomertijdmachine
Van zo'n playlist word je blij als je inlogt op SoundCloud
quote:01. Goldie - Kemistry (Justin Martin Remake)
02. Kill Frenzy - Booty Clap
03. ACTI - New Fanker
04. Marc Romboy & Blake Baxter - Muzik (Kink Remix)
05. A*S*Y*S - Trommelmaul (ACTI Subground Remix)
06. Bart B More - Brap
07. Delayers vs ACTI - Fusion
08. Killsonik - Je Te Veux
09. Armand Van Helden ft Fiona Marr - Little Black Spiders (ACTI Bootleg)
10. Geck-e - Technocity
11. ACTI - Waykee
12. Geck-e - She Likes It
13. ACTI - Fuel For Life
14. Geck-e - We Need Education
15. ACTI - [new track]
16. Gary Beck - I Read About You (Geck-e Qult Edit)
17. ACTI - Superbia
18. Geck-e - Tiësto Twist
19. Activator - Theppar
20. Geck-o - How Low Can You Go
toen hadden we nog geen idee van de poep die er tegenwoordig "gemaakt" wordtquote:Op dinsdag 9 april 2013 15:09 schreef Equites het volgende:
[..]
wel leuk dat ook toen al mensen zeiden dat hardstyle verrot was en kijk waar we nu zijn..
quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:47 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Beter opent hij om 12, met wildstyles erachteraan. Kan ik nog mooi ff uitslapen na koninginnennacht.
Aangezien het hemelvaart is die dag en.er al genoeg pilsjes overdag genuttigd gaan worden lijkt alles al meteen een stuk leuker dan het isquote:Op woensdag 10 april 2013 23:13 schreef mstx het volgende:
De organisatie vond de kwaliteit zeker te hoog en heeft nu een nog kazigere dj geboekt.
quote:
En vooral die nog komen gaat... We staan nog maar aan het beginquote:Op woensdag 10 april 2013 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
toen hadden we nog geen idee van de poep die er tegenwoordig "gemaakt" wordt![]()
Astu!quote:Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Help me even :
Ik zit hier in een discussie over aftermovies.
Geef me een paar voorbeelden van dikke am's waar je kan zie dat er aandacht in gestoken is.
Van die belgen bijv
Mn gesprekspartner vind dat een am binnen 2 uur online kan staan, ik denk dat er wel iets meer tijd in mag zitten om hem dik te maken, maar wil dit kracht bijzetten met voorbeelden
Je gesprekspartner spoort niet.quote:Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Help me even :
Geef me een paar voorbeelden van dikke am's waar je kan zie dat er aandacht in gestoken is.
Van die belgen bijv
Mn gesprekspartner vind dat een am binnen 2 uur online kan staan, ik denk dat er wel iets meer tijd in mag zitten om hem dik te maken, maar wil dit kracht bijzetten met voorbeelden
quote:Op donderdag 11 april 2013 20:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Help me even :
Van die belgen bijv
Kleine jongetjes worden groot.quote:Op donderdag 11 april 2013 19:39 schreef mstx het volgende:
Voor dit jaar al meer kaarten voor concerten dan voor dancefeesten gehaald, gaat de verkeerde kant op met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op vrijdag 12 april 2013 09:13 schreef robuust89 het volgende:
Zedd - Clarity (Headhunterz remix) op de radio!Afgelopen week op slamfm dutch dance week al zoveel hardstyle voorbij horen komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waaronder code black, omdat hij nu in NL woont ipv Australië![]()
Dat was wel vreemd ja... Hij is en blijft een Australiërquote:Op vrijdag 12 april 2013 09:37 schreef Wut het volgende:
[..]
Afgelopen week op slamfm dutch dance week al zoveel hardstyle voorbij horen komen
Waaronder code black, omdat hij nu in NL woont ipv Australië
Pu-put your middle f..... oh wacht verkeerde lyrics.quote:
Wanneer? Geen zin om die hele podcast te checkenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 12:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Pu-put your middle f..... oh wacht verkeerde lyrics.
Wil je met eventravel naar defqon dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:55 schreef Lamabal het volgende:
http://verkoop.eventtravel.nl/
Dit is de goede link toch?
Si, lijkt me iets makkelijker. MAAR BLIJHEID.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:03 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Wil je met eventravel naar defqon dan?
Dan lijkt mij van wel.
De losse ticketverkoop zonder busreis gaat pas om 13.00 van start.
Aanwezig! Benieuwd naar de locatie, alleen bekend met Huize Maasquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:05 schreef Wut het volgende:
Nog meer mensen hier vanavond aanwezig bij Indicator?
http://partyflock.nl/party/239820:Indicator.html
111 incl ticket toch? Nja zelf rijden betekent een bob. En als je maar met 2 man gaat jun je echt niet voor 70 euro heen en terug. Je bent dan al 10 kwijt voor het parkeren, en de gemiddelde auto kost ook gouw 20+ cent per kilometer.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:54 schreef Voltreffer het volgende:
111,- euro voor een busritje met eventtravel vanuit middelburg.Ja doeeeeiiiii. dan rijden we wel hoor
.
+- 40 euro voor een retourtje, daar kan je met 2 man, en zoals wij met 3 man zeker voor rijden hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:09 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
111 incl ticket toch? Nja zelf rijden betekent een bob. En als je maar met 2 man gaat jun je echt niet voor 70 euro heen en terug. Je bent dan al 10 kwijt voor het parkeren, en de gemiddelde auto kost ook gouw 20+ cent per kilometer.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Goede titel van dit topic trouwens. Ik wil telkens op de 3 in de naam klikken om naar pagina 3 te gaan.
Is wel vette locatie, echt jammer dat ze er tegenwoordig niet meer veel mee doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Aanwezig! Benieuwd naar de locatie, alleen bekend met Huize Maas.
quote:★ AIR QUAKE PRESENTEERT DE LINE-UP ★
Op 25 mei beukt de kick-off van het nieuwe hardstyle concept Air Quake voor het eerst in Club Liberty in Aalsmeer. Er is altijd een goed excuus om even flink los te gaan en om jullie daarbij te helpen hebben we een hele dikke line-up voor jullie klaarstaan: D-Block & S-te-Fan, B-Front, Endymion, Digital Punk, Bass Modulators, Mind.Illusion én MC Nolz. Het belooft nu al een legendarische eerste editie te worden, zeker met de toevoeging dat er een uitgebreide professionele lasershow is!
Nice! Waar heb je dat gelezen trouwens?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]Kom wel even bij je kijken Mr Illusion! (dat was dus die 25 mei boeking
)
Facebook van de organisatie en op http://www.airquake.nl/quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Nice! Waar heb je dat gelezen trouwens?
Aaah ok. Wist niet dat je die organisatie volgdequote:Op zaterdag 13 april 2013 18:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Facebook van de organisatie en op http://www.airquake.nl/
Dinsdag zelfs een afspraak met zequote:Op zaterdag 13 april 2013 18:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Aaah ok. Wist niet dat je die organisatie volgdeMaar toffe booking!
ook voor het eerst, geloof ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:13 schreef KeesBromfiets het volgende:
Wow defqon nog niet eens uitverkocht.
Weekend welquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:13 schreef KeesBromfiets het volgende:
Wow defqon nog niet eens uitverkocht.
Nu weekend zoveel goedkoper is geworden zal wel iedereen weekend tickets hebben gekocht omdat ze bang waren dat er anders geen gewone tickets meer waren.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:34 schreef Lamabal het volgende:
Weet niet of het al bekend is, maar volgens mij gaat die ben saunders een nummer samen met headhunterz doen. Hij zei al dat hij heel wat anders ging doen, en nu opeens dit:
https://twitter.com/TattooBen/status/323091091211563008/photo/1
strong pecs, traps, deltsquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:34 schreef Lamabal het volgende:
Weet niet of het al bekend is, maar volgens mij gaat die ben saunders een nummer samen met headhunterz doen. Hij zei al dat hij heel wat anders ging doen, en nu opeens dit:
https://twitter.com/TattooBen/status/323091091211563008/photo/1
Zoek de verschillenquote:
- Piano op 1/2equote:
Damn dit is wel heel sneu ja. Ik hoor in de mid op 0.41 ook een sound die ik al eens eerder heb gehoord, volgens mij ook in een wildstylez trackquote:Op maandag 15 april 2013 10:38 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[..]
- Piano op 1/2e
- Skrillex gesampled geluidje
- Vocalen al 3 keer gebruikt in het afgelopenjaar
Ehhh... Tsja
Lijkt heel erg op een geluid uit dat Defqon Australie anthem van Wildstylez inderdaadquote:Op maandag 15 april 2013 19:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Damn dit is wel heel sneu ja. Ik hoor in de mid op 0.41 ook een sound die ik al eens eerder heb gehoord, volgens mij ook in een wildstylez trackIets zelfstandig verzinnen is blijkbaar teveel gevraagd voor de audiotricz..
Volle mep? Gewoon de normale prijs, of wat bedoel je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:32 schreef robuust89 het volgende:
[..]
ook voor het eerst, geloof ik.
En hier heb ik volle mep voor betaald
Normale prijs ja, ik blijf een hollander hèquote:Op dinsdag 16 april 2013 09:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volle mep? Gewoon de normale prijs, of wat bedoel je?
Mijn tip: ga van iedere artiest een paar nummers af op youtube en kijk of je het wat vindt. Mijn voorkeur gaat uit naar Geck-o, maar dat moet je wel liggen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:15 schreef Lamabal het volgende:
Maar goed. Ik lees al lang mee hier maar ik post eigenlijk nooit.
Jullie kenners kunnen me vast wel wat tips geven. Ik ga dus voor de eerste keer naar defqon. En wat MOET ik sowieso gezien hebben?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:15 schreef Lamabal het volgende:
Jullie kenners kunnen me vast wel wat tips geven. Ik ga dus voor de eerste keer naar defqon. En wat MOET ik sowieso gezien hebben?
hear hear!!quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:29 schreef Wut het volgende:
Alles behalve de mainstage, die namen ga je bij je toekomstige feesten sws wel weer zien
BOOOOOOOOOH!quote:
Thanks voor je antwoord.quote:Op dinsdag 16 april 2013 14:41 schreef ElDani het volgende:
[..]
Mijn tip: ga van iedere artiest een paar nummers af op youtube en kijk of je het wat vindt. Mijn voorkeur gaat uit naar Geck-o, maar dat moet je wel liggen.
Aight. Thanks ouwe!quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
hear hear!!
(en wat ElDani ook al zegt; kijk alvast rond welke artiesten je qua stijl liggen, zodat je weer waar je 'moet' zijn)
Dit.quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:42 schreef Mascleta het volgende:
Zaterdag Loudness, wat heb ik daar zin in
vind deze versie tofferquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind deze versie toffer
maar er gaat niks boven dit Bassleader-anthem![]()
Daar kom je dan beter nu achter dan komende zondag.quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:16 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Huh wat, ik dacht dat loudness over twee weken wasWel zin in uiteraard
ook erg vet, maar niet zo vet als die van 2009quote:
Dat soort dromen heb ik echt verschrikkelijk vaak gehad. Dromen dat je wakker wordt en het feest al voorbij is oidquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:28 schreef Mascleta het volgende:
Ik ben overigens wel eens zwetend wakker geworden uit een droom waarin ik Decibel vergeten was en daar toen het feest op zijn einde liep opeens achter kwam.
Ga idd niet naar de main maar naar artiesten als:quote:Op dinsdag 16 april 2013 10:15 schreef Lamabal het volgende:
Deze man weet!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef NLS04 het volgende:
Dan hoor je ook geen plaat 4x op een dag en kom je ook nog op de plekken waar waarschijnlijk de meeste sfeer is. En iets meepakken The Outside Agency ofzo is ook een aanrader. Festivals zoals Defqon geven je de grootste kans om iets onbekends te ervaren en een kwartiertje proberen kan nooit kwaad Zo heb ik op aanraden van T-Force me vorig jaar op alcatrazz prima vermaakt op armageddon project, wat ook nog best wel wat overlap heeft met hardstyle.
Dat was dan ook wel een gigantisch lekkere setquote:Op dinsdag 16 april 2013 20:47 schreef NLS04 het volgende:
Zo heb ik op aanraden van T-Force me vorig jaar op alcatrazz prima vermaakt op armageddon project, wat ook nog best wel wat overlap heeft met hardstyle.
Ik mag dit soort dingen juist wel. Iets wat je nooit hoort in de scene. Platen als dit af kunnen wisselen met een Assquake die weer totaal anders is, heerlijk!quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Thanks voor je antwoord.
Maar als Geck-o dit gaat draaien ben ik weg
[..]
Aight. Thanks ouwe!
Zatox @ Q-Base 2009. Heerlijk!quote:Tracklist
01. Zatox - Vintage
02. Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - Rambo Is A Pussy
03. Donkey Rollers - Immeasurably (Edit)
04. Activator and Zatox - Oxygen (Medley With Behind Blue Eyes)
05. Ivan Carsten - U Trying To Play Me
06. Zatox pres. Vyolet - Master and Slave
07. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
08. Pavo - Communicate
09. Tatanka and Zatox - Gangsta
10. Activator and Zatox - Freedom
11. I Like It Loud/Fother Mucker Mashup
12. Hardstyle Sydicate and Marcus Jones - Boogyman
13. Zatox - So High
14. Machinehead - Headwave (Zatox Mix)
15. Zatox meets The R3bels - Choir
16. Zatox feat. The R3bels - Storm 3000
17. Activator - Back In The Days
18. Zatox - The Noisemaker
19. R3zonance - Weapon (The R3bels and Zatox Mix)
20. Zatox - I Hate U
21. Tatanka and Zatox - Hardstyle Family
22. Tat and Zat - Proud To Be Loud
23. Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
24. Noisecontrollers - Venom (Original Mix)
25. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
26. Wild Motherfuckers - B2BW (Wild Mix)
27. Frontliner vs. Marc Acardipane - Outside World 2009 (Outside Spacer Remix)
28. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat and Zat Remix)
quote:Op dinsdag 16 april 2013 21:25 schreef Sokz het volgende:
eQual heb je die italiano mix nog op je pc staan? Enige mix die ik ong nog maandelijks luister maar nieuwe telefoon dus weg istie.
quote:Op woensdag 17 april 2013 11:57 schreef ElDani het volgende:
Ik kwam deze net weer tegen:
[..]
Zatox @ Q-Base 2009. Heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |