quote:
miss...quote:
QFTquote:
Mag dat niet nu?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:33 schreef Tally het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik sushi kan eten zonder er bij na te hoeven denken
Just stating the facts...quote:
quote:
Bij zwangerschap? nee. Of beter gezegd, er zijn wat risico'squote:
Complimenten geven zal ik achterwege laten, daar wordt je niet echt warm van geloof ikquote:Op woensdag 3 april 2013 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Of dat nou meer over ons zegt of over jou..
Geen enkele rauwe vis?quote:
Maar je lust al geen sushi, dus dat maakt niet uitquote:Op woensdag 3 april 2013 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
goeie reden om niet zwanger te worden
straks mag ik helemaal niks meer eten van de 3 dingen die ik lust!
Dag oudemissquote:
Nah conventionele shizzle werkt niet bij mijquote:Op woensdag 3 april 2013 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Complimenten geven zal ik achterwege laten, daar wordt je niet echt warm van geloof ik
Zware metalen en parasieten geloof ik, normaal geen probleem, maar als je nog een kleine bij je draagt kan dat dus wel een probleem worden.quote:
maar ik ben wel gek op kaasquote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar je lust al geen sushi, dus dat maakt niet uit
Dat lees ik altijd als 'wijs'quote:
gewone kaas welquote:Op woensdag 3 april 2013 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik ben wel gek op kaas
dat mag ook al niet
jawel johquote:Op woensdag 3 april 2013 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat mag ook al niet
En terecht natuurlijk!quote:
Mja, en zo mag straks niets meer, zelfs zwanger worden is gevaarlijk!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat mag ook al niet
Jij wil natuurlijk weer de bijzondere aanpak.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah conventionele shizzle werkt niet bij mij
* Barbusse pulls out bottle of vodka and T-bone steak.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah conventionele shizzle werkt niet bij mij
Ja,quote:Op woensdag 3 april 2013 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk weer de bijzondere aanpak.
Is that a T-bone or are you just happy to see me?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse pulls out bottle of vodka and T-bone steak.
quote:Kun je sushi eten als je zwanger bent?
Het schijnt dat zwangere vrouwen deze website ook wel eens bezoeken en dan komen ze met allerlei vragen. Sushi met al die rauwe vis is dat nou supergevaarlijk om te eten als je zwanger bent? En hoe zit het met zware metalen? En als ik heel erg veel sushi eet tijdens de zwangerschap, krijgt mijn kind dan spleetogen? Dit zijn natuurlijk allemaal serieuze vragen die veel aanstaande moeders zich afvragen. Hoewel sushi vooral als het met mate gegeten wordt niet zo gevaarlijk is als veel mensen denken, zijn er toch een paar dingen om rekening mee te houden als je zwanger bent. In dit artikel zul je alles over de gevaren van sushi eten tijdens de zwangerschap vinden.
Ook al geen heavy metal luisteren dusquote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zware metalen en parasieten geloof ik, normaal geen probleem, maar als je nog een kleine bij je draagt kan dat dus wel een probleem worden.
Dafuquequote:
Ach, dan komt het kind er headbangend uit, niets mis mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook al geen heavy metal luisteren dus
Holy guacamolequote:
Nog een paar jaar en dan is zwanger worden ook niet meer nodig, want kunstmatige baarmoeders enzo. Lekker je lijf voor jezelf houdenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, en zo mag straks niets meer, zelfs zwanger worden is gevaarlijk!
Niet? Dan breekt ie de ingang af man!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dan komt het kind er headbangend uit, niets mis mee.
Hendig! Denk ik, alleen Arnold Swarzeneggert weet hoe het is om zwanger te zijn als man!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan is zwanger worden ook niet meer nodig, want kunstmatige baarmoeders enzo. Lekker je lijf voor jezelf houden
Headbangen zonder haarquote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dan komt het kind er headbangend uit, niets mis mee.
En die vrouw die man is gewordenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hendig! Denk ik, alleen Arnold Swarzeneggert weet hoe het is om zwanger te zijn als man!
Always happy to see you, does it show?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is that a T-bone or are you just happy to see me?
We rocken het dak eraf!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet? Dan breekt ie de ingang af man!
Story of my life.quote:
En dat je dan van die die hard vrouwen hebt die per se wel zelf zwanger willen zijn omdat dat de natuurlijke manier isquote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hendig! Denk ik, alleen Arnold Swarzeneggert weet hoe het is om zwanger te zijn als man!
letterlijk kutwijvenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat je dan van die die hard vrouwen hebt die per se wel zelf zwanger willen zijn omdat dat de natuurlijke manier is
quote:
Kun je beter gaan gabberenquote:
Arme mannen...quote:
Zit je weer met die gepannen kaken...quote:
Aussies waren niet in mijn maatquote:
Klassieke muziek dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je weer met die gepannen kaken...
Strak strak in je trainingspak pakquote:
Onderzoek wijst uit dat leven een 100% mortaliteit heeft!!1!!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, en zo mag straks niets meer, zelfs zwanger worden is gevaarlijk!
Geen last vanquote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet? Dan breekt ie de ingang af man!
In a long run, your suvival rate goes down to 0quote:Op woensdag 3 april 2013 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onderzoek wijst uit dat leven een 100% mortaliteit heeft!!1!!![]()
![]()
Ben dus niet de enige die die link legtquote:
het leeft!quote:
Niet hierquote:
Zelfgemaakte cappuccino als lunchquote:Op woensdag 3 april 2013 12:35 schreef MissMSX het volgende:
Een bord hutspot is overigens een heerlijke middagmaaltijd
Grapje!quote:
ja, hoiquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij kwam niet in mij op toen ik de TT las
JB!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, hoi![]()
Weet niet of jullie het vaak over me hebben..maar ik lees hier vrijwel nooit, dus het is wel héél toevallig dat ik net mn naam tegenkom
![]()
(Ik was wat door R&P aan het struinen)
Heftige tijd achter de rug rondom de zwangerschap enzo, nu alles weer onder controle.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel goed klinkt niet zo. Maar dat kan aan mij liggen.
Met mij gaat het goed
Mooi en mooi!quote:Op donderdag 4 april 2013 09:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Heftige tijd achter de rug rondom de zwangerschap enzo, nu alles weer onder controle.
Romeo & Julia was zó mooi trouwens
Nope. Geheel niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
Het leven is mooi. Zo mooi.
Voorlopig geen ballet op de planning staan Godt?
3 dagen eerder neusspray kopenquote:Op donderdag 4 april 2013 09:33 schreef ArTiC het volgende:
Het leven is idd mooi als je na 3 dagen eindelijk weer door je neus kan ademen.
Met name 's nachts vind ik dat vervelend. Dat je steeds wakker wordt omdat je denkt dat je wordt gesmoord door een kussen.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:33 schreef ArTiC het volgende:
Ze zijn maar een maand houdbaar en zo lang mag je ze niet gebruikenquote:Op donderdag 4 april 2013 09:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb er altijd 4, omdat ik ze vergeet en dan maar een nieuwe haal.
Hier na bijna een week nog nietquote:Op donderdag 4 april 2013 09:33 schreef ArTiC het volgende:
Stelletje junks zijn het!quote:Op donderdag 4 april 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn maar een maand houdbaar en zo lang mag je ze niet gebruiken
na een half jaar werken ze ook nog prima hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn maar een maand houdbaar en zo lang mag je ze niet gebruiken
Gevaar op infecties is groter en bacterieen is groter.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
na een half jaar werken ze ook nog prima hoor.
die virussen ben je dan toch al resistent voor, als ze het überhaupt zo lang overleven buiten een lichaam. En die potjes zitten niet geseald ofzo dus dat met de werking zal ook wel meevallenquote:Op donderdag 4 april 2013 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gevaar op infecties is groter en bacterieen is groter.
Naast dat de werking wat afneemt
Niet langer dan 7 dagen staat er, maar ik weet nooit vanaf wanneer je weer mag gaan beginnen met tellen.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
na een half jaar werken ze ook nog prima hoor.
Je mag ze niet langer dan 7 dagen aan een stuk door gebruiken.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet langer dan 7 dagen staat er, maar ik weet nooit vanaf wanneer je weer mag gaan beginnen met tellen.
Gewoon een zoutmengseltje waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
die virussen ben je dan toch al resistent voor, als ze het überhaupt zo lang overleven buiten een lichaam. En die potjes zitten niet geseald ofzo dus dat met de werking zal ook wel meevallen
Mijn moeder deed ze nog wel eens zelf navullen met een of ander receptje en die is ook nog steeds niet dood.
Dat snap ik! Maar als je er een dag tussen laat, begin je dan weer op dag 1? Dat lijkt me toch ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag ze niet langer dan 7 dagen aan een stuk door gebruiken.
Ja het is ook niet dat ik een half jaar lang non-stop gebruik, alleen als ik verkouden ben. Zoals nu.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet langer dan 7 dagen staat er, maar ik weet nooit vanaf wanneer je weer mag gaan beginnen met tellen.
Jawel! Dat doe je wel!quote:Op donderdag 4 april 2013 10:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja het is ook niet dat ik een half jaar lang non-stop gebruik, alleen als ik verkouden ben. Zoals nu.
Als een roker 1 dag niet gerookt heeft, is hij dan ook gestopt?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:02 schreef L-E het volgende:
Dat snap ik! Maar als je er een dag tussen laat, begin je dan weer op dag 1? Dat lijkt me toch ook niet de bedoeling.
1 theelepeltje zout op een glas water.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een zoutmengseltje waarschijnlijk.
Als je strontverkouden ben moet je eigenlijk de zee induiken en je lekker laten doorspoelen.
Jaquote:Op donderdag 4 april 2013 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als een roker 1 dag niet gerookt heeft, is hij dan ook gestopt?
Ik neem aan 7 dagen gebruiken, 7 dagen niet, dan weer 7 dagen gebruiken.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had een keer per ongeluk druppels gekocht ipv zo'n spuitflesje. Nooit meerquote:Op donderdag 4 april 2013 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
1 theelepeltje zout op een glas water.
Als een ex-alcoholist één dag drinkt staat de teller toch ook weer op nul?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als een roker 1 dag niet gerookt heeft, is hij dan ook gestopt?
Vraag maar aan Q.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als een ex-alcoholist één dag drinkt staat de teller toch ook weer op nul?
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een keer per ongeluk druppels gekocht ipv zo'n spuitflesje. Nooit meerNiet expres in ieder geval.
Vies vind ik een zoutoplossing niet, maar het hielp geloof ik 10 min, terwijl normaal wel een middag of nacht lang helpt.. Dus dat nooit meer.quote:
Heb je dat wel eens geprobeerd? Dat ui, niet dat frietjequote:Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef ArTiC het volgende:
Of een ui in 4 stukken snijden en die een nacht naast je bed zetten, werkt ook tegen verkoudheid.
Een frietje speciaal niet trouwens.
Ik kreeg iets te veel binnen, het droop zo lekker door m'n keel inquote:Op donderdag 4 april 2013 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vies vind ik een zoutoplossing niet, maar het hielp geloof ik 10 min, terwijl normaal wel een middag of nacht lang helpt.. Dus dat nooit meer.
Ja, vroegâh toen ik nog een kleine artic was toen deed mijn moeder dat altijd.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens geprobeerd? Dat ui, niet dat frietje
Dat ui?quote:Op donderdag 4 april 2013 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je dat wel eens geprobeerd? Dat ui, niet dat frietje
ik las smeersletjequote:
Ja die heb ik standaard in de kast liggen, voor verkoudheden en ander ongemak.quote:
Als ik 's nachts stik in m'n snot pak ik neussprayquote:Op donderdag 4 april 2013 12:27 schreef Tegan het volgende:
Ik gebruik niets als ik verkouden ben. Gewoon paar dagen wachten.
Mooie topic kill was dit.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik 's nachts stik in m'n snot pak ik neusspray
Als dat mes niet naar beneden komt valt dat wel meequote:Op donderdag 4 april 2013 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens!
Kat moet onder het mes morgen. Arme kat.
Waaromquote:Op donderdag 4 april 2013 14:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet eens!
Kat moet onder het mes morgen. Arme kat.
Naina. Blaasstenen. Hopelijk zijn hierna die blaasontstekingen voorbij, bespaar ik dat weer aan schoonmaakmiddelen.quote:
Arme Q-bankrekening.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als dat mes niet naar beneden komt valt dat wel mee
Lief!quote:Op donderdag 4 april 2013 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vannacht over katten gedroomd. Dat ze m'n hele huis hadden afgebroken en m'n bank hadden gemold
Zit er geen garantie op?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Naina. Blaasstenen. Hopelijk zijn hierna die blaasontstekingen voorbij, bespaar ik dat weer aan schoonmaakmiddelen.
Ook geen zakdoekjes? Gadverdamme.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:27 schreef Tegan het volgende:
Ik gebruik niets als ik verkouden ben. Gewoon paar dagen wachten.
Zeg je gewoon dat je zo volgespoten bent dat het sperma er via je neus uitkomt.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook geen zakdoekjes? Gadverdamme.
Dat zou een stuk frisser zijn, inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeg je gewoon dat je zo volgespoten bent dat het sperma er via je neus uitkomt.
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 4 april 2013 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat zou een stuk frisser zijn, inderdaad.
Ik heb nooit liters slijm/snot ofzo.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ook geen zakdoekjes? Gadverdamme.
Een vrouw die vaker komt is een vrouw naar mijn hart.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Er was hier vandaag een vrouwelijk persoon op kantoor trouwens. Voor het eerst sinds mensenheugenis. En ze schijnt vaker te gaan komen.
Straks moet ik mijn haar nog gaan kammen enzo
Ik zou een andere baan gaan zoeken.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Er was hier vandaag een vrouwelijk persoon op kantoor trouwens. Voor het eerst sinds mensenheugenis. En ze schijnt vaker te gaan komen.
Doe het zoals Qquote:Op donderdag 4 april 2013 15:55 schreef KomtTijd... het volgende:
tegen je haar gepraat?quote:Op donderdag 4 april 2013 17:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb er al tegen gepraat, dus daar is het al te laat voor.
Het was de laatste jaren toch al niet meer zoveel maar toch...quote:Op donderdag 4 april 2013 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik lees net dat LucasArts kasjewijlen is....![]()
RIP
Misschien dat het daarom failliet is.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was de laatste jaren toch al niet meer zoveel maar toch...
Bier.quote:Op donderdag 4 april 2013 18:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat zal ik vandaag eten om mijn junkfood marathon te doorbreken?
Niet geheel vrijwilligquote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef KomtTijd... het volgende:
Files.
Dat is toch zo'n ding waar mensen die met de auto forenzen altijd heen gaan?
Tuurlijk nietquote:
Da's mijn hobby al!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:22 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Niet geheel vrijwillig
Maar goed, ik ga de snelweg terroriseren
Sinds m'n tweede rijles?quote:Op donderdag 4 april 2013 20:44 schreef KomtTijd... het volgende:
Sinds wanneer durf jij de snelweg op?
Niet zo stoer doen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En vanaf je 5e mocht je zelf achter het stuur zitten?
Ik moet nog met seizoen twee beginnenquote:Op donderdag 4 april 2013 22:12 schreef Seikcid het volgende:
Zo de eerste aflevering van het derde seizoen van Game of Thrones (eindelijk) maar eens kijken.
Hoe heb je zo lang kunnen wachten?quote:Op donderdag 4 april 2013 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog met seizoen twee beginnen
Ik nog met seizoen 1!quote:Op donderdag 4 april 2013 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet nog met seizoen twee beginnen
Toch maar eens gaan kijken. De winter duurt toch nog wel een paar jaar dus tijd genoeg.quote:
Moet je vooral GoT season 1 kijken...in iedere aflevering zit de zin "Winter is coming"quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch maar eens gaan kijken. De winter duurt toch nog wel een paar jaar dus tijd genoeg.
De serie is dus nog live ook!quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Moet je vooral GoT season 1 kijken...in iedere aflevering zit de zin "Winter is coming"
Het is godverdomme al 3 eeuwen winter
je geilt op Tyrion Lannister?quote:
Wie niet?quote:
Bij mij is het nu bijna 10 jaar na mijn eerste rijles en ik ben nog steeds rijbewijsloosquote:Op donderdag 4 april 2013 23:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zelf had ik al na een jaar en een week het papiertje.
Ik heb al vijf jaar niet meer gereden, dat wordt leuk als ik ooit weer eens achter het stuur kruip.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bij mij is het nu bijna 10 jaar na mijn eerste rijles en ik ben nog steeds rijbewijsloos
quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb al vijf jaar niet meer gereden, dat wordt leuk als ik ooit weer eens achter het stuur kruip.
Nooooquote:
oh nee echt?quote:
Hij ging nog lekker tot vanmorgen hoor. Kachelde de verdieping nog op, klom nog in z'n wieltje, knaagde z'n halve inboedel aan gort. Had maandag nog de kooi verschoond en toen rende ie ook rond als kip zonder kop. En dat voor een beestje zonder achterpoten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Sja met 2,5 jaar zijn ze over het algemeen wel versleten ja.
De een z'n dood...quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:27 schreef CherryLips het volgende:
De andere hamster is niet onder de indruk. Die staat te bedelen om eten.
net fokquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar die heeft scheve tanden en kan niet knagen![]()
Wel een kneuzenkermis hier hoor.
Mijn kat? of Q zijn monsters?quote:
FOK!katten.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn kat? of Q zijn monsters?
Die van mij is ook een echte Fok!ker
Ach gossiequote:Op vrijdag 5 april 2013 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Die wordt nu geopereerd, mag rond 12:00 bellen.
O die is nog niet eens op de helft.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
8. Moet dus nog wel een paar jaar mee kunnen.
Nog niet eens dus, geboren op 2 september 2005. Ik moest het even nazoeken op FOK!quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die is nog niet eens op de helft.
oh wat heeft ie?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Die wordt nu geopereerd, mag rond 12:00 bellen.
Steentje in de blaas. Erg pijnlijk, geeft elke paar maanden blaasontsteking.quote:
Weet je dat niet eens uit je hoofdquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog niet eens dus, geboren op 2 september 2005. Ik moest het even nazoeken op FOK!
ooh wat zieligquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Steentje in de blaas. Erg pijnlijk, geeft elke paar maanden blaasontsteking.
Staat wel op de pleekalender. Van fatcat wist ik het wel uit mn hoofd.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je dat niet eens uit je hoofdik heb vorig jaar de verjaardag van mijn monsters gevierd
whut? een schaap heeft je gebeten?quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Schaap is niet zieligdie van mij heeft me vorige week in m'n buik gebeten.
Laat dat beest ook gewoon met rust. Hoe zou jij het vinden als er de hele tijd mensen je huis binnen kwamen terwijl je dood aan het gaan bent.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:42 schreef CherryLips het volgende:
O ik durf niet in het huisje te kijkenheb net het dakje er weer op gedaan, maar nu durf ik niet te kijken want misschien schrikt ie dan.
nou voor familie, de liefde van mijn leven of artsen en verpleegsters (wel knappe) mogen ze deur van mij best open zetten hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Laat dat beest ook gewoon met rust. Hoe zou jij het vinden als er de hele tijd mensen je huis binnen kwamen terwijl je dood aan het gaan bent.
Ik zal het je tegen die tijd vertellen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Laat dat beest ook gewoon met rust. Hoe zou jij het vinden als er de hele tijd mensen je huis binnen kwamen terwijl je dood aan het gaan bent.
Als hamsters piepen is er over het algemeen wel serieus iets aan de hand ja...quote:Op vrijdag 5 april 2013 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het je tegen die tijd vertellen.
Maar ik heb juist het dakje erop gedaan om hem rust te gunnen. Nadat ik had gekeken waarom hij piepte. Een uur geleden.
Daarom moest ik in het begin zo aan de cavia's wennen, die piepen om alles.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als hamsters piepen is er over het algemeen wel serieus iets aan de hand ja...
Je was okay. Ooit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:16 schreef Ang3l het volgende:
Dag sletjes!
Volgens mij ben ik hier de hele week nog niet geweest
En nu niet meer?!quote:
Operatie is goed gegaan, steentje is er uit, kan haar vanmiddag weer ophalen.quote:
Ga je d'r lekker verwennenquote:Op vrijdag 5 april 2013 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Operatie is goed gegaan, steentje is er uit, kan haar vanmiddag weer ophalen.
Het is niet failliet, dat hoerige kutdisney heeft gewoon de boel opgeheven...quote:Op donderdag 4 april 2013 18:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien dat het daarom failliet is.
Ze zijn Pixar ook al aardig aan het vermoorden met al die 3e rangs sequels. Hou mn hart vast voor Finding Dory. Valt me mee dat die nog geen Direct to Video wordt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet failliet, dat hoerige kutdisney heeft gewoon de boel opgeheven...
Disney
Alsof Lucas Arts nog iets betekend heeft de laatste tien jaar. jammer van de licenties van hun adventures, maar voor de rest, logische beslissing.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is niet failliet, dat hoerige kutdisney heeft gewoon de boel opgeheven...
Disney
Zakelijk vast een prima beslissing maar ik ben nou eenmaal een gevoelsmens. Dus: hoerige kutdisneyquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof Lucas Arts nog iets betekend heeft de laatste tien jaar. jammer van de licenties van hun adventures, maar voor de rest, logische beslissing.
Ze gaan Star Wars vast ook verkrachten door er kinderachtige CGI-characters die heel kinderachtig en gruwelijk vervelend praten in te gaan verwerken. Of nog erger: acterende kinderen. Of cheesy liefdes-verhaaltjes.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zakelijk vast een prima beslissing maar ik ben nou eenmaal een gevoelsmens. Dus: hoerige kutdisney
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:28 schreef MissMSX het volgende:
Laptopje opruimen. Binnenkort maar weer een nieuwe installatieKoop een MacBook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Klinkt als Jar jar. Wat is er precies anders dan onder de vlag van Lucas zelf?quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze gaan Star Wars vast ook verkrachten door er kinderachtige CGI-characters die heel kinderachtig en gruwelijk vervelend praten in te gaan verwerken. Of nog erger: acterende kinderen. Of cheesy liefdes-verhaaltjes..
Star wars wordt JJ Abrams. Komt vast goedquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze gaan Star Wars vast ook verkrachten door er kinderachtige CGI-characters die heel kinderachtig en gruwelijk vervelend praten in te gaan verwerken. Of nog erger: acterende kinderen. Of cheesy liefdes-verhaaltjes..
Klinkt 100% als Jar Jar Binks jaquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt als Jar jar. Wat is er precies anders dan onder de vlag van Lucas zelf?
Dat is die gast van Lost toch? Dus dan krijg je een anticlimax als eindequote:Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Star wars wordt JJ Abrams. Komt vast goed
Schijten ze regenbogenquote:
Lost, maar ook Cloverfield, de nieuwe Star Trek films, Super 8.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is die gast van Lost toch? Dus dan krijg je een anticlimax als einde
Er kwam een Q uitquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Princes Leia blijkt stiekem zwanger te zijn van een Ewok!
hahaquote:Op vrijdag 5 april 2013 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat worden interessante knuffels in Disney World.
Bahquote:Op vrijdag 5 april 2013 16:10 schreef CherryLips het volgende:
Waarom komen er op Pinterest alleen zoete baksels langs
Jawel joh. Tenzij honey glazed bacon ofzoquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel joh. Tenzij honey glazed bacon ofzo
ZOMFG!1!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 16:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel joh. Tenzij honey glazed bacon ofzo
quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ZOMFG!1!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Instant razende honger nu
ik word serieus al misselijk van de geurquote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef MissMSX het volgende:
Zo blij dat ik geen vegetarier ben. Spekpannenkoeken...
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ZOMFG!1!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Instant razende honger nu
Jij dacht: "Laat ik er nog een schepje bovenop doen!"?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:24 schreef MissMSX het volgende:
Ja zeg! Begin jij óók nog!quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik word serieus al misselijk van de geur
oeh Grrrrrrrrrtje! ik heb gister friet van henk op
Waarom heb je überhaupt PayPal?quote:Op vrijdag 5 april 2013 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En waarom heb ik een saldo van 1,50 op mijn paypal? Ik gebruik het nooit...
ja en het was vet lekkerquote:
Soms nodig om dingen te kopen op de interwebz, maar ik gebruik het alleen met creditcard en heb nog nooit een saldo gestort.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |