quote:
miss...quote:
QFTquote:
Mag dat niet nu?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:33 schreef Tally het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik sushi kan eten zonder er bij na te hoeven denken
Just stating the facts...quote:
quote:
Bij zwangerschap? nee. Of beter gezegd, er zijn wat risico'squote:
Complimenten geven zal ik achterwege laten, daar wordt je niet echt warm van geloof ikquote:Op woensdag 3 april 2013 12:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]Of dat nou meer over ons zegt of over jou..
Geen enkele rauwe vis?quote:
Maar je lust al geen sushi, dus dat maakt niet uitquote:Op woensdag 3 april 2013 12:37 schreef rhubarbje het volgende:
goeie reden om niet zwanger te worden
straks mag ik helemaal niks meer eten van de 3 dingen die ik lust!
Dag oudemissquote:
Nah conventionele shizzle werkt niet bij mijquote:Op woensdag 3 april 2013 12:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Complimenten geven zal ik achterwege laten, daar wordt je niet echt warm van geloof ik
Zware metalen en parasieten geloof ik, normaal geen probleem, maar als je nog een kleine bij je draagt kan dat dus wel een probleem worden.quote:
maar ik ben wel gek op kaasquote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar je lust al geen sushi, dus dat maakt niet uit
Dat lees ik altijd als 'wijs'quote:
gewone kaas welquote:Op woensdag 3 april 2013 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar ik ben wel gek op kaas
dat mag ook al niet
jawel johquote:Op woensdag 3 april 2013 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat mag ook al niet
En terecht natuurlijk!quote:
Mja, en zo mag straks niets meer, zelfs zwanger worden is gevaarlijk!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat mag ook al niet
Jij wil natuurlijk weer de bijzondere aanpak.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah conventionele shizzle werkt niet bij mij
* Barbusse pulls out bottle of vodka and T-bone steak.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah conventionele shizzle werkt niet bij mij
Ja,quote:Op woensdag 3 april 2013 12:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk weer de bijzondere aanpak.
Is that a T-bone or are you just happy to see me?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse pulls out bottle of vodka and T-bone steak.
quote:Kun je sushi eten als je zwanger bent?
Het schijnt dat zwangere vrouwen deze website ook wel eens bezoeken en dan komen ze met allerlei vragen. Sushi met al die rauwe vis is dat nou supergevaarlijk om te eten als je zwanger bent? En hoe zit het met zware metalen? En als ik heel erg veel sushi eet tijdens de zwangerschap, krijgt mijn kind dan spleetogen? Dit zijn natuurlijk allemaal serieuze vragen die veel aanstaande moeders zich afvragen. Hoewel sushi vooral als het met mate gegeten wordt niet zo gevaarlijk is als veel mensen denken, zijn er toch een paar dingen om rekening mee te houden als je zwanger bent. In dit artikel zul je alles over de gevaren van sushi eten tijdens de zwangerschap vinden.
Ook al geen heavy metal luisteren dusquote:Op woensdag 3 april 2013 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zware metalen en parasieten geloof ik, normaal geen probleem, maar als je nog een kleine bij je draagt kan dat dus wel een probleem worden.
Dafuquequote:
Ach, dan komt het kind er headbangend uit, niets mis mee.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook al geen heavy metal luisteren dus
Holy guacamolequote:
Nog een paar jaar en dan is zwanger worden ook niet meer nodig, want kunstmatige baarmoeders enzo. Lekker je lijf voor jezelf houdenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, en zo mag straks niets meer, zelfs zwanger worden is gevaarlijk!
Niet? Dan breekt ie de ingang af man!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dan komt het kind er headbangend uit, niets mis mee.
Hendig! Denk ik, alleen Arnold Swarzeneggert weet hoe het is om zwanger te zijn als man!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan is zwanger worden ook niet meer nodig, want kunstmatige baarmoeders enzo. Lekker je lijf voor jezelf houden
Headbangen zonder haarquote:Op woensdag 3 april 2013 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dan komt het kind er headbangend uit, niets mis mee.
En die vrouw die man is gewordenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hendig! Denk ik, alleen Arnold Swarzeneggert weet hoe het is om zwanger te zijn als man!
Always happy to see you, does it show?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is that a T-bone or are you just happy to see me?
We rocken het dak eraf!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet? Dan breekt ie de ingang af man!
Story of my life.quote:
En dat je dan van die die hard vrouwen hebt die per se wel zelf zwanger willen zijn omdat dat de natuurlijke manier isquote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hendig! Denk ik, alleen Arnold Swarzeneggert weet hoe het is om zwanger te zijn als man!
letterlijk kutwijvenquote:Op woensdag 3 april 2013 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat je dan van die die hard vrouwen hebt die per se wel zelf zwanger willen zijn omdat dat de natuurlijke manier is
quote:
Kun je beter gaan gabberenquote:
Arme mannen...quote:
Zit je weer met die gepannen kaken...quote:
Aussies waren niet in mijn maatquote:
Klassieke muziek dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je weer met die gepannen kaken...
Strak strak in je trainingspak pakquote:
Onderzoek wijst uit dat leven een 100% mortaliteit heeft!!1!!quote:Op woensdag 3 april 2013 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, en zo mag straks niets meer, zelfs zwanger worden is gevaarlijk!
Geen last vanquote:Op woensdag 3 april 2013 12:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet? Dan breekt ie de ingang af man!
In a long run, your suvival rate goes down to 0quote:Op woensdag 3 april 2013 13:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onderzoek wijst uit dat leven een 100% mortaliteit heeft!!1!!![]()
![]()
Ben dus niet de enige die die link legtquote:
het leeft!quote:
Niet hierquote:
Zelfgemaakte cappuccino als lunchquote:Op woensdag 3 april 2013 12:35 schreef MissMSX het volgende:
Een bord hutspot is overigens een heerlijke middagmaaltijd
Grapje!quote:
ja, hoiquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 22:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij kwam niet in mij op toen ik de TT las
JB!quote:Op woensdag 3 april 2013 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, hoi![]()
Weet niet of jullie het vaak over me hebben..maar ik lees hier vrijwel nooit, dus het is wel héél toevallig dat ik net mn naam tegenkom
![]()
(Ik was wat door R&P aan het struinen)
Heftige tijd achter de rug rondom de zwangerschap enzo, nu alles weer onder controle.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wel goed klinkt niet zo. Maar dat kan aan mij liggen.
Met mij gaat het goed
Mooi en mooi!quote:Op donderdag 4 april 2013 09:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Heftige tijd achter de rug rondom de zwangerschap enzo, nu alles weer onder controle.
Romeo & Julia was zó mooi trouwens
Nope. Geheel niet.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:26 schreef L-E het volgende:
Het leven is mooi. Zo mooi.
Voorlopig geen ballet op de planning staan Godt?
3 dagen eerder neusspray kopenquote:Op donderdag 4 april 2013 09:33 schreef ArTiC het volgende:
Het leven is idd mooi als je na 3 dagen eindelijk weer door je neus kan ademen.
Met name 's nachts vind ik dat vervelend. Dat je steeds wakker wordt omdat je denkt dat je wordt gesmoord door een kussen.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:33 schreef ArTiC het volgende:
Ze zijn maar een maand houdbaar en zo lang mag je ze niet gebruikenquote:Op donderdag 4 april 2013 09:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb er altijd 4, omdat ik ze vergeet en dan maar een nieuwe haal.
Hier na bijna een week nog nietquote:Op donderdag 4 april 2013 09:33 schreef ArTiC het volgende:
Stelletje junks zijn het!quote:Op donderdag 4 april 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn maar een maand houdbaar en zo lang mag je ze niet gebruiken
na een half jaar werken ze ook nog prima hoor.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn maar een maand houdbaar en zo lang mag je ze niet gebruiken
Gevaar op infecties is groter en bacterieen is groter.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
na een half jaar werken ze ook nog prima hoor.
die virussen ben je dan toch al resistent voor, als ze het überhaupt zo lang overleven buiten een lichaam. En die potjes zitten niet geseald ofzo dus dat met de werking zal ook wel meevallenquote:Op donderdag 4 april 2013 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gevaar op infecties is groter en bacterieen is groter.
Naast dat de werking wat afneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |