niet als er geen schuim op staatquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus ik kan beter geen bier drinken die avond??
SQ trouwt. Alles is mogelijk. <3quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:30 schreef JK het volgende:
Ook oppassen dus voor sterk riekende appelsap dan.
Kusjekroel en krachtsterretjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik bedoel lief enzo.
Met kusjekroel.
(btw coole sig, maar ik mis one size fits most)
maar wél meer dan vier weken!quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kusjekroel en krachtsterretjesDan is alllllles weer goed
Ermahgerd skjoe nog minder dan een maand!1!!1!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar toch maar 29 dagen meer!quote:
heb je er aandelen in? Of persoonlijke ervaring?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:06 schreef Sylvana het volgende:
Dames die last hebben van schurende benen, koop Vevina! Dat is een speciale creme die schuren tegen gaat en werkt echt perfect!![]()
Want om een fietsbroek of legging onder je jurk te doen is jammer als het niet hoeft.
ik neem aan persoonlijke ervaring. Sylvana lijkt me nou niet bepaald het prototype spammerquote:Op zondag 5 mei 2013 21:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je er aandelen in? Of persoonlijke ervaring?
Klinkt wel echt goed, maar pas op!! Als je dus kousen draagt, van die echte sexy jarretel dingen dan mag je die dag GEEN creme oid op je benen smeren omdat de plakrand dan loslaat en je kousen dus afzakken... Lijkt mij niet echt fijn op je trouwdag..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 12:06 schreef Sylvana het volgende:
Dames die last hebben van schurende benen, koop Vevina! Dat is een speciale creme die schuren tegen gaat en werkt echt perfect!![]()
Want om een fietsbroek of legging onder je jurk te doen is jammer als het niet hoeft.
Haha iddquote:Op zondag 5 mei 2013 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik neem aan persoonlijke ervaring. Sylvana lijkt me nou niet bepaald het prototype spammer
naja dat bedoel ikquote:Op zondag 5 mei 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, met jarretellen maakt het niet uit, met stayups wel
ik ga het eens proberen!quote:Op zondag 5 mei 2013 22:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha iddIk heb nu voor het tweede jaar een tube gekocht, je hebt er maar heel weinig van nodig, ik doe gewoon de hele lente/zomer met 1 tube en vind het echt ideaal. Want ik had ook altijd last van schurende huid, ging helemaal kapot, maar om nou altijd een fietsbroekje onder mijn rokjes/jurkjes te doen vond ik ook niet fijn. Ik heb geen idee meer hoe ik het heb ontdekt, vast een advertentie in 1 of ander vrouwenblad, maar ik ben echt blij dat ik het ontdekt heb
En het werkt niet alleen bij je benen, maar ken ook vrouwen die het gebruiken bij de bh-rand als ze grote borsten hebben.
Ik zou onder mijn trouwjurk echt niet van die kousen met een plakrand aandoen, veel te vaak gehad dat ze dus totaal niet bleven plakken en ze op mijn enkels hingenquote:Op zondag 5 mei 2013 22:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
naja dat bedoel ikik heb van die plakranddingen, en er werd mij in de winkel op het hart gedrukt om absoluut geen creme oid te gebruiken als ik ze ga dragen
Ik heb dat probleem dus nog nooit gehad eigenlijk.. ach zo zie je maar dat ieder mens anders isquote:Op zondag 5 mei 2013 22:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik zou onder mijn trouwjurk echt niet van die kousen met een plakrand aandoen, veel te vaak gehad dat ze dus totaal niet bleven plakken en ze op mijn enkels hingen
Heb ik normaal ook, maar ik had holdups van de bruidswinkel zelf en ja die waren duur maar zaten echt perfect!! Heb ze niet 1x moeten omhoog trekken of wat dan ookquote:Op zondag 5 mei 2013 22:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik zou onder mijn trouwjurk echt niet van die kousen met een plakrand aandoen, veel te vaak gehad dat ze dus totaal niet bleven plakken en ze op mijn enkels hingen
Stelt me toch wel iets gerust...quote:Op zondag 5 mei 2013 23:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb ik normaal ook, maar ik had holdups van de bruidswinkel zelf en ja die waren duur maar zaten echt perfect!! Heb ze niet 1x moeten omhoog trekken of wat dan ook
en anders trek je ze uit, ook geen man overboordquote:Op maandag 6 mei 2013 00:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Stelt me toch wel iets gerust...
Ja dat! Op het eind van de avond (lees: 5u 's nachts) had ik ze al kapot gekregen (ik ben echt een held met panty'squote:Op maandag 6 mei 2013 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en anders trek je ze uit, ook geen man overboord
Nog maar een week voor jou!!
Ja echt aftellen nu! Druk weekje te gaan maar over een week zit ik om deze tijd in de kapperstoelquote:Op maandag 6 mei 2013 08:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en anders trek je ze uit, ook geen man overboord
Nog maar een week voor jou!!
Jongeuh voor mij was het nacht toenquote:
hoe laat trouw je?quote:Op maandag 6 mei 2013 09:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja echt aftellen nu! Druk weekje te gaan maar over een week zit ik om deze tijd in de kapperstoel
Ga je voor of na de ceremonie foto's maken?quote:
Ook dan is half zeven bizar vroegquote:Op maandag 6 mei 2013 11:00 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Na de ceremonie.
Mijn zus trouwde om 15:15 en om half 7 was de kapster er al![]()
Maar die gingen eerst foto's maken..
wij ook...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wij mochten de muziek gewoon meebrengen op de dag zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |