Zolang je alleen een sjerp, sluier en tiara hoeft te dragen, valt het reuze mee hoor! Bij de feesten die ik tot nu toe meegemaakt heb, hebben we voornamelijk spelletjes gedaan, soms vanuit een evenementenbureau geregeld (denk aan Wie is de mol in een of ander stadscentrum bv) en werd de bruid niet voor lul gezet hoorquote:Op woensdag 10 april 2013 18:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb hele lieve vrienden hoor, maar ik ben bang dat mijn zus mij best wel even terug pakt omdat ik haar een sjerp en een sluier en tiara had gegeven voor haar vgf... Anyway we zien wel wat ze verzinnen.
ik heb gewoon niks met dat vrijgezellenfeestgedoe, Ik ben allang geen vrijgezel meer....
In Heenvliet (tussen Spijkenisse en Brielle) heb je de ruïne Ravensteijn (een oud kasteeltje, met slotgrachtje erom) met een heel mooi park+beeldentuin eromheen! En daar vlakbij heb je een redelijk idyllisch pleintje met mooie grote bomen en oude geveltjes enzo.quote:Op maandag 8 april 2013 17:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het gaat er vooral om dat hetkoppel het leuk vindt, interesse ging uit naar een landgoed, kasteel, of iets als Avifauna. Dus alle tips zijn welkom
Ze vinden het leuk om zelf te gaan kijken, en dan op de dag zelf daarheen voor de shoot
Nou volgende keer laat ik de kies gewoon trekken...quote:Op woensdag 17 april 2013 20:31 schreef JK het volgende:
Nou sterkte met het herstel! Lijkt me ook niets... ik mag wel naar de tandarts morgen ,maar dat is gewoon controle.. we zien wel weer wat er uit komt...
quote:Op donderdag 18 april 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
Vanavond met onze ceremoniemeester naar de locatie. Ik denk dat ik toch maar wat foto's maak van de zaal om een decoratieplan te maken. Ik zei eerst dat ik het onnodig vond maar ja, mijn medebruiden weten wel hoe dat gaat als de datum nadert....
Weet ik niks vanquote:Op donderdag 18 april 2013 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
Vanavond met onze ceremoniemeester naar de locatie. Ik denk dat ik toch maar wat foto's maak van de zaal om een decoratieplan te maken. Ik zei eerst dat ik het onnodig vond maar ja, mijn medebruiden weten wel hoe dat gaat als de datum nadert....
Nou jezus, gelijk heb jequote:Op donderdag 18 april 2013 15:56 schreef ClintOosthout het volgende:
Laatst schoonmoeder de lokatie laten zien, waar wij allebei enorm enthousiast over zijn.
Schoonmoeder vond het maar niks, en kraakte het enorm af.
Sinds mijn opmerking dat wij trouwen en niet zij vind mijn schoonmoeder mij niet meer zo lief
Nu ben je vast uit de erfenis geschrapt!quote:Op donderdag 18 april 2013 15:56 schreef ClintOosthout het volgende:
Laatst schoonmoeder de lokatie laten zien, waar wij allebei enorm enthousiast over zijn.
Schoonmoeder vond het maar niks, en kraakte het enorm af.
Sinds mijn opmerking dat wij trouwen en niet zij vind mijn schoonmoeder mij niet meer zo lief
Ja, als een kies trekken voldoende zou zijn!quote:Op woensdag 17 april 2013 20:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou volgende keer laat ik de kies gewoon trekken...
Succes met de controle morgen
Dat (zoet) ishet ook!quote:
Heerlijk!! en nu weer lang wachten tot je m weer aanmag!quote:Op zondag 21 april 2013 09:32 schreef laziness het volgende:
Gisteren waren we voor het eerst jurken passen en de zesde jurk was hem <3
Oh dat valt idd reuze meeee! En idd er zijn foto'squote:Op zondag 21 april 2013 10:56 schreef laziness het volgende:
Over twee maanden afspraak met de coupeuse dus valt nog mee.
Gelukkig hebben we de foto's nog
Eindhoven meldtquote:Op woensdag 24 april 2013 10:19 schreef BadderAapje het volgende:
Iemand nog tips in het zuid-oost brabant (eindhoven) voor een juwelier?
We hebben nu alles geregeld behalve mijn pak en de ringen.. en het begint bij ons nu toch langzaam aan ook aan te dringen.
Welke maat heb je? Ik ben nogal schoen-o-fiel dus misschien kan ik je wel helpen zoekenquote:Op dinsdag 23 april 2013 22:10 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wij hebben vorige week ringen gekocht. Mijn vriend heeft een pak gekocht, de kaarten word aan gewerkt. Nu alleen nog een auto en bloemen. Plus dat ik nog geen schoenen heb, ik heb al 2 paar gekocht uit china maar beide zijn te klein. Ik zoek fuchsia pumps met een niet te hoge hak (6 of 7 cm) onvindbaar... stress. Deze winkel ook de winkel waar mijn jurk vandaan komt gebeld want ze reageerde niet op mijn mailtjes. Mijn jurk had een halter en die wilde ik eraf hebben en hij paste niet toen ik hem heb gekocht. Nu een pas afspraak voor 18 mei.
Ah, tof! Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 23 april 2013 21:53 schreef ClintOosthout het volgende:
De ringen worden nu definitief gemaaktGisteren laatste overleg met de goudsmid ze zijn perfect
Oohhh het schiet nu echt opquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Vanavond gesprek gehad met de ambtenaar! Wat een geweldige vent! Past helemaal bij ons!
Het bruidspaar wat net voor ons een gesprek had was een oud collega van mij, klein wereldje!
Over 3 weken ben ik gewoon getrouwd!!
Extra decoratie, voor de zaal bedoel je?quote:Op woensdag 24 april 2013 10:43 schreef BadderAapje het volgende:
Geen flauw idee.
Voor mij mag het iets simpels zijn.. m'n toekomstige wil iets met een steentje/diamantje/goud en een wat dikkere ring.
Ik ga uit van een max van ¤1500 (haalbaar?) een honderd of 2 eroverheen is ook niet erg maar heel veel meer moet het naar mijn mening niet worden.
Ik las ook dat je extra decoratie zelf aanschaft? waar doe je dit?
Lief! Ik heb maat 39. Ik wil eigenlijk jou schoenen in het fuchsiaquote:Op woensdag 24 april 2013 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welke maat heb je? Ik ben nogal schoen-o-fiel dus misschien kan ik je wel helpen zoeken
[..]
Ah, tof! Ik ben benieuwd!
[..]
Oohhh het schiet nu echt op
Er is zo'n merk (trouw)schoenen die iedere kleur leveren want verven. Tenminste, toen ik 3,5 jaar geleden trouwde. wilde ik eerst knalroze pumps.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Lief! Ik heb maat 39. Ik wil eigenlijk jou schoenen in het fuchsia
Geen idee hoe dat werkt. Heb ze zelf uiteindelijk niet meer laten verven omdat ik voor de kleur paars ben gegaan (die kwam terug in mijn sieraden & haar, ook nog paarse schoenen vond ik zelf wat ver gaan toenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja klopt, schoenen verven, duh!
Enige nadeel is wel, je kan ze niet ff ruilen als ze niet fijn blijken te zijn denk ik?
En dat idd. Van die plompe dingenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf me er elke keer weer over verwonderen hoe verschrikkelijk lelijk 90% van die bruidsschoenen is
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik snap de gedachte er achter wel, als je ECHT niet op hakken kan lopen, maar ik word er echt heel droevig van
Ben jij dat?quote:Op woensdag 24 april 2013 11:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hakken
En voor als het écht niet meer zou gaan, had ik gewoon witte ballerina's (die ik 's avonds tijdens het feestje heb aangetrokken). Nog altijd minder erg dan die échte (platte) bruidsschoenen
Vond ik althans, zullen zat mensen zijn die witte ballerina's erger vinden![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben jij dat?![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!1
En roerend eens met je stelling
Het was ook een heel fijne dagquote:Op woensdag 24 april 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind 't prachtig! Niet alleen je schoenen, het hele plaatje
SPOILER: deze bijvoorbeeld ook :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn toen 's avonds uit eten gegaan (naar binnen - ETEN - gaan. Niet echt romantisch verderquote:Op woensdag 24 april 2013 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
Over 4 dagen zijn we een jaar getrouwd
En wat gaan we doen?
Helemaal niks
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het was ook een heel fijne dag
Goede vriendin van ons (amateur fotografe) heeft de foto's gemaakt. Weinig poseren en veel spontane foto's, waaronder deze.
Manlief houdt niet van foto's, en zeker niet als ze door een vreemde gemaakt worden (en hij moet poseren voor iemand die hij niet kent). Op deze manier werkte het voor ons super, en de foto's zijn heel mooi geworden. Ik ben er in ieder geval nog steeds heel blij meeDie is ook leuk!SPOILER: deze bijvoorbeeld ook :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
En als je een beetje oefent met hakken, nu al?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Super leuke foto's cocotrimonium! Ik ben er dus zo een die niet op hakken kan lopen. Ik heb dus heel veilig deze besteld, mooi van lelijkheid...maar ze passen dus niet
[ afbeelding ]
Ik zie echt niet wat er mis mee is. Je ziet het toch niet onder zo'n jurk.quote:Op woensdag 24 april 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Zoiets bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik snap de gedachte er achter wel, als je ECHT niet op hakken kan lopen, maar ik word er echt heel droevig van
Ik had ook trouwschoenen van dit merk en er zit voorin een kussentje bij je tenen; lopen echt heerlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Je hebt gelijk! Ik heb ze vast besteld dan kan ik er elke middag even op lopen. ik heb net deze besteld en die laat ik fuchsia kleuren:
[ afbeelding ]
Nu twijfel ik nog of ik deze schoen clips er bij besteld, wel leuk in mijn zwart, wit fuchsia thema:
[ afbeelding ]
ik vind ze gewoon spuuglelijk. Als je de schoen toch niet ziet, draag dan iets waar je later ook nog plezier van hebt. Magoe, ieder zijn meug inderdaadquote:Op donderdag 25 april 2013 14:45 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zie echt niet wat er mis mee is. Je ziet het toch niet onder zo'n jurk.
Ik loop best op hakken maar krijg daar wel vrij snel last van en ben dus niet van plan om een hele dag op hoge hakken te lopen.
Ik vind de voorkant van deze schoen er chiquer uitzien dan een ballerina. Dat vind ik dan weer niks onder een mooie jurk.
Maar goed, ieder zijn ding uiteraard.
Tof!quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Je hebt gelijk! Ik heb ze vast besteld dan kan ik er elke middag even op lopen. ik heb net deze besteld en die laat ik fuchsia kleuren:
[ afbeelding ]
Nu twijfel ik nog of ik deze schoen clips er bij besteld, wel leuk in mijn zwart, wit fuchsia thema:
[ afbeelding ]
Wat draag jij dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind ze gewoon spuuglelijk. Als je de schoen toch niet ziet, draag dan iets waar je later ook nog plezier van hebt. Magoe, ieder zijn meug inderdaad
vast iets wat veel mensen ook giflelijk vinden hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 16:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Wat draag jij dan?
Ik zag in de jurkenwinkel alleen maar dit soort schoenen.
Had het idee dat dit de standaard is met of zonder hoge hak.
Verder nog niet in verdiept ook.
Dank je en ze lopen heerlijk!!quote:Op donderdag 25 april 2013 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
Huh, nou doet ie t wel! Ook leuk! En die kan je ook na het trouwen nog prima aan!
we hebben als thema zwart wit..quote:Op donderdag 25 april 2013 19:21 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wat leuk! (heb je ook een zwarte jurk?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
mijn pa heeft mij wekenlang op kast proberen te krijgen door te zeggen dat ie met R naar de wallen zou gaan...quote:Op maandag 29 april 2013 21:16 schreef JK het volgende:
De ceremoniemeester hoort ook de decoratie te regelen, hoeven jullie je eigenlijk geen zorgen over te maken.
Grappig, met z'n tweeen hetzelfde vrijgezellenfeest. Ik zal maar niet zeggen waar ik ben geweest, denk dat mijn wederhelft me dan klappen had gegeven als ze mee was.
![]()
![]()
![]()
Taarten proeven bij de bakker =![]()
Haha daar ben ik wel geweest, stripteases etc. en lapdances.. genoeg borsten in m'n handen gehad.quote:Op maandag 29 april 2013 23:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
mijn pa heeft mij wekenlang op kast proberen te krijgen door te zeggen dat ie met R naar de wallen zou gaan...
maar ik hapte niet dus de lol ging eraf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |