Niet alleen bij de bevalling maar ook gewoon na de bevalling.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:38 schreef Troel het volgende:
Je kiest niet voor je moeder omdat je vindt dat die eerder het kind mag zien dan zijn moeder. Je kiest voor een persoon waarvan je denkt dat die je het beste kan steunen bij de bevalling en dat is in sommige gevallen je eigen moeder.
Hell, als mijn ma er niet bijgeweest was, dan was Jochem er misschien wel niet eens meer geweest.
Dat kan maar je moet toch echt naar de band met de zoon kijken. En die band is hier niet zo best. Mijn man heeft ook een aantal jaar geen contact meer gehad met ze.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Niet alleen bij de bevalling maar ook gewoon na de bevalling.
Ik snap dat niet
Na de bevalling was hier niet echt verschil? Bij Ruben zijn zowel alle grootouders als oom en tante met neefje op bezoek geweest in het ziekenhuis (geloof ik tenminste dat neefje mee was). Bij Jochem was het niet nodig om in het ziekenhuis te blijven en hadden we dus al meteen aangegeven dat ze bij ons thuis welkom waren. Daar was ook gewoon iedereen welkomquote:Op woensdag 3 april 2013 10:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik snap dat niet
Hee! Dat waren ook mijn 2 centjes!quote:Op woensdag 3 april 2013 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
Volgens mij loopt iemand hier weer een beetje te rellen. My 2 cents.
Sommigen voelen zich gewoon veilig bij hun eigen moeder.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik snap dat niet
Dus een andere mening hebben is meteen al rellen?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
Dat dus, maar dat staat wat mij betreft los van wie ik bij mijn bevalling wilde hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:47 schreef Cyntiaa het volgende:
Toen onze zoon geboren is hebben we meteen beide ouders gebeld en (schoon-) zusjes. Niemand uitgesloten en ze mochten hem ook gewoon meteen in het zkh even vasthouden. Ik gun zijn en mijn ouders beiden een goede band met hun kleinkind, dat er dan zelf voor gekozen wordt om daar niet zoveel zin in te hebben dat is hun eigen keuze (geweest.) En een zwangerschap van je eigen dochter is in heel veel gevallen interessanter dan die van je schoondochter, het zij zo.
Omdat mijn mening anders is?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:47 schreef Spirit82 het volgende:
Dan doen jullie het toch niet zo?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:52 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Omdat mijn mening anders is?
Ik snap het gewoon niet. Als ik een kind zou krijgen met Paxlie en ik zou die houding hebben als sommige mensen hier weet ik zeker dat hij not amused is.
Nice! Nu lekker laag houdenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:54 schreef L-E het volgende:
Oh, ik ben thuis trouwens. Met een kickass bloeddruk van 125/80Lang leve de bloeddrukverlagers!
Understatement, dan hebben we echt ruzie.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:52 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Als ik een kind zou krijgen met Paxlie en ik zou die houding hebben als sommige mensen hier weet ik zeker dat hij not amused is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |