Die double bedoel je? Dat is ook voor die gasten geen vanzelfsprekendheid.quote:
Snap ik maar zo ver. Dan moet je hem compleet verkeerd raken, dat zie je niet op dit niveau.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die double bedoel je? Dat is ook voor die gasten geen vanzelfsprekendheid.
Een double over de volle lengte, dat is dus precies schieten op een tafel die twee keer zo lang is waarbij je de pocket niet ziet. Zelfs voor Hendry in zijn hoogtijdagen was dat geen gimme geweest.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Snap ik maar zo ver. Dan moet je hem compleet verkeerd raken, dat zie je niet op dit niveau.
Nee hem maken is bepaald geen vanzelfsprekendheid, maar die gasten kennen elke hoek. Niet voor niks zie je ze wel eens de laatste zwarte als trick shot over de breedte met een double maken. Da's een stuk korter, dat snap ik, maar ook bepaald geen makkelijk shot.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:03 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een double over de volle lengte, dat is dus precies schieten op een tafel die twee keer zo lang is waarbij je de pocket niet ziet. Zelfs voor Hendry in zijn hoogtijdagen was dat geen gimme geweest.
Maar Dott schoot hem wel erg op een hit-and-hope-manier.
Als het frame al binnen is, dat is nogal een verschil.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:16 schreef Modus het volgende:
Nee hem maken is bepaald geen vanzelfsprekendheid, maar die gasten kennen elke hoek. Niet voor niks zie je ze wel eens de laatste zwarte als trick shot over de breedte met een double maken. Da's een stuk korter, dat snap ik, maar ook bepaald geen makkelijk shot.
Nou vooruit 1 framepje pakte hij nog. Maar ik gaf geen cent meer voor hem na die respotted blackquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |