Dit is m denk ofniet?quote:Op woensdag 3 april 2013 11:39 schreef HighVolume het volgende:
[..]
filmpjes verder op dat youtube kanaaal heeft hij wel een baard
preciesquote:
Ik denk dat de rebellen hier in de media nog steeds teveel worden afgeschilderd als de goeden en Assad en kompanen als de slechten. Terwijl beide groepen gewoon even slecht zijn. Dit en de propaganda van allerlei vage islamitische organisaties en hun omgeving maakt Nederlandse bekeerlingen extra kwetsbaar.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh die was toch laats ook bij Pauw en Witteman? Vond hem gek genoeg wel intelligent over komen.
Dat baardje is echt vies.
de islam bestaat niet uit puur alleen domme mensen natuurlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh die was toch laats ook bij Pauw en Witteman? Vond hem gek genoeg wel intelligent over komen.
Hij slaat wartaal uit in welbespraakt Nederlandsquote:Op woensdag 3 april 2013 12:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Absoluut. Daarom vind ik het ook misselijkmakend dat Europese en Amerikaanse politici al maanden over elkaar heen buitelen om maar zo hard mogelijk te roepen dat de rebellen gesteund moeten worden met geld en wapens.quote:Op woensdag 3 april 2013 12:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ik denk dat de rebellen hier in de media nog steeds teveel worden afgeschilderd als de goeden en Assad en kompanen als de slechten. Terwijl beide groepen gewoon even slecht zijn.
Viel bijna inslaap na 3 minutenquote:
Idd, het is weer de waan van de dag die regeert. Over 10 jaar hebben we spijt van zo'n beslissing.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Absoluut. Daarom vind ik het ook misselijkmakend dat Europese en Amerikaanse politici al maanden over elkaar heen buitelen om maar zo hard mogelijk te roepen dat de rebellen gesteund moeten worden met geld en wapens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |