Dat klinkt wel raar inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Heel vreemd trouwens, ik krijg wel vaker een paniekaanval ergens van, maar ik was buiten 1 keer toen ik 6 was ofzo nooit flauwgevallenIk dacht eigenlijk dat dat nooit meer zou gebeuren op de een of andere manier
Dit was pas de 2de keer, het is zo raar. je weet ook helemaal niet meer hoelang je weg bent geweest enzo
heb blijkbaar halve minuut bewusteloos op straat gelegenquote:
Ohja vast wel. En als ik een week niet kan eten vreet ik me dit weekend wel volquote:
Je bent zelf een zeehondje.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zeehonden hebben geen recht van spreken
Heb je nog geluk dat je je hoofd niet bezeerd hebt toen je vielquote:Op woensdag 3 april 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
heb blijkbaar halve minuut bewusteloos op straat gelegen
Woohooquote:Op woensdag 3 april 2013 00:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben vandaag echt supervrolijk
Ik denk ik deel het even
Dat zei mijn ma ook ja, ik viel blijkbaar als een plank omlaagquote:Op woensdag 3 april 2013 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je je hoofd niet bezeerd hebt toen je viel
Gevaarlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zei mijn ma ook ja, ik viel blijkbaar als een plank omlaagen gelukkig niet op de kant van mijn kies
Red Bullquote:Op woensdag 3 april 2013 00:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik moet energie hebben, want morgen de hele dag leren![]()
En Ritalinquote:
Mee eensquote:Op woensdag 3 april 2013 00:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je mijn goeden topique al gelezen?
KLB / TV programma's
10/10 terechte klachtquote:Op woensdag 3 april 2013 00:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb je mijn goeden topique al gelezen?
KLB / TV programma's
Is dat jouw katquote:Op woensdag 3 april 2013 01:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Majestic as fuck
[ afbeelding ]
Nee gewoon van teh interwebzquote:
Super leuke beesten inderdaadquote:Op woensdag 3 april 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee gewoon van teh interwebzIk zou zo graag een kat willen
Ikquote:'woonwagenzender SBS 6'
''Echte mannen' staat blijkbaar synoniem voor debielen met het iq van een gehandicapte goudvis.'
'leuk misschien voor de enkele klapjosti die goedgelovig is.'
Ik nietquote:Op woensdag 3 april 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee gewoon van teh interwebzIk zou zo graag een kat willen
Vertel daar eens wat overquote:Op woensdag 3 april 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Oh van de Bitcoin-markt kan ik wel beetje blij worden
Over Bitcoins of over waarom ik er blij van wordt?quote:
Slaap lekkerquote:
Over bitcoins. Ik weet niet wat het is eigenlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over Bitcoins of over waarom ik er blij van wordt?Ik weet er zelf ook de inside information nog niet allemaal van hoor
maar sinds ik er 2 gekocht hebt is hij zo`n 25 euro gestegen
Het is een digitale valutaquote:Op woensdag 3 april 2013 01:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over bitcoins. Ik weet niet wat het is eigenlijk
En wie heeft dat dan uitgegeven? Is er een reden waarom dit in waarde stijgt? Wat is het product of waarde erachter? Het is toch niet investeren in luchtquote:Op woensdag 3 april 2013 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een digitale valutaDie de laatste maanden behoorlijk in marktwaarde aan het stijgen is
Thanks! Even lezenquote:Op woensdag 3 april 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
http://nos.nl/artikel/490896-vijf-vragen-over-bitcoins.html
Hier Stu, kan je er wat meer over lezen
Trustenquote:
Wordt sowieso drama-nacht voor mij en normaal slaap ik rond dit tijdstip ook niet dus.quote:
Haha snap ikquote:Op woensdag 3 april 2013 01:16 schreef Stuart het volgende:
Ik blijf het vaag vinden Fok-it. Krijg een beetje internet bubbel gevoel erbij
Sterkte aan de nabestaande.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:23 schreef Ezell het volgende:
Kut, ik denk dat m'n koelkast stervende is.
Alvast r.i.p.
Beste fok-it,quote:
Ik mag niet te hard lachen godverquote:Op woensdag 3 april 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:
Ja. Aangezien Koelkast zich had opgegeven als donor, krijgen we waarschijnlijk ook nog wat van zijn inhoud te zien. Een pak yoghurt en een paprika of zo.
Wat een trouwe vriend was het tochquote:Op woensdag 3 april 2013 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Koelkast heeft vast ook nog wel ergens ijsblokjes voor je liggen.
Haha je kan er behoorlijk rijk mee worden hoor als het de goede kant opgaatquote:Op woensdag 3 april 2013 01:49 schreef Stuart het volgende:
Okay ingelezen en vooralsnog geen interesse
Dat begrijp ik maar ik vind de huidige koers ten opzichte van die van 3 maanden geleden wel extreem hoogquote:Op woensdag 3 april 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha je kan er behoorlijk rijk mee worden hoor als het de goede kant opgaat
Ja. dat is goed toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 02:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar ik vind de huidige koers ten opzichte van die van 3 maanden geleden wel extreem hoog
quote:Op woensdag 3 april 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Oh van de Bitcoin-markt kan ik wel beetje blij worden
Dat geeft mij het gevoel dat het een bubbel isquote:
Een bubbel?quote:Op woensdag 3 april 2013 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat geeft mij het gevoel dat het een bubbel is
Ja, dat de prijs weer in elkaar valtquote:
Je bent nu rijkquote:Op woensdag 3 april 2013 02:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
Stuart kijk eens naar de Litecoin. Voor 0.8 gekocht en nu rijk
Ik snap er nog niet zoveel van eigenlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 02:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja het is vervijfvoudigd in 1 dag
Ja maar het is nog veel minder waard en gaat nu omhoog door de aankondiging dat de grootste bitcoin exchange ze gaat accepteren. Als dat eenmaal echt gebeurt gaan ze weer flink stijgen denk ikquote:
Maar denk je niet dat er steeds meer concurrentie gaat komen? Weer een andere coin waardoor de bitcoin en litecoin mogelijk minder aantrekkelijk worden?quote:Op woensdag 3 april 2013 02:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja maar het is nog veel minder waard en gaat nu omhoog door de aankondiging dat de grootste bitcoin exchange ze gaat accepteren. Als dat eenmaal echt gebeurt gaan ze weer flink stijgen denk ik
Vaagquote:Op woensdag 3 april 2013 02:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ja dat zou niet zo mooi zijn..
Ik weet het niet, op dit moment kan je nog helemaal niks met Litecoin behalve bitcoins kopen.
Maar ik ga slapen, tot morgen
goeiemorgen promquote:
Nog niet. ik word zo opgehaaldquote:Op woensdag 3 april 2013 07:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goedemorgen sofjelekker aan het werk?
oh nicequote:Op woensdag 3 april 2013 07:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog niet. ik word zo opgehaaldjij vandaag stage?
wat is het leukste dan?quote:Op woensdag 3 april 2013 07:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
slapen is het op 1 na leukste dat er is
Ja ik ook natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2013 07:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou ik verkies slapen daar toch echt bovenslapen
slecht hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 07:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik ook natuurlijkMaar soms FOK! ik wel langer dan eigenlijk zou moeten dus wat dat betreft ...
Kon het nog eens waar zijn ook, dat ik FOK!ken boven slapen verkies
Jup ik ben er nuquote:Op woensdag 3 april 2013 07:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh niceyup, ben alleen niet vooruit te branden though
goedemorgen jerquote:
geld maakt alles goedquote:Op woensdag 3 april 2013 08:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Jup ik ben er nuDat is wel echt kut
Ik heb ook geen zin om iets te doen, maarja. Geld
[..]
goedemorgen jer
Dat zekerquote:
hahaha ach geld maakt niet gelukkig maar het is handig als je het hebtquote:Op woensdag 3 april 2013 08:16 schreef supersof het volgende:
Nu lijkt het net alsof ik alleen maar aan geld denk
geld maakt me wel gelukkig, want als ik veel geld heb kan ik reizenquote:Op woensdag 3 april 2013 08:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha ach geld maakt niet gelukkig maar het is handig als je het hebt
ja mensen zeggen dat geld maakt niet gelukkig maar ik zou heel gelukkig zijn met veel geld want als ik dat heb kan ik auto kopen en dan word ik blijquote:Op woensdag 3 april 2013 08:18 schreef supersof het volgende:
[..]
geld maakt me wel gelukkig, want als ik veel geld heb kan ik reizen![]()
Jaquote:Op woensdag 3 april 2013 08:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mensen zeggen dat geld maakt niet gelukkig maar ik zou heel gelukkig zijn met veel geld want als ik dat heb kan ik auto kopen en dan word ik blij
Maar je moet wel genoeg geld hebben om naar je liefde toe te reizen met het OV toch.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaje kunt er leuke dingen mee doen/kopen. Maar toch is het wel waar dat je liever iemand bij je hebt en van houdt, dan dat je een stapel geld hebt om in je eentje uit te geven.
Jaquote:Op woensdag 3 april 2013 09:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar je moet wel genoeg geld hebben om naar je liefde toe te reizen met het OV toch.
Nee klopt helaas is geld wel altijd nodig.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Jamaar ik zeg niet dat je geen geld nodig hebt als je iemand hebt waarvan je houdt
?quote:
Ik niet. Ik ben aan het werkquote:
Dat andere. Anders zat ik nu niet op fok hequote:
nicequote:Op woensdag 3 april 2013 09:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
haha ik ben nu pas wakker en niet eens te laat voor stage
WERKENquote:Op woensdag 3 april 2013 09:32 schreef supersof het volgende:
[..]
niceik ben al weer 1,5 uur aan het werk
GELDquote:
VAquote:
sofquote:
Ja ben ik nu ookquote:Op woensdag 3 april 2013 09:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof![]()
Ik dacht dat jij richting het werk van je vader moest
Boefjequote:Op woensdag 3 april 2013 09:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ben ik nu ookmaar zij gaan ook telkens praten enzo, dus dan ga ik ondertussen lekker op fok
En ik werk op internet he, dus ik heb gewoon internet op mn laptop
quote:
Tssquote:
omg dit is niet echt tochquote:Op woensdag 3 april 2013 10:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe paus is lekker bezig.
[ afbeelding ]
Jawel. Is niet recht op de mond hoor als je goed kijkt. Die kinderen worden daar altijd haast naartoe gegooid, dus kan nog best gebeuren dat het ongelukkig terecht komt zo.quote:
omg wtfquote:Op woensdag 3 april 2013 10:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jawel. Is niet recht op de mond hoor als je goed kijkt. Die kinderen worden daar altijd haast naartoe gegooid, dus kan nog best gebeuren dat het ongelukkig terecht komt zo.
Maar toch...
quote:
wat is datquote:
Programma om muziek mee te maken. Het heet reasonquote:
okequote:Op woensdag 3 april 2013 11:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Programma om muziek mee te maken. Het heet reason
Ik moest stiekem wel een beetje gniffelenquote:
ga ik doenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gooi ze eens in je cola, dan gaan ze steeds omlaag en omhoog
serieus doe
quote:Op woensdag 3 april 2013 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moest stiekem wel een beetje gniffelen
Dat is ook een dier hoor, hypocrietquote:
Ik ben supervrolijkquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 3 april 2013 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben supervrolijk
En hoe is het met u? Je had wiskunde toch vandaag?
Nicequote:Op woensdag 3 april 2013 12:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ja wiskunde ging wel oke, denk rond de 6,5 - 6
Heb trouwens een 7.6 voor frans![]()
Krabsquote:
Die gast heeft zo zijn problemen denk ikquote:Op woensdag 3 april 2013 13:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
DrNick ging tegen me praten op facebook omdat ik jou kende
sorryquote:Op woensdag 3 april 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is ook een dier hoor, hypocriet
Waarom zo vrolijkquote:Op woensdag 3 april 2013 12:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben supervrolijk
En hoe is het met u? Je had wiskunde toch vandaag?
Ohquote:
Jaquote:Op woensdag 3 april 2013 13:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die gast heeft zo zijn problemen denk ik
Wat vroeg hij?quote:Op woensdag 3 april 2013 13:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
DrNick ging tegen me praten op facebook omdat ik jou kende
RT @LittleBrownie: #TeamSuperVoornaamquote:
DrNick:quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
DrNick:
Welke FOK!ker ben jij?
Krabs:
wtf
oh jij bent DrNick?
DrNick:
Har har
Krabs:
je mocht m'n telefoonnummer gebruiken voor bitcoins
DrNick:
Dat is juist
Omg omg
Jij bent die ene
Krabs
Sof, zeg dit ookquote:Op woensdag 3 april 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vriendin van me had van het weekend een date en gebruikte de standaard testzin ''Ik heb het koud''
Hij: ''Ik ook''![]()
![]()
Ik ben er altijd op voorbereid als ik met meisjes op stap ga, doe ik altijd een vest aanquote:
Smooth smoothquote:Op woensdag 3 april 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er altijd op voorbereid als ik met meisjes op stap ga, doe ik altijd een vest aan
Wat, hij mag het toch ook koud hebbenquote:Op woensdag 3 april 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vriendin van me had van het weekend een date en gebruikte de standaard testzin ''Ik heb het koud''
![]()
ja gvd ik heb gewoon het raam dicht gedaan. Ze zijn nu toch wegquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
![]()
Oh maar hij was de hele tijd blijkbaar net zoals de BMW-boy van DV, zat niks inquote:Op woensdag 3 april 2013 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat, hij mag het toch ook koud hebben
En hij test haar gewoon terug jwz
Boefjequote:Op woensdag 3 april 2013 13:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gvd ik heb gewoon het raam dicht gedaan. Ze zijn nu toch weg
quote:
quote:
quote:
??quote:
Ik had er 4 besteld.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
Uw bestelling is niet correct, verkrijg de gratis PME LEGEND zonnebril alsnog
![]()
Mijn verjaardagskado wat doe je
Als jullie zoenen komt het door mijquote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als jullie zoenen komt het door mij![]()
indirect
quote:
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
Uw bestelling is niet correct, verkrijg de gratis PME LEGEND zonnebril alsnog
![]()
Mijn verjaardagskado wat doe je
Je bent wel heel tactischquote:Op woensdag 3 april 2013 13:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als jullie zoenen komt het door mij![]()
indirect
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent wel heel tactisch
Ja dat weet ik dan weer nietquote:Op woensdag 3 april 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
Waarom typ ik telkens 12-02-2012 bij mijn geboortedatum
Sukkolquote:Op woensdag 3 april 2013 13:58 schreef supersof het volgende:
Waarom typ ik telkens 12-02-2012 bij mijn geboortedatum
hoezo nietquote:Op woensdag 3 april 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dan weer niet
Ja ik ben daar toch niet manquote:
oke vrouwquote:Op woensdag 3 april 2013 14:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ben daar toch niet man
Ik ben geen vrouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Misschien dat de mensen de muziek die ze maken stoer vindenquote:Op woensdag 3 april 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik snap niet waarom mensen producers en DJ's stoer vinden. We zijn gewoon een stelletje nerds die met computers bezig zijn.
Vooral dat laatste denk ikquote:Op woensdag 3 april 2013 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien dat de mensen de muziek die ze maken stoer vindenOf hun status
hee gehandicaptequote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
of een gehandicapte, zoals supersof
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was dit weekend een dagje met Kensington mee, kennen jullie vast. Zie hier
quote:
Dankquote:
ken ik niet,sorryquote:Op woensdag 3 april 2013 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op woensdag 3 april 2013 14:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ken ik niet,sorrywel toffe foto's though
Haha, awesome! Dank!quote:Op woensdag 3 april 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij weet hoe je met een camera moet omgaan, jezus
Ja ook dat.quote:
Ik las iets over workshops op twitter?quote:
Yes, ergens begin juni waarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik las iets over workshops op twitter?
Nog meer info qua prijs etc?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Yes, ergens begin juni waarschijnlijk.
Nog niet, zijn we mee bezig.quote:
Oke, coolquote:
rot opquote:
Awhquote:Op woensdag 3 april 2013 15:15 schreef Taexon het volgende:
Nog 1,15 uur hier en dan ontslag hier
Vind alleen mijn collegas zielig die zeggen dat ze het niet leuk vinden ditdat
Arme schaapjes gvd
Ja maar jij gaat iets doen wat je echt graag wil doen, zo'n magazijn ding is nooit echt iets vasts toch?quote:Op woensdag 3 april 2013 15:15 schreef Taexon het volgende:
Nog 1,15 uur hier en dan ontslag hier
Vind alleen mijn collegas zielig die zeggen dat ze het niet leuk vinden ditdat
Arme schaapjes gvd
Genoeg vastediensters hier hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat iets doen wat je echt graag wil doen, zo'n magazijn ding is nooit echt iets vasts toch?
Ja dat wel, maar ik ga nog nergens vanuit door dit stukjequote:
Nee klopt, wordt alleen nog maar beter als d'r stem erbij komt, zal jij wel niet vindenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik ga nog nergens vanuit door dit stukje
Ik zou me sowieso al geen wijs weten tussen al die knoppenquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Damn, wat een kutwerk is het toch om elk afzonderlijk knopje, schuifje en ledlampje in te stellen in een DJ programma
Ik heb 20 knoppen.schuifjes/lampjes gehad en hem daarvoor 50 instellingen in een lijst staanquote:Op woensdag 3 april 2013 15:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zou me sowieso al geen wijs weten tussen al die knoppen
Goedzoquote:Op woensdag 3 april 2013 16:20 schreef LittleBrownie het volgende:
drukke leven van een tiener
Net rijles gehad, TTT ingeplanden na halfuur weer weg voor drumles
En niet de hele dag op FOK! zatquote:Op woensdag 3 april 2013 16:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Goedzo[ afbeelding ]
Mijn moeder zou willen dat ik zo actief was
Wat moet ik dan doen? Ik game niet en ik ga ook niet 24/7 bij vrienden zitten, dankje.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En niet de hele dag op FOK! zat
zit op werk hequote:
Ik zit hier ook de hele dag hoor, maakt mij niet uitquote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Ik game niet en ik ga ook niet 24/7 bij vrienden zitten, dankje.
Nee, ben van plan om voor de zomer iets te zoeken. Maar wil in de zomer ook minimaal 2 weken op vakantie, #luxeproblemenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit hier ook de hele dag hoor, maakt mij niet uitWerk je?
nog maar een kwartier toch?quote:
ja kan ik toch niet iets gaan luisterenquote:
Duurt maar 6 tellenquote:Op woensdag 3 april 2013 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja kan ik toch niet iets gaan luisteren
nee kan echt nietquote:
ja ongeveerquote:Op woensdag 3 april 2013 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nog maar een kwartier toch?
gewoon op een kamer met een ander meisje. in de 20quote:Op woensdag 3 april 2013 16:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat voor werkplek zit je dan zit je in een kantoor
Is ze aardig?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon op een kamer met een ander meisje. in de 20
quote:Op woensdag 3 april 2013 16:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ahw wat leuk, houdt ze ook van goede muziek?
Ja en ze zingt ook wel mooi, van wat ik gehoord hebquote:Op woensdag 3 april 2013 16:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ahw wat leuk, houdt ze ook van goede muziek?
Rihanna komt zo sgatje.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en ze zingt ook wel mooi, van wat ik gehoord heb
Skyradio staat aanen komen nog best leuke liedjes voorbij
hahah ja nuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |