Trusten, maar wat staat er eigenlijk in de fik ...quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Gorse, geen veen. Ik geloof dat de nederlandse naam Gaspeldoorn is.
Maar goed, ik ga dinnetje aangenaam bezig houden. Dus nogmaals, trutsen
Dit spulquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten, maar wat staat er eigenlijk in de fik ...
Nee, het is écht niet vies en het smaakt naar kroepoekquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Brrrrrrrr, lijkt me vies!! Ik hou het bij deze
[ afbeelding ]
Nu dat ik mniet meer rook ... Voorruit volgen... Wie weet gaan we ook nog veggie doennnquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, het is écht niet vies en het smaakt naar kroepoek![]()
CUL / Producten die 100% plantaardig en lekker zijn :)
Straks ga je nog sporten ook !quote:Op woensdag 3 april 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu dat ik mniet meer rook ... Voorruit volgen... Wie weet gaan we ook nog veggie doennn
Ja wie weet !! Trusten voor vandaagquote:Op woensdag 3 april 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Straks ga je nog sporten ook !
Cross gens? Maar poetsen kan geen kwaad .. En zeker nadat het melkgebit weg is ...!!quote:Op woensdag 3 april 2013 00:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bijzonder toch, dat hij mij er op wijst dat ik z'n tanden nog niet gepoetst heb
Komt goed Leandra,,, Besosquote:Op woensdag 3 april 2013 01:12 schreef Leandra het volgende:
Hij is nog geen 2,5 dus voorlopig heeft hij nog wel een melkgebit.
Sterker nog; z'n melkgebit is nog niet eens compleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |