Wat fijn dat je mag beginnen.quote:Op maandag 22 april 2013 20:22 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hellup... ik mocht vrijdag al starten met de volgende PGD poging. Dat was me toch iets te vlug, dus nu gaan we volgende maand starten. Weer met lang schema dus de punctie zal rond eind juni gaan zijn.![]()
Nu maar snel het ziekenhuis in Nederland weer inlichten. Ik vind het toch stiekem wel weer spannend.
Pfff heftig zeg, je mag met recht even goed chaggie zijn hiervan hoorquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:52 schreef Hobbesje het volgende:
Hier een rare week. Gisteren is mijn vader thuis gekomen na een hartoperatie, vannacht is zijn broer (mijn oom) overleden, dus eind deze week ook nog een begrafenis/crematie. En deze week zou ons derde kindje worden geboren.... De 29e was ik uitgerekend. En uitgerekend op die dag hebben we een belafspraak staan om weer opnieuw het icsi traject in te gaan. Bah, ben er gewoon chagerijnig van geloof ik.
En dan is onze jongste ook nog eens heel hangerig/benauwd....
*einde egopost*
Voor jou breken dus ook weer spannende tijden aan!quote:Op dinsdag 23 april 2013 08:07 schreef Poezebeest het volgende:
Dat is al snel Nikki, wat fijn!
Ik mag me de volgende menstruatie ook weer aanmelden. Die verwacht ik volgende week. Ben benieuwd wanneer ik dan weer mag starten.
Thanks! Wat is bij jullie nu de status eigenlijk? (sorry... heb 't een tijdje niet zo gevolgd)quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:18 schreef Lijnloos het volgende:
Spannend Happy! Hoop dat dit voor jullie gat helpen.![]()
Same old... .not pregnant...quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Thanks! Wat is bij jullie nu de status eigenlijk? (sorry... heb 't een tijdje niet zo gevolgd)
Eerder bellen is slimmer. Het is nog steeds onduidelijk of utrogestan wel helpt (als je geen hormonenprobleem hebt maar wel herhaalde miskramen), maar mijn zus heeft hem wel gehad. Aangezien het via IVF ging en niet natuurlijk begon ze op de dag van de TP. Dan weet je zeker dat je hormoonspiegel hoog blijft of er nu een innesteling plaats vindt of niet. Na een negatieve test moest ze dan weer stoppen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:05 schreef happyme28 het volgende:
Hallo meiden, sorry dat ik zo kom binnen walsen, maar ik heb 'n vraagje.
Ben gisteren bij de gyn geweest i.v.m. herhaalde miskramen (3x na Daan in de 5e/6e week) en nu mag ik donderdag bloedprikken. Omdat er een vermoeden is, dat er een afwijking in de hormoonspiegel is en mijn baarmoederslijmvlies niet dik genoeg wordt om goed in te nestelen, hebben we het gehad over medicijnen indien ik weer zwanger raak.
Ik heb op 21 mei een afspraak om de bloeduitslagen te bespreken. Nu is 17 mei mijn NOD Stel nu hè (ik ga er niet vanuit natuurlijk, maar stel....) dat ik zwanger raak deze cyclus, kan ik dan wachten op de afspraak of moet ik eerder bellen voor utrogestan?
Mijn vraag is eigenlijk om het te laten werken, vanaf wanneer moet je dan die pillen inbrengen? Vanaf je NOD of al eerder of mag een paar dagen later ook?
Het is misschien wat voorbarig hoor, maar ik vroeg het mij af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |