PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Dat zijn heel veel mensen hier altijd al geweest hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is iedereen ineens anti-barca dan
Jaloezie. Allemaal hatorsquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zijn heel veel mensen hier altijd al geweest hoor
Veel mensen hebben een antipathie ontwikkelt door de barcageilers.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Barca is gewoon paardekak zonder Messiquote:
Ik weet niet wat het isquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zeker verdiend ja. 2-1 was ook eerder verdiend dan 1-2.quote:
Dit welquote:
Ach ik heb altijd al Barca als eerste buitenlandse club gehad, door Philip Cocu toen. Maar ik ben pas echt fan geworden toen ik vorig jaar naar een wedstrijd ben geweest. Denk ook dat veel 'Barcageilers' dat een keer hebben gedaan, en dan zie je nog veel beter hoe goed Barca eigenlijk isquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Veel mensen hebben een antipathie ontwikkelt door de barcageilers.
En je vindt dat Barca zeker te veel balbezit heb ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het isIk vind de aanvallen zoals bij de 1e goal van Barca prachtig om te zien, maar toch sta ik aan de kant van PSG.
De underdog, misschien daarom.
?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap nu wat die Barton bedoelde over Silva
Doelloos rondtikken is niet echt interessant nee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En je vindt dat Barca zeker te veel balbezit heb ?
RT, al was het bij mij een freebet, bewijst maar weer dat ik niet op voetbal moet wedden. Zeker niet op de CL waar absoluut geen value zit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Fuszy het volgende:
godverdomme zeg
ik blij omdat ze die penalty erin schieten. Dacht ik mijn bet te hebben. fucking tegendoelpunt in de laatste seconde. tyfuszooi
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Veel mensen hebben een antipathie ontwikkelt door de barcageilers.
ThadC ik ga slapenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
DudeW speel even een potje tegen DS2 en daarna 2 tegen VDM.
En Madrid is Stierenpoep zonder Ronaldoquote:
Hij zei dat het een dakzak wasquote:
Fan van Barca worden vanwege Cocuquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit wel
[..]
Ach ik heb altijd al Barca als eerste buitenlandse club gehad, door Philip Cocu toen. Maar ik ben pas echt fan geworden toen ik vorig jaar naar een wedstrijd ben geweest. Denk ook dat veel 'Barcageilers' dat een keer hebben gedaan, en dan zie je nog veel beter hoe goed Barca eigenlijk is
Wel als ze er niets mee doen jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En je vindt dat Barca zeker te veel balbezit heb ?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef detennismaster het volgende:
bewijst maar weer dat ik niet moet jinxen
quote:
Ik als opgroeiende PSV-fan volgde mijn PSV-helden ook buiten PSV ja!quote:
Dit is echt de domste uitspraak die ik hier sinds weken voorbij heb zien komenquote:
Ja het leek me wel leuk om weer een keer te unibetten. Weet ik gelijk waar ik sta.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
RT, al was het bij mij een freebet, bewijst maar weer dat ik niet op voetbal moet wedden. Zeker niet op de CL waar absoluut geen value zit.
Ja dat zei ik net ook al op Whatsapp.quote:
wat mij betreft geef je vdm en ds2 alle punten erbij, met dit konkoteam win ik toch niks. ben ik er ook weer vanafquote:
Beetje gayquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat mij betreft geef je vdm en ds2 alle punten erbij, met dit konkoteam win ik toch niks. ben ik er ook weer vanaf
Wat lul jij nuquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En Madrid is Stierenpoep zonder Ronaldo
PSG is een hondendrol zonder Ibra
Man u is een konijnenkeutel zonder RVP
Iedere topclub heeft die ene bepalende speler.
Tjah, misschien dat je als PSV supporter er anders over denkt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit is echt de domste uitspraak die ik hier sinds weken voorbij heb zien komen
Hoezo is dat raar?
ga dan niet slapen watjequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of je moet iedereen laten wachten tot morgen
Cocu is een van de beste middenvelders die we ooit gehad hebben manquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tjah, misschien dat je als PSV supporter er anders over denkt.
Als ik nu aan Overmars en Kluivert denk kan ik me er wel wat bij voorstellen![]()
Dit seizoen bakken Higuain en Benzema er behoorlijk weinig van. Man U zonder RVP is ook super slecht dit seizoen, kijk naar afgelopen maandag. En PSG verloor de meeste punten in de wedstrijden zonder IBRA.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat lul jij nuBij Real trappen Benzema en Higuain er meer dan 20 in jaarlijks terwijl bij Barca Messi alles scoort. Barca heeft niemand voorin die het werk van Messi kan doorzetten en dat zag je ook in de 2e helft. Man U was vorige jaar bijna kampioen zonder RVP, dus ook BS. PSG had vorige jaar Nene die dik topscorer was daar dus Ibra was te vervangen in dat team
RVP deed toch nog behoorlijk tijdje mee en toen was het ook niksquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit seizoen bakken Higuain en Benzema er behoorlijk weinig van. Man U zonder RVP is ook super slecht dit seizoen, kijk naar afgelopen maandag. En PSG verloor de meeste punten in de wedstrijden zonder IBRA.
Kan mij het schelen hoe het vorig seizoen was, daar gaat het nu niet om.
Kan wel maar dan moet dudew morgen die potjes nog even doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaan we nou dadelijk drawen? En moet ik hem weer hosten?
Nou dan is Man u sowieso slecht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
RVP deed toch nog behoorlijk tijdje mee en toen was het ook niks
Tijdje geleden was het hip om op Barca te geilen, nu is het hip om op Barca te zeiken..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dan is Man u sowieso slecht.
Ik word gewoon een beetje moe van dat gezeik op Barca, puur om te zeiken op Barca. Staan godverdomme 13 punten voor op Real en nog gaan de Realfans lopen haten
Dus Real gaat een beker pakken en Supercup is al binnen en er is nog CL. Vorige jaar pakte Real de competitie en toen hadden jullie weer een excuusquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dan is Man u sowieso slecht.
Ik word gewoon een beetje moe van dat gezeik op Barca, puur om te zeiken op Barca. Staan godverdomme 13 punten voor op Real en nog gaan de Realfans lopen haten
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
even een korte samenvatting;
Diego Lopez: redelijk, geen grote blunders.
Tremoulinas: Griep
Varane: Traag maar oké
Pepe: baas
Pereira: baas
Sertic: aids
Khedira: Matig
Adrien: verkoudheid
balaszszs dszszszdszsudszzsak: griep+verkoudheid
Jeffren: aids+griep
KURANYI:![]()
![]()
![]()
de slechtste spits die ik ooit heb gehad, nog nooit zo'n zak stront gehad.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jullie? Wat lul jij nou weer?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus Real gaat een beker pakken en Supercup is al binnen en er is nog CL. Vorige jaar pakte Real de competitie en toen hadden jullie weer een excuusBarca is gewoon voorin een slap aftreksel zonder Messi.
en dat schoonheidsslaapje akn je wel gebriuikenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moet godverdomme om 7 uur weer op ja
8 minuten en 24 secquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Maver24 het volgende:
Completing bug is er ook weer, hoelang duurt het deze keer voordat een speler ongeveer vrij komt?
Beetje simpel gesteld omdat je vaak wel/geen gevoel voor een club hebt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijdje geleden was het hip om op Barca te geilen, nu is het hip om op Barca te zeiken..
Tegen zich zelf, die liggen er toch allang uit manquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:57 schreef Revontulet het volgende:
Tegen wie moet man utd morgen eigenlijk?
Huh...wie zijn dan de 7e en 8e ploeg? Kan er echt niet opkomenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tegen zich zelf, die liggen er toch allang uit man
Als je hier en ook op andere plekken kijkt dan is het wel omgeslagen hoor..eerst werd men vaak gek van het overloze gelul over hoe geweldig Barca is, maar nu is het echt vaker gezeik . Zijn toch altijd van die golven..voetballerij (en alles wat ermee te maken heeft) is opportunistisch als de pest en veel mensen praten elkaar na.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje simpel gesteld omdat je vaak wel/geen gevoel voor een club hebt.
lekker jezusquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
en dat schoonheidsslaapje akn je wel gebriuiken
soorruy
Vind je?quote:
Nou en, er was geen keeper meerquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind je?Want hij kan hem uit die hoek toch niet echt zelf schieten
Wel?quote:
Ik vind dat we er uiteindelijk toch een mooi team van hebben gemaakt! Welliton moeten we eigenlijk wel vervangen!quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja maar degene die scoorde kon hem zo intikken. Maar in het echt zijn veel goals goed uitgespeeld
Ik vond NIF Howedes echt slecht. NIF Schweini ook btwquote:
Qua pace gemiddelde heb je allemaal normale spelersquote:
Hardop lachenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vind dat we er uiteindelijk toch een mooi team van hebben gemaakt! Welliton moeten we eigenlijk wel vervangen!
Ik vond IF Howedes prima en NIF Schweini is een baasquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond NIF Howedes echt slecht. NIF Schweini ook btw
Kwam ook door het pure kut randomteam waar ze instondenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vond IF Howedes prima en NIF Schweini is een baas
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vind dat we er uiteindelijk toch een mooi team van hebben gemaakt! Welliton moeten we eigenlijk wel vervangen!
Ik heb net een Etoo gekocht, die kunnen we er in zetten.
Hij gaat tegenvallen. Zal ik alvast een nieuw team voor je verzinnen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben benieuwd naar Schweini, hij heeft me nu 381k gekost,
En wat kost hij jou straks?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben benieuwd naar Schweini, hij heeft me nu 381k gekost,
Doe maar niet,quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij gaat tegenvallen. Zal ik alvast een nieuw team voor je verzinnen?
Juist wel iemand anders geblesseerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Hahaha Robben zei net gewoon letterlijk: Ik raakte mijn plek kwijt door een blessure en helaas raakt er nu niemand anders geblesseerd
Wat een teamspeler
Niet bij dat deeltoch...hij sprak zichzelf een beetje tegen..dit ging over zijn basisplaatsquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Juist wel iemand anders geblesseerdGoed luisteren Tim
#SMLENG (sommige mensen luisteren echt niet goed)quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Juist wel iemand anders geblesseerdGoed luisteren Tim
Hij zei helaas raakt nu iemand anders geblesseerd. Maar dat is voor mij wel gunstig (of iets in die trant die laatste zin)quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet bij dat deeltoch...hij sprak zichzelf een beetje tegen..dit ging over zijn basisplaats
Dan hoorde ik wat ik wilde horen denk ikquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zei helaas raakt nu iemand anders geblesseerd. Maar dat is voor mij wel gunstig (of iets in die trant die laatste zin)
Was idd wel belachelijk geweest als hij dat gezegd hadquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan hoorde ik wat ik wilde horen denk ik![]()
Zullen wij drawen dat DS2 en Dudew nog even meekijken? of wachten we gewoon?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij zei helaas raakt nu iemand anders geblesseerd. Maar dat is voor mij wel gunstig (of iets in die trant die laatste zin)
VDM is er ook niet. Ik weet niet wat Iwan doet. Volgens mij moeten ze alle 3 nog spelen dus dat lijkt me beter om nog even te wachtenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zullen wij drawen dat DS2 en Dudew nog even meekijken? of wachten we gewoon?
Nee dat laatste heeft geen zin. Kan morgen al niet spelen en heb geen squadslots meerquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
VDM is er ook niet. Ik weet niet wat Iwan doet. Volgens mij moeten ze alle 3 nog spelen dus dat lijkt me beter om nog even te wachten.
We kunnen ook een draw doen voor alleen ons 2?
geen squadslots?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dat laatste heeft geen zin. Kan morgen al niet spelen en heb geen squadslots meer
Nope, dus lijkt me dat we ze morgen binnenkrijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft er trouwens hier nog iemand een mail gehad over die gratis zonnebril?
Zeker als je geen teams hebt is het wel een leuke oplossingquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef StijnDa het volgende:
Waarom wachten met iets moois zeggen als het ook vandaag kan?
Jullie zijn mijn favo fokkers
Ik kan morgenmiddag ook niet, maar dacht dadelijk ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee dat laatste heeft geen zin. Kan morgen al niet spelen en heb geen squadslots meer
Ja ik wil mijn team dan al verzinnen/kopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kan morgenmiddag ook niet, maar dacht dadelijk ofzoMaar wat doe je dan ongeduldig joh, als je toch niet kan spelen
Leek me niet veel aan de handquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:17 schreef Kamikazie het volgende:
Lekkere wedstrijd hoor
Hoop wel dat Messi over een weekje weer fit is.
Naja dat komt wel goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik wil mijn team dan al verzinnen/kopen
Thanksquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:19 schreef ThadCastle het volgende:
DS2: 5-7
Dude: 5-1
TT: 8-13
Thad: 8 -10
VDM: 4- 9
nee ds2 klopt nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ThanksKlopt die van DS ja? Die had 4 punten tegen mij? En gewonnen van jou en verloren van jou, en dan toch gewonnen tegen Dude?
quote:
Zeer zeker, van de 6 goals waren er 2 duidelijk buitenspelquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:27 schreef TBakkert het volgende:
Maar het absolute lichtpunt op deze avond is de arbitrage bij beide wedstrijden.
Barca eigenlijk wel genaaid, 2 penals niet naar Bayern etcquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeer zeker, van de 6 goals waren er 2 duidelijk buitenspel
Dit klopt niet helemaal volgens mij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef detennismaster het volgende:
Dit is echt een stoomlocomotief, heeft even nodig om op gang te komen.![]()
[ afbeelding ]
'gebannen'quote:
Als bannen wordt gebruikt als Nederlands werkwoord, kan dat gewoon klapaapquote:
Volgens mij heeft bakkert hier gewoon gelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als bannen wordt gebruikt als Nederlands werkwoord, kan dat gewoon klapaap
Komt het niet uit het Engels dan?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als bannen wordt gebruikt als Nederlands werkwoord, kan dat gewoon klapaap
Haha die Sylvie is zo kapot domquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:49 schreef Djeetje het volgende:
Zal best kunnen wat hij zei toen toch iets over joden of hitler zoiets ?
Cheat on me terug gekeken![]()
Gelukkig is die sylvie er uit wat een vreselijk mens was dat.
Voor mijn gevoel is lichtgroen beter dan donkergroen maar dat is het dus niet op WeFut. What do ya think?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal volgens mij.
EDIT:
Nu wel. Z'n andere stats zijn wel flink geüpped zeg.Leuke kleurtjes ook.
[ afbeelding ]
Voltooid deelwoordquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bakkert hier gewoon gelijk
Die Chantal vindt ik het leukste kwa spel enzo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha die Sylvie is zo kapot dom
Jose en Chantal staan wel echt sterk op het moment.
quote:
Ja die Stephanie acteert wel geinig alleen zit er bij aantal koppels naast. Chantal en Jose hebben allebei een aantal stellen door en worden met iedereen gelinkt behalve met elkaarquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die Chantal vindt ik het leukste kwa spel enzo.
Kan er echt van genieten hoe die Stephannie (volgens mij schrijf je het zo) en zij elkaar aan het fokken zijn
Zo'n dom programma dat het leuk/verslavend is om naar te kijkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die Stephanie acteert wel geinig alleen zit er bij aantal koppels naast. Chantal en Jose hebben allebei een aantal stellen door en worden met iedereen gelinkt behalve met elkaar
Ja bij die blonde vind ik het ook duidelijk, maar als je daar zit is dat misschien minderquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap vooral niet dat de Lesbies er nog niet uit zijn. Er zijn er toch echt maar 2 die dat zouden kunnen zijn, en zeker die blonde is zo duidelijk als wat
Ik vond hem ook matig, zijn NIF vond ik ook slechtquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Moutinho is echt slecht. Niet aan beginnen.
Ja, maar die andere doet het juist goed en wordt aan iedereen gekoppeld..Niemand kan lesbo nr2 vinden daardoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap vooral niet dat de Lesbies er nog niet uit zijn. Er zijn er toch echt maar 2 die dat zouden kunnen zijn, en zeker die blonde is zo duidelijk als wat
Ik snap alleen niet waarom ze die Stephanie er niet uit stemmen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die Stephanie acteert wel geinig alleen zit er bij aantal koppels naast. Chantal en Jose hebben allebei een aantal stellen door en worden met iedereen gelinkt behalve met elkaar
Twee rondes terug omdat ze gelinkt werd met Jose. Afgelopen ronde waarschijnlijk omdat ze weten dat ze ernaast zitten. Ik denk dat er wel een grote kans is dat ze volgende ronde eruit gaat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ze die Stephanie er niet uit stemmen.
Nee maar als je ze naast mekaar gaat leggen, is het toch vrij duidelijk hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar die andere doet het juist goed en wordt aan iedereen gekoppeld..Niemand kan lesbo nr2 vinden daardoor.
Omdat zij eerst sterk werd gelinkt aan Josequote:Op dinsdag 2 april 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom ze die Stephanie er niet uit stemmen.
Voor ons is dat makkelijk. Wij krijgen veel meer info/beelden etc. Als je daar zit is dat allemaal niet zo vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar als je ze naast mekaar gaat leggen, is het toch vrij duidelijk hoor.
Gert-jan kan echt alleen met Rose, zo duidelijk als wat.
Die negerin kan alleen met die Indo, Jose vind ik gek dat ze dat dachten, maar nu zullen ze iig zeker weten dat dat niet kan.
Die Italiaan zou kunnen met die ene Lesbie/Stephanie en Chantal, dus dat is vrij lastig voor ze nu.
Stephanie heeft ook weinig opties meer over. Alleen die Tony dus, en die zullen er wel snel uitgaan.
Die ene Lesbie past echt niet bij Chantal Stephanie of die negerin, dus er blijven er niet veel over. En omdat Rose bij Gert-jan hoort is 1 en 1 2.
En Jose, tjah die zou je niet snel bij zo'n lange plaatsen idd, dus dat is een perfecte uitgangspositie.
Nou dit is alleen als ik puur naar uiterlijk en gedrag kijk, dat is zo min mogelijk met kennis die ik heb gekregen, maar vanuit hun positie gefabriceerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor ons is dat makkelijk. Wij krijgen veel meer info etc. Als je daar zit is dat allemaal niet zo vanzelfsprekend.
Maar Stephanie straft Tony voor het zoenen met iemand anders. Dus wss is het pure poep en denkt die Chantal dat alleen maar.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Maar die José zou dus met Stephanie zijn vreemdgegaan. Gebeurt er eindelijk iets boeiends buiten die kutspelletjes en dan hoor je er amper iets over en zijn er geen beelden
Ja kut info die moeilijk te nuanceren is haha.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dit is alleen als ik puur naar uiterlijk en gedrag kijk, dat is zo min mogelijk met kennis die ik heb gefabriceerd, maar vanuit hun positie.
Zij krijgen juist veel meer info die wij niet zien, die hen wss op het verkeerde been brengt
Idd, zeker omdat Tony en Chantal uit hetzelfde dorp komen oorspronkelijk en Jose qua uiterlijk beter bij Stephanie past, zijn dat er 2 die je dan wss zou omdraaien. Maar de rest ligt toch wel voor de handquote:Op woensdag 3 april 2013 00:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja kut info die moeilijk te nuanceren is haha.
Maar wat uiterlijk betreft heb je gelijk ja. Jose en Stephanie zou ik wel geloven net als die italiaan en chantal. Jamie Charissa ook. Die twee ouderen was ook wel duidelijk.
Temptation Island was wat dat betreft zoveel beterquote:Op woensdag 3 april 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Maar die José zou dus met Stephanie zijn vreemdgegaan. Gebeurt er eindelijk iets boeiends buiten die kutspelletjes en dan hoor je er amper iets over en zijn er geen beelden
Jij zoek altijd wel heel ver door hequote:Op woensdag 3 april 2013 00:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, zeker omdat Tony en Chantal uit hetzelfde dorp komen oorspronkelijk en Jose qua uiterlijk beter bij Stephanie past, zijn dat er 2 die je dan wss zou omdraaien. Maar de rest ligt toch wel voor de hand
Dat zeiden ze zelf in het programma. Dat zoek ik niet opquote:Op woensdag 3 april 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Jij zoek altijd wel heel ver door he
haha ik dacht al word wel al te gek.quote:Op woensdag 3 april 2013 00:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zeiden ze zelf in het programma. Dat zoek ik niet op
Jammer.. Maar misschien dat het dat wat spannender maaktquote:
Wel apart dat dat bericht om 22.00 uur geplaatst is en er wordt gesproken over na afloopquote:Op woensdag 3 april 2013 00:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer.. Maar misschien dat het dat wat spannender maakt
Wel redelijk, denk dan dat ik Italianen zou pakken though.quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Willekeurige Braziliaanse/Bundesliga keeper kan.
Ik heb morgen weer Frans en daar moest ik net een klein verslagje voor makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer Frans en daar moest ik net een klein verslagje voor makenDit verhaal boeit mij echt niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom eens met wat leuks
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Bayern gaat hoogstwaarschijnlijk doorquote:Op woensdag 3 april 2013 00:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit verhaal boeit mij echt niks.
Kom eens met wat leuks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
knal maniatis eens op cdm, Angbwa rb, bassong en M'Bia op cb...dan ben je een heel eind. En spits moet dubbele link met een cam van je hebben, dus 5 star kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:04 schreef Djeetje het volgende:
Wie kan een 451 maken met op RCAM Fetfatzidis en RM Quincy.
Op LCAM Taarabt en op LM Assaidi.
En het liefst nog een 5* skiller op ST, maar denk niet dat dat kan.
Of ik moet fetfatzidis of Taarabt op ST zetten ?quote:Op woensdag 3 april 2013 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
knal maniatis eens op cdm, Angbwa rb, bassong en M'Bia op cb...dan ben je een heel eind. En spits moet dubbele link met een cam van je hebben, dus 5 star kan natuurlijk niet.
Waarom doe je niet een HDMI-kabel van je laptop naar je TV?quote:Op woensdag 3 april 2013 01:28 schreef Lindgren. het volgende:
De hele avond zitten kutten, maar het is me eindelijk gelukt. Heb mijn PS3 gelinkt met mijn laptop en kan nu in HD .mkv bestanden + subs afspelen op m'n tv.![]()
Morgen maar beginnen aan het eerste seizoen van Suits.
Het is mogelijk op deze manier, dus waarom niet?quote:Op woensdag 3 april 2013 01:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom doe je niet een HDMI-kabel van je laptop naar je TV?
Wel de hele avond voor moeten kuttenquote:Op woensdag 3 april 2013 01:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is mogelijk op deze manier, dus waarom niet?
Ik ben trouwens pitten, slaap weer veel te slecht de laatste tijd.8u de wekker weer.
BSoD omdat je iets aanpaste in de router? Lijkt me niet oké.quote:Op woensdag 3 april 2013 01:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat komt meer door het internet hier. Ik paste wat dingen aan in de router en toen kreeg ik 3 BSoD's op rij en zat ik twee uur zonder internet. [ afbeelding ][ afbeelding ] Geen grap.
Lapo.
TOTW 29 Predictionsquote:Op woensdag 3 april 2013 01:59 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand een linkje van de totw predictions>?
Berlijnquote:
worstenbroodjequote:Op woensdag 3 april 2013 08:40 schreef BDIL het volgende:
Iemand iets aan te raden als ontbijt?Moet zo toch de deur uit
quote:Op woensdag 3 april 2013 01:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Of ik moet fetfatzidis of Taarabt op ST zetten ?
Ik krijg volgens mij echt een pauper spits haha.
Doe het namelijk uit mijn hoofd.
Ik lig ook al in bed.
Ik vind 4-5-1 echt een zaad opstelling als je wilt skillenquote:Op woensdag 3 april 2013 08:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets wellicht? Kan iedere Braziliaanse CB met een dubbele link naar de keeper zijn.
Daar vroeg hij zelf omquote:Op woensdag 3 april 2013 08:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind 4-5-1 echt een zaad opstelling als je wilt skillen
Daarom is het ook voor Voorvochtjequote:Op woensdag 3 april 2013 08:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind 4-5-1 echt een zaad opstelling als je wilt skillen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door psychedelicate op 03-04-2013 09:13:34 ]![]()
trying too hard'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:03 schreef psychedelicate het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent grappig man, mooi entertainment zo in de ochtend
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thiago Silva
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Busquets liet gister weer zien waarom hij de beste CDM van de wereld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:16 schreef BDIL het volgende:
Probeer jij maar eens die bal zo op de paal te krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had hem naast getraptquote:Op woensdag 3 april 2013 09:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens die bal zo op de paal te krijgen
Hala Madrid !
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:16 schreef BDIL het volgende:
Hij speelde gisteren niet op zijn normale niveau (pass accuracy van maar 83%SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), klopt, maar welke speler speelt wel altijd 10/10 wedstrijden?
![]()
Hij speelt altijd zoquote:Op woensdag 3 april 2013 09:23 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Hij speelde gisteren niet op zijn normale niveau (pass accuracy van maar 83%), klopt, maar welke speler speelt wel altijd 10/10 wedstrijden?
Hala Madrid !
Alleen heeft Engelaar een betere balance en niet de argues with referee traitquote:Op woensdag 3 april 2013 09:27 schreef Fuszy het volgende:
busquets is de engelaar van de primera division![]()
![]()
Nope, gemiddeld heeft hij een passing accuracy van 92%, wint dubbel zoveel duels en heeft zo'n 30 meer touches.quote:
Let voor de verandering eens niet op Messi, Xavi en Iniesta, maar gewoon op Busquets. Of kijk de wedstrijd tegen Milan terug (je weet wel, toen hij MOTM was), dan zal je zien hoe ver je ernaast zit.![]()
Wat is het passing accuracy van de passes vooruit, dat is interessanter om te weten.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:32 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nope, gemiddeld heeft hij een passing accuracy van 92%, wint dubbel zoveel duels en heeft zo'n 30 meer touches.
Let voor de verandering eens niet op Messi, Xavi en Iniesta, maar gewoon op Busquets. Of kijk de wedstrijd tegen Milan terug (je weet wel, toen hij MOTM was), dan zal je zien hoe ver je ernaast zit.![]()
67% van z'n passes gaan vooruit (Song 70%, Xavi 62%, Fàbregas 59%, Thiago 58%, Iniesta 56%), dus reken maar uit.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is het passing accuracy van de passes vooruit, dat is interessanter om te weten.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.psycho plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:41 schreef psychedelicate het volgende:
Lekker belangrijk hoe een middenvelder functioneert die 1500 kilometer verderop speeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 09:41 schreef psychedelicate het volgende:
Zolang het zinnige discussies zijn wel ja. Discussies over het percentage passing accuracy vooruit, achteruit en breed van 1 specifieke speler vind ik nogal futielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet bepaald belangrijk, maar je moet toch iets als je op werk bent.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hoe een middenvelder functioneert die 1500 kilometer verderop speelt![]()
Waarom maken die Barca-groupies zich zo druk als mensen zeggen dat dit een verdiend gelijkspel was, of wat dan ook?
Barca maakt het in eigen huis toch wel af. Daar gaat PSG echt geen 2x scoren.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Kies jij maar een andere discussiepuntquote:Op woensdag 3 april 2013 09:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zolang het zinnige discussies zijn wel ja. Discussies over het percentage passing accuracy vooruit, achteruit en breed van 1 specifieke speler vind ik nogal futiel
1: Chocola of koekjes?
2: Harry Potter of Lord of the Rings?
3: Hyves of Almere4you?
4: Nederlands of Wiskunde?
5: Voetbal of Rugby?
6: Computer of Tv?
7: MP3 of Diskman?
8: Ajax of Feyenoord?
9 : Rokken of Jurkjes?
10: Films of Soaps?
11: Bloemen of Planten?
12: Appels of Peren?
13: Cola of Sinas?
14: Zwart of Wit?
15: Nederlad of Amerika?
16: Jetix of Nickelodeon?
17: Politieauto of Brandweerwagen?
18: Permanentmarker of Nagellak?
19: Halloween of Luilak?
20: Boeken of Strips?
21: The Beatles of The Rolling Stones?
22: 50 Cent of Metallica?
24: Folk of Klassiek?
25: Zoet of Zout?
26: Pen of Potlood?
27: Slome PC of Geen Internet?
28: Licht of Donker?
29: Gek doen of Stil zijn?
30: Ochtend of Avond?
31: SpongeBob of Pokemon?
32: Monopoly of de Kolonisten van Catan?
33: MSN of Email?
34: Binnen of Buiten?
35: Internet Explorer of Mozilla Firefox?
36: Piano of Gitaar?
37: Sterretjes of Hartjes?
38: Brood of Warme Maaltijd?
39: Hongaarse of Roemeense dans?
40: Fifa of The Sims?
41: Zomer of Winter?
42: Stoelen of Banken?
43: Macaroni of Spaghetti?
44: Dwergen of Smurfen?![]()
Lekker op dreef Thorbiequote:Op woensdag 3 april 2013 09:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kies jij maar een andere discussiepunt
44: Dwergen of Smurfen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
21, hoewel die al wel overduidelijk is.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kies jij maar een andere discussiepunt
44: Dwergen of Smurfen?![]()
even soggen alvorens we op het stalen ros stappen en met een lekker briesje in de rug naar school gaan voor een toetsquote:![]()
Ik heb weinig verstand van welk liedje op welk album, ik vind hun muziek gewoon goed.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:48 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Niet de beste band, maar hebben wel het beste album ooit.
Waarom brengt de away kit van Santos Laguna zo weinig op? Doet me wat denken aan Ajax away, maar dan mooier
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Check Pet Sounds (en dan wel de superieure mono-versie, stereo is een stuk minder). Niet de standaard Beach Boys Surfin USA, California Girls surfmuziek, maar gewoon kunst.quote:Op woensdag 3 april 2013 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van welk liedje op welk album, ik vind hun muziek gewoon goed.![]()
De surfnummers die je noemt zijn al tof, maar nummers als Wouldn't it be nice, Sloop John B, I'm waiting for the day en God only knows zijn echt nog wel beterquote:Op woensdag 3 april 2013 09:56 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Check Pet Sounds (en dan wel de superieure mono-versie, stereo is een stuk minder). Niet de standaard Beach Boys Surfin USA, California Girls surfmuziek, maar gewoon kunst.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Klopt, die surfnummers (met Don't Worry Baby als absoluut hoogtepunt qua zomerse surfpop) zijn tof, maar het is zo jammer dat de meeste mensen The Beach Boys enkel als een surfbandje kennen, terwijl ze mooiste en (voor hun tijd) meest complexe muziek maakten. You Still Believe In Me zou voor wereldvrede zorgen als het dagelijks overal aan het begin van de dag zou worden afgespeeld (again: in mono, de stereo-versie is echt slechtquote:Op woensdag 3 april 2013 09:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De surfnummers die je noemt zijn al tof, maar nummers als Wouldn't it be nice, Sloop John B, I'm waiting for the day en God only knows zijn echt nog wel beter).
![]()
Tja...de meeste bands zijn zo groot als hun bekendste hitquote:Op woensdag 3 april 2013 10:02 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Klopt, die surfnummers (met Don't Worry Baby als absoluut hoogtepunt qua zomerse surfpop) zijn tof, maar het is zo jammer dat de meeste mensen The Beach Boys enkel als een surfbandje kennen, terwijl ze mooiste en (voor hun tijd) meest complexe muziek maakten. You Still Believe In Me zou voor wereldvrede zorgen als het dagelijks overal aan het begin van de dag zou worden afgespeeld (again: in mono, de stereo-versie is echt slecht).
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zou dit werken tegen autobuyers?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze, als je een robot bent, bieden ze hun excuses aan voor het ongemak?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, ze vinden het vervelend dat je als robot zijnde niet op de site mag.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:04 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze, als je een robot bent, bieden ze hun excuses aan voor het ongemak?![]()
Dit zit er al 2 of 3 jaar in hoor. Vorig jaar kwam die melding wel wat vaker naar voren though. En dan drukte je op F5 en hoefde je geen captcha meer in te voerenquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik hoef het nooit in te voeren bij Firefoxquote:Op woensdag 3 april 2013 10:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit zit er al 2 of 3 jaar in hoor. Vorig jaar kwam die melding wel wat vaker naar voren though. En dan drukte je op F5 en hoefde je geen captcha meer in te voeren
Hala Madrid !
wat heb je als ontbijt gegeten?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hoef het nooit in te voeren bij Firefox![]()
Ik heb het dit jaar maar 2 keer gezien ofzo. Vorig jaar wel veel vaker.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik hoef het nooit in te voeren bij FirefoxAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik nog nooit.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het dit jaar maar 2 keer gezien ofzo. Vorig jaar wel veel vaker.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Asia AFC Cup ( Europa league van Asie ) wat een laag niveau is dat man1e klasse zondag speelt beter dan die debielen ( en meer toeschouwers)
Hala Madrid !
Nog niks manquote:Hala Madrid !
Verveel je je ofzo?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:11 schreef BDIL het volgende:
Die Asia AFC Cup ( Europa league van Asie ) wat een laag niveau is dat man1e klasse zondag speelt beter dan die debielen ( en meer toeschouwers)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Behoorlijkquote:Is maar wat gaan eten en dan laatste episode van Californication kijken
Dit wordt em niet
Hala Madrid !
Hahah ok, ik heb het nog nooit gehad..quote:Op woensdag 3 april 2013 10:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit zit er al 2 of 3 jaar in hoor. Vorig jaar kwam die melding wel wat vaker naar voren though. En dan drukte je op F5 en hoefde je geen captcha meer in te voeren
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Volgens mij krijg je hem alleen als je een paar keer in korte tijd opnieuw gaat inloggen (als je bijv switched naar trade acc)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Valt wat tegen. Same old, same old.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
en dan laatste episode van Californication kijken![]()
Enige wat nu nog bezig isquote:Op woensdag 3 april 2013 10:15 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Valt wat tegen. Same old, same old.GOT pas maandag en de rest allemaal break.
Hala Madrid !
Ik snap nog steeds niet dat die Maicon Leite etc. zo goed zijn in FUT , ze zitten niet eens bij de selectie
Hala Madrid !
Arrow, Southland, Nikita, Person of interest zijn ook nog bezig nuquote:Op woensdag 3 april 2013 10:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige wat nu nog bezig isGOT pas maandag en de rest allemaal break.
Niet op maandag tho.
Of ga Vikings kijken, ook wel leuk
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
De eerste GOT heb je toch al wel gezien?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige wat nu nog bezig isGOT pas maandag en de rest allemaal break.
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:23 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
De eerste GOT heb je toch al wel gezien?
Person of interest finale is morgenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Arrow, Southland, Nikita, Person of interest zijn ook nog bezig nuNiet op maandag tho.
Of ga Vikings kijken, ook wel leuk![]()
Andere nieuwe series wordt teveel om te volgen
Arrow lijkt wel interessant
Hala Madrid !
Palmeiras is zelfs gedegradeerd dacht ik.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:22 schreef BDIL het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat die Maicon Leite etc. zo goed zijn in FUT , ze zitten niet eens bij de selectie![]()
ahh wist ik niet. is goed, ja Arrow is wel leukquote:Op woensdag 3 april 2013 10:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Person of interest finale is morgen![]()
Andere nieuwe series wordt teveel om te volgen
Arrow lijkt wel interessantVikings ook wel goede nieuwe mini serie
Stopt er volgens mij na de 10e ep al mee.
te triestquote:
Iddquote:Op woensdag 3 april 2013 10:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Palmeiras is zelfs gedegradeerd dacht ik.![]()
Hala Madrid !
Is Arrow wel renewed ?quote:Op woensdag 3 april 2013 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh wist ik niet. is goed, ja Arrow is wel leukVikings ook wel goede nieuwe mini serie
Stopt er volgens mij na de 10e ep al mee.
[..]
te triestHala Madrid !
On October 22, 2012, Arrow was picked up by The CW for a full season.[3] On February 11, 2013, Arrow was renewed for a second season by The CW.[4]quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 10:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
On October 22, 2012, Arrow was picked up by The CW for a full season.[3] On February 11, 2013, Arrow was renewed for a second season by The CW.[4]
Hala Madrid !
Hala Madrid !
Tja, Brazilianenquote:Op woensdag 3 april 2013 10:34 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werd zon talent bevonden vroeger en kijk waar die nu speelt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo zijn er nog tal van voorbeelden he. Wat dacht je van Royston Drenthe, Freddy Adu...of Nii Lamptey in de jaren '90. PSV dacht dat ze de nieuwe Pele hadden binnengehaaldquote:Op woensdag 3 april 2013 10:34 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werd zon talent bevonden vroeger en kijk waar die nu speelt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij speelt nu in mijn 'short names' teamquote:Op woensdag 3 april 2013 10:34 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werd zon talent bevonden vroeger en kijk waar die nu speelt![]()
Vorig jaar was hij in FUT best wel een baas...toen was hij nog silver, en speelde voor Internacional. Of misschien is dat alweer 2 jaar terugquote:Op woensdag 3 april 2013 10:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij speelt nu in mijn 'short names' team
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was inderdaad vorig jaar. Toen heb ik hem ook gebruikt, hij was best goed maar ik heb hem later toch vervangen voor Indio die wel echt goed was (normaal CAM maar ik had hem op ST)quote:Op woensdag 3 april 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorig jaar was hij in FUT best wel een baas...toen was hij nog silver, en speelde voor Internacional. Of misschien is dat alweer 2 jaar terug![]()
Kaboul met Lloris kan ik ook doen heb al Santana in een ander team.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets wellicht? Kan iedere Braziliaanse CB met een dubbele link naar de keeper zijn.
Od Sktrel IF met Kouyate en Proto ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Adu is nog maar 22/23 ofzoquote:Op woensdag 3 april 2013 10:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo zijn er nog tal van voorbeelden he. Wat dacht je van Royston Drenthe, Freddy Adu...of Nii Lamptey in de jaren '90. PSV dacht dat ze de nieuwe Pele hadden binnengehaald![]()
Drenthe moest nooit naar Real gaan na Feyenoord en genoegen nemen met minder bij Feyenoord, dan had hij weer gespeeld
Hala Madrid !
Adu is inderdaad nog jong (al weet niemand zijn precieze leeftijd), maar intussen is wel duidelijk dat hij echt niet meer de wereldtop gaat halen.quote:Op woensdag 3 april 2013 10:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Adu is nog maar 22/23 ofzo![]()
Drenthe moest nooit naar Real gaan na Feyenoord en genoegen nemen met minder bij Feyenoord, dan had hij weer gespeeld
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik las gister dat Taribo West:quote:Op woensdag 3 april 2013 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Adu is inderdaad nog jong (al weet niemand zijn precieze leeftijd), maar intussen is wel duidelijk dat hij echt niet meer de wereldtop gaat halen.
Eigenlijk 40 jaar oud was toen hij naar Partizan zou gaan in 2003 en geen 28![]()
Moet je nagaan hoe de clubs ervoor genaaid waren
Hala Madrid !
Joey Bartonquote:Op woensdag 3 april 2013 10:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij vraagt zich af of thiago silva een getransformeerde man is
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dat dat soort dingen serieus nog kunnen in deze tijdquote:Op woensdag 3 april 2013 10:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik las gister dat Taribo West:
[ afbeelding ]
Eigenlijk 40 jaar oud was toen hij naar Partizan zou gaan in 2003 en geen 28![]()
Moet je nagaan hoe de clubs ervoor genaaid waren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er staat nog steeds dat ie 39 jaar oud is terwijl die 49 isquote:Op woensdag 3 april 2013 10:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat dat soort dingen serieus nog kunnen in deze tijdZe zagen aan foto's van zijn knieën dat hij wel ouder moest zijn dan 28 gezien de slijtage etc.
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: