PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Dat zijn heel veel mensen hier altijd al geweest hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat is iedereen ineens anti-barca dan
Jaloezie. Allemaal hatorsquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat zijn heel veel mensen hier altijd al geweest hoor
Veel mensen hebben een antipathie ontwikkelt door de barcageilers.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Barca is gewoon paardekak zonder Messiquote:
Ik weet niet wat het isquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zeker verdiend ja. 2-1 was ook eerder verdiend dan 1-2.quote:
Dit welquote:
Ach ik heb altijd al Barca als eerste buitenlandse club gehad, door Philip Cocu toen. Maar ik ben pas echt fan geworden toen ik vorig jaar naar een wedstrijd ben geweest. Denk ook dat veel 'Barcageilers' dat een keer hebben gedaan, en dan zie je nog veel beter hoe goed Barca eigenlijk isquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Veel mensen hebben een antipathie ontwikkelt door de barcageilers.
En je vindt dat Barca zeker te veel balbezit heb ?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het isIk vind de aanvallen zoals bij de 1e goal van Barca prachtig om te zien, maar toch sta ik aan de kant van PSG.
De underdog, misschien daarom.
?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap nu wat die Barton bedoelde over Silva
Doelloos rondtikken is niet echt interessant nee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En je vindt dat Barca zeker te veel balbezit heb ?
RT, al was het bij mij een freebet, bewijst maar weer dat ik niet op voetbal moet wedden. Zeker niet op de CL waar absoluut geen value zit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:40 schreef Fuszy het volgende:
godverdomme zeg
ik blij omdat ze die penalty erin schieten. Dacht ik mijn bet te hebben. fucking tegendoelpunt in de laatste seconde. tyfuszooi
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Veel mensen hebben een antipathie ontwikkelt door de barcageilers.
ThadC ik ga slapenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
DudeW speel even een potje tegen DS2 en daarna 2 tegen VDM.
En Madrid is Stierenpoep zonder Ronaldoquote:
Hij zei dat het een dakzak wasquote:
Fan van Barca worden vanwege Cocuquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit wel
[..]
Ach ik heb altijd al Barca als eerste buitenlandse club gehad, door Philip Cocu toen. Maar ik ben pas echt fan geworden toen ik vorig jaar naar een wedstrijd ben geweest. Denk ook dat veel 'Barcageilers' dat een keer hebben gedaan, en dan zie je nog veel beter hoe goed Barca eigenlijk is
Wel als ze er niets mee doen jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En je vindt dat Barca zeker te veel balbezit heb ?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef detennismaster het volgende:
bewijst maar weer dat ik niet moet jinxen
quote:
Ik als opgroeiende PSV-fan volgde mijn PSV-helden ook buiten PSV ja!quote:
Dit is echt de domste uitspraak die ik hier sinds weken voorbij heb zien komenquote:
Ja het leek me wel leuk om weer een keer te unibetten. Weet ik gelijk waar ik sta.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
RT, al was het bij mij een freebet, bewijst maar weer dat ik niet op voetbal moet wedden. Zeker niet op de CL waar absoluut geen value zit.
Ja dat zei ik net ook al op Whatsapp.quote:
wat mij betreft geef je vdm en ds2 alle punten erbij, met dit konkoteam win ik toch niks. ben ik er ook weer vanafquote:
Beetje gayquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat mij betreft geef je vdm en ds2 alle punten erbij, met dit konkoteam win ik toch niks. ben ik er ook weer vanaf
Wat lul jij nuquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En Madrid is Stierenpoep zonder Ronaldo
PSG is een hondendrol zonder Ibra
Man u is een konijnenkeutel zonder RVP
Iedere topclub heeft die ene bepalende speler.
Tjah, misschien dat je als PSV supporter er anders over denkt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dit is echt de domste uitspraak die ik hier sinds weken voorbij heb zien komen
Hoezo is dat raar?
ga dan niet slapen watjequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of je moet iedereen laten wachten tot morgen
Cocu is een van de beste middenvelders die we ooit gehad hebben manquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Tjah, misschien dat je als PSV supporter er anders over denkt.
Als ik nu aan Overmars en Kluivert denk kan ik me er wel wat bij voorstellen![]()
Dit seizoen bakken Higuain en Benzema er behoorlijk weinig van. Man U zonder RVP is ook super slecht dit seizoen, kijk naar afgelopen maandag. En PSG verloor de meeste punten in de wedstrijden zonder IBRA.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat lul jij nuBij Real trappen Benzema en Higuain er meer dan 20 in jaarlijks terwijl bij Barca Messi alles scoort. Barca heeft niemand voorin die het werk van Messi kan doorzetten en dat zag je ook in de 2e helft. Man U was vorige jaar bijna kampioen zonder RVP, dus ook BS. PSG had vorige jaar Nene die dik topscorer was daar dus Ibra was te vervangen in dat team
RVP deed toch nog behoorlijk tijdje mee en toen was het ook niksquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit seizoen bakken Higuain en Benzema er behoorlijk weinig van. Man U zonder RVP is ook super slecht dit seizoen, kijk naar afgelopen maandag. En PSG verloor de meeste punten in de wedstrijden zonder IBRA.
Kan mij het schelen hoe het vorig seizoen was, daar gaat het nu niet om.
Kan wel maar dan moet dudew morgen die potjes nog even doenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gaan we nou dadelijk drawen? En moet ik hem weer hosten?
Nou dan is Man u sowieso slecht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
RVP deed toch nog behoorlijk tijdje mee en toen was het ook niks
Tijdje geleden was het hip om op Barca te geilen, nu is het hip om op Barca te zeiken..quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dan is Man u sowieso slecht.
Ik word gewoon een beetje moe van dat gezeik op Barca, puur om te zeiken op Barca. Staan godverdomme 13 punten voor op Real en nog gaan de Realfans lopen haten
Dus Real gaat een beker pakken en Supercup is al binnen en er is nog CL. Vorige jaar pakte Real de competitie en toen hadden jullie weer een excuusquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dan is Man u sowieso slecht.
Ik word gewoon een beetje moe van dat gezeik op Barca, puur om te zeiken op Barca. Staan godverdomme 13 punten voor op Real en nog gaan de Realfans lopen haten
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
even een korte samenvatting;
Diego Lopez: redelijk, geen grote blunders.
Tremoulinas: Griep
Varane: Traag maar oké
Pepe: baas
Pereira: baas
Sertic: aids
Khedira: Matig
Adrien: verkoudheid
balaszszs dszszszdszsudszzsak: griep+verkoudheid
Jeffren: aids+griep
KURANYI:![]()
![]()
![]()
de slechtste spits die ik ooit heb gehad, nog nooit zo'n zak stront gehad.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Jullie? Wat lul jij nou weer?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus Real gaat een beker pakken en Supercup is al binnen en er is nog CL. Vorige jaar pakte Real de competitie en toen hadden jullie weer een excuusBarca is gewoon voorin een slap aftreksel zonder Messi.
en dat schoonheidsslaapje akn je wel gebriuikenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moet godverdomme om 7 uur weer op ja
8 minuten en 24 secquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:55 schreef Maver24 het volgende:
Completing bug is er ook weer, hoelang duurt het deze keer voordat een speler ongeveer vrij komt?
Beetje simpel gesteld omdat je vaak wel/geen gevoel voor een club hebt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tijdje geleden was het hip om op Barca te geilen, nu is het hip om op Barca te zeiken..
Tegen zich zelf, die liggen er toch allang uit manquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:57 schreef Revontulet het volgende:
Tegen wie moet man utd morgen eigenlijk?
Huh...wie zijn dan de 7e en 8e ploeg? Kan er echt niet opkomenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Tegen zich zelf, die liggen er toch allang uit man
Als je hier en ook op andere plekken kijkt dan is het wel omgeslagen hoor..eerst werd men vaak gek van het overloze gelul over hoe geweldig Barca is, maar nu is het echt vaker gezeik . Zijn toch altijd van die golven..voetballerij (en alles wat ermee te maken heeft) is opportunistisch als de pest en veel mensen praten elkaar na.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje simpel gesteld omdat je vaak wel/geen gevoel voor een club hebt.
lekker jezusquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
en dat schoonheidsslaapje akn je wel gebriuiken
soorruy
Vind je?quote:
Nou en, er was geen keeper meerquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind je?Want hij kan hem uit die hoek toch niet echt zelf schieten
Wel?quote:
Ik vind dat we er uiteindelijk toch een mooi team van hebben gemaakt! Welliton moeten we eigenlijk wel vervangen!quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja maar degene die scoorde kon hem zo intikken. Maar in het echt zijn veel goals goed uitgespeeld
Ik vond NIF Howedes echt slecht. NIF Schweini ook btwquote:
Qua pace gemiddelde heb je allemaal normale spelersquote:
Hardop lachenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vind dat we er uiteindelijk toch een mooi team van hebben gemaakt! Welliton moeten we eigenlijk wel vervangen!
Ik vond IF Howedes prima en NIF Schweini is een baasquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond NIF Howedes echt slecht. NIF Schweini ook btw
Kwam ook door het pure kut randomteam waar ze instondenquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vond IF Howedes prima en NIF Schweini is een baas
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vind dat we er uiteindelijk toch een mooi team van hebben gemaakt! Welliton moeten we eigenlijk wel vervangen!
Ik heb net een Etoo gekocht, die kunnen we er in zetten.
Hij gaat tegenvallen. Zal ik alvast een nieuw team voor je verzinnen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben benieuwd naar Schweini, hij heeft me nu 381k gekost,
En wat kost hij jou straks?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:07 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben benieuwd naar Schweini, hij heeft me nu 381k gekost,
Doe maar niet,quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij gaat tegenvallen. Zal ik alvast een nieuw team voor je verzinnen?
Juist wel iemand anders geblesseerdquote:Op dinsdag 2 april 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
Hahaha Robben zei net gewoon letterlijk: Ik raakte mijn plek kwijt door een blessure en helaas raakt er nu niemand anders geblesseerd
Wat een teamspeler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |